در دنیای امروز که دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات پیشرفت سریعی دارد، بروز و ظهور روشهای نوین در این عرصه نیز اجتناب ناپذیر بوده و استفاده از این روش ها نیز بسیار سود آور است. تبلیغات بنری از جمله این روشهای پر کاربرد است که در عرصه تبلیغات، طرفداران زیادی دارد و با ترغیب مشتری به رونق کسب وکار کمک فراوانی میکند.
علاوه بر سودآور بودن این روش و با توجه به مطلوب بودن آن در بین صاحبان کسب وکار و مخاطبان، مقرون به صرفه نیز است. اما جذب مشتری بستگی زیادی به نوع محتوا و کیفیت طراحی بنر دارد. فراموش نکنید که هرچه اصول و قواعد طراحی را بهتر و بیشتر رعایت کنید، موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد.
نکته قابل توجه دیگر، ثابت یا متحرک بودن بنر تبلیغاتی است که هر کدام از این بنرها، طرفداران خاص خود را داشته و طراحی آن ها نیز اصول و روش خاص خود را دارند.
در واقع طراحی بنر ثابت از جمله مباحث مهم و کاربردی در دنیای تبلیغات است که این روزها طرفداران زیادی دارد. در این قسمت قصد بررسی تمامی ابعاد طراحی بنر ثابت را داریم تا شما عزیزان با استفاده از این مطالب بتوانید به درستی در این باره تصمیم گیری کنید و به نتایج دلخواه خود دست یابید و با اخذ مشاوره یه یک طراحی بنر مناسب و مطلوب خود دست یابید.
روش های تبلیغات کدامند؟
همانطور که مطلع هستید این روزها روش های متنوعی برای تبلیغات در حوزه های مختلف وجود دارند که هر یک از آن ها در موقعیت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و کارآیی دارند. بنابراین در انتخاب نوع روش تبلیغ می بایست حداکثر دقت را داشت تا نتیجه ی مطلوب شما عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن حاصل شود.
در تمامی دنیا روش های تبلیغات و انتخاب بهترین گزینه برای پیشرفت کسب و کار ها بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید و یا بخواهید خدماتی را ارائه دهید برای بهتر دیده شدن نیاز به داشتن تسلط بر انواع روش های تبلیغات دارید.
لازم به ذکر است که در عصر حاضر شاهد انواع مختلف روش های تبلیغات از رسانه های متنوع هستیم که ایجاد هر یک از تبلیغات یاد شده نیازمند طی مراحل طراحی و آماده سازی است که می بایست تمامی آن ها با دقت کافی طی شوند تا منجر به خروجی مطلوب شما بزرگواران شوند.
انواع تبلیغات
تبلیغات با کمک گرفتن از متدهای متنوع منجر به ایجاد ارتباطات موثر بین مدیران مشاغل و مشتریان شده است که این ارتباطات در هر فضایی امکان پذیر است.
دو روش اصلی و اساسی تبلیغات به شرح زیر است که در دنیای تبلیغات بسیار حائز اهمیت هستند.
- تبلیغات چاپی
- تبلیغات غیر چاپی
تبلیغات چاپی به چه معناست؟
تبلیغات چاپی به عنوان یکی از مهمترین عوامل رونق کسب و کارها است که بسیار مورد استقبال افراد جامعه این روز ها قرار گرفته اند. خود تبلیغات چاپی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نیاز شما عزیزان مورد استفاده قرار می گیرند.
تبلیغات دیجیتال
تبلیغات چاپی جایگزین بسیار مناسب و مطلوبی برای تبلیغات دیجیتال یا به اصطلاح غیر چاپی است. در بسیاری از مشاغل و اصناف خستگی از آگهی های دیجیتال پیش می آید که تبلیغات چاپی در این مقطع زمانی می تواند بهترین انتخاب باشد.
همانطور که از اسم تبلیغات چاپی متوجه می شوید بعد از طی مراحل طراحی و آماده سازی نوبت به چاپ می رسد.
برای مثال بعد از طراحی بیلبورد (Billboard design) نوبت به چاپ آن می رسد. باید توجه داشت که کیفیت چاپ در این مدل از تبلیغات از جایگاه ویژه ای برخوردار است که می بایست چاپ با بهترین کیفیت ممکن صورت پذیرد.
برخی از موارد تبلیغات چاپی به شرح زیر است:
- چاپ بنر و بیلبورد
- چاپ آگهی های تبلیغاتی در روزنامه ها و مجلات پر بازدید
- چاپ کارت ویزیت و پخش آن ها
- چاپ کاتالوگ و بروشور
موارد فوق تعدادی از انواع تبلیغات چاپی هستند که با توجه به نیاز های خود می توانید از آن ها در محیط های مناسب استفاده نمایید و منتظر افزایش تعداد مشتریان خود باشید.همچنین طراحی بنر سایت آنلاین از جمله مباحث بسیار کاربردی و مطرح این روز ها در دنیای تبلیغات است که صاحبان مشاغل به طراحی بنر سایت آنلاین توجه ویژه ای دارند
تبلیغات غیر چاپی به چه معناست؟
تبلیغات غیر چاپی که اصطلاحا به آن ها تبلیغات دیجیتال می گویند این روزها بسیار مورد استفاده مشاغل مختلف قرار گرفته اند که می توانند جایگزین مناسبی برای تبلیغات چاپی باشند.
با استفاده از تبلیغات غیر چاپی به راحتی می توانید تبلیغات مد نظر خود را در رسانه های اجتماعی در معرض دید کاربران قرار دهید. این روز ها تبلیغات دیجیتال یا همان تبلیغات غیر چاپی از انواع متنوعی برخوردار هستند که با توجه به شرایط و نیاز شما عزیزان انتخاب می شوند. به طورکلی تبلیغات در شبکه های اجتماعی و سایت ها، تبلیغات تلویزیونی، تبللیغات پیامکی و … از جمله تبلیغات غیر چاپی هستند.
تبلیغات تلویزیونی و رادیویی
بسیاری از شما قطعا شاهد یک سری تبلیغات با عنوان پیام های بازرگانی در وسط برنامه یا سریال خاصی بوده اید که از از سال ها پیش رواج پیدا کرده است. در این روش مخاطبان، محصول تبلیغ شده را می بینند و این تبلیغ باعث جلب توجه آن ها می شود بی شک ذهنیتی از آن محصول، در آن ها ایجاد خواهد شد شاید هم زمان خرید، برندی را که پیش تر در تبلیغات دیده اند خریداری کنند زیرا جذابیت بصری، آن ها را متمایل به خرید محصول می کند. در تبلیغ رادیویی نیز مخاطب فقط صدای راوی یا تبلیغات کننده را می شنود و البته این روش نیز جذابیت خاص خود را دارد.
تبلیغات پیامکی
در این روش از تبلیغات، که رواج بسیاری هم دارد به شمارههای موجود در بانک شماره تماس های شرکت و یا موسسه ای پیامک های بازرگانی ارسال می شود و این روش نیز بازدهی زیادی دارد. تبلیغات برند های معروف علاوه بر روش های دیگر با این روش نیز انجام می شود مانند تبلیغات دیجی کالا، تبلیغات اسنپ فود و …
شبکههای اجتماعی
این روزها که استفاده مردم از شبکه های اجتماعی بسیار فراگیر شده است تبلیغات در این فضا بسیار پرکاربرد و سودآور است و افراد زیادی از این طریق از خدمات و محصولاتی که صاحبان کسب و کارها ارائه می دهند مطلع می شوند و در واقع تبلیغات در این فضا رابطه تنگاتنگی با تبلیغات در سایت ها و وب سایت ها دارد.
طراحی صفحات سایت ها
یکی از مطرح ترین موارد تبلیغات غیر چاپی بنر سایت است. همانطور که می دانید این روزها مردم جامعه گرایش بسیار زیادی به سمت خرید های آنلاین پیدا کرده اند از این رو وب سایت های خدماتی و یا ارائه دهنده ی محصولات این روز ها بسیار مورد بازدید افراد جامعه هستند.طراحی صفحات سایت ها برای جذب مشتریان بیشتر این روزها بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کارها است.
بنر ها از جمله مواردی هستند که جذابیت بی نظیری به صفحات وب سایت ها می بخشند. بنر ها در دو حالت ثابت و متحرک قابل طراحی و استفاده هستند که انتخاب مدل آن ها کاملا اختیاری است و می بایست با توجه به نیاز های خود آن هارا انتخاب نمایید.ما مدعی پایین ترین هزینه طراحی بنر در کنار بهترین کیفیت و هارمونی هستیم.
طراحی بنر ثابت به چه صورت است؟
طراحی بنر ثابت از جمله مواردی است که در طراحی آن باید نهایت دقت و حوصله را داشت. رعایت رنگ، فونت، محتوا، تناسب طرح ها و بسیاری از موارد دیگر در این نوع طراحی، از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا در وهله اول، این جذابیت بصری است که مخاطبان بسیار زیادی را به خود جلب می کند و در واقع نشان کیفیت کار شما نیز است.
طراحی بنر ثابت در عصر حاضر با استفاده از نرم افزار های متعدد طراحی قابل انجام است و همچنین لازم به ذکر است که نرم افزار طراحی بنر ثابت می تواند قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
در طراحی بنر ثابت تمامی المان های تشکیل دهنده ی بنر ثابت بدون حرکت هستند که این طراحی می تواند به صورت دو بعدی و یا سه بعدی باشد.
طراحی بنر ثابت توسط بسیاری از نرم افزار های طراحی قابل انجام است که هریک ار نرم افزار های یاد شده قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار کاربران یا افراد طراح می گذارد.
طراحی بنر ثابت با فتوشاپ
طراحی بنر ثابت با استفاده از نرم افزار بسیار مطرح و محبوب photoshop و یا نرم افزار کورل قابل انجام است.طراحی بنر ثابت این روز ها توسط بسیاری از شرکت های تبلیغاتی انجام می شود در این بین شرکت تبلیغاتی رایا مارکتینگ در حوزه طراحی بنر ثابت خوش درخشیده است و از نیرو های خبره برای طراحی بنر ثابت استفاده می کند.
شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده طراحی بنر ثابت خود را به این شرکت بسپارید و نتیجه ی مطلوب را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.
سایت طراحی بنر
سایت طراحی بنر نیز می تواند طراحی بنر ثابت را بر طبق نظر و سلیقه ی شما عزیزان انجام دهد.هزینه بنر تبلیغاتی کاملا به طراحی بنر ثابت و یا متحرک بستگی دارد.قیمت طراحی بنر نیز به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد که یکی از مهمترین آن ها نحوه ی طراحی بنر ثابت و نرم افزار مربوطه است.
کارهای گرافیکی
کارهای گرافیکی از جمله طراحی بنر ثابت توسط شرکت های تبلیغاتی نیز انجام می گردند.
نمونه بنر و نمونه طراحی بنر ثابت را می توانید به راحتی در وب سایت های مرتبط با این موضوع دنبال کنید.
نمونه کار های گرافیکی و نمونه کار طراحی پوستر را نیز می توانید در این قبیل وب سایت ها مشاهده نمایید.
سفارش طراحی بنر گیف و یا سفارش طراحی بنر ثابت توسط شرکت های تبلیغاتی در عصر حاضر به راحتی قابل پذیرش است فقط کافیست با کمی تحقیق برترین شرکت تبلیغاتی را بیابید.
طرح گرافیکی نیز باید توسط خود کاربر انتخاب شود و سپس از آن در طراحی های نهایی استفاده شود.
امید است که مطالب مربوط به طراحی بنر ثابت شما عزیزان را در مسیر اعدافتان بیش از پیش همراهی کند.