مقالات آموزشی

چطور می توانیم نرخ تعامل در اینستاگرام را افزایش دهیم؟(خلاصه وبینار)

مفید بود؟

پلتفرم اینستاگرام به طور مداوم در حال رشد است. اکنون با 600 میلیون کاربر، این شبکه رسانه اجتماعی مرتباً ویژگی های جدیدی از جمله استوری ها، ویدیو لایو و حتی تبلیغات و ابزار آنالیز اینسایت (insights) برای کسب و کارهای تجاری، را برای حفظ مخاطبان خود اضافه می کند.

به عنوان یک برند یا کسب و کار تجاری، مهم است که از پیشرفت های حاصله در اینستاگرام استفاده کرده و از آن برای جلب مخاطبان خود و نرخ تعامل یا اینگیجمنت استفاده کنید. اما اگر برای شروع کار تقلا می کنید و یا به یک منبع الهام برای تقویت تلاش خود نیاز دارید، در ادامه به خلاصه وبینار راه های افزایش تعامل در اینستاگرام می پردازیم

افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

برای کسب و کارهای تجاری و مشاغل، مسئله مهمی که وجود دارد این است که چطور می توانند تعامل بیشتری در اینستاگرام به دست آورند. در ادامه مقاله به خلاصه ای از بهترین روش ها برای افزایش اینگیجمنت که از وبینار Kelsey Jones در سایت Search Engine Journal استخراج شده است می پردازیم. همچنین نمونه های واقعی را برای الهام گرفتن از آن در بستر رسانه های اجتماعی ارائه می دهیم.

خلاصه وبینار راه های افزایش تعامل در اینستاگرام

کلسی جونز، ویراستار اجرایی SEJ در 8 مارس وبیناری را برگزار کرد تا در مورد چگونگی دریافت تعامل بیشتر در اینستاگرام برای مشاغل یا برندهای تجاری صحبت کند. در اینجا خلاصه ای از وبینار او ارائه شده است.

خوب است بخوانید: 11 روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

در طول برگزاری این وبینار، کلسی (Kelsey Jones)، 40 دقیقه سخنرانی کرد و سپس سوالات خود را به صورت آنلاین از حضار پرسید. برای اطلاعات بیشتر از سخنرانی وی، توصیه می کنیم فیلم کامل آن را از سایت SEJ تماشا کنید.

در اینجا چند روش اجرایی برای دریافت تعامل بیشتر آورده شده است:

  • اینستاگرام یک پلتفرم بصری است بنابراین طراحی و دیزاین در آن بسیار اهمیت دارد. نشان دادن بصری آنچه که مردم به آن اهمیت می دهند یا هر آنچه که می خواهید به نمایش بگذارید، باعث جذابیت شما و افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام می شود.
  • هشتگ ها به شما در جذب فالوور، رشد برند و ترند شدن شما کمک می کنند. در اینجا چند روش برای استفاده از هشتگ ها آورده شده است:

* برای دریافت فالور و لایک بیشتر از هشتگ های محبوب در پست های خود استفاده کنید.

* برای نرخ تعامل بیشتر، روی پست ها با استفاده از هشتگ های مرتبط نظر دهید.

* نگاه کنید چه موضوعی محبوبیت دارد سپس برای آن محتوا ایجاد کنید.

• اینستاگرام یک شبکه دو طرفه است بنابراین برای گرفتن فالور، شما هم فالو کنید. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی یافتن اکانت ها برای دنبال کردن آورده شده است:

* پس از جستجوی هشتگ های برتر مرتبط با فعالیت خود، اکانت های موجود در نتایج را دنبال کنید.

* پس از جستجو کردن، کسب و کارهای محلی را با نگاه کردن به تب Places، هدف قرار دهید.

* جهت یافتن اکانت های بیشتر برای دنبال کردن، هشتگ های مرتبط را جستجو کنید.

  • با گذاشتن نظرات متفکرانه با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید. از آنها تشکر کنید و به سوالات پاسخ دهید.
  • همه موارد مرتبط با نام تجاری خود از جمله غلط های املایی و هشتگ های “اشتباه” را پیگیری کنید.
  • یک برنامه زمانبندی محتوایی ایجاد کنید و قابل اعتماد باشید. مناسبت های تعطیل مربوط به برند خود را جستجو کنید، به آن فکر کنید و هنگامی که مخاطب هدف شما شروع به صحبت در مورد آن کرد، درباره آن محتوا ایجاد کنید.
  • هدایا و تبلیغات می توانند تعامل زیادی ایجاد کنند.

ابزارهای مورد نیاز در افزایش نرخ تعامل و اینگیجمنت از وبینار کلسی

  •  Canva: ابزار رایگان ویرایش تصویر
  •  Pablo by Buffer: ابزار رایگان ویرایش تصویر با یک پایگاه داده عالی از تصاویر رایج و خلاقانه
  •  PicMonkey: ابزار رایگان ویرایش تصویر
  • Photoshop: گران تر اما با ویژگی های پیشرفته ویرایش
  • GIMP: نرم افزار رایگان مشابه فتوشاپ
  • Pixlr: ابزار رایگان ویرایش تصاویر
  • QuotesCover: ابزاری برای ایجاد تصاویر نقل قول
  • Buffer: برنامه زمانبندی خودکار پست ها در اینستاگرام
  • Instagram Search Engine: ابزار رایگان جستجوی هشتگ که به شما هشتگ های مشهوری را نشان می دهد که افراد پس از تایپ در حوزه فعالیت خود در اینستاگرام از آنها استفاده می کنند.
  • Hashtagify: یک قالب گرافیکی از ده هشتگ برتر مربوط به اصطلاح کلیدی شما را نشان می دهد.
  • Hashtags.org

    : جایگزینی برای Hashtagify است اگر پیشنهادهای بیشتری می خواهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.