مقالات آموزشی

آشنایی با ابزارهای تولید محتوا تصویری

مفید بود؟

ما در یک عصر بصری زندگی می‌کنیم، پس به ابزار های تولید محتوا تصویری نیاز داریم. این به آن معنی است که اگر یک استراتژی خلق محتوای تصویری نداشته باشید، مخاطبین خود را از دست می‌دهید. آمار نشان می‌دهد که:
1. ویدیوها و تصاویر توجه زیادی از جانب تمامی گروه‌های سنی به خود جذب می کند و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2021 به ترافیک آنلاین محدود شوند.
2. محتوای تصویری بیشتر از انواع دیگر محتوای موجود در سطح اینترنت نشر می شود.
3. تصاویر به بازاریابی شما کمک می‌کند و توجه به محتوای شما را ارتقا می دهد.
4. ویدیو می‌تواند به بالا بردن نظر و جلب نظر مشتری ها تا 60 درصد کمک کند.
اگر تولید محتوا تصویری را یک ابزار برای کشش مخاطب به حساب آوریم، شما برای تولید محتوا تصویری یونیک به کمک نیاز خواهید داشت. یک لیست از نرم‌افزار ایجاد محتوای تصویری در ادامه معرفی شده است که در این راستا به شما کمک می کند.  شما می‌توانید از ابزارهای تولید محتوای تصویری برای جلب توجه بازدیدکنندگان بدون هزینه کردن برای بودجه خود استفاده کنید، و مزایای توجه بیشتر، مشتریان احتمالی، و در نهایت فروش بیشتر را به دست آورید.

 

استفاده از ابزار پابلو (Pablo) برای تولید محتوای تصویری

وقتی بحث تولید محتوا تصویری مطرح می‌شود، تصویرسازی برای آن حیاتی است. در حقیقت، با توجه به مطالعات اخیر، 37 % از بازاریابان تایید کردند که بازاریابی تصویری مهم‌ترین شکل از محتوا برای کسب‌وکار آن‌ها است، بعد از آن وبلاگ نویسی قرار می گیرد. مخاطبان امروزه با کمک کامپیوتر های دسکتاپ، لپ‌تاپ‌ها، و تلفن های همراه محتواهای مختلف را بررسی می‌کند؛ پس باید کاری کنید که توجه آنها به سمت تان جلب شود.
اینستاگرام حدود ۴۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و در حال ارتقا است. اگر به دنبال ایجاد جلوه‌های بصری خیره‌کننده برای اینستاگرام، فیسبوک یا توییتر هستید، از پابلو استفاده کنید. شما با کمک این ابزار به سادگی می توانید محتوای بصری خلق کنید. پابلو به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر خود را از کتابخانه عمومی خلاق اش انتخاب و ویرایش کنند، همچنین تصاویر خود را آپلود کرده و متن خود را نیز آپلود کنند  و یک محتوای بصری جذاب خلق کنند. این ابزار جهت تولید محتوا تصویری در صرف زمان صرفه‌جویی می‌کند، و قابلیت کافی برای ایجاد تصاویر حرفه‌ای برای تکمیل تلاش‌های بازاریابی متصل را دارد.

استفاده از ابزار Unsplash برای تولید محتوا تصویری

Unsplash که از سوی نویسندگان برنده جایزه Deepak Chopra شده است و توسط اپل هم استفاده می‌شود، طی چند سال کوتاه راه درازی را طی کرده‌است. همانطور که اشاره شد، تصاویر برای تلاش‌های بازاریابی محتوای شما حیاتی هستند، و اگر شما به دنبال منبعی برای حساب‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی، پست‌های وبلاگ، یا رقابت‌های تبلیغاتی هستید، این منبع طلایی به حساب می آید که می توانید برای تولید محتوا تصویری از تصاویر دارای کپی رایت آن استفاده کنید. نه تنها تصویرسازی در دسترس و کیفیت بالا وجود دارد، اما برقراری ارتباط با Unsplash آسان است، و این وبلاگ مملو از اخبار هیجان‌انگیز و بینش‌های ارزشمندی است که به شما در این رابطه کمک می کند.

 

استفاده از ابزار تحقیقاتی Google Drive برای تولید محتوا تصویری

تحقیقات کامل برای تولید فعالیت‌های بازاریابی که ارزش، اطلاعات موقعیت و الهام‌بخش را ارائه می‌دهند، ضروری است. نه تنها یک وبلاگ ضعیف، میزان بازتاب شما را کاهش خواهد داد؛ همچنین به طور جدی به اعتبار شما آسیب خواهد رساند. طبق تحقیقات، برای نسل جدید، اصالت برند فقط برای تخفیف وفاداری در زمانی است که انتخاب کسب و کارها برای حمایت از آن‌ها اهمیت دارد.
ابزار تحقیقاتی گوگل درایو یک منبع عالی برای کمک به شما در تولید محتوا تصویری با ارزش است که منابع معتبر پشتیبانی می‌شود و اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد، اگر شما از Google docs استفاده می‌کنید، می‌توانید جستجوی خود را بهبود بخشید و در زمان صرفه‌جویی کنید. با کلیک روی بخش ” Tools ” در نوار منو و انتخاب ” Research ” از منوی پایین، شما قادر خواهید بود از این ابزار استفاده کرده و محتوای وبلاگ ارزشمند را ایجاد کنید.

استفاده از ابزار Epic Beat برای تولید محتوا تصویری

مطالعات نشان می‌دهد که 80 % از مردم هرگز سر تیتر یک مقاله یا موضوع پست الکترونیکی را نمی‌خوانند و عده ای از افراد تی‌تر نیرومندی را می‌نویسند که توجه عده ی زیادی را به خود جلب کند، پس با تیتر جذاب شما شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبین خواهید داشت. اما این موضوع چه ارتباطی با تولید محتوا تصویری دارد؟ در قلب یک تی‌تر گیج‌کننده یک ایده یا مفهوم قوی نهفته‌است. اما گاهی اوقات یافتن ایده‌هایی برای تیتر های جدید می‌تواند مشکل باشد.
یک جایگزین آزاد و فوق‌العاده قدرتمند برای این موضوع، یک ابزار بازاریابی محتوا است که شما را برای مطالعه براساس یک عبارت جهت جستجو ، به مطالعه محتوایی ارجاع می دهد. با نمایش محتویات براساس یک سوژه خاص، شما می‌توانید ببینید بهترین انتخاب را برای تولید محتوا تصویری جهت جذب مخاطب ها داشته باشید. ابزار Epic Beat پر از ویژگی‌های مفید است و آموزش های عالی دارد تا به کاربران خود کمک کند تا با سهولت برای تولید محتوا تصویری تلاش کنند و همانطور که 80 % بازاریابان از محتوای ثالث در بخش برای بهبود قابلیت دید شرکت و کسب و کار استفاده می‌کنند، این ابزار بخش مهمی از هر یک از ابزارهای بازاریابی محتوا بصری است. همچنین، اگر شما به یک روش سریع و ساده برای ایجاد یک وبلاگ هیجان‌انگیز براساس کلمات کلیدی ساده نیاز دارید، تولید محتوا تصویری چندین طرح زیبا را با یک رابط کاربری ساده ترکیب می‌کند. این ابزار حتی به شما نکات و منابع سریع می‌دهد تا به شما کمک کند مقاله خود را بنویسید.

 

استفاده از ابزار Biteable برای تولید محتوا تصویری

آیا می‌دانستید که یک ویدئو در صفحه ورود، می‌تواند نرخ بازدید از سایت شما را تا ۸۰ درصد افزایش دهد، در حالی که اضافه کردن یک ویدئو به یک ایمیل می‌تواند میزان کلیک شما را تا حدود 200 تا 300 درصد افزایش دهد؟ همچنین، 90 % از کاربران می‌گویند که فیلم‌ها در فرآیند تصمیم گیری آنها بسیار تاثیر گذار است.
اگر نیازمند خلق کردن محتوای ویدئویی هستید، تبلیغ محصول، و ساخت ویدئو های مربوط به آن و ارائه خدمات با کمک ابزار Biteable قابل انجام است. با صدها الگوی متفاوت، سبک‌های بصری، صحنه‌های پویانمایی، عکس یا فیلم‌های اکشن زنده برای انتخاب، نیازتان به یک فیلمساز حرفه‌ای برای خلق و تولید محتوای تصویری در این رابطه را از بین می برد و از نتایج مرتبط با آن شگفت زده خواهید شد. همچنین می‌توانید محتوای خود را نیز اضافه کنید تا به ویدئو خود عناصری از جمله متن، عکس‌های ثابت، طرح‌های رنگی مختلف و کلیپ های صوتی و غیره را اضافه کنید. برای ارائه بیش‌ترین تنوع ممکن، این سه ابزار تولید محتوا تصویری دیگری هستند که به شما در جست و جو و بازاریابی دیجیتال کمک خواهند کرد:
Hemingway App: یک ابزار شهودی که به شما کمک می‌کند جملات واضح و موجز بنویسید.
Canva: ایجاد بنرها، نقاشی‌های دیواری و دیگر موارد بصری چشمگیر برای کمپین شما در عرض چند دقیقه با کمک این ابزار تولید محتوا تصویری مناسب خواهد بود.
Evernote: یک ابزار مشترک سازمانی که به شما در اصلاح، برنامه‌ریزی، سازماندهی، و اولویت‌بندی تلاش‌های بازاریابی محتوا بصری کمک می‌کند.
در حدود دو میلیون پست وبلاگ هر روز در اینترنت منتشر می‌شوند و اگر بخواهید تولید محتوا تصویری انجام دهید و به یک تم ثابت برسید، ترکیبی از مهارت‌های بازاریابی دیجیتالی قوی و ابزار های رایگان معرفی شده در این مطلب، موفقیت طولانی‌مدت شما را تضمین خواهد کرد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.