کارت ویزیت اغلب اولین محصول بازاریابی است که ما هنگام شروع یا پیوستن به یک کسب و کار جدید چاپ می کنیم و با تکنیک های چاپ دیجیتال امروزی، هر کسی می تواند کارت ویزیت حرفه ای را بدون هدر دادن پول دریافت کند. البته بسیاری از تجارت ها به صورت آنلاین انجام می شود، پس آیا واقعاً به کارت ویزیت نیاز داریم؟ پاسخ یک بله چشمگیر است. کارت ویزیت در حال حاضر مانند همیشه حیاتی است. اگر میپرسید چرا کارتهای ویزیت در دنیای دیجیتال امروزی مهم هستند یا اینکه کارت ویزیت شما نیاز به تجدید دارد، وبلاگ کارت ویزیت ما را بخوانید.
چرا کارت ویزیت هنوز مهم است؟
دلایل زیادی وجود دارد که چرا کارت ویزیت همچنان بخش مهمی از بازاریابی است.
کارت ویزیت شما اولین برداشتی است که بسیاری از مشتریان بالقوه از برند شما، کسب و کار شما و شما خواهند داشت.
کارت ویزیت ابزار بازاریابی بسیار موثری هستند. یک کارت ویزیت خوب به ندرت دور انداخته می شود و این بدان معناست که هفته ها یا ماه ها پس از دریافت و دریافت آن همچنان برای شما کار می کند.
کارت ویزیت بسیار شخصی تر از ایمیل یا بازاریابی آنلاین است. دست دادن و مبادله کارتهای ویزیت تأثیر بسیار بیشتری نسبت به مکاتبات آنلاین ایجاد میکند و این برای ایجاد روابط تجاری پایدار عالی است.
کارتهای ویزیت نشان میدهند که شما یک حرفهای و جدی در تجارت خود هستید. اگر کسی کارت بخواهد و شما نتوانید تهیه کنید، آماتور به نظر می رسید.
کارت ویزیت خوب به دیگران نشان داده می شود و بین مخاطبین و همکاران به اشتراک گذاشته می شود. یک کارت ویزیت هوشمندانه، خلاقانه، با طراحی خوب و چاپ حرفه ای یک راه عالی برای دریافت ارجاع است.
کارتهای ویزیت ارزش زیادی برای بازاریابی دارند. کارت ویزیت در مقایسه با سایر اشکال یا بازاریابی با هزینه اندک تولید موثر و آسان است.
چگونه کارت ویزیت خود را طراحی کنیم؟
بدانید که این تکههای کاغذ باید شامل چه عناصری باشند تا کسانی که آنها را دریافت میکنند شما را برای همیشه به خاطر بسپارند.
یک کارت ویزیت خوب باید با تصویر شرکت شما سازگار باشد. با توجه به اندازه کوچک آنها تا حدودی دشوار است. و آیا این، چگونه می توانید پیام خود را در یک فضای تنها دو در سه اینچی برسانید؟
شما نباید انتظار داشته باشید که داستان کسب و کار خود را با یک کارت ساده تعریف کنید، اما آنچه باید به دنبال آن باشید ارائه یک تصویر حرفه ای است که مردم به خاطر بسپارند. رنگ، متن و بافت کارت ویزیت شما بر جذابیت و توانایی آن برای نشان دادن تصویر شرکت شما تاثیر زیادی دارد.
بنابراین بهتر است هنگام طراحی کارت ویزیت خود از عقل سلیم استفاده کنید. اگر کسب و کار شما در مورد ایجاد اسباب بازی و بازی برای کودکان است، باید از رنگ های روشن و اصلی و همچنین حروفی که شبیه دست خط کودکان است استفاده کنید. از سوی دیگر، اگر یک شرکت مشاوره مالی دارید، میخواهید کارت شما منعکس کننده قابلیت اطمینان و حرفهای بودن باشد، بنابراین ممکن است بخواهید تصویر سنتیتری مانند حروف سیاه و پسزمینه خاکستری یا سفید را حفظ کنید
واضح است که طراحان توصیه می کنند که کارآفرینان کارت ویزیت خود را طراحی نکنند، هر چند که بسیاری از صاحبان کسب و کار مجبور باشند. بهترین اقدام: به کارت ویزیت هایی که دریافت می کنید نگاهی دقیق بیندازید و سعی کنید از کارت هایی که بیشتر دوست دارید تقلید کنید.
اگر چه اگر کسب و کار شما شایسته آن است، باید خلاق تر باشید، به طور کلی هنگام طراحی کارت های خود باید این مراحل ساده را دنبال کنید:
1. از لوگوی خود به عنوان پایه استفاده کنید. آن را به بزرگترین مورد روی کارت تبدیل کنید
2. آن را ساده نگه دارید. اطلاعات زیادی روی کارت قرار ندهید
3. شامل موارد ضروری: نام، موقعیت، شرکت، آدرس، تلفن و ایمیل
4. از خوانا بودن حروف مطمئن شوید
5. سعی کنید فقط از دو رنگ استفاده کنید
معانی رنگ و طراحی کارت ویزیت
اکثر مردم یک ایده کلی از تأثیر رنگ ها بر شما دارند. شاید شنیده باشید که آشپزخانه هرگز نباید تزئینات آبی زیادی داشته باشد زیرا آبی اشتهای شما را از بین می برد. احتمالا شما نیز شنیده اید که رنگ قرمز می تواند فشار قلب شما را افزایش دهد. در واقع، حقیقتی پشت این عقاید نهفته است. رنگ میتواند تأثیر زیادی بر واکنش ما به موقعیتهای خاص داشته باشد.
هنگام برخورد با کارت ویزیت و رنگ، واکنشی را که می خواهید کارت ویزیت شما ایجاد کند در نظر بگیرید. آیا می خواهید مشتریان بالقوه شما احساس انگیزه، آرامش یا ارزشمندی کنند؟ رنگ را می توان برای ایجاد حس ناخودآگاه به مخاطب استفاده کرد، بنابراین قبل از انتخاب رنگ خود ابتدا در این مورد تصمیم بگیرید.
قرمز:
رنگ قرمز که توسط اکثر افراد برونگرا انتخاب می شود، رنگی پرانرژی و پرشور است. گفته می شود که باعث افزایش اشتیاق و علاقه می شود. در کارت های ویزیت، رنگ قرمز می تواند مشتریان شما را هیجان زده کند و آنها را بر اساس پیشنهاد شما حرکت دهد.
رنگ صورتی:
صورتی احساس مراقبت، لطافت و پذیرش را ایجاد می کند. زمانی که نیاز دارید بی نظمی را خنثی کنید یا احساس آرامش کنید، صورتی رنگ شماست. ممکن است زمانی که کسب و کار شما باعث می شود مردم احساس مراقبت و حمایت کنند، مانند یک موسسه خیریه، صورتی را برای کارت ویزیت انتخاب کنید.
رنگ قهوه ای:
رنگ قهوه ای معمولی و خاکی زمینه را برای یک احساس سالم و جامد فراهم می کند. این اغلب احساس قراردادها و نظم را می دهد. رنگ قهوهای روی کارت ویزیت حس حرفهای را به شما میدهد، مثل اینکه منظور شما تجارت است.
نارنجی:
رنگ نارنجی که توسط افرادی که معمولا صمیمانه و متفکر هستند مورد پسند است، با خلاقیت و سرزندگی همراه است. گفته می شود که پرتقال چیزها را ادویه می کند و از موقعیت های خیلی جدی تسکین می دهد. رنگ نارنجی ممکن است به خوبی در کارت یک حرفه ای حیله گر یا هنرمند باشد.
رنگ زرد:
حکمت با رنگ زرد نشان داده می شود، همانطور که شادی و شادی است. افراد با هوش بالا رنگ زرد را ترجیح می دهند. گفته می شود که به حافظه و مهارت های تمرکز بیشتر می دهد. رنگ زرد تصمیمگیری را آسانتر میکند و عصبی بودن را تسکین میدهد که برای هر کسبوکاری مفید است.
سبز:
متعادل و ایمن، سبز رنگ رشد و آزادی است. سبز احساس محافظت از ترس ها را می دهد و میل به تغییر ایجاد می کند. سبز همچنین با محیط زیست و با ثروت همراه است.
آبی:
آبی محافظه کار و آرامش بخش است. زمانی که نیاز به ایجاد احساس آرامش و تنهایی دارید، باید از رنگ آبی استفاده کنید. آبی رنگی است که جریان ارتباطات را باز می کند و ذهن شما را برای یادگیری چیزهای جدید باز می کند. برای کارت ویزیت مدارس و همچنین اسپا عالی است.
سفید:
سفید مظهر حضور همه رنگ هاست. گفته می شود که رنگ سفید نشان دهنده خلوص و شروعی تازه است. رنگ سفید را می توان برای شفافیت ذهنی و درهم ریختگی روشن استفاده کرد.
مشکی:
فقدان رنگ را می توان تجربه ای آرام در نظر گرفت. سیاه می تواند رمز و راز ایجاد کند و آمادگی برای ناشناخته ها را تشویق کند. رنگ یا رنگ هایی را انتخاب کنید که با خط کسب و کار و شخصیت شما سازگار است. به یاد داشته باشید که کارت ویزیت شما نشان دهنده شما و شرکت شما است و بخشی از هویت برند شما می شود. رنگ هایی را انتخاب کنید که برای مدت طولانی از آنها راضی خواهید بود