مقالات آموزشی

چارچوب های کلیدی و بهره بردن از آن در بازاریابی محتوای سازمان های بهداشتی و درمانی قسمت اول

مفید بود؟

بازاریابی محتوا در سازمان های بهداشتی و درمانی به طور فزاینده ای در حال افزایش است. با توجه به حساسیت بالای خدمات درمانی در جوامع مختلف و ارتباط مستقیم با سلامت افراد، هنگامی که قصد استفاده از این استراتژی را دارید، باید چند نکته ی اساسی را به خوبی رعایت کنید.

اهداف خود را به خوبی تعیین کنید.

اولین مساله ای که مرکز بازاریابی سازمان های بهداشتی و درمانی یا کارکنان بازاریابی باید انجام دهند، تعیین اهداف استراتژی بازاریابی محتوا است. راه اندازی یک وبلاگ به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی محتوا، بدون تعریف هدف، تنها اتلاف وقت است. شما نیازمند یک دید کلی از تمام بازی و پایان آن هستید.
آیا در حال تلاش برای جذب بیماران جدید هستید؟ یا سعی می کنید تا بیماران موجود خود را حفظ کنید؟
آیا تلاش می کنید بیماران فعلی خود را سالم نگه دارید؟ یا تلاش می کنید آگاهی از برند خود را افزایش دهید؟
پاسخ به این سوالات در تعیین اهداف و استراتژی های بازاریابی شما بسیار حائز اهمیت است. به طور مثال، یک کلینیک درمانی قصد افزایش آگاهی از برند خود را دنبال می کرد. آنها یک استراتژی مفید و مناسب برای افراد مختلف به طور روزمره اتخاذ کردند. این افراد الزاماً بیمار نبودند. بدین منظور وبلاگی ایجاد کردند که محتویات آن، اطلاعات فراوانی بود که افراد مختلف به طور روزانه به آن نیاز داشتند تا بتوانند سالم تر زندگی کنند. آنها تنها بر خدماتی که کلینیک ارائه می دهد متمرکز نشدند و پا را فراتر گذاشتند و خدمتی دیگر با استفاده از این روش راه اندازی کردند. وبلاگ این کلینیک ماهانه بیش از 3.2 میلیون بازدیدکننده دارد و مقصد بسیار مناسبی برای کسب اطلاعات سلامت افراد مختلف محسوب می شود.

 

 

 

تقاضای مصرف کننده را با خدمات کلیدی خود هماهنگ کنید.

هر کمپین بازاریابی محتوا برای کسب موفقیت، نیازمند آن است تا مخاطبان مورد نظر را به خوبی شناسایی کند. مساله ی مهم این است که بدانید آنها چه نوع اطلاعاتی را به چه منظور نیاز دارند. هنگامی که مخاطبان مورد نظر خود را شناسایی کردید، قدم بعدی آن است که انتخاب کنید چه موضوع یا خدماتی باید برجسته شوند تا بیشترین تاثیر را داشته باشند.
به عنوان مثال بیمارستانی مربوط به کودکان در مرکز پزشکی ماساچوست، مجموعه ای را به عنوان وب سایتی از ماماها راه اندازی کرد تا فضایی به منظور حمایت از مادرانی باشد که فرزندان دلبند آنها در بیمارستان بستری هستند. این وب سایت شامل لینک هایی از پست های وبلاگ، رویدادهای اجتماعی، داستان های واقعی و فیلم هایی است که متخصصین بیمارستان را معرفی می کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.