مقالات آموزشی

بررسی اهمیت نکاتی در تولید محتوا برای شال و روسری

مفید بود؟

تولید محتوا برای شال و روسری سخت است؟ گروهی از کالاها هستند که در هر فصل و هر زمانی از سال خریدار دارند. دو نوع از این کالاها، شال ها و روسری ها هستند. از زمان فروش بسیاری از محصولات و ارائه خدمات در بستر اینترنت، بسیاری از صاحبان گالری های شال و روسری، بخشی از ویترین خود را به Online selling منتقل کردند و توانستند فروش آنلاین بهتری نسبت به فروش کلاسیک تجربه کنند. دلیل آن این بود که خریداران غیر بومی هم می توانستند برای ثبت سفارش و خرید شال و روسری از طریق پیج یا سایت آنها اقدام کنند.

گروهی از فروشندگان شال و روسری همواره بر اریکه‌ی قدرت هستند و گروهی دیگر دائما تلاش می کنند تا دیده شوند و مشتریان بیشتری جذب کنند، اما موفق نیستند. آیا شنیده اید که می گویند هدف وسیله را توجیه می کند؟ در اینجا ماجرا برعکس است. اما این به چه معناست؟ تفاوت میان دو گروه از فروشندگان (که به آنها اشاره کردیم) در چگونگی تولید محتوا برای شال و روسری خلاصه می شود. اینکه بستر ِشما (وسیله) برای داشتن فروش مجازی شال و روسری چیست اهمیت ندارد، بلکه فروش (هدف) مهم است.

توصیه میکنیم مقاله بنیادی ترین تکنیک های تولید محتوا که افراد تیزبین به آنها توجه می‌کنند را مطالعه نمایید.

تولید محتوا برای شال و روسری همان وسیله ای است که شما را به هدف می رساند. اما همه چیز به آن سادگی که فکرش را میکنید نیست. با ادامه این مطلب همراه باشید تا به شما در این زمینه سرنخ هایی ارائه دهیم.

فهرست عناوین:

• خلاقیت خود را به روز نگه دارید.

• تولید محتوا برای شال و روسری باید بر تصاویر واقعی متمرکز باشد.

• تولید محتوا برای شال و روسری با نوشتن نامه اداری متفاوت است!

• تولید محتوا برای شال و روسری‌ با تمجید از خود فرق دارد.

• طوطی نباشید و برای برند تان شخصیت بسازید.

 

نکاتی که در تولید محتوا برای شال و روسری حائز اهمیت است

خلاقیت خود را به روز نگه دارید.

با اینکه روسری و شال جزء اکسسوری ها به شمار می آیند، اما جزء پرفروش ترین محصولات هستند. با یک مانتو و شلوار یا پیراهن و دامن و … میتوان بی نهایت شال و روسری خرید. با در نظر گرفتن فصل و تغییرات آب و هوا، تعویض و خرید شال و روسری نو در اولویت قرار می گیرد. همچنین، قیمت ِاین گروه از محصولات نسبت به سایر اقلام پوششی کمتر بوده و به همین دلیل، مشتریان بدون نگرانی بابت قیمت زیاد یا نیاز به در نظر گرفتن سایز یا سایر ملاحظات، برای خرید این اقلام اقدام می کنند. همه چیز تا اینجا خوب است مگر اینکه متوجه شوید فروش آنلاین شال و روسری مانند سایر فروش سایر محصولات به صورت آنلاین – چندان ساده نیست!

تولید محتوا برای شال و روسری نباید صرفاً به ارائه اطلاعات خام در این حوزه خلاصه شود. مثلا لازم نیست همواره محتوایتان بر روی چگونگی ست کردن مدل های مختلف شال و روسری با انواع لباس ها خلاصه شود. شما می توانید اخبار روز را پوشش دهید و از آن به نفع خود استفاده کنید. مثلا بررسی کنید و ببینید که در فلان مراسم بزرگ (مثلا اسکار، مت گالا و …) سلبریتی ها چه رنگ هایی را انتخاب کرده بودند، چه طرح هایی ترند بود و غیره.

سپس می توانید به مخاطبان و مشتریان خود آگاهی دهید. مثلا اینکه شال و روسری مشابه طرح های استفاده شده در فلان مراسم، کت واک، ران وِی و … را در انبار دارید و می توانید به مشتریان بفروشید. مثلا «الهام از طرح لباس بیلی آیلیش در مت گالا 2022، برای انتخاب شال و روسری» بسیاری از مردم ترجیح می دهند شبیه سلبریتی ها لباس بپوشند و در واقع از آنها الهام می گیرند. چرا شما از این تکنیک برای تولید محتوا برای شال و روسری استفاده نکنید؟

آیا تا به حال به فکر تولید محتوا سئو شده برای کسب و کار خود افتاده اید؟

 

تولید محتوا برای شال و روسری باید بر تصاویر واقعی متمرکز باشد.

ظاهر شال و روسری نسبت به جنس، اندازه و ابعاد آن در اولویت است. مردم اول مجذوب ظاهر شال ها و روسری ها می شوند، سپس به دنبال بررسی مشخصات آنها می روند. بنابراین سعی کنید برای فروش بهتر و ارائه یک محصول، از تصاویر و ویدئو ها استفاده کنید. تک تک جزئیات شال و روسری را در تصاویر به مخاطب نشان دهید و وی را از کیفیت و ماهیت محصولاتتان، مطلع کنید.

به عنوان مثال اگر قرار است برای تولید محتوا برای شال و روسری به سراغ مزایای استفاده از روسری ها و شال های نخی در تابستان بروید، بهتر است که در محتوا از تصاویر محصولات خود استفاده کنید و در نهایت به مخاطب بگویید که در صورتی که از تعدادی از شال ها یا روسری های موجود در تصاویر خوشش آمده، می تواند آنها را از شما خریداری کند. تا حد ممکن از به کار بردن ِتصاویر گوگلی که ارتباطی به محصولات شما ندارند خودداری کنید.

 

قرار است تولید محتوا برای شال و روسری‌ با نوشتن نامه اداری متفاوت است!

وقتی پشت یک میز می نشینید و با فرد دیگری صحبت می کنید، به دلیلِ وجود آن میز میان خود و او فاصله‌ی عمیقی ایجاد می کنید. در مورد لحن هم چنین حالتی وجود دارد. یکی از اشتباهات رایج در مورد تولید محتوا برای شال و روسری این است که زبان برقراری ارتباط با مخاطب قراردادی و نگاه بالا به پایین باشد. به یاد داشته باشید که شما در حال فروش محصولات خود در محیط رسمی نیستید. درست است که رعایت ادب و احترام در تولید محتوا و فروش آنلاین اهمیت دارد، اما نباید خشک و جدی باشد.

جهت تولید محتوا برای شال و روسری با لحن عامیانه/ دوستانه با مخاطب صحبت کنید. تفاوتی ندارد که محتوایتان در چه دسته‌ای جای می گیرد؛ جذب کننده‌ی مخاطب است، برای به رخ کشیدن توانایی و برتری شما نسبت به رقبا است، تحریک کننده مخاطب برای انجام عملی خاص با شماست، یا صرفا جهت ایجاد صمیمیت و همدلی ِدو جانبه با مخاطب است؛ در هر صورت باید لحن تان صمیمی، شوخ، جذاب و کمی طنز باشد. برای درک بهتر توصیه می کنیم نگاهی به محتواهای تولید شده توسط رقبای موفق خود بیندازید و ببینید که آنها با چه لحنی با مخاطب ارتباط می گیرند.

 

تولید محتوا برای شال و روسری‌ با تمجید از خود فرق دارد.

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که در تولید محتوا برای شال و روسری‌ به وجود می آید، تعریف ها و تمجید های اغراق شده است. این تعریف و تمجید ها در مواجهه با فروشنده های چرب زبان در یک مغازه به کرات دیده می شود. مثلا آنها می گویند: «این روسری یا این شال بهترین محصول ما است.» یا «از این نوع شال و یا روسری برای خانواده‌ی خودم هم هدیه برده ام». این صحبت ها در تولید محتوا به هیچ وجه نباید آورده شود. شما تنها باید به ارائه اطلاعات به مخاطب و تشویق او برای برقراری تعامل با خود تلاش کنید. تولید محتوا برای شال و روسری‌ متناسب با هر فرم چهره، انتخاب رنگ و طرح طبق رنگ پوست های مختلف، در نظر گرفتن فصل و غیره، بهتر از تعریف و تمجید های اغراق شده از برند یا محصولات تان است.

طوطی نباشید و برای برند تان شخصیت بسازید.

شخصیت هر برند یا فروشگاه آنلاین جهت تولید محتوا برای شال و روسری،‌ براساس میزان دانش و تخصصی تعیین می شود که از خودتان بروز می دهید. اشاره کردیم که شما نباید صرفا به تعریف و تمجید از خود بپردازید یا از تصاویر بی ربط به محصولات تان استفاده کنید. به جز این موارد، محتوایتان باید سرشار از اطلاعات کاربردی و مفید باشد.

کسی که وظیفه تولید محتوا برای شال و روسری‌ را برای سایت یا فروشگاه آنلاین شما بر عهده دارد، باید با تفاوت پارچه های مخصوص تولید شال و روسری، ترند روز، تنوع طرح ها، عوامل موثر بر قیمت، چگونگی نگهداری و استفاده از هر شال و روسری و غیره مطلع باشد تا بتواند از آن داخل محتوای خود استفاده کند. وقتی محتوای تان از ابتدا تا انتها به ارائه اطلاعات بدیهی، غیر کاربردی و معمولی (که در فروشگاه های دیگر هم می توان آن را یافت) خلاصه می شود، عملاً برای تولید محتوای خود کاری نکرده اید، به جز اینکه گفته های دیگران را تکرار کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.