مفید بود؟

تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان SEO ، دائما در حال تغییر هستند. گوگل همواره الگوریتم های جدیدی ارائه می دهد و مدیران وب سایت ها برای اینکه بتوانند ترافیک سایت خود را افزایش دهند یا دچار کاهش ترافیک نشوند، همواره باید خود را با جدیدترین تکنیک های سئو تطبیق دهند. به گفته آندری لیپاتسف، یکی از مدیران ارشد گوگل، کلید رتبه بندی بالا در استفاده از لینک سازی و محتوای با کیفیت نهفته است و بیشتر تکنیک های پیشرفته سئو بر اساس این دو رکن کلیدی است.

 

راهنمای مطالعه متن
  • جدیدترین تکنیک های سئو سایت 2022
  • آیا تکنینک های سئو با سرعت تغییر می کند؟
  • آیا لازم است همیشه بررسی کنیم که چه تکنیک جدیدی آمده و تغییر مسیر دهیم؟

 

جدیدترین تکنیک های سئو سایت 2022

گوگل الگوریتم های خود را بارها و بارها به روز می کند. برای این که با به روزترین الگوریتم های گوگل همسو باشید، می توانید از برخی تکنیک های مهم سئو پیروی کنید. این کار باعث می شود تا حداقل سازگاری لازم را با الگوریتم های جدید داشته باشید.

اما اگر در مورد برخی از جدیدترین تکنیک های سئو در سال 2022 اطلاعات داشته باشید، یک سر از رقبای خود بالاتر خواهید بود. همانطور که می دانید 75 درصد از جستجوگران هرگز به صفحات بعدی نتایج جستجو نمی روند. بنابراین مهم است که بفهمیم چگونه می توان به این به روز رسانی الگوریتم های گوگل غلبه کرد و در صفحه اول صفحات نتایج موتور جستجو باقی ماند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
الگوریتم MUM گوگل چیست؟ تاثیر الگوریتم مام گوگ بر سئو

 

در زیر لیست 18 تکنیک مهم سئو در سال 2022 را گردآوری کرده‌ایم که به قرار زیر هستند:

  1. یک حسابرسی سئو انجام دهید.
  2. نیازهای مصرف کنندگان را درک کنید.
  3. سازگار با نسخه موبایل باشید.
  4. از صفحات بهینه شده سئو استفاده کنید.
  5. پست های جمع بندی ایجاد کنید.
  6. برای RankBrain بهینه سازی کنید.
  7. تاثیر سرعت سایت در سئو را دست‌کم نگیرید.
  8. تلاش خود را روی سئوی یوتیوب متمرکز کنید.
  9. از Local Listings و Local SEO استفاده کنید.
  10. URL های قابل دسترس داشته باشید.
  11. کلمات کلیدی خود را بهینه کنید.
  12. از تگ های عنوان مرتبط و توضیحات متا استفاده کنید.
  13. از مدل Hub و Spoke استفاده کنید.
  14. محتوای خود را برای جستجو های صوتی بهینه کنید.
  15. محتوای جدید ایجاد کنید.
  16. محتوای قدیمی را بروز رسانی کنید.
  17. روی تجربه کاربری تمرکز کنید.
  18. از تصاویر استفاده کنید.

 

آیا تکنینک های سئو با سرعت تغییر می کند؟

یکی از مهم ترین سؤال هایی که همیشه در مورد سئو مطرح می شود و ذهن کاربران زیادی را به خود درگیر کرده است، این است که آیا تکنیک های سئو به سرعت تغییر می کنند یا ثابت می مانند و کوچک ترین تغییری در آن ها به وجود نمی آید. در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که امکان تغییر این تکنیک ها  آن هم در کوتاه مدت، بسیار ضعیف است. جالب است بدانید که تنها چیزی که به مرور زمان تغییر می کند، میزان تأثیر تکنیک های سئو است و احتمال این امر که تکنیک های قبلی کاملاً منسوخ شوند و تکنیک های جدیدی جایگزین آن ها شوند، خیلی کم است. به عنوان مثال، با وجود این که  در حال حاضر انتشار رپورتاژ آگهی، می تواند برای ارتقای رتبه یک وب سایت، خیلی مفید باشد ممکن است که در آینده میزان تأثیر این تکنیک کم تر شود.

آیا لازم است همیشه بررسی کنیم که چه تکنیک جدیدی آمده و تغییر مسیر دهیم؟

سئوی یک سایت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای این که به بهترین نحو ممکن انجام شود باید تمام تغییرات جدیدی که از طرف گوگل اعمال می شود، در نظر گرفته شود. جالب است بدانید که گوگل تغییرات مورد نظر خود را ابتدا به صورت یک تکنیک، به کاربران معرفی می کند و در قدم دوم اثر بخشی آن را  اثبات می کند. از این رو، کاربران برای این که بتوانند سایت خود را به روز رسانی کنند و رتبه آن را ارتقا بدهند، حتماً باید در مورد تکنیک های جدیدی که توسط گوگل ارائه می شود، اطلاعات کافی داشته باشند. البته، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که یک سری از ملاک های گوگل همیشه ثابت اند و معمولاً تغییرات چشم گیری در آن ها به وجود نمی آید. از آن جایی که این نکته خیلی مهم است و در طراحی ساختار وب سایت ها باید مورد توجه قرار بگیرید، ما در این قسمت قصد داریم برخی از این ملاک ها را به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

کیفیت محتوا
یکی از مهم ترین ملاک های گوگل برای رتبه بندی سایت ها، کیفیت محتوای آن هاست. جالب است بدانید که گوگل محتوای تمام سایت ها را هم از نظر موضوع و هم از نظر کلمات کلیدی، به طور دقیق مورد بررسی قرار می دهد. از این رو، کاربران اگر می خواهند که یک سایت قوی داشته باشند و به رتبه بالایی دست پیدا کنند، حتماً باید این دو نکته را در نظر داشته باشند تا بتوانند یک متن استاندارد بر روی سایت خود منتشر کنند.

 

 عنوان برچسب های سایت یا متا تگ title

یکی دیگر از موضوعاتی که توسط گوگل مورد بررسی قرار می گیرد، عنوان برچسب های صفحات سایت است. توجه داشته باشید که این برچسب ها، حتما باید از لحاظ موضوعی با کلمات کلیدی  سایت، مطابقت داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است که سایت، از گوگل نمره منفی بگیرد و بازدید قابل قبولی نداشته باشد.

از آن جایی که فرایند بهینه سازی  یک وب سایت، کاری کاملاً تخصصی است و اجرای تکنیک های آن، به مهارت بالایی نیاز دارد توصیه ما به کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند این است که از کارشناسان ما کمک بگیرند تا بتوانند جدید ترین تکنیک ها و متد های سئوی سایت را به بهترین نحو ممکن بر روی سایت های خود، پیاده کنند. آموزش سئو سایت جوملا را نیز برای شما قرار داده ایم. برای ارتباط با وبتو کافی است تا با ما تماس بگیرید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.