یافتن ایده تولید محتوا مناسب سخت نیست!
در اختیار داشتن چند ایده تولید محتوا ناب و شگفت انگیز، بخش اولیهای از هر فعالیت محتوا محور است. هیجان در مورد یک ایده چیزی است، که شما از طریق تجربه خلق کردن (گاهی) آن را آغاز کرده؛ و در ادامه به دست مخاطب میرسانید. تا او وظیفهی به اشتراک گذاری نامحسوس را تجربه نماید.
کل این چرخه با چند ایده تولید محتوا ابتدایی آغاز می شوند؛ که باید در نوع خود کاملا مناسب و با استراتژی انتخاب شوند. اما پیدا کردن تعدادی ایدهی خوب برای تولید محتوا چندان دشوار نیست. در اصل ایدهها پیرامون ما هستند. گاهی اوقات نیاز به تمرکز داریم تا آنها را پیدا کنیم. و گاهی اوقات نیاز داریم که برای کشف آن ها کمی بیشتر جستجو کنیم. این تاکتیکها باید به شما و تیم تان کمک کند؛ تا بهترین ایدههای محتوایی خود را پیدا کنید. (بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا)
ایده تولید محتوا با اشتراک گذاری یک خبر با ویدئو
آیا خبر هیجان انگیز برای اشتراک گذاری با مخاطبین خود دارید؟ پس به جای اینکه آن را در یک متن با تعداد کلمات مشخص یا اینفوگرافیک به اشتراک بگذارید؛ سعی کنید تا در یک ویدیو کوتاه آن را تهیه کرده و سپس در رسانههای اجتماعی منتشر کنید.
در ابتدا باید ببینید که این خبر یا گزارش هیجان انگیز قابلیت ویدئو شدن دارند یا خیر! چرا که ویدیو پتانسیل زیادی برای تعامل، و سهم مشخصی برای کسب و کار های خلاقانه دارد. و به همین دلیل، یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی تصویری است؛ که میتوانید از آن استفاده کنید.
شما میتوانید موضوع این خبر یا اطلاعات هیجان انگیز را براساس آنچه که مردم پیگیر آن هستند، انتخاب کنید. البته این موضوع باید با روند فعالیت شما هم ارتباط داشته باشد. از آنجا که ایده تولید محتوا در این زمینه ممکن است بیشمار باشد سعی کنید موردی را انتخاب کنید که شما را همیشه در بالاترین سطح نگه میدارد.
ایده تولید محتوا با ایجاد سلسله پستهای مرتبط
ایده تولید محتوا مربوط به پست های سریالی یا سلسلهای، همیشه راه خوبی برای حفظ محتوای سازگار هستند. شما میتوانید برنامه خود را روزانه، هفتگی، یا ماهانه برای مقاله های مربوط به یک سوژه تنظیم کنید. همچنین میتوانید این کار را به کمک تقویم محتوایی خود تنظیم کنید. قبل از هرگونه انتخاب موضوعی باید ببینید که هدف نهایی شما در مورد این رشته محتوا چیست.
لازم به ذکر است که این کار نه تنها شما و اهداف بلند مدتتان را ثابتقدم نگه میدارد؛ بلکه خوانندگانی که در طی فعالیت خود پیدا میکنید؛ مشتاق به دنبال کردن شما و محتوای مورد نظرتان می شوند. شما میتوانید یک چالش را با مخاطبان آغاز کرده و در زمان مشخص ( مثلا یک هفته ) به آنها اطلاعاتی در این زمینه ارائه کنید.
این مسئله به معنای تشخیص اعتبار هر ایده و کمک به یافتن راهی برای ترکیب آن برای یافتن ایده تولید محتوا جدیدتر است. زیرا هر محتوا میتواند یافتن ایدهی بعدی را برایتان تسهیل کند.
ایده تولید محتوا مربوط به ارائه آمار و نظرسنجیها
این ایده تولید محتوا مخصوص به زمانهایی است که میخواهید اطلاعاتی را از مخاطب دریافت کنید یا به آنها در قالب پست اطلاعاتی ارائه نمایید. این ایده میتواند اینتراکشن شما با خواننده یا مخاطبتان را بهبود دهد. این ایده تولید محتوا به خصوص برای کسب و کارهای صنعتی پاسخگو است. زیرا خریداران همیشه به دنبال واقعیتها و تعاملات بیشتر هستند تا تصمیمات خود را براساس آن بگیرند.
به همین ترتیب، اطلاعات و آمار مورد نظر را میتوان به عنوان یک اسلاید یا به صورت گزارشی در یک ebook پست شده، تولید کرد. و اگر این موضوع محبوب و مورد توجه واقع شد، سعی کنید هر چند وقت یکبار همان اطلاعات را به روز رسانی کنید تا مخاطبان بتوانند روند آن را مشاهده کنند. بسته به انحصاری بودن اطلاعات این موضوع میتواند برای دیگر مخاطبان بالقوه مناسب باشد.
ایده تولید محتوا با کمک ارائه نکاتی برای مشتریان و مخاطبان
به مشتریان و کاربران بهترین نکات و جزئیات را در مورد استفاده از محصولات خود ارائه کنید. و همچنین میتوانید بهترین توصیهها در انتخاب و مشخص کردن محصولات یا خدماتتان را، در یک محتوای جذاب و سئو شده به نمایش بگذارید.
شما میتوانید این ایده تولید محتوا را از طریق کلیپ های ویدئویی و یا در یک پست وبلاگی ارائه دهید. برای این کار میتوانید از کلیه ابزار هایی که در اختیار دارید استفاده کنید؛ یا ساخت و نوشتن پست را برون سپاری کنید. این گونه اطلاعات میتواند حتی در رسانه های اجتماعی نیز باز نشر شود. زیرا همیشه طرفداران خاص خود را دارد.
شما به طور متناوب، میتوانید یک ساعت از هفته را به عنوان یک ویژگی معمول در یک پنل در سایت خود و یا در خبرنامههای ایمیلتان اجرا کنید. بازاریابی ایمیل روشی است که بازدید از پست مربوطه را تضمین مینماید.
ایده تولید محتوا با ارائه عکسهای محیط کسب و کار
این ایده تولید محتوا میتواند در عین تعاملی بودن، رابطه شما با مخاطب را ارتقا دهد. گاهی تعریف و تمجید و تبلیغات و حتی داشتن تعامل موثر با مخاطب به لطف دنیای عکسها بهبود داده میشود. شما میتوانید با استخدام یک عکاس حرفهای، عکسهای مربوط به پشت زمینهی کار خود را در معرض دید همگان قرار دهید.
در این صورت میتوانید مطمئن باشید که مخاطب راحتتر به شما اطمینان میکند. این عکسها لزوما به محیط صنعتی یا فنی کار مربوط نبوده؛ و میتوانند راوی یک داستان از تولید یک محصول یا ارائه یک خدمت در هر زمینهای باشند. همانطور که اشاره شد؛ پیدا کردن چنین موضوعاتی برای چنین مواردی خیلی دشوار نیست.
ایده تولید محتوا با ایجاد تصاویر اینفوگرافیک
بازدیدکنندگان احتمالی زیادی وجود دارند که می خواهند اطلاعات باکیفیت به آنها ارائه شود، به خصوص در جایگاه هایی که یافتن اطلاعات دشوار است.دوقتی بتوانید این امکان را به آنها بدهید، آنها با هم مسابقه میدهند و به طور مکرر برمیگردند. کیفیت مهم است و اینجاست که اینفوگرافیکها وارد عمل میشوند. تصاویر اینفوگرافیک قادرند بسیاری از اطلاعات را فهرست کنند و نوعی تولید محتوا است که در آن همه چیز در مورد گرفتن اطلاعات و ارائه آن به شیوهای منحصر به فرد و “سریع” در دسترس میباشد.
هیچ چیز هیجان انگیزتر و مدرنتر از یک اینفوگرافیک عالی نیست. وقت خود را صرف این کار کنید، زیرا نتایج شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت، همانطور که در گذشته برای بسیاری از افراد آنلاین نتایج خوبی به همراه داشته است.
ایده تولید محتوا با ایجاد اعتماد
ترافیک طبیعی به صورت ناگهانی انجام می شود، اما یک چیز وجود دارد که به شما کمک می کند نتایج پایداری داشته باشید. اگر بتوانید به مردم یک نگاه عمیق و واقعی به محصولی که می خواهند بخرند، بدهید، آنها از صفحات و محصولات شما بازدید خواهند کرد. به خصوص اگر به جای اینکه فقط امیدوار به فروش باشید، برای دادن اطلاعات معنادار به آنها وقت گذاشته باشید، به سایت شما باز خواهند گشت. در مورد این نوع محتوا به آنها اطلاعات دروغ ارائه ندهید. مطمئن شوید که محتوا ارزش واقعی محصولات را نشان می دهد.
ایده تولید محتوا با پستهایی که شامل نظرات مشتریان است
بیایید فرض کنیم که محتوای شما مربوط به مراقبت از پوست و آرایش است و مخاطبان می خواهند درباره پیشرفت های اخیر محصولات ضد پیری بیشتر بدانند. اگر بتوانید نظر کاربران را در مورد این موضوع و اینکه صنعت در چه جهتی در حال حرکت است بگویید، خواهید دید که مردم بیشتر و بیشتر به شما احترام می گذارند.
این زمانی است که تولید محتوا شروع به ایجاد تخصص و قدرت می کند. شما این نوع اقتدار را می خواهید زیرا ترافیک طبیعی به طور منظم در حال رقابت است. وقتی محتوای نظرات مشتریان را میگذارید، ترافیک وبسایت شما شروع به رشد میکند. اگر مردم درباره این موضوع با هم صحبت کنند و بحث کنند، ترافیک بیشتری به دست خواهید آورد.
ایده تولید محتوا با محتوایی که شامل کلمه “چگونه” باشد
این نوع تولید محتوا افراد زیادی را نیز در جایگاه خود جذب میکند. اگر در جایگاهی هستید که میتوانید موارد را به صورت مرحلهای برای مخاطبان توضیح دهید، در اسرع وقت تعدادی از این موارد را کنار هم قرار دهید. متوجه خواهید شد که مردم می خواهند ببینند شما چه می گویید و چگونه کارها را انجام می دهید.
ایده تولید محتوا با استفاده از مصاحبه با کارشناسان (و پادکست)
اگر افرادی را در این صنعت می شناسید که دانش زیادی در مورد این موضوع دارند، چرا در اسرع وقت از آن استفاده نکنید؟
اینها جزئیاتی هستند که قرار است اهمیت زیادی داشته باشند و نباید نادیده بگیرید. شما می خواهید مشاوره کارشناسان را در مورد موضوعات داغ و خاص دریافت کنید. اینجاست که مدیریت محتوا و ایجاد محتوا با هم ترکیب می شوند. شما می توانید مصاحبه هایی را که مردم می خواهند تهیه کنید و آنها را ادامه دهید. وقتی این کار را انجام می دهید، می توانید شاهد افزایش واقعی ترافیک طبیعی باشید.
ایده تولید محتوا با ارائه کتابهای الکترونیکی خاص
ایجاد کتاب الکترونیکی یکی از آن گزینههایی است که کار می کند، اما جمع آوری آن زمان میبرد. شما میخواهید یک کتاب الکترونیکی کوتاه بسازید که به افراد کمک کند نگاهی واقعی به جایگاه شما داشته باشند. این میتواند چیزی به سادگی درمان آکنه برای بخش مراقبت از پوست یا یک راهنمای رسانههای اجتماعی برای مبتدیان باشد. شما فقط میخواهید به مردم دلیلی بدهید تا وارد سایت شوند و بقیه محتوایی را که در آن دارید ببینند.
ایده تولید محتوا با پرسیدن نظر مخاطب
چگونه میدانید مخاطبان شما می خواهند چه نوع محتوایی را ببینند؟ مستقیماً از آنها بخواهید که به شما بگویند. از آنها در مورد عاداتشان بپرسید. لازم نیست یک سوال واضح با پاسخ بله یا خیر قطعی داشته باشید. فقط راههایی پیدا کنید که مردم را به حرف زدن وادار کنید.
تعجب خواهید کرد که برخی از این اظهارات چقدر میتوانند جالب باشند. پاسخ دهندگان ممکن است بدون اینکه متوجه باشند، شروع به ارائه ایدههای محتوای جدید به شما کنند.
ایده تولید محتوا با بررسی وب سایتهای رقیب
اگر مطمئن نیستید در مورد چه چیزی بنویسید، وبلاگ رقیب خود را بررسی کنید. این یکی از بهترین راهها برای ارائه فهرستهای طولانی از موضوعات به صورت دستهای است. اشتباه نکنید، من به شما نمی گویم دزدی یا سرقت ادبی کنید. اما استفاده از عناوین و مفاهیم آنها برای ایده پردازی اشکالی ندارد. پستهای آنها را نگاه کنید و شروع به نوشتن موضوعاتی کنید که هنوز پوشش ندادهاید.
شما در اینجا یک مزیت بزرگ دارید زیرا می توانید سعی کنید پست خود را در مورد همان موضوع حتی بهتر از پست آنها بنویسید. علاوه بر عناوین رقبای خود برای ایدههای محتوای جدید، میتوانید به جنبههای دیگر وب سایت آنها نیز نگاه کنید. بخش نظرات آنها را بخوانید. شما قبلاً این کار را با نظرات وب سایت خود انجام دادهاید، بنابراین منطقی است که ایدههایی در سایتهای دیگر نیز مدفون شوند. ببینید آیا آنها یک صفحه پرسش و پاسخ در سایت خود دارند یا خیر. همه این سوالات میتوانند ایدههایی برای موضوعاتی باشند که میتوانید درباره آنها بنویسید.
ایده تولید محتوا با بررسی پیشنهادات جستجوی گوگل
اگر موضوعی کلی در ذهن دارید، شروع به جستجوی آن در گوگل کنید: مثلا بازاریابی ایمیلی. به تمام موضوعات پیشنهادی که هنگام تایپ “بازاریابی ایمیلی” مطرح میشوند، نگاه کنید. همه این پیشنهادات میتوانند موضوعاتی برای پوشش دادن باشند. علاوه بر پیشنهادات جستجو، میتوانید جستجوهای مرتبط را نیز در پایین صفحه بررسی کنید. دلیل اینکه این یک استراتژی خوب است این است که میدانید موضوعات به مخاطبان شما مرتبط هستند. به علاوه، میتوانید فرض کنید که این عناوین جدید از آنجایی که آنها را از طریق Google تهیه کردهاید، سئو دوستانه هستند.
ایده تولید محتوا با رویدادهای اخیر
بسته به برند خود، ممکن است نخواهید اخبار فوری را گزارش دهید. ممکن است و با تصویر شرکت شما همخوانی نداشته باشد. اما مطمئناً میتوانید راه هایی برای خلاقیت پیدا کنید. وقتی اخبار را تماشا میکنید یا بهروزرسانیها را از یک منبع آنلاین میخوانید، سعی کنید دریابید که چگونه میتوانید این موضوعات را به برند خود مرتبط کنید.
رویدادهای محلی یا نمایشگاه های تجاری ملی مرتبط با صنعت خود را جستجو کنید. اطلاعاتی در مورد رویداد به مخاطبان خود بدهید. به آنها بگویید که اگر می خواهند شرکت کنند یا ثبت نام کنند چه چیزی باید بدانند.
ایده تولید محتوا با بررسی محصول
به محصولات اخیری که در ارتباط با برند یا صنعت خود استفاده کرده اید فکر کنید. به عنوان مثال، فرض کنید یک وب سایت مرتبط با کمپینگ و سایر ماجراجویی های خارج از منزل دارید. اگر به یک سفر ماهیگیری می روید و از یک تیرک جدید استفاده می کنید، می توانید در مورد تجربه خود با وسایل جدید بنویسید. اگر شرکت شما در حال انتشار محصول جدیدی است، از این روش برای ایجاد تبلیغات برای عرضه محصول جدید استفاده کنید.
حتی میتوانید برای محصولاتی که مالک آن نیستید و هرگز استفاده نکردهاید، نظر بنویسید. فقط محصولات را به صورت آنلاین جستجو کنید و بحث خود را بر اساس نظرات مشتریان آنلاین قرار دهید.
ایده تولید محتوا با نوشتن داستانهای شخصی
درباره اتفاقی که برایتان افتاده است، صحبت کنید. این میتواند یک داستان موفقیت آمیز باشد. یا شاید به مخاطب خود داستانی در مورد اشتباهی که مرتکب شدهاید بگویید. چگونه از آن یاد گرفتید؟ چطور شد به جایی که امروز هستید رسیدید؟
این داستان می تواند یک داستان از گذشته باشد. در هنر داستان سرایی مسلط شوید. داستانهای شخصی عالی هستند زیرا محتوای شما را منحصر به فرد میکنند. در حالی که افراد ممکن است داستانهای مشابهی داشته باشند، جزئیات داستان شما با دیگران یکسان نخواهد بود.
ایده تولید محتوا با دادهها و تجزیه و تحلیلها
آیا مطالعه اخیر مرتبط با برند یا صنعت خود را دیدهاید؟ درباره اش بنویسید. لازم نیست شما کسی باشید که تحقیق را انجام میدهد، اگرچه این باعث میشود محتوا حتی بهتر شود. اما برای صرفه جویی در زمان، میتوانید از دادههای جدید برای نوشتن در مورد یک موضوع استفاده کنید. به عنوان مثال: کراوات، میتوانید ایدههایی در مورد نحوه پوشیدن کراوات گشاد با باز کردن دکمه بالای پیراهن به اشتراک بگذارید. حتی میتوانید یک نمایش ویدیویی در مورد نحوه صحیح بستن کراوات بهطوری که دور گردن خیلی سفت نباشد، به اشتراک بگذارید.
ایده تولید محتوا با بررسی مجدد مطالب منتشر شده قبلی
محتوای قدیمی شما نباید مرده و فراموش شود. از آن موضوعات برای ایده نیز استفاده کنید. فقط عناوین را دوباره کار کنید و یک پست جدیدتر از زاویهای متفاوت بنویسید. به عنوان مثال، فرض کنید شرکت شما در زمینه بازاریابی اپلیکیشن موبایل است. اگر پستی در مورد نحوه رتبه بندی در اپ استور نوشته بودید، موضوع جدیدی میتواند این باشد که چگونه رتبه خود را برای دانلود بیشتر افزایش دهید. اگرچه موضوعات مشابه هستند، اما کاملاً یکسان نیستند.
یا فرض کنید در فضای مالی هستید. یک موضوع قدیمی ممکن است در مورد چگونگی پس انداز برای بازنشستگی باشد. اما میتوانید برخی از مطالب آن قطعه را بردارید و مقاله جدیدی در مورد بهترین حسابهای بازنشستگی برای سرمایه گذاری بنویسید. اگر یک پست قدیمی دارای تحقیقات قدیمی است، میتوانید یک پست جدید بنویسید که شامل اطلاعات به روز شده است.
مزایای تولید محتوا برای کسب و کارها
به ایجاد آگاهی از برند کمک میکند
بازاریابی محتوا بهترین و مقرون به صرفهترین استراتژی برای ایجاد آگاهی از برند برای مخاطبان هدف شماست. این امر با ایجاد محتوایی که مشتری هدف شما به آن علاقه مند است و قرار دادن آن در کانالهایی که مرتباً از آنجا بازدید میکنند به دست میآید. ممکن است متوجه شده باشید که تبلیغات هنگام مرور در اینستاگرام، گوگل یا یوتیوب ظاهر میشوند. کارشناسان بازاریابی محتوا میتوانند به شما کمک کنند تا تبلیغات باکیفیت ایجاد کنید و آنها را برای کسب و کار خود بهینه کنید تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و تبدیل ایجاد کنید. محتوای ویدیویی ترجیح داده شدهترین شکل بازاریابی محتوا است زیرا به مردم در مورد محصولات و خدمات شما آموزش میدهد و به آنها می گوید دقیقا کجا آنها را پیدا کنند.
ایجاد لینک
وقتی محتوای شگفت انگیزی ایجاد میکنید، سایر کسب و کارها به وب سایت شما پیوند میزنند. این همچنین به افزایش ترافیک به وب سایت شما کمک میکند. این به نوبه خود به رتبه بندی وب سایت شما در صفحات گوگل کمک میکند. اگر وب سایتی با دامنه و اعتبار صفحه بالاتر وب سایت شما را پیوند دهد، تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید میکنند افزایش مییابد. بنابراین، اعتبار صفحه خود را افزایش دهید.
برای بازاریابی دیجیتال عالی است
بازاریابی دیجیتال تنها زمانی موفق است که محتوا عالی باشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که محتوای عالی ایجاد میکنید و آن را با SEO (بهینه سازی موتور جستجو) با استفاده از کلمات کلیدی برتر تقویت کنید. ممکن است متوجه شده باشید که محتوای ویدیویی ارسال شده در صفحات رسانههای اجتماعی در تبلیغ یک محصول یا خدمات بهتر عمل میکند. با این حال، الگوریتم در این کانالهای اجتماعی همچنان در حال تغییر است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که همیشه از آنچه در حال رخ دادن است بهروز هستید.
به مخاطبان خود آموزش میدهد
تنها هدف از تولید محتوا آموزش مشتریان جدید و هدف در مورد محصولات و خدمات شما است. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما آموزنده است زیرا تنها دلیلی که بازدیدکنندگان روی وب سایت شما کلیک میکنند، کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت و محصولات شما است. همچنین، مطمئن شوید که خدمات مشتری شما درجه یک است تا تجربه خوبی را به مشتریان خود ارائه دهید. این به این دلیل است که مشتریان به دلیل خدمات عالی خود، یک کسب و کار را برمیگردند یا ارجاع میدهند. مطمئن شوید که محتوای ارزشمند، آموزنده و ثابتی ایجاد میکنید تا مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید.
رابطه شما با مشتریانتان را تقویت میکند
اگر میخواهید مردم را به وب سایت خود بازگردانید، مطمئن شوید که محتوای شما معتبر است. بنابراین، اطلاعات ارزشمندی را که در جای دیگری در دسترس نیست در اختیار آنها قرار دهید. وقتی محتوای ارزشمند و ثابتی را پست میکنید، فالوورهای شما همیشه در کانال شما تنظیم میشوند و به تقویت رابطه شما کمک میکنند. متوجه خواهید شد که طرفداران شما بر خانواده، دوستان و همکاران خود برای خرید محصولات شما تأثیر میگذارند. این به شما کمک میکند تا یک پایگاه هواداران ایجاد کنید، بنابراین یک جریان درآمد قوی ایجاد کنید.
به تولید سرنخهای بیشتر و بهتر کمک میکند
بازاریابی محتوا میتواند به تولید سرنخ برای کسب و کار شما کمک کند. وقتی مردم محتوای شما را از طریق یوتیوب یا اینستاگرام و … مشاهده میکنند، احتمال خرید از شما در آینده بسیار زیاد است. علاوه بر این، زمانی که افراد در کانالهای اجتماعی خود شرح مینویسند، معمولاً یک فراخوان برای اقدام درج میکنند که میتواند به ایجاد سرنخ برای کسبوکار شما نیز کمک کند. اکثر کسب و کارها فراخوان اقدام خود را در نقطهای از ویدیو اعلام میکنند. میتواند در مقدمه، برون، یا در میان باشد. محتوا معمولا رایگان و آموزنده است و بیشتر، فراخوانی برای اقدام، مشتریان را به صفحه فرود شما هدایت میکند.
محتوای اصلی را ارائه دهید
اگر میخواهید محتوای شما بر روی تبدیل تاثیر بگذارد، باید اصلی باشد و از سایتهای دیگر کپی نشده باشد. این به این دلیل است که محتوای شما به مخاطبان هدف شما کمک میکند تا با تجارت شما ارتباط برقرار کنند و اطلاعات به آنها کمک میکند تا خریدی آگاهانه داشته باشند. آمارها نشان میدهد که اگر از تصاویر منحصر به فرد در پستهای وبلاگ خود به جای تصاویر استوک استفاده کنید، احتمالاً تبدیلها را تا 35 درصد افزایش خواهید داد. به همین ترتیب، CTA شما همیشه باید مشتریان خود را در مورد کارهای بعدی راهنمایی کند.
ROI جذاب (بازده سرمایه گذاری) را ارائه میدهد
بازاریابی محتوا به کسب و کار شما تعداد کلیکها و سرنخهای وب سایت بیشتری را ارائه میدهد. و هر چه بیشتر محتوای عالی تولید کنید، ترافیک وب سایت شما و همچنین تبدیلها افزایش مییابد. همچنین اگر استراتژی تبدیل خوبی داشته باشید، سرنخهای باکیفیتی خواهید داشت. وقتی مشتری تصمیم میگیرد از وب سایت شما بازدید کند، احتمالاً یک اینفوگرافیک، ویدیو یا پیشنهاد مشاوره رایگان او را جذب میکند. مرحله تبدیل بسیار مهم است زیرا تعیین میکند که آیا شخص مشتری میشود یا خیر. اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی محتوای شما یک سفر مشتری کاملاً تعریف شده برای تبدیل مشتریان جدید با موفقیت دارد. شما میتوانید این کار را با ارائه محتوای ثابتی که مشتریان بالقوه شما را در هر مرحله پرورش میدهد، انجام دهید.
مقرون به صرفه
در مقایسه با روشهای سنتی بازاریابی، بازاریابی محتوا بسته به نوع داراییهایی که قصد ایجاد آن را دارید، مقرون به صرفهتر است. مطالعهای نشان داده که بازاریابی محتوا کمتر از تکنیکهای بازاریابی سنتی هزینه دارد. همچنین بیشتر از بازاریابی سنتی سرنخ ایجاد میکند.
جذب استعدادهای برتر
وقتی محتوای عالی ایجاد میکنید، متخصصان در زمینههای شما میخواهند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و از این طریق میتوانید استعدادهای برتر را برای شرکت خود جذب کنید. محتوای خوب میتواند به شما کمک کند با افرادی که میتوانند به رشد کسب و کار شما کمک کنند ارتباط برقرار کنید.
نتیجه گیری
از ایجاد محتوا در استراتژیهای بازاریابی خود برای درک مزایایی که در بالا بحث شد، جا نمانید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما معتبر، مرتبط و آموزنده است. اگر محتوا نقطه قوت شما نیست، میتوانید شرکتهای محتوا را نیز برای ایجاد و بهینه سازی تبلیغات گوگل خود استخدام کنید. شرکت رایا مارکتینگ با داشتن نویسندگان متخصص میتواند در این زمینه شما را یاری کند.