مقالات آموزشی

چگونگی عملکرد آژانس تولید محتوا تخصصی

مفید بود؟

انتخاب یک آژانس تولید محتوا

صحیح می‌تواند؛ به عنوان چالشی برای اولین بار در نظر گرفته شود. چیزهای زیادی هست که در این رابطه، باید در نظر بگیرید. و اگر می‌خواهید موفق باشید، باید شریک مناسب را پیدا کنید. آژانس تولید محتوا می‌تواند بسیار گسترده‌تر از آنچه که تصورش را می‌کنید، به رشد و توسعه کسب و کارتان کمک نمایند. آژانس های محتوایی

می‌دانند که ارائه پیشنهادات، و رقابت برای کسب مشتریان جدید از طریق دنیای جذاب محتوا تا چه حد می تواند پیچیده و حساس باشد.

جالب است که بدانید، امروزه بیش از 120000 آژانس تولید محتوا وجود دارد؛ و این صنعت به طور فزاینده‌ای رقابتی شده‌است. پیدا کردن آژانس تولید محتوا مناسب مهمترین اولویت کار است. بعد از پیدا کردن باید روند انجام همکاری بین طرفین به طور شفاف مشخص شود. البته هر کس یک ترجیح مشخص برای انتخاب آژانس مورد نظر خود دارد. این انتخاب بسته به عملکرد آژانس و کیفیت آن متغیر است.( بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا )

عملکرد آژانس تولید محتوا تخصصی

ارائه مشاوره‌های مناسب توسط آژانس تولید محتوا

اولین فعالیت مهم و موثر آژانس تولید محتوا برنامه ریزی و تولید محتوا بر طبق مشاوره‌های لازمه است. اگر اولین بار است که کار خود را با یک آژانس خاص پیگیری می‌کنید؛ سعی کنید تا حداکثر عملکرد خود را براساس مشاوره‌های ارائه شده در نظر بگیرید. آژانس‌های هوشمند عمدتا به دنبال راه‌حل‌‌هایی می‌گردند؛ که به منافع مشتری به عنوان اولویت اول، نگاه می کنند.

شما به عنوان یک مشتری در درجه اول، مزایای بسیاری را از این طریق دریافت خواهید کرد. این مزایا همان امکاناتی هستند که بسیاری از سازمان‌ها و یا شرکت‌هایی که بی هیچگونه راهنمایی خاصی کار خود را آغاز می‌کنند؛ از آن بی بهره اند. در نتیجه این امور مشتریان شما مزایای بزرگی از خدمات بازاریابی محتوا را دریافت خواهند کرد. یک آژانس تولید محتوا مناسب به شما خواهد گفت که کسب و کار خلاقانه به کمک محتوا چگونه پیش می رود؛ تا جنبه‌های تبلیغاتی را تا جای ممکن از دست ندهید.

آژانس تولید محتوا نتایج نهایی کار را به طور شفاف در نظر می‌گیرد

دریافت بهترین نتیجه‌ی ممکن، هدف اول و آخر هر آژانس تولید محتوا است. یک آژانس محتوا می داند که دقیقا چه کاری انجام می‌دهد. و یا انجام چه کاری در این زمینه اشتباهی یا ریسک غیر منطقی است. تا چگونگی فرآیند و عملکرد را، برای زمان‌های آتی بهبود ببخشد.

مطالعات در این زمینه عمدتا سرمایه گذاری و بازتاب شخصی را نشان می‌دهد. هر کسب و کاری نیاز به یک نتیجه مشخص در این رابطه دارد. برخی از آژانس‌های تولید محتوا مدام تبلیغاتی را در زمینه بازتاب نتایج کار خود ارائه می‌دهند. برخی دیگر نیز با اقدام و عملی کردن این مطلب، اثبات می‌کنند که تا چه میزان قدرت دارند. شما باید به مورد دوم توجه کنید. دریافت نتیجه موثر نهایی اهمیت دارد. اما طی کردن مراحل به درستی و با حداکثر توجه میزان موفقیت نهایی را تعیین می نماید.

عملکرد تخصصی مهم‌ترین عملکرد آژانس تولید محتوا است

آژانس تولید محتوای مناسب همیشه در حال یادگیری است. و دو برابر آنچه که یاد می‌گیرد را، به مشتریان آموزش می‌دهد. این مسئله نشان از تخصص و تدبیر دارد. در چنین آژانسی همیشه توصیه‌های رایگان و مفید، وجود دارد. برای تشخیص این موضوع باید ببینید آیا آژانس تولید محتوا مورد نظر شما یک وبلاگ دارد؟ و یا یک وب سایت معمولی پیش رویتان قرار دارد؟ آیا مطالبی که در آن ارائه می‌شود واقعا مفید هستند؟

عمده مشتریانی که برای تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال به آژانس تولید محتوا مراجعه می‌کنند؛ به دنبال تجربه، اعتماد و حضور هستند. تجربه ای که در ابتدای کار براساس اعتماد نصیب آنها می‌شود، می تواند در ادامه کار بسیار کارگشا باشد. تمامی این موارد به لطف تخصص و مطالعه ممکن می‌شود. همانطور که در ابتدا اشاره شد رشد آژانس تولید محتوا بسیار شگفت آور بوده‌است. اما این روش عملکرد حرفه‌ای و کاملا مدبرانه را امروزه، به تعداد انگشتان دست می‌توان یافت.

بررسی محتوای مورد نیاز توسط آژانس تولید محتوا

این مورد کلیدی‌ترین فعالیت آژانس تولید محتوا مورد نظر شماست. هر کسب و کاری محتوای خاصی را نیاز دارد. این محتواها براساس نوع و زمینه فعالیت شرکت مورد نظر انتخاب و ارائه داده می‌شوند. براساس دسته بندی‌های موجود در مورد انواع محتوا یک آژانس تولید محتوا باید بتواند قابلیت‌های عملکردی و پنهان فعالیت شما را تشخیص داده و طبق آن فعالیت نماید.

مرحله‌ی بعدی در این مورد تجزیه و تحلیل محتوا، و مرحله‌ای است که در آن قرار دارید. خیلی از کسب و کارهای امروزی، بسته به اینکه به چه اندازه مخاطب دارند؛ باید رشد تجارت خود را در نظر داشته باشند. در نتیجه بررسی محتوای مورد نیاز و تعداد هرکدام، باید به درستی انجام شود. در نهایت امر باید هر محتوا در قالب مورد نیاز خود ارائه شود. که البته این مورد براساس در نظر گیری نگاه و میزان مخاطبین به موضوع، ارائه خواهند شد.

چگونه یک آژانس تولید محتوا می‌تواند به برند شما کمک کند؟

خدمات بسیاری وجود دارد که یک آژانس تولید محتوا ارائه می‌دهد. چه برای پر کردن شکاف‌های تیم بازاریابی خود به آن‌ها نیاز داشته باشید و چه به طور کامل تولید محتوا را به دست آنها بسپارید، برند شما می‌تواند از کمک یک آژانس تولید محتوا به طرق مختلف بهره مند شود.

دیدگاه تازه

وقتی هر روز و در تمام طول روز به فکر برند شخصی خود هستید، به راحتی تصویر بزرگتر را از دست می‌دهید. یک آژانس تولید محتوا می تواند دیدگاه مورد نیاز را برای هدایت یا بهبود استراتژی شما و همچنین ایده‌های تازه برای کمک به شما در دستیابی به اهداف‌تان ارائه دهد.

اجرای خبره

آژانس تولید محتوا تیمی متشکل از متخصصان با استعداد است که می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی محتوای شما را ایجاد و اجرا کنند. از توسعه دهندگان گرفته تا طراحان، کپی رایترها تا کارشناسان تجسم داده‌ها، دانش و مهارت تولید محتوا را دارند. آنها همچنین روز به روز در این چیزها غوطه ور هستند، بنابراین می‌دانند بهترین شیوه‌ها، چگونه تجربه کاربر را بهبود ببخشند، چه محتوایی برای هر پلتفرم بهتر عمل می‌کند، و چگونه می‌توانند بیشترین سود را از محتوایی که ایجاد می‌کنند به دست آورند.

نکته حرفه‌ای

شما همیشه می‌خواهید با یک آژانس تولید محتوا با سابقه کار اثبات شده کار کنید. اگر در حال گشت و گذار هستید، نمونه کارهای آنها را بررسی کنید. (و اگر نمونه کار ندارند، فرار کنید!)

دانش خودی

مطمئناً، شما برند خود را از درون و بیرون می‌شناسید، اما چقدر صنعت خود را می‌شناسید؟ رقبای شما؟ روند در بازار؟ یک آژانس تولید محتوا با طیف وسیعی از مشتریان در سراسر صنایع کار می‌کند. بنابراین، آن‌ها بینش منحصربه‌فردی در مورد اینکه چه چیزی کار می‌کند، چه چیزی خوب نیست، و چه چیزهای شگفت‌انگیزی می‌تواند نتایج شما را به شدت بهبود بخشد، دارند.

اتصالات و شبکه‌های سازنده

یکی از رایج‌ترین دلایل برای کمک گرفتن از خارج این است که برند شما دانش، پهنای باند یا منابع لازم برای انجام کاری را که باید انجام شود ندارد. یک آژانس علاوه بر حرفه‌ای بودن، دارای شبکه‌ای مستقر از سازندگان خبره است. چه به دنبال تولید یک ویدیو باشید و چه به دنبال تولید کننده محتوا، یک آژانس تولید محتوا یا مهارت یا ارجاع متخصص برای انجام آن را دارد.

تولید سریع

بسیاری از برندها برای اجرای استراتژی‌های خود تلاش می‌کنند زیرا زیرساخت لازم برای مدیریت تولید را ندارند. این قابل درک است، زیرا انواع مختلف محتوا به دانش و منابع متفاوتی نیاز دارند. اما آژانس یک دستگاه پیچیده است که به تولید محتوای متنوع، سریع و کارآمد عادت دارد. آنها همچنین از موانع، اشتباهات یا مشکلات رایجی که می‌توانند تولید را خراب کنند، آگاه هستند، بنابراین بهتر می‌توانند از مشکلات عبور کنند.

محتوای با کیفیت

کیفیت و ثبات برای موفقیت در یک عملیات بازاریابی محتوا بسیار مهم است. بسیاری از برندها برای رسیدن به حداقل یکی از این‌ها، اگر نه هر دو مورد، تلاش می‌کنند. باز هم، با تخصص و زیرساخت‌های قوی، یک آژانس تولید محتوا می‌تواند محتوای با کیفیت و با حجم بالا تولید کند. آنها همچنین برای انجام بهترین کار ممکن سرمایه گذاری می‌کنند زیرا وقتی شما برنده شوید، آنها برنده می‌شوند. از این رو، آنها سخت کار خواهند کرد تا بهترین خلاقیت را برای برند شما بیابند، حتی اگر این به معنای مخالفت با شما یا مبارزه برای ایده‌ای باشد که واقعاً به آن اعتقاد دارند.

چگونه می‌دانید که آیا به یک آژانس تولید محتوا نیاز دارید؟

هر برندی به یک آژانس تولید محتوا نیاز ندارد، به خصوص اگر یک عملیات قوی یا یک تیم داخلی داشته باشید که قادر به اجرای استراتژی بازاریابی شما باشد. با این حال، اگر موارد زیر را ندارید (یا کم دارید)، ممکن است از یک آژانس تولید محتوا استفاده کنید:

منابع

برخی از برندها به دلیل محدودیت ابزار، اجرای استراتژی خود را دشوار می‌دانند. یک آژانس تولید محتوا می‌تواند به پشتیبانی از استراتژی شما با زیرساخت‌هایی که نیاز دارید کمک کند.

دانش

یک آژانس تولید محتوا متشکل از خالقان خبره‌ای است که مهارت‌ها و تخصص برای ایجاد انواع محتوا را دارند – و مهم‌تر از همه، به بهترین شیوه‌ها پایبند هستند.

زمان کافی

 تیم شما ممکن است با پروژه‌های دیگر گرفتار شده باشد، به این معنی که پروژه‌های بازاریابی شما به طور نامحدود به تاخیر می‌افتد یا دچار مشکل می شوند. یک آژانس تولید محتوا می‌تواند به شما کمک کند محتوای ثابت و با کیفیت در مقیاس ایجاد کنید.

نتایج

اگر استراتژی فعلی شما نتایجی را که می‌خواهید ارائه نمی‌کند، یک آژانس تولید محتوا می‌تواند به شما در مورد نحوه تغییر، بهبود یا تجدید نظر استراتژی خود توصیه کند.

اگر هنوز مطمئن نیستید که یک آژانس می‌تواند به شما کمک کند، در اینجا نحوه تشخیص اینکه آیا اصلاً به آن نیاز دارید و چگونه تصمیم بگیرید که آیا باید یک آژانس را امتحان کنید یا از یک فریلنسر استفاده کنید، آمده است.

چگونه یک آژانس تولید محتوا پیدا می‌کنید؟

با کارکردن با صدها برند در دهه گذشته، می‌دانیم که چه موانع و مشکلاتی می‌تواند برای یک برند در جستجوی یک آژانس خوب باشد. در اینجا نحوه اطمینان از هموار بودن جاده به طرف شریک مناسب در اینجا آمده است.

بدانید که برای رسیدن به چه چیزی تلاش می‌کنید

لازم نیست دقیقاً بدانید که چه ایده تولید محتوایی را می‌خواهید زنده کنید. اما قبل از استخدام باید اهداف خود را بدانید. هرچه اهداف شما واضح‌تر باشد، یافتن محتوای خلاقانه برای آژانس شما آسان‌تر خواهد بود. البته، اگر از آژانسی درخواست می‌کنید که استراتژی شما را راهنمایی کند، زیرا مطمئن نیستید چه کاری انجام دهید، اشکالی ندارد. شما فقط نباید زمانی به آژانس تولید محتوایی مراجعه کنید که مطلقاً هیچ ایده‌ای برای نیازهای خود ندارید.

به دنبال فردی در صنعت خود باشید

آژانس‌های تولید محتوا زیادی وجود دارد، به همین دلیل است که پیدا کردن آنها می‌تواند ترسناک باشد. خوشبختانه، آژانس‌هایی نیز وجود دارند که در صنایع خاصی مانند فناوری B2B تخصص دارند. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، از همکاران و دوستان خود بخواهید که توصیه کنند. در غیر این صورت، از گوگل کمک بگیرید. در حالی که در جستجوی یک آژانس محلی مناسب هستید، ممکن است در خارج از منطقه نزدیک خود آژانس تولید محتوای مناسب‌تر پیدا کنید. به لطف قدرت فناوری، همکاری به اندازه گذشته چالش برانگیز نیست، بنابراین اجازه ندهید که مانع شما شود.

به دنبال نتایج نشان داده شده باشید

هر آژانسی که ارزش همکاری را داشته باشد، مجموعه‌ای از نمونه کارهای خود ارائه میدهد و نتایج آنها را به نمایش می‌گذارد. همانطور که کار آنها (و لیست مشتریان) را مرور می‌کنید، سبک، مهارت و رویکرد خلاقانه آنها را درک خواهید کرد. در حالت ایده آل، آنها با افراد در صنعت شما کار کرده‌اند یا نوع کمپین مورد نظر شما را اجرا کرده‌اند. با این حال، اگر آنچه را که به دنبال آن هستید نمی‌بینید، اما از حال و هوای آن‌ها خوشتان می‌آید، برای نمونه‌های بیشتر تماس بگیرید.

ببینید آیا آنها تخصص خود را به اشتراک می‌گذارند یا خیر

یک آژانس خوب برای ارتقای صنعت خود سرمایه گذاری می‌کند. بنابراین، آنها باید تخصص خود را به روش‌های دیگری مانند وبلاگ‌ها، مقالات، کتاب‌ها، مشارکت‌ها یا ویژگی‌های انتشارات صنعتی نشان دهند. این تمایل برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود – و مشارکت فعال در زمینه خود – همیشه نشانگر خوبی است که آنها در کار خود آگاه و مطمئن هستند.

مهم نیست که کار یک فرد چقدر در کارنامه او خوب است، یکی از بزرگترین عواملی که بر موفقیت شما تأثیر می‌گذارد این است که چقدر خوب با هم کار می‌کنید. بنابراین برای تحقیق و گفتگو با نامزدهای احتمالی وقت بگذارید. شما ممکن است عاشق سبک تصویرسازی یک نفر باشید، اما با رویکرد تولید محتوا متنی او مخالفت کنید. یا ممکن است از کار و ارزش‌های آنها شگفت زده شوید. تا زمانی که با آنها صحبت نکنید متوجه نخواهید شد، بنابراین تحقیقات خود را از قبل انجام دهید.

توصیه می کنیم حداقل با 3 آژانس مصاحبه کنید و سوالات خود را از قبل مطرح کنید. این کار به شما کمک کند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. چند سوال خوب برای پرسیدن:

آیا زمان کافی برای انجام پروژه من دارید؟ این تقریباً اولین سؤالی است که باید پرسید زیرا همه چیز حول محور جدول زمانی می‌چرخد. اگر آنها در دسترس هستند، باید در مورد جدول زمانی پیش بینی شده برای پروژه‌های مشابه شما نیز از آنها بپرسید.

فرآیند تولید محتوا شما چگونه است؟ هر آژانسی منحصر به فرد است، اما همه آنها باید یک فرآیند مشخص برای انجام به موقع کارها داشته باشند. از آژانس خود بخواهید که شما را در فرآیند کاری خود با جزئیات راهنمایی کند.

آیا می‌توانید قیمت دقیق را ارائه دهید؟ شفافیت در اینجا مهم است. شما باید بدانید که دقیقاً برای چه چیزی هزینه خواهید کرد. اگر نمی‌توانند در مورد این موضوع صحبت کنند، به همکاری ادامه ندهید.

مزایای بهره‌مندی از آژانس‌های تولید محتوا

زمان بیشتری برای کار روی استراتژی و سایر فعالیت‌های تجاری خواهید داشت

یکی از دلایل اصلی برون سپاری تولید محتوا این است که زمان کافی برای انجام آن را ندارید. تحقیق، نوشتن و انتشار محتوا برای پست‌های وبلاگ معمولی می‌تواند به خودی خود یک شغل تمام وقت باشد. و این قبل از آن است که سایر وظایف ضروری در بازاریابی محتوا مانند تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جستجو را در نظر بگیرید.

همه ما تعداد ساعات محدودی در روز داریم و برای شما مهم است که بر روی فعالیت‌های اصلی خود تمرکز کنید تا بهترین استفاده را از آنها ببرید. این ممکن است به معنای کار بر روی استراتژی باشد، اگر یک بازاریاب هستید، یا اگر صاحب کسب و کار هستید، با سایر وظایف حیاتی سر و کار دارید. نکته این است که شما می‌توانید نوشتن یا ایجاد محتوا را برون سپاری کنید، در حالی که هنوز به همان اندازه که می‌خواهید ورودی دارید. سپس می‌توانید در سایر زمینه‌های کسب و کار کار کنید.

در حالی که ممکن است به نظر آسان‌تر یا ارزان‌تر باشد که خودتان محتوا تولید کنید، این استراتژی به ندرت آن چیزی است که بیشترین حس تجاری را ایجاد می‌کند. به فعالیت‌های تجاری که در آن نقاط قوت شما قوی‌ترین است پایبند باشید و تولید محتوا را به یک حرفه‌ای بسپارید. شما نه تنها محتوای با کیفیت بالاتری خواهید داشت، بلکه بسیار بیشتر از سرمایه اولیه خود سود خواهید برد.

می‌توانید محتوای بیشتری را در یک برنامه زمانی بیشتر منتشر کنید

حتی اگر تمام وقت روی بازاریابی محتوا کار می‌کردید، محدودیتی برای اینکه یک نفر در یک روز، هفته یا ماه بنویسد وجود دارد. کنار هم قرار دادن محتوای باکیفیت زمان می‌برد. مطمئناً اگر می‌خواهید یک پست 500 کلمه‌ای را خودتان منتشر کنید، احتمالاً می‌توانید زمان کافی برای انجام این کار از برنامه روزانه خود اختصاص دهید.

محتوای خوب برای تحقیق، ایجاد و تبلیغ به زمان نیاز دارد. اگر می‌خواهید پست‌های وبلاگی را منتشر کنید که به خوبی تحقیق شده و جامع باشند، ممکن است انتظار نداشته باشید که حتی یک نویسنده تمام وقت بیش از یک پست در هفته را مدیریت کند، عملی نباشد. اگر می‌خواهید بدون افت کیفیت محتوا را به دفعات بیشتری منتشر کنید، به نویسندگان بیشتری نیاز خواهید داشت. اینجاست که برون سپاری واقعاً می‌تواند به شما کمک کند تا مقیاس خود را افزایش دهید زیرا می‌توانید به سادگی محتوای مورد نیاز خود را برون سپاری کنید یا بودجه شما اجازه می‌دهد.

برون سپاری تولید محتوا ارزان‌تر از استخدام یک نویسنده تمام وقت است

وقتی تولید محتوا را برون سپاری می‌کنید، زمان بیشتری برای تمرکز بر استراتژی، ایده پردازی، بازاریابی و آزمایش دارید. همچنین بازده بازاریابی محتوایی بالاتری را برای شما به ارمغان می‌آورد! برون سپاری می‌تواند روشی بسیار مقرون به صرفه برای تولید محتوا باشد. اگر یک نویسنده تمام وقت استخدام کنید، این کار هزینه بسیاری خواهد داشت.

وقتی برون سپاری می کنید، صرفاً برای محتوایی که سفارش می‌دهید پرداخت می‌کنید و نه چیز دیگری. لازم نیست نگران تعویض لپ تاپ نویسنده خود در صورت خرابی باشید. محتوای برون سپاری شده توسط افراد یا آژانس‌های تولید محتوا نوشته می‌شود که این هزینه‌ها را در نرخ کلی خود لحاظ می‌کنند و آن را به گزینه‌ای بسیار مقرون به صرفه برای اکثر مشاغل تبدیل می‌کند.

گزینه انعطاف پذیرتری است

داشتن یک نویسنده تمام وقت به عنوان بخشی از تیم بازاریابی مزایای خاصی دارد. برون سپاری گزینه بسیار منعطف‌تری است زیرا زمانی که می‌خواهید محتوای بیشتری تولید کنید می‌‎توانید نویسندگان بیشتری را استخدام کنید. اگر احساس می‌کنید کیفیت از یک نویسنده خاص افت کرده‌است، یا فقط می‌خواهید لحن متفاوتی را امتحان کنید، می‌توانید به آژانس دیگری برون سپاری کنید.

با تغییرات فصلی در صنعت شما، ممکن است زمان‌هایی از سال وجود داشته باشد که سرمایه‌گذاری روی محتوا منطقی نباشد، و زمان‌هایی دیگر که بخواهید تمام تلاش خود را انجام دهید و تا جایی که می‌توانید تولید کنید. برون‌سپاری این انعطاف‌پذیری را به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید در مواقع لزوم کاهش دهید و همچنین با رشد کسب‌وکارتان، تولید خود را به آرامی و به راحتی افزایش دهید.

می‌توانید از ایده‌های تازه و دیدگاه‌های متنوع بهره مند شوید

شما احتمالا داستان‌های خود را برای گفتن دارید و می‌خواهید دیدگاه خود را در محتوای خود به اشتراک بگذارید، و هیچ چیز مانع شما از انجام این کار نیست. با این حال، معرفی استعدادها و ایده‌های جدید با نویسندگانی که می‌توانند مفاهیم را به گونه‌ای بیان کنند که شاید هرگز به آن فکر نکرده‌اید، برای برنامه کلی بازاریابی محتوای شما بسیار مفید باشد. نویسندگان و سایر تولیدکنندگان محتوا احتمالاً برای چندین مشتری مختلف کار کرده‌اند و می‌توانند تجربه و دانشی را که از هر یک به دست آورده‌اند به میز بیاورند. آنها همچنین به خوبی از روندهای نوظهور بازاریابی محتوایی آگاه هستند یا ممکن است بتوانند روندهای صنعت شما را پیش بینی کنند و زمانی که شما برای موضوعات گیر کرده‌اید، ایده‌های محتوای جدیدی ارائه دهند.

همچنین وقتی روز به روز در مورد آن می‌نویسید، از دست دادن اشتیاق نسبت به موضوع خود آسان است، و این در نوشته شما به وجود می‌آید. استفاده از مجموعه‌ای از نویسندگان دیگر به این معنی است که شما هرگز این جرقه را از دست نمی‌دهید و منبع تازه‌ای از ایده‌ها و الهامات جدید دارید.

می‌توانید محتوا را سریع‌تر و کارآمدتر تولید و منتشر کنید

بخشی از زیبایی برون سپاری سرعت و کارآمدی آن در مقایسه با تلاش برای انجام همه کارها توسط خودتان است. آژانس‌های بازاریابی محتوای خوب واقعاً خوب هستند و تیمی از تولیدکنندگان محتوای واجد شرایط را در اختیار خواهند داشت تا حتی در کوتاه‌ترین مهلت‌ها برای شما محتوا تولید کنند. بنابراین بگویید چیزی موضوعی و حساس به زمان در صنعت شما وجود دارد که می‌خواهید درباره آن نظر بدهید. به جای اینکه عجله کنید و سعی کنید چیزی را به صورت داخلی کنار هم بگذارید و در حین انجام کارهای مهم تجاری دیگر، کار را برون سپاری کنید و ظرف چند ساعت آن را برگردانید.

می‌توانید کارشناسان صنعت را در موضوعات مختلف استخدام کنید

در حالی که ممکن است در زمینه‌های خاصی متخصص باشید، مطمئنا نمی‌توانید در همه چیز متخصص باشید. مگر اینکه استراتژی محتوای شما شامل نوشتن در مورد طیف بسیار محدودی از موضوعات باشد، تقریباً مطمئناً از برون سپاری به افراد دیگر با تخصص خاص سود خواهید برد. اکثر آژانس‌های بازاریابی محتوا تعدادی تولید کننده محتوا را با طیف وسیعی از تجربه و تخصص استخدام می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید فردی متخصص در موضوع مورد نیاز خود را مشخص کنید.

شما می‌توانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید

هنگامی که محتوای خود را به نویسندگان حرفه‌ای برون سپاری می‌کنید، آنها می‌توانند قطعه منتشر شده را در وبلاگ و شبکه‌های خود نیز منتشر کنند. این بدان معنی است که شما به مخاطبان کاملا جدیدی دست خواهید یافت که ممکن است هرگز برند شما را در غیر این صورت کشف نکرده باشند. اگر محتوا را از طریق یک آژانس بازاریابی تخصصی برون سپاری می‌کنید، ممکن است بتوانید از آنها بخواهید محتوا را در شبکه‌های اجتماعی خودشان به اشتراک بگذارند یا حتی یک ویژگی مشتری یا مصاحبه در وبلاگ شرکت داشته باشند.

می‌توانید انواع مختلف محتوا را آزمایش کنید

وقتی به بازاریابی محتوا فکر می‌کنیم، پست‌های وبلاگ بلافاصله به ذهن‌مان خطور می‌کند. البته، چیزهای بیشتری از آن وجود دارد و می‌توانید انواع مختلف محتوا از جمله پست‌های رسانه‌های اجتماعی، کتاب‌های الکترونیکی، ایمیل‌ها و حتی ویدیوها را برون‌سپاری کنید. اینفوگرافیک‌ها می‌توانند راه بسیار موثری برای تقویت سئوی شما باشند، زیرا دیگران از آنها استفاده می‌کنند و به سایت شما لینک می‌دهند. آیا مهارت‌های گرافیکی برای ایجاد آن ندارید؟ آنها بسیار آسان و مقرون به صرفه برای برون سپاری به یک حرفه‌ای هستند.

آیا می‌خواهید یک کتاب الکترونیکی منتشر کنید اما ایده جمع آوری یک کتاب الکترونیکی را بسیار دشوار می‌دانید؟ استخدام یک نویسنده می‌تواند به شما کمک کند تا ایده‌های خود را جمع آوری کنید و در یک مقیاس زمانی بسیار کوتاه به محصول نهایی برسید. وقتی صحبت از تولید محتوا می‌شود، بسیاری از متخصصان بازاریابی می‌گویند که تولید ویدیو سخت‌ترین است. و با این حال ویدئو وعده و نتایج شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد. ویدیوهای کوتاه یکی از پر اشتراک‌گذاری‌ترین اشکال محتوا در رسانه‌های اجتماعی هستند و برای تعامل و تبدیل فوق‌العاده هستند.

تولید بازاریابی محتوای ویدیویی می‌تواند کاری طاقت فرسا به نظر برسد، اما برون سپاری آن کاری آسان است. بنابراین اگر در تولید محتوای نوشتاری خود مهارت دارید، اما هنوز ویدیو را تجربه نکرده‌اید، ارزش آن را دارد که دنیای برون سپاری را کاوش کنید تا بتوانید مزایای آن را برای خودتان تجربه کنید.

سخن آخر

بازاریابی محتوا مزایای زیادی را ارائه می‌دهد که نادیده گرفته می‌شود، اما همه افراد زمان یا منابع لازم برای نوشتن و تولید محتوای خود را در داخل ندارند. استخدام نویسنده یا خدمات یک آژانس بازاریابی محتوا مانند سایت رایا مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا محتوایی با کیفیت بالاتر تولید کنید، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید و خود را در موقعیت بهتری برای دستیابی به اهداف تجاری خود قرار دهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.