در این مقاله قصد داریم از شگرد ها و روش هایی برای افزایش فروش در بازاریابی از طریق جزء بیرونی فروش را شرح دهیم
رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم. رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد. تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.
در ادامه مقاله قبل
داریم
هدفی که تمام بازاریاب ها به دنبال آن هستند، رسیدن به فروش بیشتر است. در بازاریابی محتوا با استفاده از روش ها و شگردهای متفاوت می توان به این هدف به شکل بهینه تری دست یافت. به این روش ها و شگردها در مقوله ی فروش، جزء بیرونی فروش می گوییم.
در تمام استراتژی های موجود، بدون بازاریابی، فروش ضربه خواهد خورد. چرا که بازار همواره متغیر است و این موضوع می تواند به روش ها و شگردهای انتخاب شده ی ما وابسته باشد.
در مقوله ی بیرونی فروش، به منظور ایجاد محتوای بهتر و درنهایت جذب مخاطب، می توان چندین روش را مورد بررسی کرد:
- استفاده از مقالات و ویدئوهای مختلف به منظور ایجاد انگیزش برای مشتری در بازاریابی محتوا. تمام محتوای کاری خود را در قالب مقاله بنویسید و به مخاطبتان ارائه دهید. همچنین ویدئوها را بخشی از فرایند انگیزشی برای مشتری و خودتان بدانید. زمانی که مشتریان هدف شما را به درستی شناختند، این ویدئوها خود به خود به جریان می افتند و دیگر نیاز به حضور شما برای انتقال مفاهیم و محتوا به سایر افراد نیست.
- سعی کنید نقاط قوت خود در زمینه ی تولید مفاهیم و محتوا را بشناسید تا بتوانید در مراحل بعدی از آنها به منظور انتقال مفاهیم به مشتری استفاده کنید. انتقال محتوا از نگاه های مختلف می تواند برای مشتریان تنوع طلب نیز جذاب باشد.
- به تفاوت بازاریابی و فروش توجه کنید و هدف بلند مدت در بازاریابی را هرگز فراموش نکنید. در بازاریابی محتوا، هدف شما انتقال مفاهیم و محتوا با استفاده از زبان های مختلف انتقال مفاهیم و محتوا با شگردهای مختلف است تا بتواند برای مخاطب قابل دریافت و فهم باشد.
- داشتن نظم و انضباط مشخص در شیوه ای که انتخاب می کنید، می تواند برای حفظ محدوده ی حرکتی بازاریابی محتوای شما سودمند باشد. خارج نشدن از چارچوبی که برای استراتژی خود تعریف کرده اید می تواند هم شما و هم مشتریانتان را از سردرگمی نجات دهد.
- در نتیجه همانطور که بیان شد، مقوله ی بیرونی فروش در بازاریابی محتوا، مجموعه ی شگردها و روش هایی است که برای انتقال دانش و اطلاعات می توان از آنها استفاده کرد. اگر چه جزء ذهنی(مقوله درونی فروش) در این استراتژی ارزش بیشتری خواهد داشت، نمی توان از مقوله ی بیرونی فروش نیز غافل شد. مقوله ی بیرونی فروش دارای جزئیات بسیار زیادی است و روش های متفاوتی نیز می توان در آن خلق کرد که می بایستی با مطالعه ی فراوان و دانش کافی در جهت ایجادشان حرکت کرد.