در مراحل خرید ، شما باید بتوانید خریداران را زودتر هدف قرار دهید. این نقشه راه سئو برای سازندگان خانه می تواند برتری جدی ای نسبت به رقبای شما داشته باشد. بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو می تواند یک کانال بازاریابی قدرتمند برای هر صنعتی باشد. در این بخش با ما و راه حل های سئو برای فروش خانه آشنا شوید!
سئو
اما سئو می تواند برای صنایعی که چرخه خرید طولانی تر و پیچیده تر است ، مانند ساخت خانه جدید ، بسیار قدرتمند باشد. دلیل این امر این است که در مواردی از این دست ، سئو فرصت های اضافی زیادی را در طول چرخه خرید فراهم می کند تا نام تجاری شما را در برابر مشتریان احتمالی قرار دهد – فرصت هایی که اکثر رقبای شما از آن چشم پوشی می کنند.
سئو موثر
بدیهی است ، شما می خواهید برای اصطلاحات مربوط به خانه ساز رتبه بندی کنید ، به عنوان مثال “سازنده خانه سفارشی Tampa” ، به عنوان مثال. اما این تفکر مرسوم در جایی که بسیاری از سازندگان متوقف می شوند. و این یک اشتباه بزرگ است.
شما نمی خواهید فقط جلوی افرادی را بگیرید که در حال حاضر به دنبال یک خانه ساز هستند. خیر ، سئو موثر در این صنعت به این معنی است که جلوی افرادی را می گیرید که در حال انجام تحقیقاتی هستند که در نهایت منجر به خرید خانه سفارشی می شود.
ایجاد محتوای ارزشمند
قبل از جستجو برای واژه های واضح ، مشتریان احتمالی طیف وسیعی از موضوعات مماس دیگر را جستجو خواهند کرد. بنابراین اگر در تلاش های سئو خود فعال باشید ، فرصتی پیش می آید که خیلی زودتر از بسیاری از رقبای خود به آنها برسید.
در طول راه ، شما آگاهی ، اقتدار و اعتماد به نام تجاری را ایجاد خواهید کرد – همه اینها برای کمک به شما در بستن فروش بیشتر ضروری است. به نظر شما فراتر از موضوعات واضح و استفاده از سئو برای دستیابی زودتر به این افراد در فرآیند خرید؟ این یک موضوع ساده ایجاد محتوای ارزشمند است که به سوالات مشتریان احتمالی منجر به خرید یک خانه سفارشی جدید و سئو شده پاسخ می دهد.
محتوای سئو شده
نکته اصلی این است که این محتوای سئو شده را در زمینه ساختن یک خانه سفارشی ایجاد کنید ، بنابراین به جای اینکه به عنوان مثال در مورد فرایند وام مسکن بنویسید ، ممکن است در مورد روند اخذ وام مسکن به طور خاص برای ساخت خانه جدید بنویسید.
این مقاله چندین موضوع مرتبط را که ممکن است قبل از زمانی که یک جستجوگر به طور کلی شروع به جستجوی سازندگان خانه می کند و به عقب برمی گردد ، مطرح کند. بدیهی است که همه افراد این مسیر دقیق را دنبال نمی کنند یا به همه این موضوعات علاقه مند نیستند ، اما این یک نقشه راه خواهد بود که می تواند برتری جدی ای نسبت به رقبا داشته باشد.
برای ایجاد محتوای سئو شده، خودتان آن را بنویسید!
بدیهی است که شما می توانید این محتوا را خودتان بنویسید ، به این معنی که دقیقاً آنطور که شما می خواهید به دست می آید ، اما این بدان معناست که به کار بسیار بیشتری از شما نیاز دارد.
انتشار پست های مهمان با توجه به سئو
همچنین می توانید پست های مهمان سایر مشارکت کنندگان را منتشر کنید. ممکن است مجبور باشید مدتی برای برقراری روابط با این افراد سرمایه گذاری کنید ، یا اگر وب سایت شما از قبل دارای ترافیک مناسب بوده و/یا معیارهای قابل توجه دیگری داشته باشد ، ممکن است به جای این که مجبور به تعقیب آنها باشید ، به سراغ شما بیایند.
با کارشناسان شخص ثالث مصاحبه کنید!
می توانید با متخصصان در مورد این موضوعات مصاحبه کنید زیرا آنها رقیب شما در زمینه سئو نیستند و سپس از این اطلاعات برای تولید محتوای ارزشمند با تلاش بسیار کمتر استفاده کنید. در نهایت ، من توصیه می کنم که از هر سه روش استفاده کنید زیرا این امر به ایجاد یک کتابخانه جامع از محتوای سئو شده کمک می کند که طیف وسیعی از بازدیدکنندگان را جذب می کند.
برخی از مزایای اضافی سئو!
مصاحبه ها و پست های مهمان مزایای بیشتری نسبت به نوشتن خود این محتوای سئو شده دارد:
- با رهبران سایر صنایع مرتبط ارتباط برقرار می کنید.
- مصاحبه شوندگان/نویسندگان مهمان اغلب مطالب خود را در وب سایت شما به اشتراک می گذارند و به آنها پیوند می دهند.
- نشریات صنعتی ، وبلاگ نویسان و سایر رسانه ها ممکن است مصاحبه ها/پست های مهمان شما را به دلیل اینکه از چه کسی هستند/به اشتراک بگذارند یا پیوند دهند.
- محتوای این نوع موضوعات مماس ، چه در قالب مقالاتی که خودتان می نویسید ، مصاحبه و/یا پست مهمان ، به طور کلی پیوندها را راحت تر به دست می آورد.
- به دست آوردن پیوند از سایر سازندگان خانه بسیار دشوار است ، اما به دست آوردن پیوندها از مشاغل مرتبط که در رقابت مستقیم با شما نیستند به طور کلی بسیار آسان تر است.
موضوعات سئو ملموس برای سازندگان خانه
اکنون ، در مورد موضوعاتی که سازندگان خانه می توانند برای دسترسی زودتر به مشتریان در فرایند خرید استفاده کنند.
پویا باشد!
من به تازگی خود را جابجا کرده ام ، می توانم با وضوح مطلق به شما بگویم که این روند از هر نظر قابل تصور است. من اطمینان دارم که می گویم اکثر مردم احساسات من را به اشتراک می گذارند ، با این حال ، اگر قصد مهاجرت به خانه جدید را دارند ، هنوز باید این کار را انجام دهند.نقل مکان به خانه سفارشی می تواند چالش های منحصر به فردی را ایجاد کند که معمولا هنگام نقل مکان به خانه موجود با آنها مواجه نخواهید شد.
به عنوان مثال ، یک خریدار ممکن است قبل از اتمام ساخت خانه جدید خود ، فروش خانه موجود خود را ببندد. این امر می تواند خرید را با مشکل روبرو کند زیرا او اکنون به مکانی برای ذخیره موقت تمام وسایل خود نیاز دارد زیرا سازنده معمولاً اجازه نمی دهد تا بعد از بسته شدن چیزی را به خانه جدید منتقل کنند.
باور کنید یا نه ، چیزهای زیادی می توانید در مورد حرکت بنویسید.
برخی از موضوعات مرتبط با حرکت ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- برنامه ریزی و آمادگی برای حرکت.
- نکات بسته بندی ایمن و کارآمد.
- تصمیم بگیرید که خود را جابجا کنید یا متخصصان را استخدام کنید.
- چگونه می توان بهترین محرک را برای موقعیت خود انتخاب کرد.
- اشتباهات رایج در حرکت
- نحوه جابجایی وسایل بزرگ یا غیر معمول.
- تامین مالی
اکثریت قریب به اتفاق خریداران مسکن نیاز به تامین مالی دارند و اکثر آنها در روند وام مسکن متخصص نیستند. در حقیقت ، تامین مالی برای ساخت خانه جدید اغلب بسیار پیچیده تر از وام مسکن معمولی است. این فرصت فوق العاده ای را برای آموزش مشتریان آینده فراهم می کند ، در حالی که در فرآیند خرید بسیار زودتر از رقبای خود اعتماد و آشکارسازی می کنید.
نوشتن محتوا
هنگام نوشتن محتوای مربوط به تامین مالی خانه ، شما طیف وسیعی از موضوعات مالی را دارید که می توانید پوشش دهید ، از جمله:
- توضیح روند وام مسکن
- اصطلاحات وام مسکن
- نحوه عملکرد نمره گذاری اعتباری
- نکات مربوط به تعمیر اعتبار
- روندهای وام مسکن
- برنامه های خرید خانه برای اولین بار
- نکات بودجه بندی
- انواع وام مسکن
- معمولاً مستندات لازم است
- منابع محلی / امکانات رفاهی
بزرگترین عوامل در تصمیم خریدار مسکن
یکی از بزرگترین عوامل در تصمیم خریدار مسکن برای خرید یک خانه سفارشی ، منابع محلی و امکانات رفاهی در دسترس آنها است. به عنوان مثال ، اگر والدین هستید ، احتمالاً از قبل می دانید که مدرسه درست در تصمیم گیری برای خرید خانه چقدر اهمیت دارد. اگرچه ممکن است فکر کنید که این مسئله برای سازندگان مسکن مشکلی ایجاد نمی کند ، زیرا آنها می توانند در منطقه مدرسه ای که خریدار خانه می خواهد بسازند ، اما همیشه اینطور نیست ، زیرا برخی فقط می توانند در جوامع خاصی ساختمان بسازند.
حتی در مواردی که یک سازنده خانه می تواند هر جایی را بسازد ، خریدار مسکن هنوز باید در منطقه ای که منابع و امکانات مورد نیاز یا مطلوب خود را دارد ، زمین خالی پیدا کند. موضوعات متنوعی وجود دارد که می توانید در مورد منابع و امکانات محلی ارائه دهید ، که اغلب آنها نسبتاً اغلب تغییر می کنند ، از جمله:
- مدارس
- مهد کودک ها
- زندگی شبانه
- حمل و نقل عمومی
- فعالیتهای فضای باز
- تیم های ورزشی / استادیوم ها / میادین
- رستوران ها
- خرید کردن
- فرودگاه ها
- فروش خانه موجود آنها
یک خانه سفارشی
به استثنای خریداران خانه برای اولین بار ، اکثر افرادی که قصد خرید یک خانه سفارشی را دارند ، باید خانه قبلی خود را به عنوان بخشی از معامله بفروشند. این به سازندگان خانه این فرصت را می دهد تا مقدار زیادی محتوای ارزشمند تولید کنند که به آنها در انجام این کار کمک می کند. هنگام نوشتن مطالب مرتبط با املاک ، بسیاری از موضوعات وجود دارد که می توانید به آنها بپردازید ، صرف نظر از اینکه آیا خریدار خانه قصد دارد خانه خود را بفروشد یا مستاجر استخدام کند ، از جمله:
- اصطلاحات املاک و مستغلات
- نکات صحنه پردازی در خانه / اشتباهات رایج
- روندهای املاک و مستغلات محلی
- چگونه می توان بهترین مسکن را برای موقعیت خود انتخاب کرد
- نکات مهم برای فروش ملک
- تاکتیک های مذاکره در مورد املاک
- افسانه های املاک و مستغلات
- چگونه می توانید تصمیم بگیرید که آیا مستاجر استخدام کنید یا خودتان خانه خود را بفروشید
- پروژه های بهسازی خانه که می تواند قیمت فروش مجدد را افزایش دهد.
- انرژی جایگزین
کاهش قیمت تجهیزات
با توجه به کاهش قیمت تجهیزات مورد استفاده برای تولید انرژی جایگزین در سالهای اخیر ، این امر در ساخت و ساز مسکونی بسیار رایج شده است. به خصوص با توجه به اینکه اغلب می توان آن را در وام مسکن جدید قرار داد و در اکثر موارد ، صاحبان خانه برای سرمایه گذاری خود در این تجهیزات از مالیات کسر می کنند. مطالب زیادی درباره انرژی جایگزین در ساخت و ساز مسکونی می توانید بنویسید. فناوری در این طاقچه به سرعت تغییر می کند.
موضوعات احتمالی ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- انواع تجهیزات برای تولید انرژی جایگزین
- چگونه می توان تعیین کرد که کدام تجهیزات برای نیازهای شما مناسب است.
- بررسی محصولات
- SEO for Home Builders: How to Reach Buyers Earlier In the Sales Cycle
- نحوه انتخاب پیمانکار مناسب برای نصب تجهیزات شما.
- کسر مالیات برای انرژی جایگزین
- نحوه بهبود بهره وری انرژی.
- پروژه های بهسازی منزل
این ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد ، اما بسیاری از افرادی که در نهایت یک خانه سفارشی می خرند ، ابتدا با تحقیق در مورد پروژه های بهسازی خانه شروع می کنند. تنها زمانی متوجه می شوند که آنچه تصور می کردند نیاز به کار زیاد دارد ، از نظر مالی امکان پذیر نیست یا پروژه ها نتیجه نهایی مورد نظر خود را به دست نمی آورند ، آنها برنامه ها را تغییر می دهند و به دنبال یک سازنده خانه می گردند.
از صفر شروع کنید
نوشتن محتوا در پروژه های بهسازی خانه می تواند جهات مختلفی را دنبال کند ، اما از آنجا که اکثر سازندگان خانه در محدوده جغرافیایی خاصی خدمت می کنند ، باید بر نوع پروژه هایی تمرکز کنید که بیشترین اهمیت را در منطقه سازندگان دارد. برخی از موضوعات ممکن است شامل موارد زیر باشد:
- کدام پروژه های بهسازی خانه بیشترین تاثیر را بر قیمت فروش مجدد دارد.
- آموزش های بهبود خانه.
- اشتباهات رایج در بهبود خانه
- نحوه تصمیم گیری در مورد DIY یا استخدام یک پیمانکار عمومی.
- روندهای بهبود خانه
- نحوه استخدام بهترین پیمانکار عمومی
سخن آخر!
سازندگان خانه که می خواهند در کمپین های سئو خود به موفقیت برسند ، باید با تولید محتوا برای رتبه بندی موضوعاتی که مدت ها قبل از شروع جستجوی شخصی به دنبال شما هستند ، فراتر از چیزهای بدیهی فکر کنند. این به شما این فرصت را می دهد تا نام تجاری را ایجاد کنید تا وقتی آنها شروع به جستجوی یک خانه ساز می کنند ، شرکت شما آن شرکتی باشد که به آن فکر می کنند و به آن اعتماد دارند.