محتوا ارزشمند برای فروش، چگونه ایجاد میشود؟ بسیاری از ما به دنبال تولید محتوا و مهمتر از آن تولید محتوا ارزشمند میباشیم. همه ما که تصمیم میگیریم تولید محتوا را شروع کنیم، قطعا از مزایای آن مطلع هستیم، میدانیم که تولید محتوا
برای ما چه ارزشهایی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین تولید محتوا ارزشمند یکی از مهمترین دغدغههای ما برای کسب و کار، سازمان و یا مجموعه ما میباشد. ما در این مقاله قصد داریم معیارهای یک محتوا ارزشمند برای فروش را بررسی کنیم.
بیشتر بخوانید: هزینه تولید محتوا
منظور از محتوا ارزشمند چیست؟
بهتر است اول با این سوال شروع کنیم که محتوا ارزشمند چیست. همه ما که در حال مطالعه این مقاله هستیم، میدانیم محتوا چیست، همین مطلبی که الان شما در حال مطالعه آن هستید، یک محتوای متنی میباشد. به طور کلی تولید محتوا یعنی انتقال پیام، اطلاعات و یا هر چیز دیگری به افراد دیگر که از طریق محتوا صورت میگیرد. اما منظور از محتوا ارزشمند چیست. همه محتواهایی که تولید میشوند، ارزشمند نیستند، محتوا ارزشمند محتوایی میباشد که نیاز مخاطب را به نحوی برطرف کند.
زمانی که شخصی تصمیم میگیرد در رابطه با موضوعی جستجو کند، با تعداد بسیار زیادی محتوا رو به رو خواهد شد، اما همه افراد به دنبال محتوایی میباشند که برای آنها مناسب و با ارزش باشد، همه افراد به دنبال محتوا با ارزش میباشند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، برای اینکه شما بتوانید یک محتوا ارزشمند تولید کنید باید تمام معیارهایی که برای رفع نیاز مخاطب وجود دارد را رعایت کنید، تا محتوا شما با کیفیت، مناسب و ارزشمند شود. اما معیارهای یک محتوا ارزشمند چیست.
توجه به مخاطب
هدف ما از تولید محتوا چیست. قطعا هر شخصی که شروع به تولید محتوا در هر زمینهای میکند، به دنبال جذب مخاطب میباشد. به طور کلی هدف از تولید محتوا ارزشمند راضی نگه داشتن مخاطبان فعلی و جذب مخاطبان جدید میباشد.
اما در این بین بسیاری از افراد اشتباهاتی را مرتکب میشوند که آنها را از رسیدن به اهدافشان دور میکند. برای مثال در همه آموزشها و مقالههایی که در رابطه با تولید محتوا متنی مطالعه میکنیم، به این نکته برخورد میکنیم که برای افزایش رتبه سایت و راه یافتن به صفحات اول گوگل میبایست نکات مربوط به سئو را رعایت کنیم. بسیاری از افراد بیشتر از آنکه در تولید محتوا به مخاطب توجه داشته باشند، به سئو توجه میکنند. و با این کار قطعا محتوای مناسب را تولید نمیکنند. محتوا آنها از یک سو برای مخاطبان جذاب و مناسب نمیباشد و از طرفی دیگر گوگل نیز به دلیل اینکه مخاطبان از این محتوا استقبال نکردهاند، آن را مورد توجه قرار نمیدهد. بنابراین مخاطب را هدف خود قرار دهید.
توجه بیش از اندازه به مسائل حاشیهای و دور شدن از مخاطب باعث از بین رفتن ارتباط شما با مخاطب میشود و بعد از مدتی شاهد این مسئله خواهید بود که دیگر مخاطبی ندارید.
محتوا ارزشمند برای فروش
اولین نکته
زمانی که کسب و کار شما بر پایه فروش خدمات و محصولات میباشد، شما نیازمند محتوا ارزشمند هستید. تنها با محتوا ارزشمند میتوانید فروش خود را افزایش دهید. برای اینکه مخاطبان شما تبدیل به خریداران محصولات شما شوند، میبایست در تولید محتوا نکاتی را رعایت کنید.
یکی از وظایفی که محتوا ارزشمند برای فروش بیشتر دارد، اعتماد سازی برای مخاطبان میباشد. شما برای اینکه مخاطب به شما و خدمات شما و همچنین محصولاتتان اعتماد کند، و خریداری کند. میبایست در ابتدا اعتماد او جلب شود. محتوا ارزشمند به شما کمک میکند، که با در اختیار قرار دادن محتوا مخاطب را به خود جذب کنید.
اما هنگامی که با محتوا ارزشمند قصد فروش بیشتر را دارید، میبایست با مخاطب خود صادق باشید. در رابطه با خدمات و محصولات خود غلو نکنید. اطلاعات درست در اختیار مخاطب قرار دهید. تمامی مخاطبان زمانی تصمیم به خرید از شما میگیرند که محتوا تولید شده شما درباره محصول یا خدمات را به طور کامل بررسی میکنند، تجزیه و تحلیل میکنند، با رقبای شما مقایسه میکنند، سپس اقدام به خرید میکنند. بنابراین اولین قدم برای تولید محتوا ارزشمند صداقت با مخاطب میباشد.
دومین نکته
دومین نکتهای که در تولید محتوا ارزشمند میبایست مد نظر قرار دهید، نیاز مخاطب میباشد. مخاطبان و خریداران با توجه به نیازها و کمبودهایی که احساس میکنند، تصمیم میگیرند که با تهیه محصول یا خدماتی نیاز خود را برطرف کنند. بنابراین شما در هنگام تولید محتوا ارزشمند باید این سوال را پاسخ دهید که این محصول یا خدمات، کدام نیاز مخاطب را رفع میکند. زمانی که شما به پاسخ این سوال دست پیدا کنید، به راحتی میتوانید با تولید محتوا ارزشمند مخاطب خود را قانع کنید، که این خدمات و یا محصول کاملا مناسب او و نیاز او میباشد. بنابراین مخاطب تمایل بیشتری برای خرید پیدا میکند.
یکی دیگر از نکاتی که میتواند به شما در رابطه با تولید محتوا ارزشمند کمک کند، استفاده از نظرات و پیشنهادات مخاطبان میباشد. هنگامی که محتوایی را تولید میکنید، و با مخاطبان به اشتراک میگذارید، از مخاطبان بخواهید نظرات و دیدگاههای خود را ارائه کنند.
تعامل با مخاطبان بی هزینهترین نوع مشاوره در رابطه با کسب و کار میباشد. برای اینکه مخاطبان به طور کاملا شفاف و واضح نظرات خود را اعلام میکنند، و توقع خود را از محتوا یا محصولات ابراز میکنند. شما میتوانید با جمع آوری نظرات مخاطبان، بررسی و تجزیه و تحلیل آنها، در ادامه فعالیتهای خود محتوا ارزشمند بیشتری را به وجود بیاورید که مورد جلب نظر مخاطبان قرار بگیرد.
هیچ تفاوتی ندارد که شما از چه شیوهای برای تولید محتوا بهره میگیرید، محتوای شما باید با کیفیت باشد. هر چقدر محتوای تولید شده شما مناسب باشد، نیاز مخاطب را برطرف کند، اما از کیفیت بالا برخوردار نباشد، مورد توجه هیچ شخصی قرار نمیگیرد. فراموش نکنید که تولید محتوا ارزشمند یکی از بهترین ابزارهایی در دستان شما میباشد، برای فروش بیشتر.
چگونه میتوان یک محتوای ارزشمند برای فروش تولید کرد؟
1. بر ایجاد عنوانهای قوی تمرکز کنید
بخشی از ایجاد محتوای ارزشمند به نوشتن یک عنوان عالی بستگی دارد. باید یک عنوان عالی بنویسید که فوراً توجه مخاطبان را به خود جلب کند. اگر عنوان خود را مدیریت کنید به نیمه راه تولید محتوای ارزشمند رسیدهاید. سعی کنید عنوان خود را حداکثر 70 کاراکتر نگه دارید. بیشتر از این، موتورهای جستجو ممکن است آن را کاهش دهند، که باعث کاهش اثربخشی مقاله شما برای اهداف بازاریابی محتوا میشود.
عنوان خود را ساده نگه دارید و آن را بیش از حد پیچیده نکنید و مخاطبان خود را با استفاده از کلمات بزرگ و فانتزی گیج نکنید. همچنین مطمئن شوید که عنوان شما مستقیماً به موضوع مقاله شما مربوط باشد. اگر نگران این هستید که عنوان شما خیلی هیجان انگیز به نظر نمیرسد، سعی کنید از کلمات دستوری قدرتمند برای جلب توجه خوانندگان استفاده کنید. پس اطمینان حاصل کنید که عنوان شما با محتوای شما مرتبط باشد.
2. محتوا ارزشمند باید ساده، مختصر و خلاقانه باشد
در مورد مخاطب بنویسید و آنها را درگیر کنید. با هر محتوایی که ایجاد میکنید، مخاطب مورد نظر شما باید از ابتدا تا انتها تمرکز اصلی شما باشد. چرا؟ زیرا در نهایت، مخاطبان شما کسانی هستند که واقعاً مشخص میکنند که آیا محتوای شما ارزشمند است یا نه و آنها کسانی هستند که محتوای شما را به اشتراک میگذارند، نظر میدهند و به دیگران توصیه میکنند. بنابراین، بسیار حیاتی است که آنها را راضی کنید. زمانی را صرف کنید و به این فکر کنید که دقیقاً چه کسی مخاطب هدف شما است. جملاتی بنویسید که مستقیماً آن ها را مخاطب قرار دهد، آنها را با سؤالات احساسی درگیر کنید و از زبانی استفاده کنید که برای آنها جالب باشد.
کلماتی را انتخاب کنید که ساده هستند. هنگامی که در حال نوشتن هستید، مطمئن شوید که به جای اینکه صرفاً فانتزی بنویسید، همانطور که صحبت میکنید، بنویسید. بهترین محتوا محتوایی است که خواندن و هضم آن آسان باشد. از جملات کوتاه برای تأثیرگذاری و وضوح استفاده کنید. یک جمله کامل بنویسید، و سپس به پاراگراف بعدی بروید. جملات طولانی گیج کننده، جذب کننده نیستند و همچنین خواندن و هضم آن دشوار است. باید به این نکته توجه کنید که خلاقانه نوشتن یکی از مواردی است که میتواند مخاطب را به خواندن یک محتوا وادارد. بیان یک مسئله به صورت خلاقانه و با سبکی جذاب و دلنشین در خواننده تاثیر بسزایی دارد و باعث میشود خواننده تا اخر مطلب با شما همراه باشد و از خواندن محتوای شما لذت ببرد.
3. محتوا ارزشمند نیاز به نشان دادن تخصص دارد
میخواهید محتوا ارزشمند ایجاد کنید، اما اطلاعات زیادی در مورد آنچه میخواهید بنویسید، ندارید؟ اگر در حال نوشتن مقالهای برای یک موضوع تخصصی هستید، مطمئن شوید که درباره تمام موضوعات مهم آن تحقیق کامل انجام دادهاید. اگر این روند را طی نکنید و سعی کنید از تعمیم موضوع دور شوید، مطمئناً پیامدهای منفی از نظر اعتماد مخاطبان به نوشته شما خواهد داشت. زیرا مخاطب باهوش است و محتوای تخصصی را از محتوایی که بار تحصصی ندارد تشخیص می دهد.
4. محتوا ارزشمند دارای پیوندهای شفاف است
به عنوان یک بازاریاب محتوا، بر کسی پوشیده نیست که وظیفه شما بازاریابی محصول، خدمات یا شرکت است. اما، فقط به این دلیل که این وظیفه شماست که این کار را انجام دهید، به این معنا نیست که شما آشکارا این مسائل را در محتوای خود نشان دهید. اگر مخاطب شما متوجه بشود که مطلب شما صرفا محتوایی برای تبلیغ محصولات شما است مطمئنا به نفع شما نخواهد بود.
محتوای شما باید به گونهای باشد که ابتدا به مخاطب ثابت کند که در حال خواندن مطلبی است که برای او مفید است و خواندن آن مطللب به او کمک میکند. سپس به طور خاصی محصول خود را برای حل مشکل مخاطب معرفی کنید تا مخاطب احساس نکند که صرفا در حال خواندن محتوای تبلیغاتی است. همانطور که بسیاری از شما در حال حاضر میدانید، کسب رتبهبندی در گوگل، سخت است. اما محتوایی که از کلمات کلیدی اشباع شده است و محتوای بد دیگر جواب نمیدهد.
5. محتوا ارزشمند مفید است
ابتدا باید «مفید» را تعریف کنیم. محتوا به دلایل مختلف در شرایط مختلف برای کاربران مفید است. در اینجا چند سناریو وجود دارد:
کاربر یک سوال دارد: محتوای مفید کاملترین و دقیقترین پاسخ را ارائه میدهد.
کاربر میخواهد چیزی بخرد: محتوای مفید به طور کامل توضیح میدهد که چگونه محصول با نیاز آنها مطابقت دارد و نیازهای دیگری را که ممکن است داشته باشند پیش بینی میکند.
کاربر دوست دارد یاد بگیرد: محتوای مفید چیز جدیدی را آموزش میدهد.
کاربر خسته است: محتوای مفید سرگرم کننده است.
6. محتوا ارزشمند معتبر است
اعتبار سایت خود را با استفاده از تحقیقات اصلی، نقل قولها، پیوندها، بررسیها و توصیفات نشان دهید. بیوگرافی نویسنده یا نظرات مشتریان واقعی میتواند به افزایش اعتبار و شهرت سایت شما کمک کند. محتوا تنها در صورتی برای کاربر ارزشمند است که اطلاعات موجود در آن دقیق و قابل اعتماد باشد. این یک دلیل عالی برای بررسی منظم محتوای قدیمی خود و به روز رسانی در صورت لزوم است. همه ما تجربه ناامیدکنندهای از کلیک کردن روی یک پست یا ویدیویی را داشتهایم، اما متوجه شدیم که مربوط به سه سال پیش است و با نسخه فعلی هر چیزی که نشان میدهد مطابقت ندارد.
7. محتوا ارزشمند جالب و جذاب است
محتوای خسته کننده مفید نیست، زیرا هرگز فرصت مفید شدن را پیدا نمیکند. منابع بسیار خوبی در مورد نحوه جذابتر کردن محتوای خود وجود دارد. چگونه مردم را آنقدر علاقه مند نگه داریم که به خواندن، گوش دادن یا مشاهده ادامه دهند. و چگونه میتوان آنها را به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن و پیوند دادن ترغیب کرد. با یک مشکل شروع کنید، مشکلی که کاربر میتواند با آن ارتباط برقرار کند. این مشکلی است که محتوای شما قرار است حل کند. حتی اگر کاربر با مشکل یا نیاز خاصی به سمت محتوای شما نیامده است، خود مشکل میتواند آنها را جذب کند و او را وادار به خواندن ادامه مطلب کند.
8.محتوا ارزشمند منحصر به فرد است
از آنجایی که محتوای ارزشمند محتوایی است که در ذهن کاربر میماند، پس دانستن نحوه ایجاد محتوای به یاد ماندنی ضروری است. منحصر به فرد بودن یک عامل کلیدی برای به یاد ماندنی شدن است. به هر حال، “منحصر به فرد” به این معنی نیست که همه چیز در مورد آن چیزی باشد که قبلاً کسی نشنیده یا ندیده است. بنابراین اولین بودن یکی از راههای منحصر به فرد بودن است، اما این تنها راه نیست. شما میتوانید در مورد یک موضوع مشترک صحبت کنید اما همچنان یک برداشت منحصر به فرد از آن ارائه دهید.
تاثیرات تولید محتوا بر افزایش فروش
با ایجاد اعتماد از طریق بازاریابی محتوا، شهرت برند را بهبود بخشید
یکی از بزرگترین مزایایی که واقعاً اهمیت بازاریابی محتوا را نشان میدهد، ویژگیهای شهرت سازی محتوای عالی است. در بازار دیجیتال پرمشغله امروزی، بسیار حیاتی است که کسب و کارها برای ایجاد اعتماد با رهبران و مشتریان خود تلاش کنند. ایجاد اعتماد میتواند به کسب و کار شما کمک کند تا شهرت مثبتی برای برند ایجاد کند.
ایجاد محتوای سفارشی راهی عالی برای شناخت سرنخها و مشتریان خود در حین ایجاد حسن نیت است. محتوای عالی میتواند به شما در ایجاد اعتماد با سرنخها و مشتریان کمک کند. هنگامی که مصرف کنندگان محتوای شما را میخوانند، شروع به ایجاد نظر درباره برند شما میکنند. اگر محتوایی که آنها پیدا میکنند جذاب، آموزشی و ارزشمند باشد، آنها شروع به فکر کردن به همان چیزها در مورد تجارت شما خواهند کرد. هر چه بتوانید ارزش بیشتری برای محتوای خود ارائه دهید، اعتمادسازی با مخاطبان هدف آسانتر خواهد بود. انتشار محتوا از طریق انتشارات شخص ثالث یا به اشتراک گذاری محتوای خود با تأثیرگذاران نیز میتواند به شما در ایجاد اعتماد بیشتر در بازار هدف کمک کند.
محتوای عالی به تأثیرگذاری بر تبدیلها کمک میکند
اگر واقعاً میپرسید چرا بازاریابی محتوا مهم است، به آمار تبدیل نگاه نکنید. بازاریابی محتوای با کیفیت میتواند به شما کمک کند تا نرخ تبدیل وب سایت خود را بهبود ببخشید. بازاریابی محتوا به بهبود تبدیلها کمک میکند زیرا به شما امکان میدهد با سرنخها و مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و آنها را آموزش دهید. شما نه تنها برای ایجاد اعتماد و روابط کار میکنید، بلکه تشویق به تبدیل شدن به آنها نیز میشوید. با دادن اطلاعاتی که به مصرف کنندگان برای تصمیم گیری خرید آگاهانه نیاز دارند. برای بهینهسازی محتوای خود برای تبدیل، حتماً یک فراخوان برای اقدام واضح در نظر بگیرید. CTA شما به خواننده میگوید که در مرحله بعدی باید چه کاری انجام دهد و آنها را به مرحله بعدی در فرآیند تبدیل راهنمایی میکند.
محتوای بهینه شده به بهبود تلاشهای سئوی شما کمک میکند
اهمیت بازاریابی محتوا زمانی آشکارتر میشود که به نحوه کمک به کسب و کار شما در ایجاد و بهبود بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نگاه میکنیم. سئو نقش مهمی در بهبود دید کسب و کار آنلاین شما دارد. با این حال، اگر میخواهید سئو سایت را بهبود ببخشید، باید محتوای بهینه ایجاد کنید. هرچه محتوای بیشتری در سایت خود داشته باشید، موتور جستجو باید صفحات بیشتری را فهرست کند و در نتایج موتور جستجو به کاربران نشان دهد. اگرچه صفحات بیشتر لزوماً منجر به ترافیک بالاتر نمیشود، اما به برند شما این فرصت را میدهد که برای کلمات کلیدی بیشتر رتبه بندی کند.
به عنوان مثال، ایجاد وبلاگ در موضوعات مرتبط مختلف به شما شانس بیشتری برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی که آنها جستجو میکنند میدهد. ناگفته نماند، هر چه محتوای بیشتری در سایت خود داشته باشید، دلایل بیشتری برای ماندن در سایت به بازدیدکنندگان ارائه میدهید. این به معنای زمان بیشتر در سایت است که میتواند تأثیر مثبتی بر بهینه سازی موتور جستجوی شما داشته باشد. گوگل زمان صرف شده در سایت را به عنوان یکی از شاخصهای ارائه محتوای ارزشمند سایت شما میداند.
ایجاد محتوای عالی یک راه مقرون به صرفه برای به دست آوردن سرنخهای جدید است
برای کسانی که نمیدانند چرا بازاریابی محتوا مهم است، نگاهی به تمام راههایی بیندازید که محتوا میتواند به کسب و کار شما کمک کند تا سرنخهای جدیدی را به دست آورد. تولید سرنخ برای کسب و کارهای کوچکی که برای رشد برند خود و افزایش فروش به ترافیک ثابت متکی هستند، مهم است. بازاریابی محتوا نه تنها برای تولید سرنخ عالی است، بلکه مقرون به صرفه است. مقرون به صرفه بودن بازاریابی محتوا، آن را به یک تاکتیک ضروری برای مشاغل کوچک تبدیل میکند که میخواهند بودجه خود را به حداکثر برسانند.
مهم است که توجه داشته باشید که بازاریابی محتوا زمان بر است، و همچنین ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج تلاشهای خود را ببینید. این به ویژه در مورد سئو صادق است. با این حال، وقتی نوبت به تولید محتوای با کیفیت میرسد، کمی میتواند راهگشا باشد. نه تنها بازاریابی محتوا یک تاکتیک مقرون به صرفه است، بلکه یک بازگشت سرمایه (ROI) نیز ارائه میکند که کسب و کارهای کوچک نمیتوانند نادیده بگیرند. با در نظر گرفتن بازگشت سرمایه، اهمیت بازاریابی محتوا به راحتی قابل درک است.
از آنجایی که تولید محتوا نسبتاً مقرون به صرفه و بسیار مؤثر است، بسیاری از کسب و کارهای کوچک با گذشت زمان شاهد بازگشت سرمایه قابل توجهی در بازاریابی محتوای خود خواهند بود. کلید به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه محتوا، ایجاد یک استراتژی محتوای دیجیتال است که بازار هدف شما را در نظر بگیرد.
محتوا به برند شما امکان میدهد تا تخصص شما را در زمینه موضوع به نمایش بگذارد
مصرفکنندگان میخواهند بدانند که با کارشناسانی سروکار دارند که نکات این صنعت را میدانند. این پاسخ دیگری به این است که چرا بازاریابی محتوا مهم است. بازاریابی محتوا به برند شما اجازه میدهد تا تخصص خود را در این زمینه نشان دهد. در حالی که دانش ارزشمندی را ارائه میدهد که میتواند به خوانندگان کمک کند تا تصمیم خرید آگاهانهتری بگیرند.
وقتی زمان خرید فرا میرسد، مصرف کنندگان برندی را که اطلاعات مورد نیازشان را در اختیارشان قرار داده است، به خاطر میآورند. فرض کنید این امر به خرید از کسبوکاری مربوط میشود که محتوای ثابتی را منتشر میکند که آموزشی و آموزنده است یا کسبوکاری که محتوایی ندارد. مصرف کننده بیشتر از کسب و کاری خرید میکند که دانش و تخصص خود را نشان دادهاست. به این ترتیب میتوانند آرامش خاطر داشته باشند. زیرا آنها میدانند که توسط کارشناسان صنعت مراقبت میشوند که میتوانند به سوالات آنها پاسخ دهند و به راحتی هر مشکلی را برطرف کنند.
مشتریان شما محتوای عالی میخواهند
مشتریان شما میخواهند محتوای عالی بخوانند. در واقع، برخی از زمانی که کاربران اینترنت به صورت آنلاین صرف میکنند، صرف خواندن مطالب میشود. و اگر فکر میکنید که مردم نمیخواهند وقت خود را صرف خواندن محتوای برندها کنند، دوباره فکر کنید. بسیاری از کاربران اینترنت دوست دارند در مورد شرکت ها از طریق محتوای سفارشی که ارائه می کنند اطلاعات کسب کنند. نه تنها مصرف کنندگان محتوا را دوست دارند، بلکه میخواهند محتوای عالی از برندهایی مانند شما را نیز بخوانند!
اگر میخواهید بازاریابی محتوای شما مؤثر باشد، دادههایی را که از مخاطبان خود جمعآوری کردهاید نادیده نگیرید. دادههایی را برای بینش مشتری خود از نقشههای سفر، بازخورد کاربر، معیارهای غرور و شخصیت مشتری جمعآوری کنید. این اطلاعات برای برنامه ریزی محتوای شما حیاتی است. محتوای سفارشی ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما صحبت کند و نوعی ارزش ارائه دهد. چه سرگرم کننده باشد و چه آموزشی، از محتوای خود به عنوان فرصتی استفاده کنید تا به مصرف کنندگان نشان دهید که برند شما چیست.
سخن آخر
بازاریابی محتوا نه تنها به افزایش دید کمک میکند، بلکه میتواند به شما کمک کند تا روابط قویتری با سرنخها و مشتریان خود ایجاد کنید. اگر واقعاً میخواهید اهمیت بازاریابی محتوا را در عمل ببینید، وقت آن رسیده است که شروع کنید. روی توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوا کار کنید که خریداران هدف شما در هسته آن باشد. سپس، میتوانید در مسیر ایجاد محتوای ارزشمندی باشید که به افزایش تبدیل و بهبود حفظ مشتری کمک میکند.
در صورتیکه قصد داشتهباشید تولید محتوا انجام دهید، پیشنهاد ما انتخاب سایت رایا مارکتینگ میباشد تا سفارش خود را با حفظ کیفیت و رعایت اصول سئو تحویل بگیرید.