در حال حاضر شبکه های اجتماعی بهترین ابزار برای برقراری ارتباط با کاربر محسوب می شود بنابراین تولید محتوای مناسب و با رعایت اصول میتواند نتایج فوق العاده ایی برای کسب و کار شما داشته باشد ما در مقاله ی پایین مواردی از ترفند های تولید محتوا را بیان کردیم.
چگونه تولید محتوا را افزایش می دهید؟
در اینجا چند نکته وجود دارد که به بازاریابان کمک می کند تا تولید محتوای خود را افزایش دهند، بدون اینکه اجازه دهید استانداردها از بین بروند.
1. تیم مناسب را جمع آوری کنید. …
2. اطلاعات و منابع مناسب را ارائه دهید. …
3. یک گردش کار برای تولید محتوا ایجاد کنید. …
4. ارتقاء محتوا در مقیاس …
5. محتوای موجود با کارایی بالا را تغییر کاربری دهید.
برای تولید محتوای آموزشی چه ویژگیهایی را باید در نظر گرفت؟
محتوای آموزشی که تولید میشود، باید دارای ویژگیهایی مشخص باشد که در زیر به طور کامل این ویژگیها را بیان کردهایم:
همانند یک مطلب درسی که آموزش داده میشود، باید یک چارچوب مشخص و پیشبردی رو به جلو برای یاد دادن مطالب در نظر گرفت.
برای تولید محتوای آموزشی مناسب، مطالب را باید به صورت جذاب بیان کرد همچنین اگر بتوانید راهی برای ارتباط بین کسی که آموزش میبیند و آموزش میدهد (یا حتی استفاده از ادمین هایی برای پاسخگویی) برقرار کرد، میتوان بازده را افزایش داد.
همانند گذاشتن نظر در قسمت کامنت اینستاگرام و پاسخگویی به آن که موجب ارتباطی دو طرفه میشود و مخاطب را مشتاق یادگیری میکند.
بیان موضوعات آموزشی در تولید محتوا باید به گونهای باشد که مخاطب را به فعالیت و کار وادار کند.
استفاده از برنامههای رایانهای برای به تصویر کشیدن محتوا و ملموس کردن محتوای آموزشی برای مخاطب تا بتواند مطالب را بهتر درک کند. در اینجا به همان تولید محتوای تصویری و ویدیویی اشاره دارد که در بالا به طور مفصل به آن پرداختیم.
ارائه مثال برای درک بهتر مخاطب همچنین میتوانید با درخواست مثالی از مخاطب او را تشویق به مشارکت در تولید محتوا نمایید.
در آخر هر مطلب بهتر است با هدایت مخاطب به بخشهای دیگر او را تشویق به مطالب مرتبط کنید و او را به محتواهای آموزشی دیگر که تولید کردهاید، هدایت نمایید.
استراتژی های تولید محتوا چیست؟
1. تاکتیک های تولید محتوا برای بهترین استراتژی
2. وبلاگ خود را راه اندازی کنید اگر هنوز وبلاگ خود را راه اندازی نکرده اید، وقت آن رسیده است که شروع کنید. …
3. انتشار محتوای غنی از کلمات کلیدی …
4. ساختار محتوای خود را بهینه کنید …
5. سرفصل های جذاب بنویسید. …
6. از فرمت های محتوای جدید استفاده کنید. …
7. از تصاویر عالی استفاده کنید. …
8. مطالعات موردی و چک لیست ها را منتشر کنید
استراتژی سئو چیست؟
تعریف. استراتژی سئو یک برنامه دقیق برای بهبود رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو به منظور جذب ترافیک ارگانیک بیشتر است. این طرح باید از چندین ستون اساسی از جمله سئو فنی، استراتژی محتوا، سئو داخلی، ساخت لینک و تجربه کاربری استفاده شود.
در اینجا شش نکته وجود دارد که شما را در مورد اینکه چگونه تولید محتوای خود را به حداکثر برسانید فکر کنید:
1. محتوای طولانی:
محتوای طولانی معمولاً حدود 1000 کلمه یا بیشتر است. محتوای طولانیتری است که برای ایجاد مقالات سفید، مطالعات موردی، کتابهای الکترونیکی و راهنماهای چگونگی استفاده از آن استفاده میشود. محتوای طولانی، تجربه، تخصص، و قدرت پروژه را به اشتراک میگذارد، در حالی که زمان حضور در سایت و رتبهبندی در نتایج جستجو را با نمایش برای پاسخ به یک سؤال بهبود میبخشد. یک مطالعه Buzzsumo نشان داد که فرم های طولانی بیشترین سهم را در بین 10 درصد از مقالات محبوب دارند.
2. محتوای تعاملی:
محتوای تعاملی جلب توجه می کند. مشارکت و بازخورد مخاطب را ترویج و تشویق می کند. شخصی می شود. محتوای تعاملی بهعنوان آزمونها، پرسشنامهها یا نظرسنجیهایی نشان داده میشود که حقایق سرگرمکننده یا نقل قولهای فوری را ارائه میکنند. آیا می توانید آنها را ادامه دهید تا بیشتر برگردند؟ بر اساس مطالعه ای که توسط موسسه بازاریابی محتوا انجام شده است، شرکت هایی که از محتوای تعاملی استفاده می کنند، 66 درصد افزایش در تبدیل داشته اند.
3. محتوای Repurposed
محتوای Repurposed دقیقاً همان چیزی است که از نام آن پیداست. این در مورد گرفتن محتوای موجود و ایجاد چیزی جدید یا استفاده از آن در جای دیگری است. به جمع آوری یک سری پست برای ایجاد یک وبینار، کتاب الکترونیکی، مطالعه موردی یا اینفوگرافیک فکر کنید. در سال 2014، گزارش شد که 25 تا 30 درصد از محتوای وب تغییر کاربری داده است. از آن زمان، این تعداد به شدت افزایش یافته است.
4. محتوای رسانه های اجتماعی:
پلت فرم رسانه های اجتماعی مناسب می تواند دسترسی شما را افزایش دهد و مخاطبان شما را در جایی که زمان زیادی را صرف می کنند پیدا کند. لینکدین، توییتر و فیس بوک رایج ترین ها هستند، اما خارج از حد معمول فکر کنید. Pinterest، Instagram، Snapchat و TikTok مزایای خود را دارند. رسانه های اجتماعی 95 درصد از محتوای مورد استفاده در بازاریابی محتوا را تشکیل می دهند (موسسه بازاریابی محتوا(
5. محتوای ویدیویی:
یک توضیح یا نحوه ویدیو از محتوای موجود یا جدید ایجاد کنید. آن را متحرک کنید یا از یک شخص زنده استفاده کنید. ویدیو تاثیرگذار است و مصرف آن آسان است. طبق گفته Wordstream، یک سوم از فعالیت های آنلاین صرف تماشای ویدیو می شود و بازاریابانی که از ویدیو استفاده می کنند 49 درصد سریعتر از درآمد خود رشد می کنند.
6. محتوای با تصاویر:
تصاویر باید در محتوای شما استفاده شوند و به ارتباط بصری پیام شما کمک کنند. تصاویر متن را می شکنند، جریان می دهند، لحن و شخصیت می بخشند. همانطور که توسط بازاریاب جف بولاس نقل شده است، محتوای دارای تصاویر 94٪ بازدید بیشتری دارد.
کلام آخر:
محتوا به طور کلی اطلاعات و تجربه هایی است که به مخاطب منتقل میگردد. محتوا در واقع به همین سادگی است که تعریف میشود، محتوا میتواند کل صنعت رسانه را با صنایع مختلفی پیوند دهد. به ویژه صنایعی که مبتنی بر اینترنت هستند و این روند با سرعت قابل ملاحظهای رو به پیشرفت است.محتوا یک واسطه ارتباطی است و طی سالهای اخیر به نحوی چشمگیر پیشرفت کرده است. یک تصویر، یک مقاله، یک ویدئو و حتی یک پیام صوتی همگی میتوانند محتوا باشند جهت اطلاعات بیشتر و ارایه آموزش تولید محتوا در اصفهان با ما در ارتباط باشید.