مقالات آموزشی

سیستم تبلیغات گوگل ادز و بررسی مزیت آن

مفید بود؟

اگر شما روش تبلیغات گوگل ادز را انتخاب کنید، همیشه می توانید جلوی چشم مشتریان خود ظاهر شوید. اگر می خواهید رتبه بالایی در گوگل به دست آورید باید به خوبی الگوریتم های گوگل را بشناسید. اهمیت دادن به الگوریتم های گوگل کمک می کند که شما بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری برای وب سایت خود به دست بیاورید.

شما برای اینکه در گوگل ادز تبلیغات خود را ثبت کنید، باید اقدام به ساخت اکانت نمایید. فروش کسب و کارتان با این روش چندین برابر می شود. با کمترین هزینه می توانید بیشترین بازخورد را دریافت کنید. سیستم مربوط به تبلیغات گوگل ادز برای آن دسته از کسب و کارهایی مناسب است که به دنبال بازخورد عالی می باشند. در واقع اگر شما می خواهید بهترین روش تبلیغاتی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید؛ گوگل ادز اولین انتخاب تان می باشد.

طیف گسترده ای از مشتریان خود را می توانید از این طریق به دست بیاورید. با استفاده از این روش تبلیغاتی، می توانید در دنیای دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) رشد کنید. برای اینکه یک وب سایت از زمان تولید تا زمانی که روی نتیجه اولیه بیاید، باید 6 ماه تلاش کند. اما اگر از گوگل ادز استفاده کنید، می توانید از روز اول به صورت تخصصی تبلیغات را انجام دهید. در این صورت به نتیجه می رسید و در گوگل رتبه بالایی به دست می آورید.

سیستم تبلیغات گوگل ادز

بسیاری از افراد به دنبال روش های متنوع هستند تا با استفاده از آن روش ها بتوانند رتبه اول را در گوگل به دست بیاورند. روش های زیادی برای تبلیغات وب سایت وجود دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی های متنوعی هستند. برخی از روش ها به هزینه زیادی نیاز دارند و باید برای انتخاب آن روش ها، مدت زمان زیادی صبر کنید تا نتیجه بگیرید.

بنابراین باید به خوبی این مسئله را در نظر بگیرید که هزینه و زمان تان،زمان تبلیغات اهمیت زیادی دارد. اگر به این مسئله اهمیت دهید، زودتر می توانید به نتیجه برسید. یکی از ویژگی های مهم تبلیغات مربوط به گوگل ادز این است که، هزینه زیادی ندارد.  هر یک از وب سایت هایی که می خواهند با کمترین هزینه شناخته شوند، تبلیغات در گوگل ادز را انتخاب می کنند. همچنین باید به خوبی بدانید که گوگل ادز مزاحم به شمار نمی آید.

در واقع با استفاده از این روش تبلیغاتی، شما مزاحم بسیاری از الگوریتم های گوگل نمی شوید. هر یک از الگوریتم های گوگل، تبلیغاتی که در گوگل ادز انجام می شود را قانونی می دانند. بنابراین مزاحم شما نمی شوند و روند فعالیت تبلیغاتی تان به خوبی طی می شود. دقت داشته باشید که برای استفاده از این روش تبلیغاتی باید به خوبی روش کار با آن را بدانید. در صورتی که به درستی از این روش تبلیغاتی استفاده نکنید، به نتیجه نمی رسید.

مزیت های تبلیغات گوگل ادز چیست ؟

شما اگر قصد استفاده از خدمات تبلیغات google ads را دارید باید به خوبی در مورد مزیت های آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. برخی از مزیت هایی که مربوط به این روش تبلیغاتی می باشد عبارت است از :

1. تبلیغاتی که در این روش انجام می شود، هدف گسترده ای را به بهترین نحو ممکن پوشش می دهد. شما با استفاده از این روش تبلیغاتی می توانید به هدف تان یعنی، معرفی محصولات و خدماتی که دارید دستیابی پیدا کنید. در این صورت مشتریان بیشتری را جذب می کنید.

2. گوگل ادز، یکی از روش های تبلیغاتی بی نظیر به شمار می رود که در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی، زودبازده تر و پویاتر می باشد. شما اگر از این روش تبلیغاتی استفاده کنید، سریعتر به نتیجه می رسید.

3. روی این روش تبلیغاتی باید بدانید که یک مدیریت حرفه ای حکم فرما می باشد. شما با استفاده از این روش تبلیغاتی می توانید برای تبلیغات تان بودجه تعیین کنید و همچنین ساعت نمایش تبلیغات را تعیین کنید.

4. نرخ کلیک در این برنامه تبلیغاتی را شما می توانید به صورت دستی تعیین نمایید. با تکنیک هایی که مربوط به این برنامه تبلیغاتی می باشد می توانید نرخ کلیک را تا حدودی کاهش دهید.

 

5. سیستم تبلیغات در گوگل ادز، در بسیاری از مرورگرهای انگلیسی و فارسی فعال است. به همین دلیل کاربران ایرانی به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

6. گزارش های دقیق مربوط به تبلیغات گوگل ادز را می توانید به صورت جزئی مشاهده کنید. شما می توانید نرخ کلیک، هزینه مربوط به هر کلیک، بودجه استفاده شده و … را در این برنامه به طور کامل مشاهده نمایید.

7. برای تبلیغات باید بدانید که امکان تعیین کردن موقعیت جغرافیایی در این روش مهیا می باشد. یعنی شما در این روش می توانید کشور و شهر مد نظر خود را انتخاب نمایید.

8. بررسی و نظارت مداوم می توانید روی بهره وری تبلیغات خود داشته باشید. در واقع به ثمر رسیدن تلاش خود را برای تبلیغات، در این برنامه به خوبی می توانید مشاهده کنید.

9. از آنجایی که هر یک از آگاهی های مربوط به این برنامه هدفمند می باشد، شما مزاحمتی برای کاربران خود ایجاد نخواهید کرد. آگهی مرتبط با خدمات و محصول شما زمان سرچ کردن مشتری، نمایش داده می شود.

مراحل سفارش تبلیغات گوگل ادز

شما برای اینکه ثبت سفارش تبلیغات گوگل ادز را انجام دهید باید به خوبی با مراحل ثبت سفارش آشنا باشید. برخی از مهمترین این مراحل که اهمیت زیادی دارد عبارت است از :

 

1. ابتدا باید پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید. وارد منوی تعرفه تبلیغات شوید و سپس بر اساس بودجه ای که دارید یکی از پکیج ها را انتخاب نمایید. حساب تان برای انتخاب هر یک از پکیج ها باید به صورت آنلاین باشد.

2. برای اینکه بهترین کلمه کلیدی را انتخاب نمایید بهتر است که با افراد حرفه ای مشورت کنید. آنها برای رسیدن به هدف نهایی، بهترین کلمات کلیدی را به شما معرفی می کنند.

3. در این مرحله باید کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید را نهایی کنید. متن تبلیغات در این مرحله باید انتخاب شود. ساعت نمایش تبلیغات و همچنین تعیین کردن جزئیات بیشتر مربوط به این مرحله است که باید با دقت انتخاب شود.

4. با توجه به سفارش تبلیغاتی که ثبت کرده اید، یک اکانت اختصاصی برای شما ایجاد می شود. افزونه های تبلیغاتی و کلمات خود را می توانید در این اکانت به خوبی مدیریت کنید.

5. مشاورانی که در زمینه ثبت سفارش و تبلیغ در گوگل ادز، به شما راهنمایی های لازم را ارائه داده اند به صورت دوره ای گزارش برایتان ارسال می کنند. در این صورت می توانید اطلاعات کافی در مورد تبلیغات خود به دست آورید.

6. برای افزایش موجودی می توانید در هر بازه زمانی که مایل هستید، اقدام به شارژ حساب خود در گوگل ادز نمایید. 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.