سخنان بزرگان درباره تبلیغ، فروش، تجارت
پیش از اینکه به بررسی سخنان بزرگان در مورد تبلیغ بپردازیم باید بدانیم که تبلیغات چیست و چه کاربردی دارد؟ تبلیغات اساساً راهی برای برقراری ارتباط است. همه مشاغل یا برندها از روش تبلیغات برای برقراری ارتباط با مردم در رابطه با نام تجاری ، محصول یا خدمات خود استفاده میکند. تبلیغات همچنین میتواند به عنوان راهی برای جلب توجه عمومی از طریق پیامها یا اطلاعاتی باشد که به تبلیغ یا فروش یک محصول ، خدمات یا مارک تجاری کمک میکند. تبلیغات همچنین یک فرآیند گسترده است که شامل روشهای صوتی یا تصویری بازاریابی است.
آشنایی با سخنان بزرگان در مورد تبلیغ
قصد داریم در ادامه به جملات تاثیر گذار در تبلیغات بپردازیم.
یکی از بزرگان تبلیغات که سخنان جالبی در ارتباط با تبلیغات دارد ویلیام برنباخ است که در ذیل چند نمونه از سخنان وی را خواهیم آورد.
قدرتمندترین عنصر در تبلیغات حقیقت است.
این فرد در جایی دیگر می گوید که : متفاوت نبودن در تبلیغات نوعی خودکشی محسوب می شود.
جک ما
چیز بسیار مهمی که باید داشته باشید، صبر است.
کن بلانچارد
امروزه کلید رهبری موفق تاثیرگذاری است، نه اختیار و مرجعیت.
الوین تافلر
وقتی کارهای کوچک انجام میدهی باید درباره کارهای بزرگ فکرکنی، تا تمام کارهای کوچک درمسیر درست پیش بروند.
مارک
از نظر مارک تواین نیز بسیاری از چیز های کوچک به واسطه تبلیغات صحیح، بزرگ شدند.
ویل راجرز
ویل راجرز نیز تبلیغات را هنر متقاعد کردن مردم برای خرج کردن پول هایشان برای چیزی که نیازی به آنها ندارند می داند.
جف آی ریچاردز
خلاقیت بدون استراتژی را هنر و خلاقیت با استراتژی را تبلیغات گویند.
یکی از جمله های زیبا در مورد تبلیغات از دیوید آگلیوی است که می گوید چیزی که باعث می شود مصرف کننده محصولی را خریداری کند، محتوای تبلیغات است نه شکل ظاهری آن، او همچنین در سخن دیگری بیان میکند که چیزی که در تبلیغات می گویید مهم تر از نحوه ی بیان شما است.
هنری فورد
شرکتی که بخاطر صرفه جویی در هزینه ها، تبلیغات خود را متوقف می کند. مانند کسی است که برای صرفه جویی در وقت ساعتش را متوقف کند.
سخنان بزرگان در مورد فروش موفق
در ادامه سخنان بزرگان در مورد تبلیغ به مهم ترین هدف تبلیغات یعنی فروش موفق خواهیم رسید افراد موفق در دنیای تجارت خود را در قالب جملات تاثیر گذار در تبلیغات و تجارت برای افراد تازه کار در دنیای تجارت ارائه داده اند که خواندن آن ها خالی از لطف نیست.
همچنین میتوانید بخوانید: چگونه در تبلیغات اینترنتی موفق عمل کنیم؟
دیوید آگیلوی را به عنوان پدر تبلیغات می شناسند وی درباره ی فروش می گوید
اگر محصول به فروش نمی رود؛ به حد کافی خلاق نیستید. پس برای فروش موفق هر محصولی می بایست اوج خلاقیت خود را در آن کار بگمارید تا بتوانید به فروشی موفق دست یابید و از طریق آن به سود زیادی دست پیدا کنید.
استیو جابز در مورد فروش می گوید
به جای تأسف در مورد گذشته، مشتاقانه از آینده استقبال نمایید. پس اگر از فروش محصولات خویش تاکنون نتوانسته اید رضایت خود و شریک خود را به جای آورید. نباید به گذشته خود فکر کنید؛ بلکه بایستی مشتاقانه به سمت آینده ای پیش روید که با فروشی بهتر و تبلیغاتی بهینه تر آینده ای بهتر را برای خود بسازید.
پیتردراکر
تجارت یعنی بازاریابی و بازاریابی یعنی تجارت. پس برای تجارت بهتر و بهینه تر باید یک بازاریاب خیلی قدری باشید و برای بازاریابی موفق و فروش محصولات خویش بایستی یک تاجر بسیار بزرگی باشید و این رابطه دو گانه را همواره باید در نظر داشته باشید تا به سودآوری نائل آیید.
ویلیام برنباخ
هدف از تبلیغات فروش است. این همان چیزی است که مشتری به آن می پردازد و اگر این هدف در هر ایده ای که می گیرید ، در هر کلمه ای که می نویسید ، در هر عکسی که می گیرید نفوذ نکند ، شما فردی اشتباهی هستید و باید از تجارت خارج شوید. ”
سخنان بزرگان در مورد کسب و کار
در همه ی فرهنگ های دنیا کسب و کار به عنوان جوهر انسان ها شناخته می شود. تلاش در کار یکی از مسیرهای موفقیت رسیدن به کسب و کار موفق است که در ذیل و ادامه سخنان بزرگان در مورد تبلیغ به بررسی برخی از نظریات بزرگان در مورد کسب و کار خواهیم پرداخت.
همچنین میتوانید بخوانید: راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد – اقدامات لازم پیش و حین راه اندازی کسب و کار اینترنتی
توماس ادیسون
من کار را از همان جایى که دیگران رهایش کردهاند، آغاز کرده و دنبال می کنم.
آنتونی رابینز
کارهایی که در زندگی انجام میدهیم، پشت صحنهی هیچ فیلمی نیست. همهی صحنهها همان برداشت نهایی است که قرار است به روی پرده بیاید و نمایش داده شود. چیزی به نام “تمرین” وجود ندارد.
هدف زندگی خود را برآورده سازید و مهمتر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!
سوراب چاولا
به حرف همه گوش کن، به خانه برگرد، کسب و کار خودت را بررسی کن، چیزهایی که در طول روز شنیدهای را یادداشت کن، در مورد اطلاعاتی که فکر میکنی به نفع کسب و کارت است تصمیم نهایی را بگیر، بقیهی اطلاعات را دور بریز. حالا اطلاعات را با آنچه قلبت میگوید، هماهنگ کن.
آگ ماندینو
تنها ابزار موفقیت که به یقین به آن نیاز دارید، صرف نظر از این که کارتان چیست این است که بیشتر و بهتر از آنچه از شما انتظار می رود کارایی داشته باشید و به ارائه خدمات بپردازید.
ویلیام شکسپیر
1-شتر از دیگران بدان، ۲) بیشتر از دیگران کار کن، ۳) کمتر از دیگران توقع داشته باش.
هنری فورد
راز موفقیت در این است که بتوانیم ایده های دیگران را کسب کنیم و به مسایل، هم از دید خود و هم از دید دیگران بنگریم.
آنتونی رابینز
راز موفقیت در این است که بتوانیم ایده های دیگران را کسب کنیم و به مسایل، هم از دید خود و هم از دید دیگران بنگریم.
سخنان بزرگان در مورد بازاریابی
در ادامه مبحث سخنان بزرگان در مورد تبلیغ به سخنان بزرگان در مورد بازاریابی نیز می پردازیم
آنا هندلی
حتی زمانیکه شما مشغول بازاریابی بطور کلی هستید، به یاد داشته باشید که در هر لحظه یک کاربر مخاطب شماست پس با او صحبت کنید.
جیم کوکرال
دو ایده بیان کنید و آنها را با هم ترکیب کرده تا بتوانید یک ایده جدید خلق کنید.
داوید پیکارد
بازاریابی بسیار مهمتر از آن است که به بخش بازاریابی تنها واگذار شود.
بت کامستوک
بازاریابی یک فرایند ادراکی است برای رسیدن به اهداف بازاریابی باید همیشه نوآوری را در نظر بگیریم.
پیتر دراکر
تجارت یعنی بازاریابی و بازاریابی به معنای تجارت است.
فیلیپ کاتلر
شرکت های خوب نیازها را برآورده می کنند در حالی که شرکت های بزرگ بازار را ایجاد می کنند.
پیتر دراکر
اگر بخواهیم تجارتی را بشناسیم در ابتدا باید هدف آن را مشخص کنیم. برای هر هدف تجاری تنها یک تعریف وجود دارد: ایجاد مشتری
سخنان بزرگان در مورد تجارت
چارلز دبلیو الیوت
تمام تجارتها بر اساس عقاید پیش میروند، یا قضاوت بر اساس احتمالات، و نه بر اساس قطعیات.
هاروی فایرستون
در تجارت، سرمایه آنچنان اهمیت ندارد. تجربه هم آنقدرها مهم نیست. شما می توایند این دو را در نهایت به دست آورید. چیزی که مهم است ایده خوب است.
لی لاکوکا
در نهایت، تمام فعالیتهای تجاری در سه کلمه خلاصه میشوند؛ کارکنان، محصول و سود. اگر گروه کاری خوبی نداشته باشید هرگز به دو مورد بعدی دست نخواهید یافت.
هنری فورد
تجارتی که چیزی جز سود دهی در بر نداشته باشد تجارتی حقیر است.
شکست، به سادگی، فرصتی برای شروع دوباره است، اما این بار عاقلانه تر.
جان پترسون
برای موفقیت در یک تجارت، ضروری ترین مسئله، متمرکز کردن دید دیگران روی چیزیست که شما بدان می نگرید.