مقالات آموزشی

ارتقای آژانس های بیمه با استفاده از بازاریابی محتوا قسمت دوم

مفید بود؟

بازاریابی محتوا

راهی پرنفوذ و موثر برای شرکت های بیمه ای محسوب می شود. از آنجایی که در این استراتژی می توان با مشتریان بالقوه به طور غیر مستقیم صحبت کرد، روش بسیار سودآور و کارآمد برای آژانس های بیمه ای است.
در این میان شرکت های بیمه ای از روش های مختلفی برای ایجاد محتوا و جذب مشتریان بالقوه استفاده می کنند.

تاثیر اینفوگرافیک ها در صنعت بیمه

اینفوگرافیک ها اطلاعاتی در مورد صنعت بیمه با استفاده از تصاویر سرگرم کننده و خوب ارائه می دهند. اینفوگرافیک های مهندسی شده برای محتوای شما در محیط های آنلاین، توجه زیادی را به سمت خود جلب می کنند و راه بسیار مناسبی برای افزایش آگاهی از برند شما خواهند بود. در این زمینه چنانچه طرح به خصوصی در ذهن ندارید، می توانید کار خود را با نرم افزارهای رایگان موجود، آغاز کنید.
تولید محتوا چگونه برای شما نقش آفرینی می کند؟
بزرگترین مانع برای ایجاد محتوا، این مساله است که اطمینان حاصل کنید تا محتوای شما از کیفیت مورد نظر برخوردار است یا خیر.
محتوای با کیفیت دارای چند ویژگی است:
ارتباط محتوا به علاقه ی خواننده و چیزی که نیاز دارید.
سطح پرداختن به جزئیات در محتوای تولید شده.
خوانایی و گنگ نبودن محتوا.
حرفه ای بودن محتوا.
برنامه ریزی و تلاش برای دستیابی به اهداف موجود در ایجاد محتوا.

محتوایی که ایجاد می کنید، در درجه ی اول باید مطابق با علاقه ی خواننده باشد. با هدف قرار دادن یک کلمه ی کلیدی خاص به محتوای خود، مانند “بهترین آژانس بیمه ی شهر” کار را آغاز کنید.
هنگامی که محتوای خود را در حیطه ی کلمه ی کلیدی ایجاد می کنید، اطمینان حاصل کنید محتوای تولید شده توسط شما می تواند بهترین نمایندگی بیمه در منطقه را به خوبی معرفی کند و در آینده با احتمال بیشتری، این ویژگی، خاصِ شما خواهد بود.
پس از ارتباط موضوعی محتوا، پرداختن به سطح جزئیات در ایجاد محتوا اهمیت خواهد داشت. جزئیات در محتوا، به مشتری کمک بیشتری خواهد کرد.

 

محتوای شما باید قابل خواندن و فهم باشد و به گونه ای مرتب و منسجم به چند پاراگراف تقسیم شود. به منظور ایجاد توانایی بیشتر برای فهم مطالب در مخاطب، آنها را با چند زیر عنوان، تفکیک کنید.
محتوایی حرفه ای ایجاد کنید. در بیان محتوای خود از دستور زبان به درستی استفاده کنید. رعایت حرفه ای بودن در ایجاد محتوا می تواند نشان دهنده ی نگرش و فرهنگ واقعی شرکت باشد.
تولید هر قطعه ی کوچکی از محتوا باید همراه با برنامه ریزی و تلاش کافی باشد. چنانچه حتی یک صفحه برای پاسخ به سوالات مشتریان ایجاد کرده اید، هنوز هم نیازمند صرف زمان و تلاش هستید، برای اینکه ببینید آیا قطعه ی تولید شده قانع کننده خواهد بود یا خیر؟

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.