از ساخت توضیحات برای محصولات سایت تا ساخت محتوای جدید، همگی با آموزش استفاده از گوگل ترندز امکان پذیر است.
آموزش استفاده از گوگل ترندز چیزی است که باید تمامی وبمستران بدانند. اینکه شما بتوانید در کمترین زمان ممکن، آموزش استفاده از گوگل ترندز را مشاهده کنید و مقالاتی را در این زمینه مطالعه کنید، باعث میشود تا خیلی زود سایت خود را گسترش دهید و از این جهت به کسب و کار خود رونق ببخشید.
در این مقاله قرار است تا به شما، آموزش استفاده از گوگل ترندز را به صورت کامل ارائه دهیم و به شما بگوییم که چرا باید گوگل ترندز را یاد بگیرید و یا به معنی دیگر، چرا باید از Googel trends استفاده کرد و میتواند چه تاثیری بر روی کسب و کار ما داشته باشد.
مزایای گوگل ترندز
در این مقاله قرار است تا از مزایای گوگل ترندز برای کسب و کار شما بگوییم و اینکه قرار است بدانید به طور کلی گوگل ترندز چیست، چگونه میتوان از گوگل ترندز استفاده کرد و همچنین وجود کرونا ویروس چه تاثیری بر روی گوگل ترندز گذاشته است و چگونه میتوان با استفاده از این مقوله، از موقعیت استفاده کرد و سایت خود را به جایگاهی بالا برد. در کل، چرا باید آموزش استفاده از گوگل ترندز را جدی گرفت؟
گوگل ترندز چیست؟
اگر تا به امروز چیزی راجع به گوگل ترندز نشنیده اید، در واقع به کسب و کار خود خیانت کردید و این باعث شده تا سایت شما تا به امروز پیشرفت چشمگیری نداشته باشد، بنابراین هر چه زودتر باید اقدام به مشاهده آموزش استفاده از گوگل ترندز کنید وگرنه شما از دیگر وبمسترین عقب خواهید افتاد.
در واقع، با مشاهده آموزش استفاده از گوگل ترندز، قادر خواهید بود تا کلمات و جملات پرطرفدار را پیدا کنید و در رابطه با آنها، مقالات جذابی را تولید کنید.
همچنین اگر شما یک وبمستر حرفه ای هستید که به دنبال کلمه کلیدی جذاب برای سایت خود هستید، میتوانید با استفاده از آموزش استفاده از گوگل ترندز اقدام به مشاهده نحوه کارکرد گوگل ترندز کنید و با استفاده از آن، اقدام به دریافت کلمه کلیدی جذاب برای مقالههای خود کنید.
گوگل ترندز چه کاربردی دارد؟
در واقع، گوگل ترندز یک ابزاری است که به شما اجازه میدهد تا روندهای در حال حاضر سطح وب را جستجو کرده و آنها را دریابید و برای همین باید آموزش استفاده از گوگل ترندز را جدی گرفت.
با وجود تغییرات متفاوتی که هر روز در دنیای وب شاهد آن هستیم، گوگل ترندز یک ابزار کاربردی برای ما خواهد بود تا بتوانیم هر چیزی که در حال حاضر در اینترنت در حال رخ دادن است را شناسایی کنیم و با کار کردن بر روی آن، اقدام به ساخت مقالات جذاب برای سایت خود کنیم.
اتفاقات مهم در سراسر اینترنت
گوگل ترندز، صرفا ابزاری نیست که برای روندهای حال حاضر مشاهده کنیم، در واقع میتوانید با استفاده از گوگل ترندز، اقدام به مشاهده تاریخچه اینترنت در 20 سال اخیر کنید و ببینید در تاریخهای مختلف، چه اتفاقات مهمی در سراسر اینترنت رخ داده است و یا اینکه در سالهای گذشته، دقیقا چه مسائلی در اینترنت مطرح بوده است.
زیرا برخی اوقات میتوان با مانور دادن بر روی مسائل گذشته، سایت خود را بروز کرد و مقالات تکمیلی تری را نسبت به گذشته تولید کرد.در ادامه به شما ذکر خواهیم کرد که چگونه میتوان از گوگل ترندز استفاده کرد و دقیقا چه کاربردی برای ما و همچنین کسب و کارمان را دارد.
کار با گوگل ترندز به چه صورت است؟
خبر خوبی که وجود دارد، این است که گوگل ترندز برای همه افراد رایگان است و برای همین باید در مشاهده آموزش استفاده از گوگل ترندز پیشتاز بود. برخی افراد فکر میکنند که سرویس گوگل ترندز Google، یک سرویس پولی است و همه افراد دسترسی به آن ندارند و یا ناشی از تحریمها، حداقل ایرانیها نمی توانند به طور آزاد از گوگل ترندز استفاده کنند.
کار با گوگل ترندز بسیار راحت است!
همانطور که در ابتدای این بخش ذکر شد، گوگل ترندز برای همه افراد در سراسر دنیا رایگان است. و خبر خوب برای ایرانیان این است که (تا به امروز) گوگل ترندز برای هیچ یک از ایرانیهای مقیم ایران، از دسترس خارج نشده است و همه افراد میتوانند بدون نیاز به نرم افزارهای رفع تحریم و یا ابزارهایی که میتوان با استفاده از آن سانسور را دور زد، وارد سایت گوگل ترندز شد و از این جهت، دادهها را مشاهده کرد.کار با گوگل ترندز بسیار راحت است. همچنین در آموزش استفاده از گوگل ترندز، به صورت کامل ذکر شده است که چگونه میتوان با گوگل ترندز کار کرد.
کار با گوگل را بلد هستید؟
کافی است. کار با گوگل ترندز نیز به همان شیوه است.
کافی است تا در نوار جستجو اقدام به جستجوی کلمه کلیدی مد نظر خود کنید و با نتایج جالبی روبرو شوید و دیگر نیاز به کار خاصی نیست.
با استفاده از گزینههایی که در پیش و رو دارید، کافی است تا دوره کلمه کلیدی که به صورت Real time یا لحظه ای، 3 روزه، 7 روزه، 30 روزه، 6 ماه، 1 ساله و تمام دوران را انتخاب کنید و پس از آن، مشاهده کنید که در آن تاریخ، کلمه کلیدی مدنظر شما به چه صورت عمل کرده است. این موارد به طور کلی در آموزش استفاده از گوگل ترندز ذکر شده است.در تصویر زیر، به شما نشان میدهیم که تنظیمات به چه صورت است.
ما در اینجا از کلمه کلیدی “دوج کوین” استفاده کردیم تا نتیجه را مشاهده کنیم
پایین کلمه کلیدی دوج کوین، Iran و یا کشور ایران را انتخاب کردیم تا نتایج را صرف کشور ایران مشاهده کنیم. در گزینه بعدی، دوره را انتخاب کردیم. Past 7 days یا هفت روز گذشته، نمایانگر این است که نتایج تا 7 روز پیش را به ما نشان دهد. در گزینه بعدی، میتوانیم دسته بندی را تعیین کنیم که این کلمه کلیدی در چه رابطه است.
لازم به ذکر است که اگر کلمه کلیدی محبوب باشد نیازی به تعیین دسته بندی برای آن نیست. در قسمت بعدی، به شما ذکر خواهد شد که این کلمه کلیدی را چه سطحی میخواهید مشاهده کنید، گوگل ترندز به شما دو امکان جستجو در سطح و همچنین جستجو در سطح یوتیوب (شبکه اشتراک گذاری فیلم توسط کاربر) ارائه میدهد.
رابطه کرونا ویروس و گوگل ترندز
آموزش استفاده از گوگل ترندز چیزی فراتر از پیدا کردن یک کلمه کلیدی ساده است. همانطور که ذکر شد، شما میتوانید با مشاهده آموزش استفاده از گوگل ترندز، اقدام به جستجوی پیشرفته درباره یک رویداد و یا یک (و یا چندین) کلمه کلیدی کنید.
همانطور که ذکر شد، گوگل ترندز ابزار مختلفی را برای شما ارائه میدهد. شما میتوانید با گوگل ترندز:
- بر اساس کشور، استان و یا شهر اقدام به جستجو کنید؛
- بر اساس زمان – ساعت، روز، ماه، سال و یا از سال 2004 اقدام به جستجو کنید؛
- بر اساس دسته بندیهای مختلف مانند اقتصاد، هنری، طنز و… اقدام به جستجو کنید؛
- بر اساس ابزارهای مختلف گوگل ترندز مانند جستجوی وب، جستجوی یوتیوب، جستجوی عکس و… اقدام به جستجو کنید.
اما رابطه گوگل ترندز و کرونا ویروس چیست؟ دقیقا آموزش استفاده از گوگل ترندز در شرایط بحرانی کرونا، چه کمکی میتواند به کسب و کار ما داشته باشد؟
قبل از اینکه به صورت تخصصی به این موضوع ورود داشته باشید، باید بدانید که دیگر قرار نیست گوگل ترندز مانند گذشته استفاده شود و سطح استفاده از آن نسبت به قبل تخصصی شده است.قرار نیست در این مقاله به شما درباره کرونا ویروس بگوییم.
تبلیغات فروشگاه فیزیکی
در واقع، شما میتوانید به صورت Real Time یا لحظه ای، اقدام به مشاهده اخبار کرونا ویروس کنید و برای آنها اقدام به تولید محتوا کنید. در واقع با ربط دادن کرونا ویروس با کسب و کار خود، میتوانید توجه افراد را به خود جلب کنید و از این جهت، اقدام به دریافت بازدید بیشماری کنید.
توجه داشته باشید، شما دیگر نباید به دنبال نتایج دو یا سه سال پیش باشید، زیرا به دلیل کرونا ویروس، نتایج به طور کلی تغییر کرده است.تبلیغات فروشگاه فیزیکی چیز بدی نیست، اما انتظار دارید تا در زمان کرونا، افراد به فروشگاه فیزیکی شما مراجعه کنند؟ مطمئنا کسی این کار را نمی کند.بلکه شما باید در مباحث فروشگاه اینترنتی خود مانور دهید و از این جهت بر روی محصولات آنلاین خود تمرکز کنید.
فروشگاه آنلاین
میلیونها افراد، خود را در خانه قرنطینه کردند و به بیرون نمی آیند و به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش میکنند. این باعث میشود تا گوگل ترندز تبدیل به یک ابزار قدرتمندتری شود و آموزش استفاده از گوگل ترندز برای تمامی وبمستران واجب شود.دنیا، دنیای آنلاین است و دیگر سنت قدیمی که یعنی رفتن به بیرون و خرید برای خانه، گذشته است.چرا شما جز افرادی نباشید که صاحب فروشگاه آنلاین هستند؟ به شما پیشنهاد میشود تا حتما بر روی این موضوع تمرکز کنید.
تولید محتوا کنید
با استفاده از ابزار گوگل ترندز قادر خواهید بود تا مشاهده کنید یک کلمه کلیدی / محصول / جمله / یا یک رویداد، به چه میزان در سراسر وب محبوب است و برای آن اقدام به تولید محتوا کنید و یا برای آن مبحث، کالاهایی را در فروشگاه اینترنتی خود موجود کنید.
گوگل ترندز چگونه میتواند به ما در دیگر مسائل کمک کند؟
در سال گذشته، آمار کرونا ویروس به صورت عمومی در اختیار همگان قرار گرفت. این دادهها باعث شد تا برای بیش از 500 علائم، جستجوهای بسیار زیادی در سطح گوگل انجام شود.
این مسئله باعث شد تا وبمستران اقدام به انجام عملیات در این راستا کنند و برای سایت / کسب و کار خود، محتواهای مختلفی تولید کنند که در نتیجه باعث شد تا بازدیدهای بیشماری را دریافت کنند.
علاوه بر این موضوع، همین کار باعث شد تا جلوی بسیاری از افراد که در معرض مبتلا شدن به ویروس کرونا بودند، گرفته شود و در نهایت راهکارهای عملی برای جلوگیری از آن را بدانند.
چرا باید از گوگل ترندز استفاده کرد
گوگل ترندز راهی برای مبارزه با کرونا نیست اما میتواند به ما کمک کند تا در برابر کرونا و دیگر بیماریها، مقاوم تر باشیم.دیگر برای چه مواردی میتوان از گوگل ترندز استفاده کرد؟ – آموزش استفاده از گوگل ترندز به چه درد میخورد؟
تحقیقات کلمه کلیدی
استفاده از گوگل ترندز، صرفا برای پیدا کردن کلمه کلیدی نیست. شما میتوانید با مشاهده آموزش استفاده از گوگل ترندز، به دادههای بسیار زیادی دست پیدا کنید و تمام این دادهها میتوانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را رونق دهید. به برخی از موارد زیر توجه کنید.
ما با استفاده از گوگل ترندز، قادر خواهیم بود تا مخاطبین خود را بهتر بشناسیم و از این جهت محتواهای بهتری برای سایت خود تولید کنیم.همچنین با مشاهده آموزش استفاده از گوگل ترندز، قادر خواهیم بود تا بهترین کلمات کلیدی را برای محصولات سایت خود پیدا کنیم و به اصطلاح تحقیقات کلمه کلیدی انجام داده باشیم.
تولید محتواهای مکرر
ممکن است برخی از محصولات سایت شما به صورت فصلی فروش برود، بنابراین، با مشاهده آموزش استفاده از گوگل ترندز قادر خواهید بود تا بهترین فصل فروش محصول مذکور را پیدا کنید.اگر کسب و کار شما نوپا است، میتوانید با تولید محتواهای مکرری که نتایج آن از گوگل ترندز به دست آمده است، اقدام به آگاه سازی برند کنید و از این جهت مشتریهای جدید به کسب و کار شما دعوت شوند.
سفارش تولید محتوا متنی
علاوه بر تمامی این موارد، شما قادر خواهید بود تا دادههای جذاب را در رابطه با رویدادهایی که در حال حاضر در سراسر جهان در حال وقوع است را گردآوری کنید و بر روی آن تحقیقات خاص انجام دهید.با استفاده از خدمات رایا مارکتینگ، میتوانید اقدام به ثبت سفارش تولید محتوا متنی، تولید محتوا صوتی، تولید محتوا تصویری، پادکست، اینفوگرافیک کنید و بهترین کلمات کلیدی را برای مقالات خود سفارش دهید.