مقالات آموزشی

آموزش انتخاب موضوع برای تولید محتوا و سه منبع برای نوشتن عناوین وبلاگ جذاب

مفید بود؟

همه می‌دانند که انتخاب موضوع برای تولید محتوا یک کار بسیار سخت و طاقت فرساست. برای اینکه بتوانید مخاطبین را به سمت سایت / وبلاگ خود جذب کنید، باید به طور هدفمند، اقدام به انتخاب موضوع برای تولید محتوا کنید.
در واقع، انتخاب موضوع برای تولید محتوا مناسب و حرفه‌ای، باعث می‌شود تا شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو، دیده شوید و مخاطبین وارد سایت شما شوند.
باید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا انتخاب موضوع برای تولید محتوا

هدفمند داشته باشید.
در این مقاله، قرار است برای شما نکاتی ذکر شود تا بتوانید با استفاده از آن، اقدام به انتخاب موضوع برای تولید محتوا کنید.

آیا عناوین جذاب وبلاگ مانند موارد زیر دوست دارید؟

  • 10 نکته برتر برای جذب مخاطب در اینستاگرام!
  •  چگونه می‌توان مخاطب را با بهترین نکات عکاسی از وبلاگ جذب کرد (+128 تصویر رایگان)
  •  21+ روش آسان برای ساختن یک لیست ایمیل که باعث افزایش فروش شما خواهد شد!

آیا دوست دارید یاد بگیرید چگونه اینگونه عناوین جذاب وبلاگ بنویسید؟

اگر واقعا به نوشتن عناوین وبلاگ بهتر، جذاب و عالی برای محتوای عالی خود علاقه دارید، در جای مناسب قرار دارید. این پست به شما کمک می‌کند حداکثر زمانی را که برای نوشتن محتوای عالی خود سرمایه گذاری می‌کنید به حداکثر برسانید تا به شما کمک کند سهام رسانه‌های اجتماعی و بازدید بیشتری را از عناوین وبلاگ خود به  دست آورید.

وبلاگ جذاب

شما می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه از چهار ستون محتوای جذاب در عناوین وبلاگ خود استفاده کنید، چگونه از روانشناسی برای افزایش اشتراک و کلیک استفاده کنید و چگونه از بهترین کلمات برای جلب توجه بی نظیر مخاطبان خود استفاده کنید.

برای تکمیل کردن آن، شما الگو، فرمول و ساختار ثابت شده وبلاگ جذاب نیز دریافت خواهید کرد که مشاهده کرده ایم برای به اشتراک گذاری بیشتر اجتماعی و بازدید بیشتر کار می‌کند.

سه منبع برای نوشتن عناوین وبلاگ جذاب

با رعایت کردن این سه نکته، اکنون شروع به نوشتن عناوین بهتر کنید:

  •  محتوای اینفوگرافیک، باعث می‌شود تا انتخاب موضوع برای تولید محتوا آسان تر شود و مخاطب نیز، درک بهتری از مقاله شما داشته باشد.
  •  به هنگام انتخاب موضوع برای تولید محتوا، به شما پیشنهاد می‌شود تمرین نوشتن کنید تا سرانجام، انتخاب موضوع برای تولید محتوا صورت بگیرد.
  • یک الگوی اکسل تقویم محتوا برای ذخیره ایده‌های اصلی شما و برنامه ریزی برای هر پست وبلاگی که می‌نویسید داشته باشید و از این جهت، انتخاب موضوع برای تولید محتوا آسان خواهد شد.

مرحله 1: انتخاب موضوع برای تولید محتوا به صورت حرفه ای!

یک اصل بسیار اساسی در بازاریابی محتوا این است که به بهترین مطالب خود نگاه کنید و موفقیت آن را تکرار کنید.
این تجزیه و تحلیل نشان داد که محتوای با عملکرد عالی چهار ویژگی اصلی را به خوبی منعکس می‌کند. از طرف دیگر، محتوای با بدترین عملکرد در هر چهار زمینه ضعیف عمل می‌کند.
به سادگی هر پست وبلاگ را مطابق با چهار سوال رتبه بندی کنید، و به هر سوال رتبه 1 تا 3 بدهید. به این معنی که یک پست برتر مطابق با ذهن شما 12 باشد در حالیکه بدترین آن 4 است.

چهار ویژگی اصلی یک محتوا جهت انتخاب موضوع برای تولید محتوا:

  •  آیا این موضوعی بود که خوانندگان شما علاقه زیادی به یادگیری بیشتر در مورد آن داشته باشند؟
  •  آیا این پست برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بی نظیر و بهتر از هر منبع دیگری در اینترنت تحقیق عمیقی انجام شده است؟
  •  آیا این مقاله تحقیق را به یک مشاوره عملی و جامع تبدیل کرده است؟
  •  آیا کلمه کلیدی برای کمک به شما در تجربه طولانی مدت بازدید، در کل پست انتخاب و بهینه شده است؟

پس از رتبه بندی آنها، امتیاز هر پست وبلاگ را با نمایش صفحه آن مقایسه کنید تا آمار خود را به داده واقعی تبدیل کنید. نتایج باید نشان دهد که بیشتر مطالب با امتیاز بالا در نهایت بهترین عملکرد ارسال پست‌های وبلاگ شما هستند.

تولید محتوا حرفه ای

اگر اینگونه نباشد، شما در مورد چگونگی ساخت مطالب بی کیفیت، چیزهای زیادی آموخته اید و می‌توانید با استفاده از دانش جدید خود که پشتیبان داده‌ها است، برای انتشار استراتژیک محتوای بهتر انتخاب کنید و انتخاب موضوع برای تولید محتوا به صورت حرفه‌ای را در آینده نزدیک در پیش بگیرید.

این روند را می‌توانید برای محتوای خود نیز انجام دهید. نکته این است، از آنجا که ایده مبحث جامد، تحقیق، عمق و کلمات کلیدی موفقیت را برای محتوا تعریف می‌کنند، عناوین وبلاگ شما باید از همان لحظه‌ای که عنوان اصلی شما را می‌بینند، کیفیت آن را نشان دهد تا با مخاطب شما ارتباط برقرار کند.

ارزش محتوا را به اشتراک بگذارید تا انتخاب موضوع برای تولید محتوا آسان شود!

نکته شماره 1

که به شما در نوشتن عناوین موفق وبلاگ کمک می‌کند این است که ابتدا با ایجاد محتوایی مخاطبان شما علاقه زیادی به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن دارند. آیا این موضوع برای وبلاگ / وب سایت شما نیز درست است؟ به همین دلیل است که این پست نیمه کاره با آن مماس شروع شده است، اما در حال حاضر دایره کامل دارد:

  • از کلماتی که موضوع را در عنوان وبلاگ خود توصیف می‌کنند استفاده کنید. به طور کلی، از ابهام بپرهیزید.
  •  از خود این سوال را بپرسید، “اگر من یکی از مخاطبانم بودم، چرا این پست وبلاگ را به جای هر مطلبی مانند آن می‌خواندم؟ چرا؟”
  •  درست مانند آنچه که در بازاریابی یک محصول انجام می‌دهید، ارزش پیشنهادی پست‌های وبلاگ خود را تعریف کنید و آن را در عناوین وبلاگ خود بگنجانید.

میزان موفقیت از طریق رسانه‌های اجتماعی

از آنجا، بهترین پیشنهاد ارزش برای محتوای خود را تعریف کنید و در نتیجه تصمیم گیری شما برای انتخاب موضوع برای تولید محتوا، باید نتیجه دهد.
به عنوان مثال، پس از یک بار طوفان مغزی، پیشنهاد ارزش این پست وبلاگ افزایش بازدید است. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد 29٪ از بازاریابان محتوا میزان موفقیت را از طریق رسانه‌های اجتماعی اندازه گیری می‌کنند و 38٪ از آنها میزان بازدید را به عنوان شکل شماره 1 خود می‌دانند. این پست وبلاگ به هر دو گروه بازاریاب محتوا کمک می‌کند تا به اهداف خود برسند.

از اعداد و آمار استفاده کنید تا 206٪ بیشتر بازدید کنید

با تحقیق به مخاطبان خود ثابت می‌کنید که پست وبلاگ شما متفاوت است زیرا در واقع بر اساس موفقیت واقعی است که اگر فقط پست وبلاگ شما را بخوانند، می‌توانند تجربه کنند.
تحقیقات غیررسمی‌Canva و Ian Cleary از Razor Social نشان می‌دهد که درج عناوین در عناوین وبلاگ می‌تواند اشتراک اجتماعی شما را دو برابر کند. داده‌های Brian Dean در Backlinko همچنین حاکی از آن است که درج عناوین در عناوین وبلاگ شما می‌تواند نرخ کلیک شما را تا 36٪ افزایش دهد.

در نتیجه، انتخاب موضوع برای تولید محتوا بسیار مهم است و می‌تواند باعث شود تا وبلاگ شما، افزایش بازدید داشته باشد و یا اینکه فروش محصولات خود را نسبت به قبل بیشتر کنید.

چند راه تا بتوانید اقدام به انتخاب موضوع برای تولید محتوا کنید

  • پست وبلاگ خود را در قالب یک لیست مشخص کنید. در عنوان خود از تعداد امتیازات لیست خود استفاده کنید.
  •  عدد واقعی را به ارزش پیشنهادی خود قرار دهید. اگر ارزش پیشنهادی شما صرفه جویی در وقت است، شماره شما می‌تواند 30 دقیقه در وقت صرفه جویی کند. اگر ارزش پیشنهادی شما فروش بیشتری است، تعداد شما می‌تواند 32٪ فروش بیشتری داشته باشد.
  •  برای افزایش اعتبار، اندازه نمونه داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، اگر پست شما در مورد مدیریت همزمان چندین پروژه است و از 100 متخصص صنعت راهنمایی گرفته اید، این شماره را در عنوان وبلاگ خود قرار دهید.

نکته حرفه ای:

اگر برای افزایش اعتبار و درک مخاطب از موفقیت چندین شماره دارید، چندین عنوان با چند شماره بنویسید. سپس برای انتخاب موضوع برای تولید محتوا، آنها را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بهترین را انتخاب کنید و حتی پس از انتشار پست خود عنوان وبلاگ خود را تغییر دهید. این به شما اشتراک اولیه و کلیک بیشتری می‌دهد و بازدید طولانی مدت شما از آن پست وبلاگ را افزایش می‌دهد.

ثبت سفارش تولید محتوا برای سایت

با انتخاب موضوع برای تولید محتوا به صورت حرفه‌ای، داستان را بگویید و از مخاطبین خود بازخورد دریافت کنید!
سومین ستون محتوای جذاب جهت انتخاب موضوع برای تولید محتوا و نوشتن یک مطلب حرفه‌ای، عمق و تحقق وعده‌هایی است که در عنوان وبلاگ خود با پیشنهاد ارزش و تحقیقات خود داده اید.
وقتی این عنوان را به عنوان وبلاگ خود تبدیل می‌کنید، تا آنجا که می‌توانید برای مخاطبین خود داستان تعریف کنید و آن‌ها را به تعامل با وبلاگ خود دعوت کنید.

مقصد جستجوگر

هنگام نوشتن عناوین وبلاگ، مقصد جستجوگر را در نظر بگیرید. از خود بپرسید: “به عنوان یک کاربر، اگر روی این عنوان وبلاگ کلیک کنم، انتظار دارم چه چیزی بخوانم؟” نحوه درج اعداد را نقد کنید تا مطمئن شوید که وعده خود را می‌دهید.

با این کار، می‌توانید انتخاب موضوع برای تولید محتوا به صورت حرفه‌ای داشته باشید.
ممکن است شما فکر کنید که انتخاب موضوع برای تولید محتوا و انتخاب عنوان، در وهله اول آنچنان اهمیت نداشته باشد و صرفا تولید محتوا، تمام چیزی است که می‌تواند وبلاگ و وب سایت شما را نجات دهد.

تولید محتوا نامحدود

بله، شما می‌توانید با ثبت سفارش تولید محتوا با آژانس دیجیتال رایا مارکتینگ، برای سایت خود اقدام به تولید محتوا کنید، اما مهم تر از اینکه در سایت خود، تولید محتوا نامحدود داشته باشید، این است که با کمک رایا مارکتینگ، انتخاب موضوع برای تولید محتوا را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید و از این جهت، یک وبلاگ / وب سایت تخصصی در زمینه مخصوص خود داشته باشید.

عناوین وبلاگ

انتخاب موضوع برای تولید محتوا حرفه‌ای بسیار مهم است. پیشاپیش، عناوین وبلاگی را بنویسید که داستان کامل را در پست‌های شما بیان کند و قول داده شده خود را عملی کنید. اگر مطمئن نیستید که این اشتباه را مرتکب شده اید، نگاهی به نرخ بانس ریت / Bounce Rate خود در Google Analytics بیندازید. دقت داشته باشید که اگر شما به طور اختصاصی اقدام به تولید محتوا می‌کنید و معمولا محتواهای سایت شما طولانی است، نرخ بانس ریت / Bounce Rate، باید پایین باشد

پس از انتخاب موضوع برای تولید محتوا، از کلمه کلیدی در عنوان وبلاگ خود استفاده کنید!

ستون چهارم محتوای عالی، بهینه سازی آن برای مخاطبان شما برای یافتن آن از طریق موتورهای جستجو است. اگر 17٪ از شما 5 تا 10 ساعت وقت برای نوشتن پست‌های وبلاگ بگذرانید، اگر مطالب خود را به سادگی بهینه کنید، می‌توانید از بازدیدکننده بیشتری برخوردار شوید تا افراد در صورت نیاز آن را از طریق گوگل، شبکات اجتماعی و… پیدا کنند.

محتوای طولانی

اینطور که به نظر می‌رسد، گوگل به محتوای طولانی تر رتبه بندی بهتری را می‌دهد. اگر زمان شاخصی از طول، عمق، پوشش دادن همه موارد مرتبط با آن موضوع و ارائه داستان‌های عملی باشد، کسانی که وقت بیشتری را برای ایجاد محتوا صرف می‌کنند فرصت بیشتری برای دریافت ترافیک و اشتراکات اجتماعی از این ستون از ارسال موفقیت آمیز وبلاگ دارند و توانستند به خوبی انتخاب موضوع برای تولید محتوا داشته باشند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.