مفید بود؟

همه چیز درباره رپورتاژ خبری ارزان

رپورتاژ خبری عبارت است از نوعی روش تبلیغاتی که به صورت یک گزارش آماده می‌شود و با تولید محتوای متنی به معرفی کسب و کار هدف می پردازد. افرادی که در دنیای امروز برای پیشرفت تلاش می کنند از اهمیت رپورتاژ خبری ارزان بر روی کسب و کار خود خبر دارند. آنها به خوبی می دانند که وجود این نوع تبلیغات مقرون به صرفه تا چه حد می تواند در کار آنها و جذب مشتری و بر سر زبان انداختن نام برند و نشان تجاری ایشان اثرگذار باشد.
معمولا رپورتاژ ادز نوع تبلیغ نامحسوس است، به این معنا که مخاطب نباید متوجه شود آنچه در پیش رو دارد و کم کم در حال علاقمند شدن به آن است، یک تبلیغ حرفه ای و به روز است. بنابراین هرگز نمی بینید که در رپورتاژهای آگهی به صورت مستقیم به تبلیغ محصول پرداخته شود.

در حقیقت رپورتاژ خبری ارزان یکی از حرفه ای ترین شیوه های تبلیغاتی دنیای مدرن است که به صورت مقاله، گزارش و محتوای متنی به معرفی محصول، خدمات و یا آگاه سازی در مورد برند مورد نظر می پردازد و البته که این کار را در رسانه های مختلف خبری مثل مجلات آنلاین، روزنامه ها، خبرگزاری ها، صفحات اینستاگرام خبرگزاری ها، کانال های تلگرامی خبری و … انجام می دهد.

آیا رپورتاژ خبری با رپورتاژ آگهی فرق دارد

رپورتاژ خبری چندان تفاوت خاصی با رپورتاژ آگهی ندارد، به طوری که می توان گفت رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی یکی هستند. تنها تفاوت این دو این است که رپورتاژ خبری تحت پوشش پلتفرم هایی مثل سایت های خبری، خبرگزاری ها و کانال های مختلف اخبار قرار می گیرد، در حالی که سایت های رپورتاژ آگهی بی شمارند و می توان در سایت های مختلف به ارائه و نشر رپورتاژ آگهی پرداخت.

در واقع اگر نویسنده رپورتاژ با نوشتن رپورتاژ آگهی آشنا باشد و اصول آن را بداند، با نوشتن رپورتاژ خبری هم مشکلی نخواهد داشت چون این هر دو یک نوع تبلیغ هستند که یکی از آنها در پلتفرم های معتبرتر و رسمی تر ارائه می‌شود.

رپورتاژ خبری خوب

رپورتاژ خبری، رپورتاژ خوب محسوب می‌شود که متن قوی داشته باشد و بسته به نوع متن و اهمیت محصول، بتواند توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. اما آنچه باعث می‌شود رپورتاژ خبری خوب و قوی باشد، فقط نوع نوشتار و استفاده صحیح از قوانین دستوری و علائم نگارشی نیست، بلکه استفاده صحیح آن از اصول سئو نویسی است.
در واقع اگر رپورتاژ ادز به درستی اصول سئو نویسی را رعایت نکند، اصلا به چشم نمی آید و آن همه هزینه های رپورتاژ آگهی که کرده اید هیچ فایده و نفعی برایتان نخواهد داشت. یادتان باشد که در دنیای امروز که دنیای دیجیتال و عصر تکنولوژی است و هر لحظه شاهد پیشرفت های سریع هستیم، رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های دیده شدن در هیاهوی  پرشتاب جهان تکنولوژی و فرصتی عالی است که نباید آن را از دست داد.

سایت های رپورتاژ خبری

برای اینکه تصمیم بگیرید رپورتاژ خبری خود را در کدام یک از سایت های رپورتاژ خبری منتشر کنید، باید نکات زیادی را در نظر بگیرید، درست همان کاری که باید برای رپورتاژ ادز انجام دهید. ما در رایا مارکتینگ همه این نکات را بررسی کرده و برای شما بیان می کنیم تا بتوانید راحت تر برای انتخاب سایت مورد نظر خود تصمیم بگیرید.
اولین نکته ای که برای شما باید اهمیت داشته باشد، تعداد بازدید کنندگان سایت است. هرچقدر سایت اعتبار و به اصطلاح آتوریتی بیشتری داشته باشد و شهرت و معروفیتش بیشتر باشد، مسلما تعداد بازدید کنندگان بیشتری هم خواهد داشت و همین امر باعث می‌شود تعداد بازدید کنندگان رپورتاژ آگهی شما هم بیشتر شود. البته همین تعداد بالای بازدید کننده بر روی قیمت رپورتاژ آگهی هم تاثیر می گذارد که کاملا طبیعی است.

رپورتاژخبری ارزان

از آنجا که هدف اصلی ما در این نوشته رپورتاژ خبری ارزان است، بهتر است برای نمونه فقط به سایت های خبری معتبری فکر کنیم که همه ما با آنها آشنا هستیم و مسلما بازدیدهای زیادی دارند. سایت هایی مثل ایسنا، مهرنیوز، عصر ایران، دنیای اقتصاد، تسنیم، خبرگزاری فارس، خبرگزاری نمناک و … بهترین سایت های خبری برای درج رپورتاژ خبری هستند. این سایت هم بازدید کنندگان زیادی دارند و هم از آنجا که مدام در حال به روز شدن هستند، باعث می شوند که امکان دیده شدن رپورتاژ ادز شما در لحظه بیشتر شود.
نکته بعدی که باید به آن اهمیت بدهید سایت هایی هستند که به خاطر محتوای غنی و فوق العاده خوبی که دارند، بک لینک های متعددی دریافت می کنند. یادتان باشد که هرچه تعداد بک لینک ها بیشتر باشد، میزان دیده شدن رپورتاژ آگهی شما هم بیشتر خواهد شد.
یک نکته دیگر هم که حتما باید مراقب آن باشید امتیاز اسپم است. امتیاز اسپم نشان می دهد که تا چه حد سایت از نظر گوگل اسپم تلقی می‌شود. سایت هایی که دارای امتیاز اسپم کمتری باشند، دارای اعتبار بیشتری هستند و در نتیجه می توانید برای انتشار رپورتاژ ادز خود به آنها اعتماد کنید.
رعایت اصول سئو نویسی، رتبه بالای سایت در سایت الکسا و حوزه تخصصی سایت هم باید در انتخاب شما تاثیر ویژه ای داشته باشند. اگر در مورد هر کدام از این موارد دچار شک و تردید هستید، رایا مارکتینگ به شما کمک می کند تا بر تردید خود غلبه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

تعرفه رپورتاژ خبری

عوامل و نکات متعددی می توانند قیمت و تعرفه رپورتاژ خبری را تحت تاثیر خود قرار دهند، ولی واقعیت این است که برخی موارد اهمیت بیشتری دارند.
اتوریتی سایت ناشر رپورتاژ آگهی که در واقع همان اعتبار آن سایت است، رتبه الکسای سایت و سن دامنه بیشترین تاثیر را بر روی هزینه و قیمت رپورتاژ آگهی دارند. اما از بین این موارد هم رتبه الکسا بیشتر از همه بر قیمت و هزینه رپورتاژ آگهی تاثیر می گذارد. هرچه رتبه الکسا بیشتر شود، احتمال اینکه قیمت و هزینه رپورتاژ خبری هم افزایش پیدا کند، بیشتر می‌شود.

از کجا رپورتاژ خبری ارزان تهیه کنیم

اگر سایتی که رپورتاژ خبری خود را در آن منتشر می کنید، دارای رتبه الکسای بالایی باشد و سایت معتبری حساب شود، باید هزینه بیشتری برای انتشار رپورتاژ آگهی خود کنار بگذارید. البته می توانید رپورتاژ خود را به سایتی بسپارید که اعتبار کمتری دارد، ولی نمی توانید چندان توقع دیده شدن داشته باشید.

بنابراین مسئله مهم این است که سایتی را پیدا کنید که برای شما رپورتاژ خبری ارزان تهیه کند. ما در رایا مارکتینگ می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. کافی است با تماس بگیرید و ما برای شما رپورتاژ خبری ارزان و مناسبی را تهیه می کنیم که البته خیالتان هم از بابت کیفیت آن راحت خواهد بود.
اگر نمی دانید چگونه رپورتاژ خبری خود را بنویسید و یا نمی دانید کجا می توانید آن را منتشر کنید تا هزینه زیادی برایتان نداشته باشد، سایت های مختلفی هستند که با دریافت هزینه های مقرون به صرفه به شما خدمات رپورتاژ خبری ارزان را ارائه می کنند. شما می توانید از ذهن خلاق نویسندگان رپورتاژ این سایت ها که به خوبی با اصول سئو آشنا هستند، استفاده و به بهترین شکل ممکن متن رپورتاژ ادز خود را تهیه کنید. این سایت های رپورتاژ آگهی

همچنین به شما کمک می کنند تا رپورتاژ خود را در سایت مورد نظرتان ثبت کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.