مفید بود؟

تولید محتوا

سایت پیچیده است، اینطور نیست؟ چرا می گوییم تولید محتوا سایت پیچیده است؟ خب مهمترین دلیل آن این است که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نیاز دارید که بازدیدکنندگان سایت خود را شاد کنید. به زبان ساده تر می توان گفت که باید آنها را سر ذوق بیاورید. و به نوعی مخزن آنچه که نمی‌دانند، را تهی تر نمایید. مرحله بعدی چیست؟ باید گوگل را اغوا کنید. به همین سبب باید استراتژی کلید واژه و سلسله‌ مراتب محصول را در نظر بگیرید. و بجای تبلیغ بیش از حد تصمیم گیری را برعهده مخاطب بگذارید.

تعجبی ندارد که بسیاری از وب سایت‌ها شبیه به یک جنگل زیر محتوای مفید پنهان شده‌اند. چرا که تنها از طریق یک مسیر پر پیچ‌وخم از دکمه‌ها و لینک های قابل کلیک متنی قابل‌دستیابی هستند. باید این مسئله را در تولید محتوا سایت شفاف سازی کنیم.
تولید محتوا سایت شما باید برای مخاطب هدف‌تان طراحی شود. و در صورتی که این کار را درست انجام دهید، گوگل به شما در ترافیک مربوطه و سودآور پاداش می‌دهد. گوگل با هر الگوریتم به روز رسانی شده خود، در برآورده کردن نیازهای مورد جستجو مخاطب برای دریافت اطلاعات مربوطه بهتر عمل می‌کند. در مورد گوگل بیش از حد نگران نباشید، به جای آن روی تولید محتوای سایت برای مخاطب هدف خود تمرکز کنید. سوال بعدی این است که چگونه مطالبی را که گوگل دوست دارد؛ و مخاطبان هدف تان هم آن را می پسندند، ایجاد کنید؟ برای دانستن آن، ادامه مطلب را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا

برای انواع تولید محتوا سایت خود شخصیت مخاطب را بیابید

شخصیت خریدار که درواقع شخصی است که شما می‌خواهید بازاریابی تان به آن برسد متمایز از مشتری بالقوه است.. شما ممکن است یک یا چند نفر از افراد خریدار را در تولید محتوا سایت خود هدف قرار دهید. همچنین ممکن است لازم باشد که جویندگان را در هنگام ایده یابی و انتخاب کلید واژه خود در نظر بگیرید. دقت کنید که بدانید تولید محتوا سایت شما چه کسانی را مورد هدف قرار می دهد. اگر بدانید آن‌ها چه کسانی هستند و به چه چیزی اهمیت می‌دهند؛ می توانید با استقبال محتوا تولید شده خویش روبرو شوید.
تولید محتوا سایت برای مورد توجه قرار گرفتن توسط مخاطب می‌تواند تبدیلات شما را افزایش دهد. برای این افزایش می توانید از مطالعات موردی استفاده کنید. عمدتا سایت های مختلف امروزی از این روش برای جلب اعتماد و ایجاد فضای احترام به نظر مخاطبان استفاده می کنند. تا تمامی محتواها فقط در یک قالب باقی نمانند. کلیک بیشتر بر ایجاد تبدیلات مذکور رتبه و جایگاه سایت شما را در نظر گوگل و الگوریتم های مربوطه افزایش می دهد.

پاسخ به چرایی اعتماد مخاطب به تولید محتوا سایت جهت خرید

شما باید به واسطه تولید محتوا، به هر خریدار یک دلیل خرید ارائه کنید و اعتماد بیشتری جلب کنید. چرا که هر شخص بسته به نگاه خود سلیقه و عقاید گوناگون دارد. در این رابطه می تواند از منظر نقطه‌ نظر خود فکر کنید. خریدار در ابتدا به محصولات تان علاقه‌ای ندارد. عمدتا افراد می‌خواهند بدانند که شما چطور می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا مشکلاتشان را حل کرده؛ در افزایش سود، صرفه‌جویی در زمان و یا کاهش هزینه‌ها نیز یاری‌شان کنید. و یا اینکه چطور به آن‌ها کمک می‌کنید تا مفیدتر، سالم‌تر، یا شادتر باشند.
به همین سبب می توانید از نرم افزارهای تحلیل کننده موجود استفاده کنید. یا با بررسی مطالب پرطرفدارتر علت عدم استقبال از تولید محتوا سایت در یک بخش یا موضوع خاص را پیگیری نمایید. به یاد داشته باشید که این دست پیگیری ها اگر چه در نگاه اول ممکن است جدی نباشند. اما کنار گذاشتن این مسئله و تولید محتوا سایت بدین سان، نتایج موثری را نخواهد داشت.

پاسخ دهی به سوالات کاربران در تولید محتوا سایت تخصصی

گاهی برخی از محتوا ها سوال برانگیز طرح می شوند. و در ادامه در قالب های مختلف به این سوالات پاسخ داده می شود. تعدادی از این پرسش ها ممکن است سوالات و دغدغه های اصلی افراد باشند. گاهی هم برخی سوالات پیش پا افتاده هستند؛ و چندان جالب توجه نیستند. یا نگارش و ارائه محتوا به گونه ای بوده است که فهم و درک آسان آنان دچار مشکل بوده است.
به جرات می توان گفت که هر سایتی که امروزه به موفقیت چشمگیری دست یافته است؛ تا جای ممکن هیچ نوع سوال خاصی را بدون پاسخ رها نکرده است. این توانایی با کسب تجربه و مهارت بهتر در انواع تولید محتوا سایت به خوبی به دست می آید. سعی کنید از منظر آنها ادبیاتی یا عامیانه سخن بگویید. به این فکر کنید که نحوه پاسخ به یک پرسش برای یک فرد متخصص تا یک مخاطب بی تجربه در زمینه موجود از زمین تا آسمان متفاوت است.

ایجاد ترافیک و توسعه کسب و کار با تولید محتوا سایت

فروش بیشتر را متوقف کنید. در عوض، به خریداران احتمالی کمک کنید؛ که تصمیمات بهتری را بگیرند. درست مانند ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم توسط یک پزشک به مراجعه کننده خود! یک بخش از تولید محتوا سایت خود را به مطرح کردن پرسش‌های جامع اختصاص دهید.
رشد ترافیک سایتتان نیازمند کار سخت، انرژی بالا و پشت‌کار است. البته برای آن، هیچ راه میانبری وجود ندارد. اما اگر تلاش کنید و تخصص خود را به اشتراک بگذارید، پاداش زیادی دریافت خواهید کرد. برای تولید محتوا سایت امروزی و مدرن، بر روی مخاطبین هدف تمرکز کنید. پس از مدتی خواهید دید که در حوزه کاری خود مشهور شده، و رشد روزافزونی در اختیار دارید.

چگونه ترافیک وب سایت خود را افزایش دهیم؟

1. پست های وبلاگ و سایر مطالب را تبلیغ کنید

وبلاگ یک راه عالی برای به روز نگه داشتن محتوای سایت شما و به دست آوردن رتبه بالاتر در موتورهای جستجو است. با این حال، مردم در واقع باید بدانند که وبلاگ شما وجود دارد اگر بخواهید مطالب آن را مورد مطالعه قرار دهند. هر بار که پست جدیدی را منتشر می کنید، فقط به مشترکین و دنبال کنندگان در مورد آن اطلاع ندهید بلکه آن را در کانال های دیگر تبلیغ کنید و افراد بیشتری را به سایت خود بیاورید.
آن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود، به ویژه فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید و دکمه های اشتراک گذاری را در آن قرار دهید تا خوانندگان بتوانند همین کار را انجام دهند. یک فید RSS راه اندازی کنید و خوانندگان را تشویق کنید که مشترک شوند. در بحث های آنلاین شرکت کنید و به پست های وبلاگ مرتبط پیوند دهید. هنگامی که محتوای خود را در کانال های مختلف تبلیغ می کنید، می توانید در جهت ایجاد پایگاه خوانندگان وفادار موفق شوید.

2. محتوای تعاملی ایجاد کنید

چه چیزی باعث می شود افراد در یک سایت بمانند؟ تعامل با محتوا.
هرچه محتوای شما برای بازدیدکنندگان جالب‌تر باشد، آن‌ها مدت بیشتری در سایر قسمت‌های وب‌سایت شما می‌گردند. یکی از راه های اطمینان از افزایش تعامل این است که برخی از تولید محتوا سایت خود را تعاملی کنید تا بازدیدکنندگان منفعل را به شرکت کنندگان فعال در تجارت خود تبدیل کنید.
تولید محتوا سایت تعاملی می‌تواند به سادگی آزمون‌ها یا پازل‌ها باشد. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، محتوایی مانند آزمون های سبک می تواند راه بسیار خوبی برای نه تنها جلب توجه بازدیدکنندگان، بلکه آشنایی آنها با محصولات شما باشد.

3. رتبه خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید

هرچه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شود، ترافیک بیشتری دریافت خواهد کرد. سه سایت برتر بیشتر قابل مشاهده هستند و همچنین نسبت به سایت هایی که رتبه پایین تری دارند معتبرتر و قابل اعتمادتر دیده می شوند. دستیابی به این نقاط مستلزم سئوی قوی است. اگر می خواهید بیشتر از سایت خود به دست آورید، تولید محتوا سایت را برای کلمات کلیدی مرتبط با مشتریان بالقوه خود بهینه کنید.
عبارات جستجویی که بیشترین کلیک را ایجاد می کنند را شناسایی کنید و آنها را به طور طبیعی در برچسب ها و محتوای خود قرار دهید. اما فقط روی تعداد کلیک‌ها تمرکز نکنید بلکه روی شرایطی تمرکز کنید که باعث می‌شود بازدیدکنندگان قدم بعدی را بردارند. ترافیک مهم است، اما اگر می‌خواهید به اهداف بازاریابی خود برسید، باید روی کیفیت سرنخ‌های جدید و همچنین کمیت تمرکز کنید.

4. با سایت های دیگر ارتباط برقرار کنید

وبلاگ شما مشتریان و دنبال کنندگان فعلی را درگیر نگه می دارد، اما در وهله اول رسیدن آنها به آنجا می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از شرکت‌ها برای ایجاد ترافیک سایت جدید، تبلیغات را در سایت‌های دیگر قرار می‌دهند، اما انتشار محتوای اصلی در سایت‌های خبری و سایر نشریات صنعتی به بازدیدکنندگان بالقوه اعتماد بیشتری نسبت به هر آگهی پولی تا به حال نسبت به تجارت شما می‌دهد.
به دنبال سایت‌هایی باشید که بازدیدکنندگان آن‌ها مشابه مخاطبان هدف شما هستند. با صاحب سایت ایده ای برای موضوعی که بازدیدکنندگانش را به آن علاقه مند می کند، پیدا کنید و تخصص یا تحقیق اصلی خود را برای پشتیبانی از آن ارائه دهید.
با سایت های کوچکتر مانند وبلاگ های محلی یا سایت های خبری شروع کنید و اعتبار خود را به عنوان یک منبع افزایش دهید. سپس، همانطور که قدرت خود را به صورت آنلاین ایجاد می کنید، می توانید راه خود را به نشریات صنعتی بزرگتر ارتقا دهید.

5. در شبکه های اجتماعی فعال باشید

بیشتر مردم از رسانه‌های اجتماعی عمدتاً برای تعامل با خانواده و دوستان استفاده می‌کنند، اما بسیاری نیز از آن برای تعامل با برندها و شرکت‌هایی که دوست دارند استفاده می‌کنند بدون اینکه احساس کنند برای خرید چیزی تحت فشار قرار می‌گیرند.
در نتیجه می تواند کانالی بسیار موثر برای ساخت برند شما باشد. به جای تلاش برای افزایش فروش، می‌توانید از پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر برای برجسته کردن ارزش‌ها، کارکنان و هر چیز دیگری که آن را منحصربه‌فرد می‌کند، استفاده کنید.
به‌روزرسانی‌های منظم را پست کنید و محتوای مرتبط با دنبال‌کنندگانتان را به اشتراک بگذارید، مانند پست‌های وبلاگ جدید و سایر محتوای سایت. سپس، در گفتگوهایی که آنها ایجاد می کنند شرکت کنید و با مخاطبان خود درگیر شوید. شما نه تنها ترافیک وب سایت خود را افزایش خواهید داد، بلکه ممکن است در این مسیر فالوورهای جدیدی پیدا کنید.

6. محتوای معتبر منتشر کنید

پست های وبلاگ و داستان های خبری می توانند ترافیک ایجاد کنند، اما اغلب فقط در کوتاه مدت این اتفاق رخ می دهد. از سوی دیگر، محتوای معتبر همیشه سبز، می تواند ماه ها یا حتی سال ها مرتبط باقی بماند. هنگامی که این نوع محتوا را در سایت خود منتشر می کنید، می توانید از مزایای افزایش ترافیک برای مدت زمان طولانی تری بهره مند شوید
موضوعی را انتخاب کنید که شرکت شما در آن تخصص داشته باشد، و قالبی که اشتراک‌گذاری محتوا را آسان می‌کند، مانند ویدیوها یا اینفوگرافیک‌ها را انتخاب کنید. آن را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و آن را برای کلمات کلیدی مرتبط بهینه کنید. تبلیغ باعث افزایش اولیه ترافیک صفحه می شود، اما نتایج واقعی برای این نوع محتوا در دراز مدت نتیجه می دهد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.