مقالات آموزشی

چگونه ترافیک بیشتری دریافت کنید؟ ۵ راز محبوب ترین وبلاگ ها

مفید بود؟

تولید کنندگان محتوا از چه چیزهایی می توانند یاد بگیرند؟ در اینجا پنج راز ترافیک محبوب ترین وبلاگ ها عنوان شده است.

 

همه بازاریابان بزرگ در این مورد مشترک هستند: آنها عاشق هک کردن هستند.

منظور من نفوذ به وب سایت شخصی نیست.

به نظر من “هک کردن” استراتژی بازاریابی کسب و کارهای دیگر است که کار می کند، مهندسی معکوس آن استراتژی و استفاده از این تکنیک ها برای رویکرد شما است.

پیشنهاد می کنیم مقاله 17مهارت غیر قابل مذاکره در وبلاگ نویسی در هرکسب و کاری را مطالعه نمایید

شما با انجام اینکار احساس می کنید که یک نابغه بازاریابی هستید و در مقایسه با ایجاد صفر تا صد یک استراتژی، زمان زیادی را صرفه جویی می کنید.

چرا وقتی از موارد موردی موفقیت آمیز در ترافیک برخوردار هستید، از آزمون و خطا استفاده کنید تا به شما بگوییم در حال حاضر چه چیزی برای شما کار می کند؟

 5 راز محبوب ترین وبلاگ ها

اگر شما فردی هستید که علاقمند به تحقیق در خصوص داده ها و تجسس رقبای خود هستید، این پنج راز ترافیک از محبوب ترین وبلاگ ها را خواهید پسندید. بیایید هک کنیم.

1. بیزنس اینسایدر

 

بیزنس اینسایدر ( نام یک وب گاه خبری آمریکایی است که در خصوص تجارت و اخبار فناوری است که مقر اصلی آن در نیویورک واقع است ) یکی از محبوب ترین وبلاگ ها می باشد که از سریعترین رشد وبلاگهای مالی، رسانه ای و فناوری در جهان برخوردار است.

با ایجاد بیش از 30 میلیون بازدیدکننده وب سایت در ماه، شکی نیست که دانش طلایی برای کشف استراتژی محتوای آنها وجود دارد.

در سال 2011 ، بیزنس اینسایدر غیرقابل تصور بود: آنها به عموم مردم در مورد استراتژی ترافیک و کسب درآمد شان نگاه انداختند. آنها این فاش را ” Full Monty ” نامیدند.

راز: ابتدا استوری را بدست آورید

در حالی که هنری بلودج، مدیرعامل بیزنس اینسایدر از محبوب ترین وبلاگ ها، رازهای متعددی در مورد استراتژی ترافیک وبلاگ فاش کرد، نکته مهم این بود:

محتوای دیجیتالی عالی را سریع تولید کنید.

این سایت خبری قبل از زمان خود در واقع از ابتدا بر محتوای دیجیتالی تمرکز کرده بود.

محتوا را پرینت نکنید. محتوا را پخش نکنید.

آنها از جمله محبوب ترین وبلاگ ها بودند که  بر این امر واقف بودند که مخاطبان هدفشان به کجا می روند و جلوتر از منحنی پیش رفتند.

امروزه نیاز به تولید محتوای دیجیتالی بسیار مهم نیست. بنابراین چه چیزی استراتژی محتوای موجود آنها را متفاوت می سازد؟

به هنگام بودن.

بیزنس اینسایدراز جمله محبوب ترین وبلاگ ها است که همیشه چارچوب داخلی را دریافت می کند. آنها از جدیدترین اخبار جلوتر هستند، دائما در جستجوی سرنخ ها هستند و مقالات خود را با حقایق جدید در اسرع وقت به روز می کنند.

آنها با محتوای همیشه سبز رشد نمی کنند و این نگاه خوب است.

بازی آنها این است که ابتدا داستان را جذب می کنند ، اولین کلیک ها را جذب می کنند و محتوای پرطرفدار را به سرعت پخش می کنند.

چگونه آن را هک کنیم

در این مقاله ، بلودج اظهار می دارد که ” سوشال” برای سایت های خبری دیجیتال، همه چیز است ” . در حقیقت، خوانندگان آنها ترکیبی از ترافیک مستقیم، ارگانیک، اجتماعی و ایمیل هستند.

این بدان معناست که شما نیز می توانید با تولید محتوای به موقع و پخش آن در بسترهای مناسب، یک استراتژی محتوا داشته باشید و تبدیل به یکی از محبوب ترین وبلاگ ها بشوید.

در حالی که داشتن محتوای همیشه سبز عالی است، اما برای تولید محتوای تازه و پرطرفدار چیزی باید گفت. دلیل این امر این است که کاربران نه تنها به دنبال پاسخ به سوالات قدیمی هستند، بلکه به دنبال محتوایی هستند که مربوط به آنچه در آن لحظه در جهان اتفاق می افتد باشد.

بنابراین، شما می توانید این استراتژی را با ایجاد محتوایی که مورد توجه مخاطبان شما است و از شتاب کلمات کلیدی پرطرفدار استفاده می کند، هک کنید. روندهای گوگل یک ابزار عالی برای شناسایی این فرصت ها می باشد.

به عنوان مثال، هنگامی که GDPR به موضوعی داغ تبدیل شد، بسیاری از سایت های تخصصی فناوری و بازاریابان با ایجاد محتوایی مانند “به روز رسانی GDPR برای کسب و کار شما به چه معناست؟” و “10 نکته برای رعایت GDPR در بازاریابی ایمیلی شما”  پرداختند.

در جریان روندها باشید و از زاویه ای استفاده کنید که موضوع را با مخاطبان هدف شما مرتبط می کند. سپس ، آن محتوا را به چند پلت فرم منتقل کنید و منتظر بمانید تا ترافیک به شما برسد.

سوار آن  # موج روندی شوید.

2. هافینگتون پست

بازدیدکنندگان ماهانه16.7 میلیون نفر تخمین زده شدند

وبلاگ جویای نام آریانا هافینگتون که یکی از محبوب ترین وبلاگ ها می باشد، هرگز قصد تجارت نداشت. با این حال، از زمان شروع به کار در سال 2005 ، رتبه های این سایت به سرعت بالا رفت و به 154 امین وبلاگ محبوب در جهان تبدیل شد.

هافینگتون پست که یکی از محبوب ترین وبلاگ ها است، از نظر ترافیک وب به موفقیت بزرگی دست یافته است ، روزانه بیش از 500000 بازدیدکننده را به خود جذب می کند و به عنوان یک وبلاگ سیاسی بسیار شناخته شده است.

با این وجود، این جادو بدون تلاش های این وبلاگ حاصل نشده است. خود هافینگتون سرانجام این مجله را به دلیل “فرسودگی شغلی” و سوددهی نامطلوب ترک کرد.

او گفته است: ما در سال گذشته حدود 110 میلیون دلار درآمد داشتیم و سودآور نبودیم”  . بنابراین، چه چیزی باعث شد هافینگتون پست که از جمله محبوب ترین وبلاگ ها بود، با وجود مدل تجاری متزلزل خود بتواند به این موفقیت در ترافیک دست پیدا کند؟

راز: انتشار با هدف

هافینگتون پست که از جمله محبوب ترین وبلاگ ها بود،  در ابتدا به عنوان یک سایت خبری سیاسی برای اطلاع رسانی به مردم در مورد مسائل مهم جهان شروع به کار کرد. این پاسخ مستقیم بنیانگذار به سایت های خبری تحت کنترل شرکت و تشنه پول بود.

نهایتا یک وب سایت وجود داشت که استوری های اخبار بی طرفانه و همچنین نظرات دو طرف را ارائه می داد. نیاز مردم به گفتگوی سیاسی واقعی و خام را برآورده کرد.

این امر  باعث شد که هافینگتون پست از جمله محبوب ترین وبلاگ ها ،  به سرعت از سایتهای خبری موجود مانند واشنگتن پست، نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال پیشی بگیرد.

 

درس مهمی که باید از داستان هافینگتون پست آموخت این است که مهم است که هدف را منتشر کنید.

انتشار محتوا به خاطر ترافیک تنها در صورتی به شما کمک می کند که برای فهمیدن مخاطبان خود وقت نگذارید و محتوایی را بسازید که نیازهای شما را برآورده کند.

چگونه آن را هک کنیم

تغییر هدف هافینگتون پست که از محبوب ترین وبلاگ ها بود،  از هدف به سود که یک داستان هشداردهنده است. اگر ارزش خود را برای تأمین مخاطبان خود از دست بدهید، فرسودگی شغلی اجتناب ناپذیر است.

هافینگتون این را زمانی تجربه کرد که سایتش به سرعت بسیار فراتر از آنچه که در ابتدا تصور می شد، رشد کرد. بیش از حد به یک تجارت تبدیل شد.

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا با این مشکل روبرو می شوند.

آنها محتوایی متمرکز بر کلمات کلیدی، نرخ تبدیل و هزینه هر کلیک تولید می کنند. آنها فراموش می کنند که ترافیک و تبدیل، اغلب باید متناسب با میزان علاقه مخاطبان آنها به محتوا باشد.

محتوایی که تولید می کنید باید به منظور برآوردن نیازهای مخاطبان شما باشد. این محتوا باید ارزش داشته باشد و زندگی آنها را به نحوی بهبود بخشد و بینش هایی را ارائه دهد که هیچ وب سایت دیگری ارائه نمی دهد.

قبل از تولید محتوا، برای تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین وبلاگ ها، این سوالات را از خود بپرسید:

• آیا من مستقیما از مخاطبان خود خواسته ام که به چه چیزی علاقه مند هستند؟

• آیا نقاط درد، ترس، نیازها و خواسته های آنها را می شناسم؟

• آیا من داده هایی برای پشتیبانی از این اطلاعات دارم یا فرض می کنم این همان چیزی است که آنها می خواهند؟

• هدف اصلی این محتوا چیست؟

• هدف نهایی که می خواهم با این محتوا به آن برسم چیست؟

• با خواندن این محتوا از کاربران می خواهم چه اقدامی انجام دهند؟

از هدف محتوای خود خیلی دور نشوید. شما با تمرکز بر خوشایند بودن گوگل یا بهینه سازی کلیک ها بخشی از راه را رفته اید. اما این کار برای جذب علاقه کاربران به محتوای شما کافی نخواهد بود.

بهینه سازی برای تبدیل در واقع به معنی ایجاد محتوا برای هر فرد است. محتوای زنده تولید کنید و در خدمت یک هدف باشید.

3. TMZ

بازدیدکنندگان ماهانه13.8 میلیون نفر تخمین زده شدند.

اگر بیزنس اینسایدر پادشاه اخبار جهان است، TMZ  که از محبوب ترین وبلاگ ها بود، ملکه درام اخبار هالیوود است.

TMZ از محبوب ترین وبلاگ ها به دلیل بیان بزرگترین شایعات و سرگرمی های  افراد مشهور شناخته شده است. در حالی که TMZ اطلاعات چندانی در مورد آمار یا استراتژی ترافیک خود به ما نداده است، یک کار کارآگاهی کوچک یک راز بزرگ در مورد موفقیت آنها فاش می کند.

راز: ” تیپسترها ( فروشنده اسرار محرمانه) ” 

به عنوان خالق و نویسنده محتوا، من کنجکاو بودم که  TMZ  به عنوان یکی از محبوب ترین وبلاگ ها ، نویسندگان خود را از کجا تهیه می کند و چگونه آنها تازه ترین داستانها را پیدا می کنند.

با جستجو در وب سایت آنها فقط مشخص شد که آنها چند “خبرنگار میدانی” و “محقق” استخدام کرده اند. اما ، من تعجب کردم، چگونه آنها به داغ ترین اخبار هالیوود دسترسی دارند؟

پاسخ این سوال این است که من متوجه شدم آنها از طریق تیپسترها به این اخبار دسترسی پیدا می کنند. تیپسترها کسانی هستند که به اطلاعات شخصی افراد مشهور دسترسی دارند.

این افراد مستقیما در TMZ که از محبوب ترین وبلاگ ها  می باشد کار نمی کنند، اما در عوض، انگیزه ای برای ارائه دانش تخصصی یا افشای اطلاعات حساس به این مجله دارند. آنها معمولا در ازای این افشاگری مبلغی را دریافت می کنند.

نیویورک تایمز گزارش داد، ” تهیه کننده TMZ فاش کرد که او گاهی اوقات در مورد پرداخت با تیپسترها مذاکره می کند … او گفت:” ما می خواهیم شما دوباره منبع ما باشید. ما می خواهیم شما به ما اعتماد کنید”. بنابراین TMZ یک مدل ایجاد محتوای کم هزینه و منطبق با انگیزه ایجاد کرده است.  شما هم می توانید همین کار را انجام دهید.

چگونه آن را هک کنیم

مفهوم “تیپسترها” به طرز شگفت آوری شبیه به نوع دیگری از استراتژی محتوا است: محتوای تولید شده توسط متخصصان.

این می تواند در قالب مصاحبه های متخصص، پست های جمع بندی شده، وبینارها، پادکست ها، پست های مهمان و محتوای ویدیویی باشد.

ایده این است که کارشناسان صنعت را به ایجاد محتوا برای سایت شما، معرفی ایده های جدید محتوا و سپس به اشتراک گذاری مطالب خود با مخاطبان، تشویق نمائید.

این مدل با ضرب المثل ” خاراندن پشت یکدیگر است” می شود بیان کرد که تولید محتوای تازه و جذاب بدون هزینه  تولید یا استخدام نویسندگان است. پاداش ” تیپسترها ی ” شما قرار گرفتن در معرض، ترافیک، بک لینک ها و ایجاد اقتدار است.

شما می توانید با دعوت از کارشناسان برای تولید محتوا برای شما یا مشارکت در بخشی از محتوایی که تولیدمی کنید، این استراتژی را در مورد سایت خود هک کنید.

در سایت خود از  پست های مهمان، مشارکت های ویدئویی، مصاحبه های اختصاصی یا نقل قول های متخصص استفاده نمائید که در محبوب ترین وبلاگ ها نقش مهمی دارند. .

این کار به شما کمک می کند تا حجم بیشتری از محتوا را تولید کرده و دسترسی خود را افزایش دهید.

کمی تقویت نفس می تواند راه زیادی را پیش ببرید.

4. The Verge

بازدیدکنندگان ماهانه11.6 میلیون نفر تخمین زده شدند.

The Verge ، یکی از محبوب ترین وبلاگ ها و یک نشریه “Jack of all trades” است که همه چیز را از سرگرمی گرفته تا فناوری و علم تا بررسی محصولات را پوشش می دهد.

آنها در سال 2011 راه اندازی شدند و ترکیبی از مقالات جدید، کتابهای راهنما، پادکست ها و مصاحبه های ویژه را منتشر می کنند.

یک ضرب المثل رایج در بازاریابی وجود دارد: “ثروتها در جاویژه بازارها هستند.”

از آنجا که The Verge که از جمله محبوب ترین وبلاگ ها می باشد، جاویژه بازار مشخصی ندارد، این سوال در ذهن متبادر می شود: چگونه آنها رتبه بندی محتوای خود را بالا می برید و ترافیک زیادی ایجاد می کنند؟

راز: وب سایت های ارجاعی 

یک حسابرسی الکسا از theverge.com آشکار کرد که منابع اصلی ترافیک وبلاگ سایت هایی مانند sneakernews.com ، footlocker.com ، finishline.com و nike.com هستند. همه اینها سایت های شرکت های بزرگ تولید کفش و پوشاک ورزشی می باشند.

 

این شکل به ما می گوید که بیشتر ترافیک  The Verge که از جمله محبوب ترین وبلاگ ها است، از طریق سایت های ارجاع انجام می شود. سایتها در درجه اول به بررسی محصولات وبلاگ اشاره می کنند.

این سایت های ارجاعی نه تنها ترافیک را از طریق لینک های خارجی از محتوای خود به The Verge ارسال می کنند، بلکه قدرت وبلاگ را نیز افزایش می دهند.

Nike.com به تنهایی بیش از 40 میلیون بازدیدکننده در ماه جذب می کند و دارای امتیاز اعتبار دامنه 89 است. بدون شک The Verge در حال جمع آوری مقداری از آن است.

چگونه آن را هک کنیم

استراتژی محتوای The Verge ، که یکی از محبوب ترین وبلاگ ها می باشد فرصتی عالی را برای وب سایت ها فراهم می سازد تا از منابع فراتر از جستجوی ارگانیک ترافیک ایجاد کنند. این امر به ویژه در مورد وب سایت های وابسته صادق است.

اگر هدف وب سایت شما تبلیغ محصولات وابسته است، استراتژی ترافیک شما از ایجاد محتوایی که توجه سایر وب سایت های برجسته صنعت را به خود جلب می کند بسیار سود خواهد برد.

کاربرانی که از این وب سایت ها خارج می شوند نه تنها به محتوا و محصولات شما علاقه مند خواهند شد (که احتمال تبدیل آنها را افزایش می دهد) ، بلکه بک لینک های معتبر به سایت شما می تواند موجب افزایش سئو شما گردد. به نظر می رسد محتوایی که محبوب ترین وبلاگ ها تولید می کنند که برای سایتهای ارجاع مورد نظر شما ارزش ایجاد کند؛ محتوایی که:

• محصولات آنها را مرور می کند.

• مقایسه محصولات خود را با رقبا ارائه می دهد.

• به مقالات دیگر در وب سایت خود ارجاع می دهند.

با انتشار محتوایی که ارزش  را برای سایت های دیگر در صنعت شما فراهم می سازد، این فرصت را دارید که فراتر از جستجوی ارگانیک، یک منبع ترافیک اضافی ایجاد کنید.

5. لایف هکر

بازدیدکنندگان ماهانه 3.5 میلیون نفر تخمین زده شدند.

شعار لایف هکر، که یکی از محبوب ترین وبلاگ ها می باشد،  ” همه چیز را بهتر انجام دهید” یک ادعای جسورانه است که کاربران می توانند راه خود را برای موفقیت در زندگی تقلید کنند. (شاید جالب باشد که وقتی در مورد استراتژی محتوای شما صحبت می کنیم همین کار را در اینجا انجام دهیم).

این وبلاگ که از جمله محبوب ترین وبلاگ ها  می باشد، نکاتی مفید و اغلب صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در هزینه را برای نحوه کار بهتر، زندگی طولانی تر و داشتن زندگی شادتر ارائه می دهد.

بسیاری از مقالات آنها پست هایی با اندازه کوچک هستند که یک یا دو هک یا فهرستی از نکات را نشان می دهد.

راز: محتوای تولید شده توسط جامعه

خوشبختانه ، من توانستم از نویسنده قبلی Lifehacker از جمله محبوب ترین وبلاگ ها  می باشد، بینش استراتژی محتوای وبلاگ ارائه شده را کسب کنم.

کپی رایتر توری رید توضیح می دهد که چگونه موفقیت Lifehacker از جمله محبوب ترین وبلاگ ها، نتیجه این است که سایت به مخاطبان خود این امکان را می دهد که ایده های محتوا را به آنها ارائه دهند:

“چیزی که مردم در مورد امپراتوری گاوکر به طور کلی نمی دانند این است که سر تا پای  این پلت فرم جامعه محور است. خوانندگان فقط خواننده نیستند، آنها مشارکت کننده فعال هستند که نمایه های خود را ایجاد می کنند و فضای وبلاگ خود را در دامنه خود دارند.

به طور خاص در Lifehacker ، ما موظف بودیم 30 دقیقه پس از ارسال پست آنلاین باشیم تا فقط با نظر دهندگان ارتباط برقرار کنیم و تعامل را افزایش دهیم  و برای راه اندازی ، به طور جدی تشویق شدیم که ایده های محتوا را مستقیما از خود جامعه بیرون بکشیم.

 

Lifehacker  به خاطر وسواس زیاد در خصوص محتوا و یا حتی ارائه خدمات به گوگلف  به یک وبلاگ با رتبه برتر تبدیل نشد.  Lifehacker به دلیل وسواس بی وقفه اش در خدمت به جامعه خود به یک وبلاگ درجه یک تبدیل شد؛ این همان کاری است که الگوریتم گوگل از وبلاگ نویسان می خواهد در هر صورت انجام دهند.”  Lifehacker نیازی به تکیه بر کلمات کلیدی برای ارائه ایده های محتوای قابل کلیک ندارد. آنها گنجینه ای از موضوعات وبلاگ را به سادگی از مخاطبان خود می پرسند که خواهان خواندن چه چیزی می باشند.

آیا این واقعا به این سادگی است؟

چگونه آن را هک کنیم

یکی از متداول ترین سوالاتی که من به عنوان نویسنده محتوا سئو دارم این است که “چگونه می توانم ایده های پست وبلاگ خود را ارائه دهم؟”

علیرغم این واقعیت که ابزارهای بی شمار سئو و ابزارهای ایجاد ایده وجود دارد، صاحبان وب سایت ها هنوز مشکل ایجاد موضوعاتی را دارند که باعث ایجاد ترافیک می شود و مخاطبان خود را درگیر خود می کند.

این به این دلیل است که ما از جمله خودم،  اغلب این فرآیند را بیش از حد پیچیده می کنیم. ما سعی می کنیم حدس بزنیم خوانندگان ما چه می خواهند. ما به جستجوی داده ها می پردازیم تا ببینیم کدام کلمات کلیدی بیشترین حجم را دارند. ما سعی می کنیم از محتوایی که رقبای ما ایجاد می کنند تقلید کنیم. در واقع، خوانندگان شما اغلب دقیقا آنچه را که می خواهند به شما می گویند. اگر از آنها بخواهید، به احتمال زیاد آنها این کار را انجام می دهند.

اگر در رسانه های اجتماعی حضور دارید، می توانید به راحتی با مخاطبان موردنظر خود تماس بگیرید تا در مورد موضوعات مورد علاقه آنها نظرات آنها را دریافت کنند. شما همچنین می توانید ایده ها را از قسمت نظرات ، پاسخ های ایمیل، نظرات یا بازخورد مشتریان یا مشتریان گذشته تهیه کنید.

بیش از حد پیچیده نکنید.

با مخاطبان خود شروع کنید و لیستی از موضوعاتی را تهیه کنید که آنها می خواهند درباره آنها بخوانند. سپس ، از ابزارهای سئو برای شناسایی کلمات کلیدی مناسب برای هدف گیری در آن محتوا استفاده کنید.

علاوه بر این، اگر انتظار دارید خوانندگان درگیر محتوای شما شوند، شما نیز باید با پاسخ دادن به نظرات، پرسیدن سوال، خواستن بازخورد، تعامل خود را با آنها حفظ نمائید و پذیرای ایده های آنها باشید. حتی می توانید پلتفرم خود را برای محتوای مشارکت کاربر باز کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.