برنامه نرمافزاری بهترین طراحی آرم حرفه ای در سال 2020 آمده است:
- Adobe Illustrator: به طور کلی بهترین نرمافزار
- Logo Design Studio Pro: به طور کلی بهترین
- Designhill: بهترین برای مبتدیان
- Canva: دارای بهترین قیمت
- Tailor Brands: دارای بهترین ویژگیها
- Canva: بهترین برای همکاری در سراسر تیمها
- Hatchful: بهترین نرمافزار رایگان
همچنین در ادامه مجموعهای از منابع طراحی بنر و لوگو حرفهای آمده است:
Canva Logo Maker
Canva ابزاری برای طراحی گرافیک است که هدف آن آموزش طراحی به جهان است. اکنون یک ابزار Logo Maker رایگان دارد که مورد اعتماد میلیونها کسب و کار در سراسر جهان است. Logo Maker Canva را امروز امتحان کنید و در عرض چند دقیقه آرم سفارشی بسازید.
Logogenie Logo Maker
آیا برای وبسایت یا بنر خود به آرم نیاز دارید؟ Logogenie ابزار حرفهای طراحی آرم آنلاین را ارائه میدهد. از ابزار طراحی آرم آن برای ایجاد آرم شرکت در سه مرحله آسان استفاده کنید – نام شرکت خود را وارد کنید، نماد خود را انتخاب کنید و آرم خود را با انواع ابزارها و جلوههای یک ظاهر طراحی کنید
CoolText.com
CoolText.com یک سرویس آنلاین رایگان است که یک تولید کننده آرم تعاملی ارائه میدهد.
Business Logos، Inc
Business Logos، Inc. طراحی آرم حرفهای، قیمت عالی، چرخش 72 ساعته و تضمین رضایت را ارائه میدهد.
طراحی لوگو لوکس
Deluxe Logo Design بسته آرم مقرون به صرفهای را با نرخ مقرون به صرفه و تجدیدنظرهای نامحدود ارائه میدهد. این شرکت کیفیت را حفظ کرده و طراحی اصلی را برای ایالات متحده و خارج از کشور ارائه میدهد.
سازنده GIF بنر متحرک
انیمیشنساز GIF بنر ساز نرمافزاری است که برای ساخت فایلهای بنر متحرک GIF از فایلهای گرافیکی طراحی شده است.
نحوه ایجاد آرم با TurboLogo
ایجاد یک آرم بهصورت آنلاین با TurboLogo آسانتر از آن است که تصور کنید. هیچ مهارت طراحی لازم نیست. شما میتوانید در عرض چند دقیقه آرم با کیفیت ایجاد کنید.
جهت طراحی بنر و لوگو حرفهای اکنون با دنبال کردن چهار مرحله ساده شروع کنید:
- جهت طراحی بنر و لوگو حرفهای نام تجاری خود را وارد کنید
- رنگهای متناسب، آیکونها و غیره را انتخاب کنید.
- جهت طراحی بنر و لوگو حرفهای یکی از نتایج ایجاد شده را سفارشی کنید
- یک آرم بینظیر و باشکوه دریافت کنید
آشنایی با طراحی بنر اینستاگرام
قالبهای تبلیغاتی اینستاگرام برای نمایش جدیدترین تبلیغات اینستاگرام
شما برای مارکهای مختلف مانند لباس، کفش، سلامتی و بسیاری موارد دیگر به روشی سرگرمکننده و در عین حال حرفهای بسیار مناسب هستند. تا به حال با بنر اینستاگرام روبرو شدهاید که از مربعهای چندتایی و تک عکس بزرگتری تشکیل داده باشد؟ این طرح به عنوان “شبکه پازل” یا بنر اینستاگرام شناخته میشود.
به جای اینکه با نمایه خود به عنوان گالری عکسهای جداگانه برخورد کنید، افراد زیادی چشمانداز بیشتر داشتن یک عکس بزرگتر و متشکل از چندین عکس را دنبال میکنند. این کار اگر به درستی انجام شود، تصویری چشمنواز برای پیمایش ایجاد میکند – و شما را از سایر کاربران که تصمیم میگیرند به قراردادهای برنامه پایبند باشند، متمایز میکند. بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام در چند سال گذشته با برنامههایی که اکنون به کاربران امکان میدهد فوراً آنها را ایجاد یا تولید کنند، سرعت تولید خود را افزایش دادهاند.
از جمله مزایای وجود بنر اینستاگرام آن است:
1. به برجسته بودن نمایه شما کمک می کند
یکی از بارزترین مزایای بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام زیبایی چشمگیر و چشمنواز آنهاست. از آنجا که مقیاس آنها بزرگتر است، در جلب توجه بیننده بسیار موثرتر هستند. از آنجا که اکثر بینندگان هنوز به زیبایی سنتی اعتماد میکنند، بنرها همچنین باعث میشوند شبکه شما بسیار منحصر به فرد و هوشمندانه بهینه شود.
2. بنر متن شما را متنوع می کند
اگر می خواهید بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام را امتحان کنید، آنها همچنین شکاف شیکی از پست های معمول، تک تصویر (یا ویدیویی) شما ایجاد میکنند. پیروان شما مطمئناً از تنوع در محتوای شما استقبال کرده و از پیش بینی یا تکرار آن جلوگیری میکنند.در حال حاضر، اینستاگرام فاقد ابزار داخلی برای ایجاد بنرها است.
ایجاد یک بنر اینستاگرام:
مرحله 1: استفاده از Canva یا Illustrator
برای شروع، ایده خود را برای یک بنر اینستاگرام تعیین کنید. این کار میتواند به ایجاد یک تابلوی برای ایده پردازی ایده های شما برای پالت رنگ، تصاویر تجاری و فضای کلی بنر شما کمک کند. هنگامی که ایده طراحی خود را دریافت کردید، مرحله بعدی شما اجرای آن در Canva یا Illustrator است.
طراحی بنر و لوگو حرفهای با استفاده از روش Canva
Canva مسیر پیشنهادی برای مبتدیان طراحی گرافیک است – با توجه به عملکردهای کاربر پسند، کشیدن و رها کردن آنها. و علاوه بر این، کاملا رایگان است! برای شروع طراحی بنر خود، یک طرح جدید با یکی از ابعاد زیر ایجاد کنید:
برای بنرهای کوچکتر حاوی 3 مربع، از 1080 32 3240 استفاده کنید
برای یک بنر بلندتر که شامل 12 مربع است، از 32 در 40 یا 32 در 20 استفاده کنید
یا – برای یا یک بنر مربعی که شامل 9 مربع است، از 32 در 40 یا 32 در 20 استفاده کنید
هنگامی که اندازه خود را انتخاب کردید، وقت آن است که شروع به طراحی کنید! کاربران میتوانند از میان گزینههای متعددCanva از قلمها، تصاویر و اشکال، تصویری ایجاد کنند که پیام نام تجاری و سبک مشخص آنها را نشان دهد. با تنظیم عکسها، آیکونها و متنها بازی کنید تا یک بنر چشمگیر و منسجم ایجاد کنید.
به کسانی که مشترک یک حساب Premium هستند، امکان دسترسی به گزینهها و الگوهای طراحی حتی بیشتر نیز داده میشود. برای داشتن تصاویر بیشتر، همیشه میتوانید فایلهای ذخیره شده را از سایتهای تصویر رایگان دیگر مانند Unsplash یا Pixabay وارد کنید.
جهت طراحی بنر و لوگو حرفهای با استفاده از روش Illustrator به شیوه زیر میتوان عمل کرد
اگر از قبل با Adobe Illustrator آشنا هستید، برای شروع طراحی بنر، یک شبکه خالی تنظیم کنید. شمع مربعهایی که اضافه میکنید به طراحی شما بستگی دارد. برای هر مربع یک “تابلوی هنری” ایجاد کنید – این به شما امکان میدهد پس از اتمام طراحی، تک کاشیها را صادر کنید. هنگامی که شبکه و تابلوهای هنری خود را دریافت کردید، وقت آن است که ایدههای خود را روی صفحه قرار دهید. با استفاده از پسزمینه مورد نظر خود، به دنبال عناصر و اشکال اساسی – و پایان دادن به تصاویر کانونی شروع کنید.
هنگام افزودن عکسهای “موردنظرتان”، برای مرتبسازی مناسب آنها وقت بگذارید. اگرچه اجباری نیست، اما داشتن یک نقطه کانونی برای هر کاشی (یا بیشتر کاشی ها) به شما کمک میکند پستهای بنر شما به محض شروع بارگذاری، به عنوان تصاویر مجزای خود باشند.
همراه با عکسهای مدنظرتان، مطمئن شوید که متن اصلی و آرمهای مارک خود را در صورت لزوم قرار دهید. پس از پایان کار، هر تصویر جداگانه را ذخیره کنید. برای ذخیره کردن آنها عنوان فایلهای JPG ، File> Export> Save for Web (Legacy) را انتخاب کنید. کسانی که از Illustrator استفاده میکنند مرحله زیر را ذخیره میکنند
جهت طراحی بنر و لوگو حرفهای در ایجاد یک بنر اینستاگرام
مرحله 2: استفاده از ابزار تقسیم تصویر
اگر روش Canva را دنبال کردهاید، مرحله بعدی شما استفاده از یک برنامه تقسیم تصویر برای ایجاد کاشیهای جداگانه شما است. کسانی که روش Illustrator را دنبال کردهاند میتوانند از این مرحله صرف نظر کنند. همانطور که گفته شد، بنرهای اینستاگرام در چند وقت اخیر محبوبیت زیادی کسب کردهاند، و باعث ایجاد ابزارهای دستی مفید برای تقسیم تصویر شدهاند.
PhotoSplit
PhotoSplit در هر دو دستگاه Android و Apple در دسترس است و عملکردهای سادهای را ارائه میدهد تا در چند ثانیه تصویر شما را تکه تکه کند. پس از پایان کار، تصویر خود را به مربعهای جداگانه تقسیم کنید. این برنامه سپس تک کاشیها را به ترتیب ارسال شده (با شماره مربوطه) نمایش میدهد. علاوه بر این، PhotoSplit کیفیت هر تصویر را حفظ میکند و بنر شما را در بالاترین وضوح ممکن نگه میدارد. همچنین کاربران میتوانند هنگام مرور آنلاین،، هر تصویری را به مجموعه ویرایش PhotoSplit ارسال کنند.
هزینه طراحی بنر چاپی چند است؟
تعرفه طراحی بنر و پوستر را میتوانید در سایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران بیابید.
1.ایده پردازی
2. کیفیت
3. زمان پروژه
4. تعداد ویرایشها
5. گاها نرم افزاری که جهت طراحی مورد استفاده است
6. فوری یا غیر فوری
7. رنگی یا سیاه و سفید بودن
در هزینه طراحی بنر چاپی دخیل است. گرچه امروزه رسانههای دیجیتال نقش پر رنگی در زندگی افراد ایفا میکنند، اما تبلیغات چاپی هنوز ارزشمندند و میتوانند در تصمیم گیری های افراد اثرگذار باشند. بنابراین برای تهیه آنها بهتر است زمان گذاشت و برنامهریزی داشت. انتخاب مراکز معتبر جهت طراحی این نوع تبلیغات شما را در رساندن به اهدافتان سریعتر یاری میدهد.
پوسترها به صفحاتی از جنس کاغذ در ابعاد بزرگ گفته میشود که در زمینه تبلیغات مورد استفادهاند. این صفحات از جمله قدیمیترین و اثربخشترین راههای انتقال پیام های تبلیغاتی به شمار میروند. در زمینه تعرفه طراحی بنر و پوستر عوامل زیر دخیلاند:
1. تعداد
2. اندازه
3. رنگی یا سیاه و سفید بودن
4. نوع کاغذی که بر روی آن چاپ خواهند شد
5. نرمافزار مورد استفاده در طراحی
6. مدت زمان طراحی
7. کیفیت طراحی و ارایه ایده
8. زمان تحویل
9. یک رو یا دو رو بودن آن
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقالات رایامارکتینگ را مطالعه نمایید.
بررسی قیمت طراحی بنر تبلیغاتی
قیمت طراحی بنر و بیلبورد
طراحی حرفهای بنرها با ترکیب مناسب و افزایش اثربخشی، حداکثر نتیجهگیری در تبلیغات را تضمین میکنند. آنچه در این زمینه حایز اهمیت است، بررسی هزینههاست. قیمت طراحی بنر تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. افزون بر آنچه در بالا گفته شد مواردی مانند:
- طراحی برای شرکتهای بزرگتر، با نیازهای بیشتر به صورت چاپی و آنلاین، میتواند هزینه برتر باشد تا طراحیهای برای اشخاص حقیقی
- گاهی هزین ها به صورت محاسبه میشود
- تعداد ویرایشها هزینه طراحی اولیه را افزایش میدهد
- اکثر طراحان بنر بر اساس یک فرایند مشخص که شامل چندین مرحله طراحی از تحقیق، طراحی، ایجاد است، هزینه ثابت را دریافت میکنند. تحویل نهایی ممکن است از ارائه بنر ساده تا حرفهای متغیر باشد
- استفاده از تایپوگرافی یا استفاده از قلم (فونت سفارشی، عکاسی، آیکونها و سبک تصویرگری) نیز در هزینه نهایی طراحی اثر گذار است.
نحوه سفارش طراحی بنر گیف
طراحی بنر گیف آنلاین امروزه با وجود نرمافزارهای متعدد برای همگان فراهم است. آیا شما نیاز به ساخت سریع بنر GIF به صورت آنلاین دارید؟ این کار با BannerBoo Ad Maker ممکن ست! با این نرم افزار، بنرهای GIF ساده، سریع و آسان ایجاد کنید. در طراح آنلاین با 7000 الگو قطعاً یکی از موارد مناسب خود را پیدا خواهید کرد. اکنون امتحان کنید، و مطمئن شوید.
اما چگونه میتوان بنرهای GIF را با جلوههایی در BannerBoo تهیه کرد؟
1. تنظیمات کلی
اندازهها، جلوهها، مدت زمان یک بنر GIF متحرک را انتخاب کنید. تمام پارامترهای مربوط به بنرهای تبلیغاتی از قبل در سازنده بنرهای ما وجود دارد.
2. جلوههای مورد نظر
با آرم، متن، دکمهها یا نمودارهای جذاب؟ ما هر آرزویی را محقق خواهیم کرد!
3. خلاقیت بیشتر
نتیجه را ببینید، خیالپردازی کنید و پیشرفت کنید. الگوهای خود را ذخیره کنید و در هر زمان مناسب با آنها کار کنید!
هزاران بازدید جمع کنید!
یک بنر GIF متحرک به صورت آنلاین و در هر قالب مناسب بارگیری کنید، به راحتی در کمپینهای تبلیغاتی پیادهسازی کنید و از نتیجه لذت ببرید!