مقالات آموزشی

ایده های کم یابی که برای تولید محتوایی خلاقانه در بازاریابی نیاز داریم قسمت سوم

مفید بود؟

پردازش ایده و خلاقیت در تولید محتوا در زمینه های خاص و متنوع، نیازمند کسب حداقل تجربه و استفاده از تجربیات سایر برندهاست. امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ، استفاده از این استراتژی را به منظور افزایش فروش خود به عنوان مسیری هموار در بازاریابی انتخاب می کنند.
با استفاده از تجربیات و ایده های کوچک و بزرگی که معرفی خواهیم کرد، می توان جرقه هایی در ذهن مخاطب ایجاد کنیم تا به خلق ایده های خود بپردازد.

BRIGHTERLIFE

(نوع محتوا: انتشارات دیجیتالی، میکروسایت / زمینه فعالیت: سرویس مالی)
این سایت یک نسخه آنلاین پولی سلامتی و بهداشت است که توسط Sun Financial به منظور کمک به تصمیم گیری های مالی آگاهانه برای مردم کشور کانادا ایجاد شده است. در BRIGHTERLIFE محصولات Sun نادیده گرفته نمی شوند، بلکه به دنبال ایجاد منابع مورد اعتماد مشاوره مالی خواهند بود.

 

محتواهای موجود در قالب های مختلفی مانند وبلاگ، فیلم و اینفوگرافیک های جذاب ارائه شده است.

CATERPILLAR:

(نوع محتوا: ویدئو / زمینه فعالیت: ساخت و تولید)
چه کسی B2B را خسته کننده می داند؟ کاترپیلار به عنوان تولید کننده ی تجهیزات صنعتی، با استفاده از فیلم های هوشمندانه، ویژگی کلیدی محصولات و چشم انداز میراث ثروتمند خود را برای ارزش هایی که آن ها را دنبال می کند، نشان می دهد. حمایت هایی که عمده ی آنها شامل سرمایه گذاری های زیربنایی است.
اولین ویدئوی آنها بیش از 2 میلیون بار به نمایش درآمد. این ویدئو تصویری از دستگاه ها و ماشین های سنگین حرکت کننده روی زمین بودند که بلوک های چوبی 600 پوندی را حمل می کردند.

پرورش افکار

(نوع محتوا: بسته بندی محصولات / زمینه فعالیت: غذا و نوشیدنی)
جاناتان فور نویسنده ی مجله ی CHIPOTLE ابتکار فوق العاده ای در تولید محتوا در مورد استفاده از سطوح تجاری به خرج داد. این برند پس از آن، کمیسیونی 10 نفره از نویسندگان ایجاد کرد. این کمیسیون موظف به تولید محتواهایی بودند که روی بسته بندی محصولات نمایش داده شوند. برنامه­ی منسجم CHIPOTLE نه تنها یک تجربه ی منحصربفرد و لذت بخش برای مشتری ایجاد می کند، نویسندگان را نیز قادر می سازد تا در مباحث کمیسیون هایی مبتنی بر برند نیز شرکت کنند.

 

مرگ اداره(دفتر)

(نوع محتوا: اینفوگرافیک / زمینه فعالیت: تکنولوژی)
اینفوگرافیک ها با استفاده از روش های تعاملی و هیجان انگیز در حال تکامل و رشد هستند. به عنوان مثال Intuit با فایل های gif، انیمیشن های css، کلیپ های ویدئویی در قالب صفحات وب، اینفوگرافیک ها را به شکلی خلاقانه ارائه می دهند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.