مقالات آموزشی

بررسی اینستاگرام در صدد حذف کردن تعداد لایک ها به منظور کاهش حس رقابت است!

مفید بود؟

اینستاگرام

تصمیم گرفته است که تعداد لایک های هر پست را حذف کند تا بتواند حس رقابت بین افراد را کاهش دهد. جین مانجون ونگ

از این اقدام در این رسانه اجتماعی رونمایی کرده است و اینطور می گوید که:

“اینستاگرام در حال تست کردن حذف نمایش تعداد لایک ها برای کاربران است. ما می خواهیم که کاربران روی آن چیزی که به اشتراک می گذارند وقت بگذارند نه اینکه چه تعداد لایک می گیرند.”

در واقع یک پیام در این بخش به عنوان نوتیفیکیشن داده می شود که می گوید ما میخواهیم شما روی آن چیزی که به اشتراک می گذارید توجه کنید نه اینکه چه تعداد لایک می گیرید. در حین این تست، تنها فردی که عکس را به اشتراک می گذارد می تواند ببیند که چه تعداد لایک دریافت کرده است.

آیا شما می توانید ببینید که چه افرادی عکس شما را در اینستاگرام لایک کرده اند؟
در این بخش به شما امکانی داده خواهد شد که به لینکی بروید و در آن مشاهده کنید که چه کسانی عکس شما را لایک کرده اند. شما باید روی گزینه “دیدن لایک ها” کلیک کنید تا ببینید که چه افرادی عکس شما را لایک کرده اند.

 

سایر افراد نمی توانند این اطلاعات را مشاهده کنند. آن ها می توانند ببینند که آیا یک شخص خاص عکس را لایک کرده است یا نه اما نمی توانند تعداد لایک ها را مشاهده کنند.

این رسانه اجتماعی  به تک کرانچ

اینطور بیان می کند که این طراحی هنوز به دست اقدام نرسیده است. پس ممکن است که همچنان این روند دیدن لایک ها ادامه داشته باشد و یا ممکن است که حذف شود. در نهایت ممکن است طرحی که توسط جین مانجون ونگ داده شده است عمومی شود.

این امکان ممکن است که این رسانه اجتماعی را از چندین لحاظ توسعه ببخشد. پنهان کردن تعداد لایک ها ممکن است که تجربه های حاصل شده از این رسانه اجتماعی را طبیعی تر جلوه دهد و مردم ممکن است نسبت به آنچه که به اشتراک می گذارند بیشتر دقت کنند. حتی ممکن است که دیگر علاقه ای به حذف کردن پست های خود نداشته باشند چرا که تعداد لایک ها در آن مشخص نیست. این اقدام ممکن است که باعث شود فضای اینستاگرام در ابعاد مختلف سالم تر باشد و افراد بیشتری بخواهند که وارد این رسانه اجتماعی شوند و از آن استفاده کنند.

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.