مقالات آموزشی

معرفی رپورتاژ ادز و ذکر مواردی در این خصوص

مفید بود؟

دنیای اینترنت و بازاریابی در آن امروزه به قدری گسترده شده است که روش‌های مختلف به همراه ابزارهای دقیقی برای آن در نظر گرفته می‌شود. استفاده از تبلیغات موجود در گوگل ادز نیز یکی دیگر از این امکاناتی است که باید در حوزه دیجیتال مارکتینگ با آن آشنا باشید و به نوعی روش چگونگی تبلیغات با استفاده از رپورتاژ ادز را بلد باشید.

از این رو در این مقاله قصد داریم تا به شما در مورد چگونگی تاثیر گوگل ادز یا گوگل ادوز صحبت کنیم. همچنین تاثیر رپورتاژ ادز در این موضوع رای افزایش رتبه بندی وب سایت و همچنین یونیک بودن آن در بخش‌های دیگر بررسی خواهد شد. اما به بیان ساده تر رپورتاژ ادز چیست؟ اولین سوالی که در ذهن کاربران دیجیتال مارکتینگ مطرح میشود این است که رپورتاژ ادز یا گوگل ادز چیست و چه کاربردی دارد!
گوگل ادز در حقیقت یک سیستم تبلیغاتی بسیار هوشمند است که به نوعی مختص شبکه جهانی و اینترنتی گوگل است. این شبکه بسیار پر کاربرد است و در ازای هزینه‌ای که از کاربران خود دریافت می‌کند، می‌تواند کالای مرتبط و مختص کسب و کار کاربران را درون وب سایت خود قرار دهد و به طور مستقیم هم خود را تبلیغ کند و هم با استفاده از رپورتاژ ادز مشتریان را با کسب و کار کاربران را به مشتریان معرفی کند.

 

رپورتاژ ادز چگونه به کاربران کمک می‌کند؟

مسلما تمامی افرادی که قصد دارند تا با تولید محتوای خود مشتریان را به سمت خود جذب کنند، همواره در تلاش هستند تا سودآوری و بهره وری بالاتری را نیز با استفاده از رپورتاژ ادز کسب کنند. پس در این بین چه چیزی بهتر از گوگل ادز تا اصول رپرتاژ و قواعد استاندارد را برای جذب هر چه بیشتر مخاطبان خود به سمت رپورتاژ پیاده سازی کند. همچنین بیشتر کاربران فعال در دنیا برای رشد و ارتقاء کسب و کار اینترنتی خود و موفقیت از رپورتاژ ادز استفاده می‌کنند.

گوگل ادز چگونه کار می‌کند؟

یکی از دلایل محبوبیت استفاده از رپورتاژ ادز این است که بسیار در تبلیغات مدرن پیش می‌رود. با قرار دادن تمامی جزئیات برای یک کسب و کار، مشتریان و کاربر را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار می‌دهد که رپورتاژ مورد نظر جزء پر بازدید ترین آنها قرار بگیرد. از این رو این امکان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد تا فروش و سودآوری بالایی را بدست آورد و همچنین رتبه الکسایی که دریافت می‌کند روز به روز افزایش پیدا کند. همانطور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد گوگل ادز یا همان گوگل ادورز یکی از شبکه‌های معتبر و گسترده‌ای است که تعرفه رپورتاژ خبری را بر عهده دارد.

خوب است بخوانید: چگونه در سایت‌ها درج رپورتاژ را انجام دهیم؟

در قبال هر بار کلیک مخاطبان بر روی لینک مورد نظر برای رپورتاژ ادز ، تبلیغات به مخاطبان نشان داده خواهند شد و همچنین بر اساس کلمات کلیدی تعیین شده توسط کاربر مجددا تبلیغات مورد نظر در رپورتاژ ادز برای مشتریان نمایش داده خواهد شد. بر اساس آمارهایی که از طریق کاربران اینترنتی به دست آمده است می‌توان متوجه شد که وب سایتهای قدرتمند در گوگل کماکان هر روز با هر بار ورود و خروج، حدود 70 درصد از قیمت خرید رپورتاژ را در بر می‌گیرند. از این رو است که تمامی کاربران موجود در گوگل ادز از همان صفحه اول نتایج گوگل را مورد بررسی قرار می‌دهند.

استفاده از رپورتاژ ادز تا چه اندازه در عملکرد موثر می‌باشد؟

این سوال ممکن است که برای خیلی از کاربران فعال در گوگل مطرح شود که آیا استفاده از تبلیغات گوگل ادز می‌تواند موفقیت کافی را برای کسب و کارهای اینترنتی به همراه داشته باشد یا خیر که پاسخ به این سوال کاملا واضح است زیرا در دنیای دیجیتال مارکتینگ، رپورتاژ ادز قادر است که با رعایت اصول و قواعد مناسب برای راه اندازی راه‌های هدفمند و جذاب تری را به کاربر نشان دهد و از این رو معرفی درست سایت و قرار دادن بازدید کنندگان در یک شرایط کاملا بهینه از مزایای رپورتاژ ادز و همچنین گوگل ادز به شمار می‌رود.

 

هزینه استفاده از تبلیغات گوگل ادز و رپورتاژ ادز چقدر است؟

در ارتباط با هزینه و نرخ موثق و تعیین شده‌ای که برای رپورتاژ ادز در گوگل در نظر گرفته شده است در ابتدا باید بدانید که اکانت مرتبطی که برای این سیستم تهیه می‌شود کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای می‌باشد. از این رو می‌توان نتیجه گرفت که برای نمایش تبلیغات و در معرض دید قرار گرفتن وب سایت برای مخاطبان هیچ هزینه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود. صاحبان وب سایت‌ها می‌توانند با هر بار کلیک کردن بر روی لینک در نظر گرفته شده در رپورتاژ ادز هزینه مورد نظر در گوگل ادورز را پرداخت نمایند.

در حقیقت کسانی که صاحب کسب و کارهای اینترنتی هستند و به نوعی با دیجیتال مارکتینگ در ارتباط‌اند، با کلیک نهایی بر روی لینک مورد نظر می‌توانند هزینه نهایی را بر روی سایت پرداخت کنند. مانند سایت رایا مارکتینگ که با هر بار کلیک مخاطب قادر است که هزینه در نظر گرفته شده را به صورت مرتبه‌ای پرداخت کند زیرا استانداردهای موجود در این سایت بسیار بالا است و در نتیجه عرصه رقابت برای قرار گیری یک رپورتاژ ادز استاندارد و اصولی نیز افزایش خواهد یافت.
به همین دلیل است که حتی استفاده از کلمات کلیدی در این موضوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا  هر چه یک کلمه کلیدی مشخص شده در وب سایت مورد نظر از سوی مخاطب میزان جستجوی بالاتری داشته باشد در نتیجه نرخ کلیک مرتبط با آن نیز افزایش خواهد یافت و در این زمان است کهن کاربران فعال در گوگل ادورز به نوعی برنده خواهند بود.

سخن آخر

رپورتاژ ادز برای کسانی که صاحب کسب و کارهای اینترنتی هستند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا این امکان را به سایت مخاطب می‌دهد تا در قبال دریافت قیمت خرید رپورتاژ بسیار مناسب، از یک استاندارد و قانون موثق برای در اختیار گذاشتن محتوای خود نیز برخوردار شود. از آنجایی که رپورتاژ ادز یکی از شبکه‌های جهانی معتبر است، استفلاده از آن و ساخت اکانت در آن رایگان بوده و تنها لینک دهی برای استفاده از آن هزینه بسیار معقولی را  در پی خواهد داشت.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.