مقالات آموزشی

آماده کردن سایت خود برای فروش رپورتاژ آگهی و ارائه امکاناتی در این خصوص

مفید بود؟

فروش رپورتاژ آگهی

با توجه به درخواست‌های زیادی که امروزه سایت‌ها برای فروش محصولات و ارائه کیفیت آن‌ها در نظر می‌گیرند از اهمیت بالایی برخوردار است. این موضوع به قدری برای دارندگان سایت‌ها از نظر سئو محتوا نویسی در اولویت قرار دارد که گاها برای بالا بردن نتیجه موتور جستجوگر گوگل از بهترین کارشناسان استفاده می‌کنند. سایت‌های رپورتاژ آگهی سعی می‌کنند متن‌های خود را در قالبی منتشر کنند که برای مخاطبان جذاب و گیرا باشد.

قالبی که برای تولید محتوای رپورتاژ در نظر گرفته می‌شود با دیگر محتواها متفاوت است و از این رو باید در وهله اول بدانیم که برای فروش رپورتاژ آگهی باید در کجا و چگونه استفاده کنیم. در ادامه به بررسی سه دسته بندی اصلی رپورتاژ آگهی از نگاه ویسرت ویلیام خواهیم پرداخت:

  1. رپورتاژ آگهی تصویری یا Image advertorials
  2. دفاعیه
  3. رپورتاژ ژورنالیستی

به یاد داشته باشید که رعایت کردن قالب نوشتاری یک رپورتاژ آگهی، می‌تواند تاثیر زیادی جذب نگاه مخاطبان داشته باشد.

رپورتاژ آگهی تصویری یا Image advertorials | فروش رپورتاژ آگهی را جذاب میکند

زمانی که قصد دارید تا برای فروش رپورتاژ آگهی یک رپورتاژ تصویری ایجاد کنید، بهتر است موضوعاتی را انتخاب کنید که شامل موارد تبلیغاتی باشد. در اینصورت می‌توانید شرکت‌ها و موسسات بهتری را به سمت خود جذب کنید. معمولا شرکت‌هایی که نیاز به تبلیغات دارند از این نوع رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنند. رپورتاژ آگهی تصویری یا Image advertorials نگاه مشتریان را تحت تاثیر قرار خواهد داد

دفاعیه و ارتباط آن با فروش رپورتاژ آگهی

این قسمت از نوشتن یک رپورتاژ آگهی شاید ذهن شما را با یک موضوع حقوقی روبرو کند که البته دور از انتظار نیست. دفاعیه‌ها برای شرکت‌های مطرح به اصطلاح برند از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا آنها همواره در معرض بحران‌های رسانه‌ای قرار دارند. در این زمان است که سایت‌های رپورتاژ آگهی می‌کوشند تا آثار منفی این بحران را به حداقل برسانند و از آن‌ها به نفع فروش رپورتاژ آگهی خود استفاده کنند. دفاعیه‌هایی که برای رپورتاژ آگهی مطرح می‌شوند خیلی راحت اذهان عمومی را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

رپورتاژ ژورنالیستی در دید رپورتاژ آگهی

در این قالب از رپورتاژ زمانی که برندها قصد دارند که فروش رپورتاژ آگهی خود را در سایت‌ها منتشر کنند، بر خلاف دفاعیه عمل می‌کنند. به صورتی که بیشتر دوست دارند که نظر افراد را به خود جلب کنند و معمولا محتواهایی که برای این رپورتاژها ارائه می‌شود در مورد کسب و کار هستند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید: فروش رپورتاژ خبری به چه صورت است شرح دهید؟

ساختار فروش رپورتاژ آگهی چگونه است؟

رپورتاژ آگهی و هر محتوایی که در بردارنده آن است قالب مخصوص خود را دارد. همانند هر متن دیگری رپورتاژ آگهی خبری نیز قواعد ساختاری خودش را دارد. قواعد ساختاری که برای رپورتاژ خبری در نظر گرفته می‌شود برای اینکه در ذهن افراد ماندگار شود بسیار ضروری است. دانستن برخی از نکات به نویسنده کمک می‌کند تا مقاله‌ای دقیق‌تر و با معنای بهتر نگارش کند. از این رو در ادامه فروش رپورتاژ آگهی قصد داریم تا به شما بگوییم که سایت‌های رپورتاژ آگهی موفق چگونه برای بالاتر بردن بازدهی سایت خود از نوشتن رپورتاژ آگهی کمک می‌گیرند.

تیتر اصلی در فروش رپورتاژ آگهی بسیار ضروری است

اگر بتوانید در این قسمت دقت زیادی داشته باشید و به نوعی قلم خودتان را در نوشتن تیتر اصلی یک رپورتاژ آگهی قوی کنید، می‌توان گفت که نصف پاسخ سوال چگونه سایت خود را برای فروش رپورتاژ آگهی آماده کنیم؟ را دریافت خواهید کرد. تیتری که برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی می‌نویسد باید مطابق با پرسونای مخاطب باشد. به راحتی می‌توانید با مطالعه و تشخیص پرسونای کاربران مد نظر خود، از یک تیتر اصلی با یک کلمه کلیدی اصلی آماده کنید.

متن اصلی برای داشتن یک لیست آگهی‌های رایگان

متن اصلی بخشی است که باید به عنوان نویسنده حق مطلب را ادا کنید. در هنگام نوشتن متن اصلی برای رپورتاژ به این موضوع دقت کنید که ذهن خواننده را برای ورود به قسمت جدیدی از مطلب آماده کنید و به نوعی مهندسی شده عمل کنید.

سعی کنید که در نوشتن رپورتاژ آگهی به هیچ وجه تیتر خود را مبهم ننویسید. این موضوع بازخورد منفی را برای شما به همراه خواهد داشت. همواره سعی کنید که برای فروش رپورتاژ آگهی خود جذابیت کافی را حفظ کنید. توجه کنید که از صفات تفصیلی استفاده نکنید. مثلا از صفات عالی یا ترین استفاده نکنید زیرا این بازخورد را برای مخاطب به همراه خواهد داشت که متن در حال مطالعه یک متن خبری است و در نتیجه انگیزه کافی برای مطالعه را از مخاطب می‌گیرد. در ادامه امکاناتی که با استفاده از فروش رپورتاژ آگهی به دست می‌آید را بیان خواهیم کرد.

برای فروش رپورتاژ آگهی چه امکاناتی را ارائه دهیم؟

برای اینکه بتوانید امکانات لازم را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید بهتر است که این موارد را در نظر داشته باشید:

  1. محل درج رپورتاژ را برای مخاطب توضیح دهید
  2. مقررات و همچنین سیاست‌های رسانه را بررسی کنید
  3. تعداد کلمات را در رپورتاژ آگهی بررسی کنید
  4. تیتر رپورتاژ را بیان کنید
  5. از تصاویر مناسب به همراه کپشن اصولی بهره ببرید
  6. از نقل قول استفاده کنید

محلی که برای درج فروش رپورتاژ آگهی در نظر می‌گیرید همان محل انتشار آگهی است. از این رو بهتر است که یک پایگاه خبری اصولی را برای مخاطبان خود انتخاب کنید. هر رسانه‌ای قاعدتا استانداردهای خودش را دارد و از این رو رعایت این استانداردها کمک می‌کند تا رپورتاژ آگهی برای کاربران جذاب تر شود.

سیاست‌ها و قوانین را برای کاربران مشخص کنید. تعداد کلماتی که برای رپورتاژ آگهی در نظر گرفته می‌شود باعث می‌شود تا بیان مطالب ساده تر و روان تر باشد. تصاویر و کپشن‌هایی که برای محتوا در نظر میگیرید نیز در جذب کاربران و اثر بخش بودن رپورتاژ تاثیرگذار خواهد بود.

بر اساس بسیاری از تجربه‌های مخاطبان در رایامارکتینگ، استفاده از نقل قول‌ها از نگاه خوانندگان باعث شده تا مطالعه مطالب جذاب تر و گیراتر شود. البته توجه کنید که نقل قول‌ها باید به موقع و مناسب باشند تا مخاطب را برای ادامه دادن ترغیب کنند. قیمت خرید رپورتاژ به این امکانات بستگی خواهد داشت.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.