آیا شما هنوز هم در تلاش هستید تا پست های وبلاگی خود را با 500 کلمه در یک لینک قرار دهید تا یک موضوع را به نمایش بگذارید؟ در این بخش به شما خواهیم گفت که باید در مورد محتوای اصلی خود برای لینک سازی بیشتر فکر کنید. با ما همراه باشید.
محتوای اصلی
حقیقت این است که ناشران (از جمله وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران) همیشه دلیلی ندارند که در اکثر موارد به محتوای وبلاگ شما لینک دهند. از این گذشته ، اگر محتوای اصلی شما به اندازه کافی خوب نباشد ، چرا باید این کار را انجام دهند؟سئو ها و وسواس آنها در مقیاس بندی روش های ایجاد لینک با کیفیت پایین.
مشکلات سئو
یکی از مشکلات سئو این است که آنها سعی می کنند همه چیز را مقیاس بندی کنند. وبلاگ نویسی کاربران را به عنوان مثال در نظر بگیرید. وقتی وبلاگ نویسی برای کاربران به درستی انجام شود ، به وبلاگ میزبان و مخاطبان آنها ارزش می بخشد.
ارائه یک بینش تازه در مورد یک موضوع ، که اغلب با نظر خود وبلاگ نویس متفاوت است. در وبلاگ نویسی روابط کاربران باید به صورت محکم ساخته شود و در درجه اول برای آشکارسازی و آگاهی از نام برند تجاری در محتوای اصلی استفاده شود ، که لینک آن محصول جانبی است. تحقیق و نوشتن محتوای اصلی یک پست وبلاگ زمان می برد ، اما متخصصین سئو بطور دسته جمعی تصمیم گرفتند تاکتیک های موجود را بسنجند.
سئوکاران چگونه به این موضوع واکنش نشان دادند؟
آنها شروع به انتشار پست های وبلاگی 500 کلمه ای هم در سایت های خود و هم به عنوان پست ها و محتوای اصلی در وبلاگ کاربران کردند. شما باید به ناشران دلیل لینک دادن به سایت و محتوای اصلی خود را بدهید.
می توان گفت که نسبت به سال 2017 تمامی لینک دادن ها به محتوای اصلی تغییر چشمگیری داشته است. ما اخیرا شاهد بودیم که Forbes ، Entrepreneur و Inc ، همه ویژگی های nofollow را به تمام لینکهای خروجی از درون محتوای خود اضافه می کنند و بدست آوردن فرصت های وبلاگ نویسی کاربران به طور زیادی دشوار می شود. اما چرا؟
تولید محتوای اصلی
زیرا بعضی از متخصصین سئو از هر چیزی که می توانند در دست بگیرند در زمینه تولید محتوای اصلی سوء استفاده کرده اند. اگر هرگز به شما پیشنهاد خرید لینک در Forbes داده نشده است ، احتمالا مدت زیادی در سئو نبوده اید و همه ما از موضع Google در مورد لینکهای پولی مطلع هستیم. همچنین ناشران مجبور شده اند به منظور احتیاط لینکها را دنبال نکنند. به عنوان راهی برای اطمینان از اینکه آنها مجازات دستی برای فروش لینک دریافت نمی کنند.
محتوای خارجی
ما سئو ها همچنان همه چیزهای خوبی که داریم را از بین می بریم. فقط با وسواس ما در تلاش برای مقیاس بندی و کاهش گوشه ها در تلاش برای تولید محتوای اصلی به صورت سئو شده هستیم. در بسیاری از موارد ، ناشران واقعا نمی خواهند به محتوای خارجی لینک دهند. آنها ترجیح می دهند خوانندگان را در سایت های خود نگه دارند. با این حال ، اغلب آنها چاره ای جز لینک ندارند. چرا؟
ارزش سایت
زیرا لینک ارزش سایت را زیاد خواهد کرد.متوجه یک روند در اینجا شده اید؟ اگر می خواهید ناشران به شما لینک دهند ، باید کاری متفاوت با دیگران انجام دهید. شما باید اطمینان حاصل کنید که ارزش افزوده کرده اید و یکی از بهترین راه ها برای این کار محتوای اصلی است. قفل لینک دهی به محتوای اصلی را با Keyword Hero باز کنید! همه کلمات کلیدی اصلی خود را در GA برای محتوای اصلی باز کنید و معیارهای عملکرد آنها را ببینید.
حساب رایگان
احتمالا درباره محتوای اصلی(که آیا می دانید معنای واقعی آن چیزی کاملا چیز دیگری است) شنیده اید ، اما بیایید آن را به صورت دقیق تر بررسی کنیم. این واژه ای است که ما در Digitaloft برای اشاره به بسیاری از کمپین های بازاریابی محتوا که از طرف مشتریان اجرا می کنیم ، استفاده می کنیم. این کلمه مربوط به قالب خاصی نیست بلکه مجموعه ای از فرمت ها است که می توان با موارد زیر تعریف کرد:
محتوای اصلی آن چیزی است که ناشر نمی تواند به راحتی آن را تکرار کند. تلاشی که آنها باید برای تولید چیزی خوب یا بهتر انجام دهند ، بسیار زیاد است. آنها می توانند با لینک دادن به محتوای شما به محتوای خود و مخاطبان خود ارزش افزوده کنند اما بدون لینک ، این محتوا ارزشی نخواهد داشت.
آشنایی با محتوای 10 برابر!
محتوای 10 برابر این است که به سایر محتواها نگاه کنید و بپرسید “چگونه می توانم چیزی 10 برابر بهتر از آنچه که این افراد در حال حاضر انجام می دهند ایجاد کنم؟”
تکنیک آسمان خراش یک مفهوم مشابه است که مبتنی بر یافتن مفهومی است که لینکهایی را به دست آورده است و راه هایی را برای بهتر شدن آن پیشنهاد کرده و با کسانی که در ابتدا ارتباط برقرار کرده اند تماس گرفته است به این امید که ارزش را ببینند و به محتوای شما لینک دهی را انجام دهند.
مطالعات زیادی برای اثبات استدلال هر دو وجود دارد و البته در این بخش به بررسی آن ها نخواهیم پرداخت. محتوای اصلی با رویکرد کمی متفاوت ، ارزیابی می کند که آیا قطعه ای از محتوا در قالبی قرار دارد که به راحتی قابل تکرار باشد یا خیر، اما اگر به لینکنده لینکی ندهد ، واقعا ارزشی نخواهد داشت.
آنچه که کیم کارداشیان انجام می دهد!
ما ابزاری را ایجاد کردیم که به شما امکان می دهد حقوق خود را با حقوق کارداشیان مقایسه کنید و محاسبه کنید که چقدر سریع می توانند آن را دریافت کنند. در تاریخ امروز این ابزار بیش از 200،000 بار استفاده شده است ، تقریبا 10،000 بار در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است و لینک هایی از بیش از 50 دامنه اصلی از جمله Mashable ، MTV ، Daily Mail ، Glamour ، Cosmopolitan ، Bustle و بسیاری دیگر آن را به اشتراک گذاشته اند.
چه چیزی محتوا را به یک محتوای اصلی تبدیل می کند؟
می توان گفت که چندین پارامتر محتوای شما را به یک محتوای اصلی تبدیل می کند. بگذارید آن را به چند جنبه ساده تقسیم کنیم:این یک ابزار تعاملی است در حالی که یک برنامه نسبتا ساده بود ، طراحی و توسعه آن بین 2 تا 3 روز طول کشید. اکثر ناشران به سادگی این زمان را ندارند که برای یک محتوا صرف کنند.
لینک
نیاز به اقدام کاربر دارد. این به طور معمول به این معنی است که کسانی که در مورد این ابزار می شنوند ، می خواهند خودشان آن را امتحان کنند. این یک تجربه کاربری بد است که انتظار می رود به جای کلیک کردن روی لینک ، خودتان آن را پیدا کنید. بدون لینک ، محتوا واقعا چیز ارزشمندی نیست. با بیان نکته فوق ، بدون لینک ، مقاله ای که در مورد این ابزار صحبت می کند به هیچ وجه منطقی نیست.
آیا می دانید کیم کارداشیان چقدر سریع می تواند حقوق خود را دریافت کند؟
این بخش در واقع احساسات شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. آیا مطمئنا کمی عصبانی می شوید وقتی می شنوید که هر یک از آنها حقوق سالانه شما را در کمتر از یک روز به دست آورده اند؟
به روندهای فعلی متصل می شود. محتوا محتوا همان هفته با پخش سری جدید Keeping Up With The Kardashians در تلویزیون راه اندازی شد. به بیان ساده ؛ محتوای اصلی از هر نظر به ارزش ناشر می افزاید و تقریبا غیر ممکن است که بخواهید این نکته را منکر شوید!
شروع به کار با محتوای اصلی
وقتی نوبت به توسعه کمپین های محتوایی بزرگ خود می رسد ، ابتدا باید چند مورد را در نظر بگیرید.
در مرحله اول ، درک این نکته ضروری است که باید داستانی وجود داشته باشد که ناشران بتوانند از محتوای شما آن را بیرون بکشند. این فقط در مورد محتوای اصلی قابل اجرا نیست.
بلکه در هر کمپین بازاریابی محتوا که در حال اجرای آن هستید استفاده خواهد شد. اگر داستانی وجود نداشته باشد ، لینکی هم وجود نخواهد داشت. پس از ارائه چند ایده ، شروع به سوال پرسیدن از خود کنید که داستانهای کلیدی برای هر کدام چیست. اگر نمی توانید یکی از آن ها را در محتوای خود پیدا کنید ، انتظار نداشته باشید که ناشران بتوانند.
ثانیا ، درک کنید که فرمت در اینجا اهمیت دارد. آیا استفاده از اینفوگرافیک هنوز در صورتی که توسط ناشر بدون لینک جاسازی شود ، منطقی است؟ البته که منطقی است. در واقع هیچ قالب صحیح یا غلطی برای محتوای اصلی وجود ندارد ، تا زمانی که این آزمون ساده را پشت سر بگذارد. بارها و بارها این سوالات را از خود بپرسید:
آیا محتوا هنوز بدون لینک ارزشی دارد؟
در قدم سوم ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه ای ساده است که درک آن برای عموم مردم بدون مشکل خواهد بود. هیچ کس نمی خواهد 10 دقیقه وقت بگذارد تا اطلاعات را وارد یک ابزار کند یا به 50 سوال در یک مسابقه پاسخ دهد. محتوای طولانی تر همیشه بهتر نیست و ممکن است که اطلاعات کمتری را به فرد بیننده بدهد.
ایجاد لینک
محتوای اصلی از هر نظر بسیار خوب کار خواهد کرد زیرا داستانی را از یک تعامل بسیار ساده بیان می کنند. به افراد اجازه دهید بدون انتظار زیاد از آنها با محتوا شما سرگرم شوند. بیشتر اوقات ، آنها فقط می خواهند به پایان برسند و “نتایج” را بیابند یا به نتیجه مورد نظر خود برسند.
در نهایت ، درک کنید که همیشه به بودجه زیادی احتیاج ندارید. محتوای اصلی همیشه در مورد ایجاد یک بازی نیست (اگرچه اینها می توانند به طرز شگفت انگیزی برای ایجاد لینک مفید باشند) ، بلکه سرمایه گذاری زمان و تلاش برای ایجاد یک محتوایی است که بتوانند به آن لینک بدهند!
از شکست های خود درس بگیرید!
با تیم بازاریابی محتوا خود بنشینید و در مورد برخی از کمپین های بازاریابی محتوا با عملکرد ضعیف خود بحث کنید. سوالات زیر را از خود بپرسید:
- قالب اصلی داستان چه بود؟
- از چه قالبی استفاده کردیم؟
- چند لینک به دست آورد؟
- آیا بک لینک زیادی دریافت کرد؟
- An Introduction to Using ‘Big Content’ For Link Building
- آیا محتوا هنوز بدون لینک موجود ارزشمند است؟
- چند سهم اجتماعی دریافت کرد؟
- چند بازدید صفحه داشته است؟
تجزیه و تحلیل کمپین های شکست خورده
به احتمال زیاد حتی نخبگان بازاریابی محتوا می توانند تعدادی از کمپین هایی را که آنها شکست خورده می نامند ، نام ببرند ، اما این لزوما به معنی بد بودن محتوای شما نیست. با شروع تجزیه و تحلیل کمپین های شکست خورده در برابر فهرست بازبینی محتوای اصلی ، شروع به ایجاد ایده هایی می کنید که چگونه می توان آن را بهتر کرد و چرا شاید آنطور که انتظار می رفت عمل نکرد.
شاید شما یک اینفوگرافیک تهیه کرده اید که منتشر شده است اما در بسیاری از موارد به آن لینک داده نشده است؟ از خود بپرسید که آیا محتوا می تواند به عنوان یک ابزار تعاملی ساده یا حتی به عنوان یک نظرسنجی بهتر عمل کند.
انجام تحقیقات
شاید شما سعی کرده اید یک راهنما تهیه کنید اما با وجود عالی بودن آن ، هیچ لینکی را انتخاب نکرده اید؟ به احتمال زیاد شما فرصتی را برای انجام برخی از تحقیقات خود برای افزودن ارزش بیشتر و ارائه دلیل به ناشران برای لینک از دست داده اید. پس از همه ، آنها به احتمال زیاد قصد بیرون رفتن و انجام تحقیقات خود را ندارند ، اما با خوشحالی به آنها لینک می دهند تا به خوانندگان اجازه دهند تا نتایج کامل را با جزئیات مطالعه کنند.
5 مثال عالی از محتوای اصلی
برای کسانی که می خواهند از کمپین محتوای اصلی خود الهام بگیرند ، در اینجا پنج مورد از بهترین محتواهایی که در این مقوله در سالهای اخیر قرار گرفته اند آورده شده است:
بازی توقف اضطراری با Just Park!
با توجه به اینکه همه می خواهند نتایج خود را به اشتراک بگذارند ، بازی ها فرم کاملی از محتوای اصلی هستند! بازی توقف اضطراری نشان می دهد که چگونه واکنش های شما از طریق یک بازی رانندگی ساده اما اعتیاد آور که در آن “برای توقف کلیک کنید” نشان داده می شود. اگر چیز دیگری نیست ، کمی سرگرم کننده است ، اما بیش از 2600 لینک به دست آورده است!
Cewe Photoworld عکس های اینستاگرام!
در حالی که اکنون چند سال از مد افتاده است ، اما آیا تا به حال فکر کرده اید اگر همه عکس های بارگذاری شده در اینستاگرام را در یک سال به چاپ برسانید به چه میزان می رسد. این محتوا برای شما فوق العاده است و به همین دلیل بیش از 350 لینک به دست آورد.
TotallyMoney.com بهترین نقاط مسافرتی لندن!
Totally Money این کمپین را دو سال متوالی اجرا کرده است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. یک تعاملی ساده ، اما بسیار موثر ، یک پیام واقعی را برای اهالی لندن به نمایش می گذارد. اینکه لازم نیست در مرکز لندن زندگی کنید و گزینه های زیادی در فاصله قابل تغییر وجود دارد!
GoCompare و قطع دسترسی مدیر!
اگر از شما بپرسیم کدام فیلم در تمام دوران (و همه ژانرها) بیشترین تعداد مرگ را روی صفحه دارد ، ما حدس می زنیم که هرگز نمی گویید “نگهبانان کهکشان” چرا که قطع دسترسی مدیر بیشترین مقدار بازدیدکننده را داشته است!
Expedia نروژ Flamual Flam!
اگر تا به حال خواسته اید سفر به نروژ را تجربه کنید اما نتوانسته اید از آن دیدن کنید ، این محتوا مناسب برای شما است. Expedia نروژ با ثبت یک تجربه همه جانبه از یکی از زیباترین و شیب دارترین مسیرهای قطار در جهان ، کار خارق العاده ای انجام داده است. جای تعجب نیست که بیش از 140 لینک به دست آورده است.
محتوای اصلی برای ماندگار شدن ایجاد می شود!
نمی توان انکار کرد که تولید محتوای اصلی زمان می برد و به ایده های عالی نیاز دارد ، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید این کار را انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که دائما از خود بپرسید که چرا ناشر باید در مرحله تولید به محتوا لینک دهد ، و همچنین در مرحله ترویج آن را به آنها توضیح دهد ، و برای موفقیت در زمینه تولید محتواهای بهتر و مناسب تر قدم بردارید!