مقالات آموزشی

بررسی ۱۰ نکته پر اهمیت برای نگارش یک کامنت حرفه ای

مفید بود؟

نگارش یک کامنت حرفه ای در خصوص یک مقاله می تواند یک راه حل کارآمد برای جلب کاربر جدید باشد. لذا یک سایت معتبر می بایست از نظرات خوانندگان قدیم و جدید استقبال کند و  بهترین نظر دریافت شده هر روز  را به عنوان نظر روز در جمع بندی های روزانه خود ارائه دهد.

برای نگارش یک کامنت حرفه ای در خصوص یک مقاله، در زیر ده نکته سریع و آسان آورده شده است لذا پیشنهاد می شود تا حتما آنها را مطالعه نمایید.

10 قانون طلایی برای نگارش یک کامنت حرفه ای

مقاله را کامل بخوانید

در مجموعه قوانین نوشتن کامنت شاید  واضح به نظر برسد ، اما جای تعجب نخواهد داشت که چگونه بسیاری از نظرات را می توان با عبارت “در مقاله می گوید” پاسخ داد.

به مقاله پاسخ دهید

در نگارش یک کامنت حرفه ای سعی کنید با توجه به مقاله پاسخ دهید و نه تنها به عناوین.

نظرات دیگر را بخوانید

مسلماً این مورد در بین نکات درج نظر همیشه آسان نیست ، به خصوص اگر تعداد آنها چند صد عدد باشد. اما اگر سوالی برای پرسیدن دارید ممکن است پاسخ آن را از سوالات دیگران بیابید.

روشن کنید که به چه کسی پاسخ می دهید

اگر این امکان وجود داشته باشد که نظرات خود را به کاربران ثبت نام شده در سایت ارسال کنید، بسیار عالی خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم مقاله بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا و خدمات تولید محتوا را نیز  بخوانید.

از کلید برگشت استفاده نمایید

هیچ چیز همانند نگارش یک کامنت حرفه ای طولانی و بلند نمی تواند کاربران را از مطالعه دلسرد کند. اگر قرار است که یک نظر طولانی ارائه دهید، باید دقت داشته باشید که در مکان مناسب قرار گیرد تا احتمال خوانده شدن برای آن وجود داشته باشد.

از کنایه خودداری کنید

کنایه به راحتی در گفتار تشخیص داده می شود اما استفاده از آن در نوشتن نظر دشوارتر است. اگر در متن شما تمسخر و کنایه وجود نداشته باشد، مورد قبول واقع شدن آن محتمل تر است.

از کلمات اختصاری غیرضروری خودداری کنید

شاید از نظر شما این امر بسیار بدیهی به نظر برسد اما تلاش نمایید تا حد ممکن از واژگان مخفف استفاده نکنید زیرا این مورد در نکات درج نظر باعث نامفهوم شدن صحبت شما می شود و کاربر را به اشتباه هدایت می نماید.

از حقایق استفاده کنید

در مجموعه قوانین نوشتن کامنت  این مورد بیان می شود، هنگامی که نظری درج می نمایید از  آمار ، نقل قول ها ، مثال ها و پیوندهای مربوط به منابع معتبر استفاده کنید تا درک دیگران از دیدگاه شما آسان تر شود.

واقعیت ها را با نظرات اشتباه نگیرید

ممکن است هر کسی نظر شما را به اشتراک نگذارد. شکایت از اینکه دیگران با شما موافق نیستند ، زیاد بد نیست اما در نظر داشته باشید که دلیل مخالفت می تواند آغازگر یک بحث جدید دیگر باشد.

در نوشتن نظرات از Caps Lock استفاده نکنید

هیچ کس دوست ندارد که کسی بر سر وی داد بزند لذا جایز نیست تا در نوشتن نظر از کلمات بولد شده استفاده کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.