مقالات آموزشی

ترفند طراحی بنر فتوشاپ و بررسی عملکرد آن

مفید بود؟

در این مقاله رایامارکتینگ سعی دارد که شما را با طراحی بنر فتوشاپ آشنا گردانند. طراحی بنر در فتوشاپ یکی از رایج ترین اصول طراحی بنر فتوشاپ است. معمولاً افرادی که تجربه زیادی در زمینه طراحی های گرافیکی دارند از فتوشاپ برای طراحی بنر فتوشاپ استفاده می نمایند. اما نکته اینجاست که رایامارکتینگ توانایی و قابلیت طراحی بنر فتوشاپ را با هر برنامه و نرم‌ افزاری دارد. لذا شما با تکیه و اعتماد بر این شرکت میتوانید انواعی از بنر های بسیار تاثیرگذار و زیبا را با کمترین هزینه دریافت نمایید.

مقاله های زیادی در رابطه با طراحی بنر از جمله طراحی بنر کانال، طراحی بنر با ورد و … منتشر شد که طراحی بنر با فتوشاپ نیز یکی از آن ها بود. این بار رایامارکتینگ می ‌خواهد که روش ‌های دیگری را برای طراحی بنر فتوشاپ ارائه دهد. طراحی بنر فتوشاپ اگرچه بسیار سخت و پیچیده است اما به خاطر پیکسلی بودن می ‌تواند بسیار با کیفیت و واضح باشد. سایر برنامه هایی که می توان از آن ها برای طراحی بنر استفاده نمود کورل، برنامه های اندرویدی، ربات های بنر ساز و غیره هستند. جالب است بدانید که در مراحل اولیه تمامی این برنامه ها دارای وجه مشترک هستند.

طراحی بنر فتوشاپ نیاز به تجربه زیادی دارد. لذا هر فرد مبتدی نمی ‌تواند این عمل را انجام دهد. بسته به اینکه شما چه نوع من را بخواهید طراحی کنید، می توانید یکی از روش های گفته شده توسط رایامارکتینگ را انتخاب کنید. این روزها هر کسب و کاری نیاز به تبلیغات خاص خود دارد. بنر ها نیز یکی از بهترین راه و روش ها برای تبلیغات هستند جالب است.

باید بدانید که حتی کسب و کارهایی که به صورت مجازی و اینترنتی در اپلیکیشن هایی نظیر واتساپ، تلگرام، اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و غیره به تبلیغ کار خود می پردازند نیاز به تولید و طراحی بنر فتوشاپ دارند. طراحی بنر فتوشاپ بسیار هزینه بر است به همین جهت اگر کسب و کاری بخواهد اقدام به تبلیغات توسط بنر کند باید هزینه بسیار زیادی را صرف تبلیغات خود نماید.

عملکرد وبتو در طراحی بنر فتوشاپ:

 با تمام این توضیحات باید بدانید که رایامارکتینگ علاوه بر اینکه مهارت بسیار زیادی در زمینه طراحی بنر با فتوشاپ دارد برای جلب رضایت مشتریان با کمترین قیمت انواعی از بنر ها نظیر بنر تلگرامی، بنر کانال، بنر اینستاگرامی، بنر تبلیغاتی، بنر در ابعاد بزرگ، بنر فلت و غیره را طراحی می نماید. هزینه طراحی بنر در فتوشاپ تا حدی زیاد است که برخی از افراد که وارد این زمینه می شوند و می خواهند تبلیغات کار خود را از طریق بنر انجام دهند، تصمیم می‌گیرند که خود طراحی بنرها را بیاموزند. اگرچه این کار بسیار مفید است اما باید بدانید که طراحی بنر تنها به یادگیری نیست، لذا تجربه و استعداد دو معیار مهم در این زمینه هستند.

مسلماً بنری که توسط رایامارکتینگ طراحی می‌شود با بنری که توسط یک فرد مبتدی و تازه کار طراحی شده اصلا قابل مقایسه نیست. باید بدانید که هدف اصلی بنرها معرفی یک کسب و کار در کوتاه ترین زمان است. چیزی که در بنر ها بسیار مورد اهمیت است تاثیرگذاری آن است. پس اگر ما بخواهیم صرفاً یک بنر را طراحی کنیم و در دید همگان قرار دهیم تاثیری در فروش و معرفی کسب و کار خود نداشته ایم. لذا تنها به طراحی یک بنر پرداخته ایم که ممکن است تاثیر چندانی بر فروش و معرفی نداشته باشد.

رایامارکتینگ بنر های بسیار جذاب و تاثیرگذار را طراحی می ‌کند به همین خاطر است که مشتریان این شرکت به جای صرف زمان برای یادگیری انواعی از طراحی ها تمام طراحی های گرافیکی خود را به رایامارکتینگ سپرده و از بابت تاثیرگذاری بنرها و هزینه آن ها خیالی آسوده دارند. با این وجود رایامارکتینگ دوست دارد به تمامی علاقه مندان در زمینه طراحی تجربیات خود را بیاموزد و به رایگان نکاتی که در سال های طولانی کار خود به دست آورده و در اختیار آنان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی بنر بدون فتوشاپ بهتر است به خوبی ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

 طراحی بنر بدون فتوشاپ توسط وبتو :

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد تنها راه طراحی بنر استفاده از نرم افزار فتوشاپ نیست بلکه سایر نرم افزارها و روش های دیگری هستند که می توانند شما را در زمینه تولید و طراحی بنر یاری رسانند. از جمله مهم ترین این روش ها طراحی بنر با کورا است. در ادامه رایامارکتینگ به توضیح گام به گام و مرحله ای طراحی بنر با کورل می‌ پردازد.

 مرحله اول: در این مرحله شما باید یک صفحه جدید را ایجاد کنید. این کار را می توانید از قسمت فایل و گزینه new انجام دهید. بعد از کلیک کردن روی گزینه new پنجره برای شما باز می شود که حاوی مقداری اطلاعات است. لبته باید بدانید که اطلاعات وارد شده توسط شما صورت می گیرد. این شما هستید که باید اندازه دقیق بنر مورد نظر را در قسمت طول و عرض وارد کنید سپس روی گزینه ok کلیک کرده و وارد صفحه جدید با اندازه دلخواه خود خواهید شد.

 مرحله دوم:  ایجاد یک کادر برای پایه بنر است. این کادر باید کمی کوچکتر از اندازه صفحه باشد. بهتر است فاصله بین خط پایانی یا انتهای صفحه و خطوط کادر بیشتر است ۳ میلی متر نباشد.

مرحله سوم:  بعد از آن از قسمت نوار کنار نرم افزار کورل ایجاد شکل های گوناگون در بنر می پردازیم. گاه ممکن است این شکل ها نمایانگر هیچ شیء خاصی نباشند اما صرفاً جهت زیبایی بنر به وجود آیند. از جمله شکل هایی که به طور رایج در طراحی بنر فتوشاپ استفاده می شوند ایجاد چندین دایره در اندازه های مختلف کنار یکدیگر هستند که گاه ممکن است این دایره ها از مرز همدیگر عبور کرده و وارد هم شوند.

مراحل دیگری طراحی بنر بدون فتوشاپ:

مرحله چهارم: مرحله چهارم رنگ آمیزی است. شما با استفاده از از رنگ های مختلفی که در این نرم‌افزار وجود دارد. می توانید به رنگ آمیزی اشکال به وجود آورده توسط خود بپردازید.

مرحله پنجم: بعد از این مرحله که در واقع مرحله پنجم است. شما باید لوگوی مورد نظر را وارد بنر نمایید. این لوگو باید از پیش تعیین شده و از پیش ساخته شده باشد. محل قرارگیری لوگو را در دسکتاپ انتخاب کنید تا در صورت نیاز با کوچک ساختن صفحه کورل و کلیک کردن و نگه داشتن کلیک روی لوگو و سپس کشیدن آن به سمت نرم افزار و رها کردن لوگو در نرم افزار کورل لوگو را وارد بنر خود کنید.

مرحله ششم: ششمین مرحله که آخرین مرحله نیز است.  قرار دادن متن در بنر خواهد بود. در نوار کنار نرم افزار کورل گزینه ای به شکل تی حرف انگلیسی قرار دارد مراجعه کنید. تنها کافی است که یک بار روی این بخش کلیک نموده و سپس در قسمتی که می خواهید متن خود را وارد کنید، کلیک مجدد را انجام دهید. حال می ‌توانید به نوشتن بپردازید و متن هایی که از قبل تعیین کردید را بنویسید.

 با تمام توضیحاتی که داده شد باید بدانید که رایامارکتینگ تمام طراحی ها را توسط انواع از برنامه های مختلف به بهترین وجه و با کمترین هزینه انجام می دهند. تمامی عکس هایی که در این مقاله قرار دارند نمونه هایی از طراحی بنر فتوشاپ رایامارکتینگ هستند. با مشاهده کردن این بنر ها به میزان توانایی و قابلیت رایامارکتینگ پی خواهید برد

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.