معرفی یک نوع بازاریابی هدفمند در هر شاخه کسب و کاری
بعد از راه اندازی هر وب سایت اولین و مهمترین نکته این است که چگونه سایت را پر بازدید کننده کنیم .هر وب سایت دارای 2 قسمت است ، مخاطبین و مشتریان که مخاطبان آندسته از کاربرانی هستند که لزوما خریدی نمی کنند و مشتریان که برای سایت درآمد زایی می کنند .برای پر بازدید کردن سایت باید مخاطبین و مشتریان را در نظر گرفت آیا مشتریان شما جزء قشر خاصی هستند یا خیر !
دلیل استفاده از بازاریابی محتوایی همین است ، وب سایت باید مخاطبین بیشتری که مرتبط به کسب و کار خود هستند را بیابد ، اطلاعاتی از آنها را جمع آوری کند و در نهایت آنها را به سمت تبدیل شدن به مشتری هدایت کند تا در نهایت مخاطب به مشتری تبدیل شود . سعی کنید از پنل های ارسال پیامک و یا ایمیل به صورت هدفمند استفاده نمایید و آنها را به صورت سفارشی ارسال نمایید .