مقالات آموزشی

نحوه طراحی بنر خرازی و ذکر نکاتی در این خصوص

مفید بود؟

نحوه طراحی بنر خرازی 

برای طراحی بنر

خرازی باید در ابتدا یک پس زمینه مناسب برای بنر طراحی کرد. این پس زمینه در قالب یک تصویر از خدمات و محصولات خرازی است البته در مواردی استفاده از تصویر با زمینه ساده هم پیشنهاد میشود. در ادامه ما یک عنوان مناسب لازم داریم. این عنوان نام مغازه خرازی است. عنوان از مهم ترین اجزا در بنر است که حتما باید فونتی خوانا به همراه رنگی مشخص داشته باشد. تابلو بنر خرازی از اصول چیدمان اجزا بنر پیروی میکند پس در قسمت پایینی بنر اطلاعات تماس وجود دارد. در بنر مغازه خرازی اطلاعاتی مثل پلاک هم در گوشه پایینی سمت راست یا سمت چپ قرار میگیرد در مقابل باید اطلاعاتی مثل شماره تماس و نام صاحب مغازه در کنار آن درج شود. در پایین عنوان معمولا در یک توضیح یک خطی یا دو خطی نوع خدمات مغازه ذکر میشود. به طور مثال خدمات فروش عمده یا غیره یکی از این توضیحات است.

طراحی بنر خرازی آنچنان شلوغ نیست و تنها اطلاعات اصلی را با چیدمان مناسب در کنار هم قرار میدهد.  محتوا تصویری معمولا یک عکس با کیفیت از محصولات خرازی است. در صورتی که خرازی دارای لوگویی خاص باشد در طراحی بنر خرازی این لوگو در مرکز بنر قرار میگیرد و بقیه اطلاعات متنی به صورت مختصر تر ذکر میشوند. این نوع از طراحی ظاهری رسمی‌تر دارد.

وقتی ایده‌های خلاقانه‌ای در مورد نحوه ایجاد بنر خرازی ندارید و زمان کافی ندارید و باید طرح آن را در اسرع وقت آماده انتشار داشته باشید، می‌توانید برای شروع به الگوهای از پیش ساخته شده بنرهای خرازی روی بیاورید.

انتخاب رنگ طراحی بنر خرازی 

برای انتخاب رنگ طراحی بنر خرازی ما تنوع بالایی داریم. ترکیب رنگ های مختلف را امتحان کنید. اگر با تئوری رنگ ها آشنایی دارید، احتمالاً می دانید که رنگ ها می توانند احساسات یا افکار خاصی را در بیننده برانگیزند. هنگام انتخاب طرح رنگ بنر خرازی باید این را در نظر داشته باشید، زیرا می تواند هدف تبلیغاتی شما را تامین کند. به سراغ رنگ‌های مکملی بروید که تضادهای زیبایی ایجاد می‌کنند، مانند نارنجی و آبی یا زرد و بنفش، تا مطمئن شوید که طراحی بنر خرازی شما می‌تواند توجه را به خود جلب کند. باتوجه به نوع محصولات امکان استفاده از رنگ‌های زیادی فراهم است. اما بهترین رنگ برای بنر فروشگاه خرازی رنگی هماهنگ با دکور مغازه است. البته استفاده از رنگ‌های خنثی هم پیشنهاد میشود. در کنار این رنگ‌های خنثی حتما وجود یک یا دو رنگ تند و شاد پیشنهاد میشود. رنگ‌ها در کنارهم باید توجه افراد را جلب کنند تا دیده شوند برای همین استفاده از رنگی خاص متناسب با دکور مغازه انتخابی موثر است که پیش از خواندن نام مغازه مخاطب شما را پیدا میکند. برای مثال در طراحی بنر خرازی از چند رنگ در قسمت‌های مختلف استفاده کنید یعنی عنوان و زیر عنوان‌ها همگی باهم متفاوت باشند. اما نوع فونت نباید خیلی متفاوت و فانتزی باشد.

انتخاب فونت های زیبایی شناختی برای زیبا جلوه دادن متن شما کافی نیست. همچنین باید خوانایی، ارتباط با سبک برند خود و همچنین تطبیق بین فونت های متعدد را در نظر بگیرید. توصیه می کنیم از بیش از دو فونت استفاده نکنید، زیرا می خواهید متن به راحتی دیده شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: آشنایی با طراحی بنر حراج

طراحی بنر خرازی ساده اما دارای نکاتی اصولی و ریز است. برای همین توجه به این نکات ریز ظاهر طراحی را متفاوت میکند. محتوا متنی در بنر معمولا از یک تک رنگ استفاده میکند و دارای پس زمینه جدا نیست تنها در صورت لزوم از قاب بندی متن استفاده میکنیم تا انسجام بنر حفظ شود. قاب بندی متن برای زمانی که تفاوت رنگ پس زمینه و متن نزدیک به یکدیگر است بسیار مناسب است. با این کار با ایجاد تضاد بین متن بنر خرازی و پس زمینه یک هماهنگی ایجاد میکنید.

اجزا بنر خرازی

طراحی بنر خرازی  شامل مجموعه ای از اطلاعات در رابطه با وسایل مناسب خیاطی است. این مجموعه در قالب بنر سایت و بنر مغازه طراحی میشود. زمانی که یک بنر وب سایت را طراحی میکنیم ابعاد مشخصی داریم و همچنین ابزار زیادی در دست داریم. حالا امکان استفاده از خلاقیت و استفاده از ابزارهای حرکتی برای طراح امکان پذیر است. بنر تبلیغات خرازی از یک عنوان، محتوا تصویری، محتوا متنی و اطلاعات تماس تشکیل میشود. عنوان باید بیشترین توجه را جلب کند اما نه به این صورت که کلیه فضا را در برگیرد.

محتوا تصویری در بنر خرازی و لوازم خیاطی مشخص است. از یک پس زمینه با این وسایل برای بنر باید استفاده کرد. این پس زمینه باید فضایی خالی هم برای محتوا متنی داشته باشد پس لازم نیست کل فضا شلوغ باشد. این اجزا در طراحی بنر خرازی در هردو حالت یکسان است. معمولا تک رنگ مشکی برای طرح بنر خرازی استفاده میشود. این رنگ کاربردی و مناسب است البته تا زمانی که اجزا دیگر دارای رنگ متضاد باشند. استفاده از محتوا تصویری لزومی ندارد در صورت استفاده از لوگو بنر ظاهر خوبی میگیرد اما بهتر است برای زیبایی بیشتر یکی از این دو در بنر وجود داشته باشند.

محتوا متنی بنر خرازی چیست؟

در طراحی بنر خرازی اطلاعات کلی مغازه ذکر میشود. به طور مثال نوع فروش در مغازه‌های بازاری بر روی بنر ذکر میشود. این اطلاعات شامل نوع وسایل هم میشود به طور مثال برخی از وسایل در همه خرازی‌ها پیدا نمیشود و خوب در بنر اینگونه ذکر میشود که انواع وسایل دوخت پرده هم موجود است. با این کار زیبایی مغازه بیشتر میشود. در بیشتر مغازه‌ها در برابر ویترین یا شیشه این اطلاعات به صورت ناقص و بهم ریخته ذکر شده اند. محتوا بنر در واقع یک توضیح کوتاه از نوع عملکرد مغازه را بیان میکند همچنین شامل اطلاعات دیگر شامل شعب میشود. مغازه‌هایی که دارای شعبه هستند حتما در بنر خود نام هر شعبه را ذکر میکنند. در طراحی بنر خرازی اطلاعات بعدی مربوط به مدیر یا صاحب مغازه است که به همراه نام و شماره تماس در گوشه بنر ذکر میشود.

به طور کلی در بنر خرازی اطلاعات محدودی داریم و لزومی به استفاده از اطلاعات زیاد نیست. کاربرد بنر نمایش اطلاعات اصلی است تا مخاطب به راحتی با نوع خدمات ما آشنا شود. طراحی بنر خرازی هم ساده و زمانبر نیست تنها به کمک رنگ‌ها و چینش درست اجزا در بنر شکل میگیرد. اما استفاده از تصاویر با کیفیت در هنگام چاپ ضروری است.

سفارش طراحی بنر خرازی 

طراحی بنر خرازی در عین حال که ساده است باید طبق اصول و هماهنگی پیش برود. در ابتدا نوع ابعاد بنر را مشخص میکنیم و بعد به کمک اجزا چیدمان درست را طراحی میکنیم. این اجزا شامل متن بنر خرازی، تصاویر، اطلاعات مغازه و لوگو میشود. هر نوع بنر دارای یک چیدمان مخصوص به خود است. به طور مثال در بنر سایت با توجه به ابعاد این مسئله متفاوت است. این موضوع در بنر مغازه هم یکسان است. البته ابعاد هردو آنها استاندارد است پس فضای مورد نظر شما با چینش درست آماده میشود. اینکار باید توسط فردی آشنا به اطلاعات مرسوم بنر انجام گیرد درنهایت شما یک بنر با ظاهر حرفه‌ای دارید. بهترین موسسه که در زمانبندی خود عملکرد بهتری را داشته باشد رایامارکتینگ است.

آنها باتوجه به طراحی بنر خرازی و نوع محتوا موجود در تصویر و ابعاد بنر کمترین زمان را برای تحویل بنر برای شما در نظر میگیرند. در صورتی که بیش از یک سفارش داشته باشید این مورد هم در زمان آماده سازی سفارش شما تاثیر گذار خواهد بود. اما تفاوت عمده رایامارکتینگ با بقیه چیست؟ این تیم در هر بخشی با توجه به نوع کسب و کار شما برای بهبود شرایط مشاوره میدهد. این مشاوره شامل نوع سفارشات موردنیاز شما هم میباشد. به طور مثال شاید با بنر حرکتی آشنایی نداشته باشید اما برای کسب و کار شما مناسب باشد و در مواردی با انتخاب مورد اشتباه شرایط کسب و کار شما بهبود کمی داشته باشد. اما فرد مشاور اینجاست تا شما در موارد درست هزینه کنید و نتیجه خوبی را داشته باشید. مدل بنر خرازی شاید پیچیدگی زیادی نداشته باشد اما کیفیت بهتر سود بیشتری دارد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.