اخیراً یک شرکت بزرگ به Crowd Content برای افزایش ترافیک و کسب درآمد بیشتر مراجعه کرده است. مدل کسب و کار این بیزینس به صورتی است که به کاربران خود این امکان را میدهد تا در صدها شهر مختلف در جهان از خدماتشان استفاده و خریداری کنند و با شناخت قدرت جستجوی محلی، این برند تمایل داشت صفحات شهر با عملکرد بالا را برای همه آن بازارها راه اندازی کند. Crowd Content اجرای پروژه را در سپتامبر 2017 آغاز کرد و محتوای با کیفیت بالا را در مقیاس با نتایج ستارهای ، از جمله:
91٪ رشد در ایندکس کلمات کلیدی
399٪ رشد در سه رنک برتر کلمات کلیدی
132٪ کاهش افزایش در ترافیک طبیعی ( ارگانیک )
و امروز با قصد اشتراکگذاری:
• چگونه این نتایح را به دست آوردیم؟
• چرا این کار را را کردیم؟
• چگونه میتوان صفحات شهری را برای بکارگیری برند استفاده کرد؟
مکان، تغییر دهنده مطلق بازی است
اگر به لیست پیش بینیهای بازاریابی سالهای 2017 و 2018 نگاه کنید، کارشناسان تقریبا یک طرفه توصیه کردند تمرکز بازاریابان در سالهای آینده باید بر بازاریابی محلی باشد. بازاریابی محلی اساسا به هر چیزی مشتریان هدف در یک مکان خاص به آن علاقهمند هستند، اشاره میکند. این موضوع میتواند طیف گستردهای از فعالیتها را شامل شود، که بعدا در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد. این کتاب الکترونیکی قرار است بر روی SEO محلی تمرکز داشته باشد. که این مسئله تنها یکی از چندین تاکتیکهای بازاریابیهای محلی است. این مسئله مهم است چرا که به شما امکان را میدهد برای گروه مورد نظرتان تبلیغ کنید نه فقط برای مصرفکنندگان علاقهمند به خدمات، محصول یا پیام شما بلکه افرادی که از نظر جغرافیایی علاقه به انجام کارهایی در آن موقعیت دارند.
در نظر بگیرید، GreenPal که به شما این امکان را میدهد تا متخصصان مراقبت از فضای سبز ( چمن ) را در منطقه خود پیدا کنید. سایت اصلی به خوبی برای کلمات کلیدی گسترده در زمینه مراقبت از چمن بهینه شده است، اما این موضوع ممکن است به جستجوگران برای پیدا کردن خدمات مراقبتی در منطقه خودشان کمک نکند. برای رفع این موضوع این سایت از صفحات شهری برای منطقههایی که خدمات را ارائه میدهند استفاده کرده است. برای به همه زمینه هایی که خدمات رسانی می کنند. صفحات شهر شرکت به آنها کمک میکند تا اطلاعات ارزشمندی را در اختیار جستجوگران هر شهر قرار دهند به همان میزان که رنک برای جستجوهای محلی با ارزش کمک میکند. فقط به ارزش صفحات شهر GreenPal برای هوستون ، تگزاس نگاه کنید، میزان رشدی که هر ماه به آنها تحویل میدهد:
ایجاد صفحات شهر همچنین به شرکت اجازه میدهد تا هر صفحه را به خوبی برای آن منطقه بهینه کند. شرکتهایی که سعی میکنند صفحات اصلی سایت یا صفحه خدمات را با مکانهای زیاد بارگذاری کنند، همواره در خطر کاهش تاثیرگذاری قرار میگیرند. این مسئله همچنین میتواند بازدیدکنندگان را در پیدا کردن اطلاعات مناسب برای فروش محلی سخت کند. صفحات شهری برای کسب و کارهایی که خدمات چند منظوره در مکانهای مختلف انجام میدهند بسیار کارآمد و مهم است.
این که آیا شما یک شرکت محلی هستید که دارای یک یا چند مکان است، یا ی یک زنجیره بزرگتر با مکانهایی در سراسر کشور دارید، اما هیچ مکان فیزیکی مشخصی ندارید. قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه سئو و بازاریابی محلی را میتوانیم در یک کمپین جامع برای صفحات شهر قرار دهید تا با هدایت ترافیک به سایت از این روش به سود برسید.