مقالات آموزشی

توجه به نکات ضروری برای طراحی کارت ویزیت عطاری

مفید بود؟

هنگامی که شما برای طراحی کارت ویزیت

عطاری خود می‌خواهید اقدام کنید، بسیار راحت است که با قرار دادن چند المان بر روی یک کارت ویزیت ساده به بهترین‌ها امیدوار باشید. اما اگر می‌خواهید طراحی کارت ویزیت عطاری شما جذاب و حرفه‌ای باشد، شما مجبور به انجام کارهای بیش‌تری خواهید بود. مطمئناٌ داشتن یک کارت ویزیت حرفه‌ای عطاری که کاملاٌ برجسته و کارسازتر از یک برگه‌‌ی کاغذ شامل اطلاعات تماس باشد، بسیار مهم است. طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت عطاری شما باعث خواهد شد که شما از رقبای خود برتر باشید و اطمینان حاصل کنید که مخاطبان جدید با دیدن دوباره‌ی کارت ویزیت شما به راحتی به خاطر می‌آورند که شما کی هستید و در کجا با شما ملاقات کرده‌اند. بنابراین باید ببینیم که چه چیزهایی باعث شکل‌گیری یک کارت ویزیت عطاری موثر برای شما می‌شود.

در اصل سه عنصر اصلی وجود دارد: مفهوم، طرح و یک پیام، همه‌ی این‌ها با هم جمع می‌شوند تا چیزی را ایجاد کنند که اثری ماندگار از خود به جای می‌گذارد. طراحی کارت ویزیت عطاری شما برای موثر بودن باید پارامترهای طراحی حرفه‌ای را داشته باشد.

 

چه چیزی در طراحی کارت ویزیت عطاری بر روی کارت باید قرار دهید؟

مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف کارت ویزیت انتقال اطلاعات تماس به مشتریان و مخاطبان و از یک شخص به شخص دیگر است. اما شاید برای شما بسیار وسوسه انگیز باشد که تمامی جزئیات را در طراحی کارت ویزیت عطاری خود قرار دهید. اگر بخواهید این کار را انجام دهید، اطلاعات زیادی را باید در یک فضای کوچک و محدود جایگذاری کنید که می‌تواند بسیار گیج‌کننده و سخت باشد.

 

بنابراین

در طراحی کارت ویزیت عطاری خود موارد زیر را می‌توانید قرار دهید:

  • نام و نشان تجاری شما
  • عنوان شغلی شما
  • آدرس دقیق شما
  • شماره‌های تماس
  • آدرس ایمیل شما
  • وب‌سایت شما
  • هرگونه آدرس مربوط به رسانه‌های اجتماعی

افزودن بخش مربوط به شبکه‌های اجتماعی در طراحی کارت ویزیت عطاری شما به گیرنده‌ها این فرصت را خواهد تا به طرز منفعلانه‌تری با شما ارتباط برقرار کنند، این بدان معناست که می‌توانید با آن‌ها ارتباطاتی برقرار کنید که از نظر ایمیل کمتر مستقیم هستند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: نکاتی در رابطه با طراحی کارت ویزیت قنادی

سایر عناصری یا اطلاعاتی را که می‌توانید در طراحی کارت ویزیت خود قرار دهید:

  • کدهای QR
  • تصاویر و عکس‌های مربوطه
  • شعار شرکت شما

هنگام طراحی کارت ویزیت عطاری مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید:

بسیاری از افراد در هنگام طراحی کارت ویزیت خود به صورتی آن را شکل می‌دهند که به نظر خودشان زیبا جلوه می‌کند. آن‌ها از رنگ‌ها و قلم‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنند و طرحی را با سلیقه‌ی شخصی خود استفاده می‌کنند. اما باید توجه کنید که مقصد نهایی کارت ویزیت عطاری شما گیرنده و مخاطب شماست و آن‌ها ممکن است سلیقه و یا انتظاراتی متفاوت با شما داشته باشند. هنگامی که شما فکر می‌کنید که کارت ویزیت عطاری خود را به چه کسی خواهید داد، می‌توانید طراحی کارت ویزیت عطاری را به صورتی انجام دهید که به درد مشتریان شما خورده و نیازهای آن‌ها را تامین کند نه این‌که چیزی را ارائه دهید که فقط از نظر شما زیباست.

طراحی کارت ویزیت عطاری را با توجه به نشان تجاری‌تان انجام دهید:

به این موضوع توجه کنید کسی که کارت ویزیت عطاری شما را دریافت می‌کند به احتمال زیاد آن‌ها را به وب سایت یا صفحه‌ی شما در فضای مجازی منتقل می‌کند و در نهایت پیامی را برای شما ارسال می‌کند یا با شما یک تماس تلفنی برقرار خواهند کرد. برای این‌که انتقال مشتریان شما در این مسیر به سادگی و روان انجام گیرد، تلاش کنید با نشان تجاری خود مسیر را مشخص کنید، به این معنی که در استفاده از رنگ‌ها، قلم‌ها و برچسب‌های تجاری که در طراحی کارت ویزیت عطاری خود قرار می‌دهید با توجه به نشان تجاری خاص خود این کار را بکنید، بنابراین گیرندگان کارت ویزیت شما می‌توانند هنگام جستجوی شما به سرعت با شما ارتباط برقرار کنند.

در طراحی کارت ویزیت عطاری خلاق باشید و برجسته شوید:

معمولاٌ در رویدادهای تجاری مبادله‌ی کارت ویزیت بسیار زیاد اتفاق می‌افتد و این بدان معناست که مردم پس از اتمام این رویدادها با انبوهی از کارت‌های ویزیت به خانه می‌روند و اگر واقع‌بین باشیم، غالباٌ این کارت‌ها به گوشه‌ای انداخته شده و غبارآلود خواهند شد. به همین دلیل طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت عطاری برای شما بسیار مهم است که بتوانید در انبوهی از کارت‌های ویزیت مربوط به رقبای شما جذاب بوده و متفاوت باشید و بهترین راه برای این‌ کار داشتن خلاقیت در طراحی کارت ویزیت عطاری است.

طراحی کارت ویزیت عطاری خود را ساده نگه دارید:

قرار دادن اطلاعات بیش از اندازه در طراحی کارت ویزیت عطاری کار اشتباهی است همچنین وجود جزئیات طراحی بیش از اندازه هم مورد دیگری است که نباید انجام دهید. شما می‌خواهید که مخاطبان کارت ویزیت عطاری شما را به راحتی و سهولت بتوانند بخوانند. این روز‌‌ها استفاده از طراحی مینیمالیستی در دنیای طراحی بسیار رو به پیشرفت است، که برای ایجاد یک برداشت اول خوب و قوی بدون تحت فشار قرار دادن گیرنده بسیار مناسب است. طراحی کارت ویزیت عطاری خود را ساده نگه دارید.

کارت ویزیتی ایجاد کنید که کارایی بیش‌تری از یک کارت ویزیت معمولی داشته باشد:

کارت ویزیت شما باید یک معامله‌ی فیزیکی از اطلاعات تماس باشد. هنگامی که به این موضوع فکر کنید که 88% از کارت‌های ویزیت دور ریخته می‌شوند، برجسته بودن هرگز مهم‌تر نیست بنابراین به کارت ویزیت عطاری خود امکانی را بدهید تا مردم نخواهند آن را دور بریزند. روش‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید بیش از یک هدف به کارت ویزیت عطاری خود بدهید، مانند اضافه کردن لیستی از نکات خاص در پشت کارت ویزیت و یا تبدیل کارت به یک هواپیمای کاغذی یا جعبه‌ای کوچک و بسیاری از ایده‌ها که می‌توانید استفاده کنید تا این موضوع در طراحی کارت ویزیت عطاری شما باعث شود که گیرندگان بیش‌تر کارت شما را به خاطر بسپارند.

سخن پایانی

در نهایت باید گفت اگر شما در زمینه‌ی طراحی کارت ویزیت عطاری برای خود به نتیجه‌ی دل‌خواه نرسیدید، باید با ارتباط گرفتن با یک طراح حرفه‌ای نتیجه‌ی خوبی را در نهایت به دست آورید. همچنین اگر در یافتن طراح مجرب مشکل داشتید، می‌توانید از خدمات منحصر به فرد طراحی کارت ویزیت رایا مارکتینگ برای طراحی کارت ویزیت عطاری خود استفاده کنید و مطمئن باشید که نتیجه‌ی کار بسیار زیبا و کارآمد خواهد بود.

سوالات متداول

برای اثرگذاری طراحی کارت ویزیت عطاری چه نکاتی باید رعایت شوند؟

در استفاده و قرار دادن اطلاعات بر روی کارت ویزیت بسیار دقیق و به اندازه عمل کنید، هنگام طراحی کارت ویزیت عطاری مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید، طراحی را با توجه به نشان تجاری‌تان انجام دهید، خلاق باشید و برجسته شوید، کارت ویزیت عطاری خود را ساده نگه دارید و کارت ویزیتی ایجاد کنید که کارایی بیش‌تری از یک کارت ویزیت معمولی داشته باشد.

چه اطلاعات مهمی را باید در طراحی کارت ویزیت عطاری قرار داد؟

در طراحی کارت ویزیت عطاری خود موارد زیر را می‌توانید قرار دهید:

  • نام و نشان تجاری شما
  • عنوان شغلی شما
  • آدرس دقیق شما
  • شماره‌های تماس
  • آدرس ایمیل شما
  • وب‌سایت شما
  • هرگونه آدرس مربوط به رسانه‌های اجتماعی

سایر عناصری یا اطلاعاتی را که می‌توانید در طراحی کارت ویزیت خود قرار دهید:

  • کدهای QR
  • تصاویر و عکس‌های مربوطه
  • شعار شرکت شما

آیا رایا مارکتینگ در زمینه طراحی کارت ویزیت عطاری خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بله، با مراجعه به وبسایت رایا مارکتینگ به نشانی www.rayamarketing.com

و ثبت‌نام می‌توانید برای طراحی انواع مختلف کارت‌های ویزیت از جمله طراحی کارت ویزیت عطاری ثبت سفارش کرده و از طراحی حرفه‌ای طراحان مجرب رایا مارکتینگ لذت ببرید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.