رپورتاژ آگهی در خبر فوری به شکلی بی بدیل، کسب و کار شما را معرفی و جهانی می کند. سایت خبری تحلیلی خبر فوری، با پایبندی به قوانین و ارزش های حاکم بر کشور، خود را به صدر سایت های پربازدید داخلی رسانده است. مخاطبین بسیاری اخبار و اطلاعات روزانه خود را با مطالعه این سایت به دست می آورند. چنین است که رپورتاژ آگهی در خبر فوری به معنای سهیم شدن در میزان بازدیدهای این سایت و جذب بازدیدکنندگان آن خواهد بود.
رپورتاژ آگهی چیست؟
امروزه میلیون ها نفر به صورت روزانه و 24 ساعته از طریق اینترنت به سایت های خبری و اطلاع رسانی دسترسی دارند و افراد با میل و اراده و علاقه شخصی خود، هر زمان که مناسب بدانند به سایت های خبری و به خصوص سایت های پرمخاطب مراجعه می کنند و بدون محدودیت زمانی و مکانی، هر روز در جریان اخبار و رویدادها قرار می گیرند.
رپورتاژ خبری روشی نوین در صنعت تبلیغات بوده و نحوه اجرای آن بدین ترتیب است که نویسندگان متخصص، آگهی مورد نظر را در قالب یک گزارش و خبر می گنجانند؛ و مخاطب در حین بهره مندی از یک گزارش تخصصی، با برند، خدمات، یا هر نوع دیگر از کسب و کارها نیز آشنا می شود. امروزه این روش نوین تبلیغات، در سراسر دنیا مورد استفاده عموم کسب و کارها و حتی شخصیت های اثر گذار اجتماعی و سیاسی قرار می گیرد.
مزایای رپورتاژ آگهی:
بهبود رتبه بندی سئو سایت
اگر با مبحث سئو و اهمیت آن برای وب سایت آشنایی دارید لازم است از تاثیر رپورتاژ آگهی بر بهبود رتبه بندی سایت و در نتیجه ارتقا سئو آگاه باشید. این کار با درج بک لینک هایی در سایت های رپورتاژ آگهی میسر می شود.اما توجه داشته باشید که بک لینک ها باید همیشگی باشد و در صورت عدم تمدید برای سئو سایت شما نتیجه عکس خواهد داد و منجر به پایین آمدن رتبه شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو خواهد شد و گوگل برای شما برای شما جریمه در نظرخواهد گرفت.
اثرگذاری و جذب مخاطب بیشتر
جذب مخاطب و بازدید بیشتر از سایت مساوی است با پیشرفت کسب و کار شما. در نتیجه در انتخاب سایت های رپورتاژ آگهی دقت لازم را انجام دهید و مطمعن شوید که خرید رپورتاژ به ضرر شما تمام نشود. از آنجا که رپورتاژ آگهی حاوی چند لینک به وب سایت شماست، تعدادی از مخاطبانی که آن را مطالعه میکنند ترغیب میشوند که به سایت شما مراجعه کنند. اما اینکه چه تعداد از بازدیدکنندگان رپورتاژ آگهی تبدیل به بازدیدکننده سایت شما شوند، مربوط به این موضوع است که متن شما چقدر برای آنها جذاب و تاثیرگذار بوده و چطور آنها را ترغیب به مشاهده کند که در نهایت مخاطب دائمی سایت شما شوند.
برند سازی
در دنیای تجارت این که بتوانید اعتبار خود را نزد مخاطب بالا ببرید باید راه و روش های زیادی را به کار ببرید. رپورتاژ آگهی یک روش نوین برای بهتر دیده شدن و در نتیجه برند سازی کسب و کار به شمار میرود. که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند
مناسب برای تمامی کسبوکارها
درهر کسب وکاری که فعالیت میکنید رپورتاژ آگهی میتواند گزینه خوبی برای پیشرفت شما باشد. تبلیغات در سایت های خبری و تحلیلی که مردم با علاقه و اراده و انتخاب خود به آنها مراجعه می کنند، روشی کار آمد و اثرگذار در تبلیغات و بازاریابی و فروش محصولات و خدمات ارزیابی می شود
اگر به دنبال فروش خدمات و محصولات فیزیکی یا اینترنتی خود هستید، یا اینکه در یک زمینه بسیار خاص فعالیت میکنید، درهرصورت با به کار گیری یک رپورتاژ آگهی در یک سایت معتبر میتوانید از مزایای آن بهرهمند شوید.
هزینه مقرون به صرفه تبلیغات
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و مقرونبهصرفهترین روشهای تبلیغات، اطلاعرسانی و ارتباط با مخاطب است.امروزه اگر بخواهید کسب و کارتان را در رسانه ای پربازدید مانند تلویزیون تبلیغ کنید باید هزینه زیادی را برای این کار در نظر بگیرید. اما هزینه رپورتاژ آگهی در صورت اینکه در یک سایت معتبر همراه با بک لینک ها و محتوا جذاب درج شود برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود و میتواند مخاطبان زیادی به سمت سایت شما سوق داده شود.
پیشنهاد می کنیم مقاله استراتژی بازاریابی اینترنتی را مطالعه نمایید
رپورتاژ آگهی در خبر فوری از اثرگذاری بالایی برخودار خواهد بود. بطور کلی رپورتاژ آگهی در سایت های خبری و البته معتبر، موجباتی را فراهم می آورد تا مخاطبینی که به این سایت ها اعتماد کرده اند، در کنار مطالعه این سایت ها، با کسب و کار شما نیز آشنا شده، و از طریق این سایت ها به سایت شما نیز راه یافته و با اعتمادی از پیش جلب شده، با اهداف و برنامه های شما آشنا شوند.
این روشی است که تمامی شرکت ها و برندها و شخصیت های بزرگ و معتبر جهان و البته ایران از آن بهره مند می شوند، و از اثرگذاری عمیق آن اطمینان حاصل کرده اند. مزیت مهم ریپورتاژ آگهی در همیشگی و مانا بودن آن است. در رپورتاژ آگهی، سرمایه گذاری شما صرف تبلیغی موقتی، کوتاه مدت، و پرهزینه نخواهد شد، بلکه تبلیغ به شکل مادام العمر و همیشگی در سایت مورد نظر باقی خواهد ماند. بدین ترتیب، هزینه ای اندک برای رپورتاژ آگهی در خبر فوری مساوی است با تبلیغی همیشگی بدون هزینه کردن های همیشگی.
خبر فوری کیست؟
در عصری که هر فرد تبدیل به رسانه شده است، خبر فوری به عنوان رسانه ای اثر گذار در انتقال سریع اخبار، بیان خبر به دور از تحریف، و مهندسی افکار عمومی، با نیت آگاهی بخشی به مردم، مهار کردن ابزارهای دشمنان انقلاب اسلامی، و خنثی کردن جنگ نرم علیه کشورمان، قدم در این مسیر گذاشته است. خبر فوری با انتشار اخبار معتبر و موثق از رسانه های رسمی و مجوزدار کشور با ذکر منبع، تلاش می کند تا آگاهی های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و غیره را در هموطنان ارتقاء بخشد.
با مراجعه به آدرس سایت خبر فوری متوجه می شوید که این سایت در حوزه های متفاوتی فعالیت می کند، که شامل عناوین کل خبرها، سرویس های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، استانها، چند رسانه ای، و طنز و سرگرمی است. گستردگی زمینه فعالیت خبر فوری، نشاندهنده گستردگی مخاطبین و تنوع فکری بازدیدکنندگان این سایت پرمخاطب است. با توجه به این مهم، درمی یابیم که چرا خبر فوری محلی مطمئن و پربازدید برای انتشار رپورتاژهای شماست.
چرا انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فوری، انتخاب شما خواهد شد؟
رسانه خبر فوری، از معتبرترین رسانه ها و سایت های ایرانی است که مصلحت اندیشی، آگاهی بخشی، پایبندی به قوانین کشور، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، آگاهی بخشی و اعتلای مردمی را هدف اصلی خود قرار داده است. این سایت با جذب افکار عمومی و اعتماد مخاطبین توانسته است از میان سایت های خبری متفاوت، خود را در جایگاه بالاتری قرار بدهد. بالا بودن جایگاه این سایت، مبنایی برای اطمینان از سپردن مسئولیت انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فوری است. چنین است که شما با انتشار رپورتاژ آگهی ای همیشگی در سایتی وزین، معتبر، پر مخاطب و معتمد همچون خبر فوری، مخاطبینی پرتعداد، اعتمادگر و البته همیشگی برای خود خواهید یافت.
خبر فوری به طور روزانه هزاران بازدید دارد که از طریق دامنه و آدرس سایت، و یا از طریق سرچ نام خبر فوری، از این سایت بازدید و آن را مورد مطالعه قرار می دهند. این دامنه وسیع از مخاطبین، دلیل موجهی برای سپردن مسئولیت انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فوری خواهد بود.
در زیر به سه ویژگی فنی خبرفوری اشاره خواهیم کرد:
1- رتبه بندی خبرفوری در سایت الکسای
برای اطمینان از مناسب بودن رپورتاژ آگهی در خبر فوری، می توانیم به رتبه الکسای این سایت مراجعه کنیم. alexa که پایگاهی اینترنتی، معتبر و بین المللی است، تمامی سایت ها را بر اساس میزان اقبال آنها در میان مخاطبین و میزان مراجعه به هر یک از سایت ها رتبه بندی می کند. مراجعه کنندگان پرتعداد مساوی است با رتبه الکسای بهتر. بر اساس رتبه بندی سایت الکسا، خبر فوری از بین تمامی سایت های ایرانی رتبه 315 را به دست آورده است که برای یک سایت خبری تحلیلی بسیار مناسب می باشد؛ و این رتبه حاکی از این است که هزاران نفر از هم میهنان ما، هر روز خوراک خبری خود را از این سایت به دست می آورند، و با مطالعه خبر فوری، در جریان رخدادهای ایران و جهان قرار می گیرند.
2-سن دامنه
رپورتاژ آگهی در خبر فوری یعنی جذب مخاطبین اختصاصی این سایت به سوی سایت شما و دیده شدن کسب و کار و اهداف تان. مسئله مهم دیگر، سن دامنه این سایت است. خبر فوری با سن دامنه 3، توانسته است گوی سبقت را از سایت های معتبر و ماندگار پیشین برباید، و جای خود را در میان سایت های خبری و حتی غیر خبری نیز بگشاید و طیف وسیع و متنوعی از مخاطبین، آن هم در گروه های سنی و فکری متفاوت را به درگاه این سایت بکشاند. بنابراین اطمینان از عدم انقضای سایت و از بین رفتن آگهی تبلیغاتی تان، دلیل محکمی برای سپردن انتشار رپورتاژ خبری در خبر فوری خواهد بود.
3- شاخص اتوریتی
دیگر آنکه شما می توانید به شاخص اتوریتی خبر فوری نظر افکنده و به قدرت این سایت پی ببرید. پیج اتوریتی شاخصی است بین 0 تا 100 که به سایت های مختلف اعطا شده و نشان می دهد که صفحات هر سایت و نیز کل سایت در مجموع، در زمینه سئو و رتبه بندی موتورهای جستجو در چه جایگاهی قرار می گیرند. بر طبق آخرین گزارشات پیج اتوریتی، سایت خبر فوری رتبه 45 را از این شاخص دریافت کرده است. این نمره، برای یک سایت خبری مقبول و مناسب است که می تواند برای سپردن انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فوری، اطمینان به بار بیاورد. نیز رتبه سئو برای این سایت، 44منظور شده است، و با دامین اتوریتی بالا که برای کل این سایت درنظر گرفته شده، برای رپورتاژ آگهی در خبر فوری اطمینان و اعتماد بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.
رپورتاژ آگهی در خبر فوری مناسب چه کسب و کارهایی است؟
به واقع، تمامی کسب و کارها، شرکت ها و وبسایت ها می توانند برای انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فوری اقدام نمایند. با توجه به زمینه فعالیت سایت خبر فوری، از زمینه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگ و هنر گرفته تا مذهب و سرگرمی و طنز و تفریح، و بطور کلی اخبار ایران و جهان، در می یابیم که خبر فوری از بین عموم افراد جامعه، با سنین و مشاغل متفاوت، مخاطبینی خاص خود را از تمامی گستره ایران داراست.
سایت مردمی خبر فوری، با تمرکز بر حوزه های مختلف و اطلاع رسانی در زمینه های متنوع، رنگین کمانی از مخاطبین را به دور خود جمع کرده، و سایتی پربازدید را رقم زده است که دلیلی محکم برای اطمینان از دیده شدن و رپورتاژ آگهی در خبر فوری خواهد بود. خبر فوری زمینه ای را فراهم می آورد تا کسب و کارهای محلی بتوانند از هر کجای ایران که هستند، بازدیدکنندگانی مطمئن و پرتعداد برای خود به دست آورند، و این بازدیدکنندگان با رجوع به سایت کسب و کارهای متقاضی، مخاطبین جدید و ماندگاری برای آنها ایجاد کنند.
رپورتاژ آگهی در خبر فوری با واسطه گری شرکت وبتو ، چه مزایایی دارد؟
شما می تواند انتشار رپورتاژ آگهی در خبر فوری را از طریق شرکت رایا مارکتینگ انجام دهید. در این واسطه گری مزایای بسیاری برای کاربران و شرکت های متقاضی نهفته است. از آنجا که اولویت نخست شرکت رایا مارکتینگ، رضایت و آسودگی خیال کاربران است، درنتیجه شما می توانید رپورتاژ آگهی در خبر فوری را با بالاترین کیفیت و البته با کمترین هزینه تجربه کنید.
دیگر آنکه اگر رپورتاژ آگهی در خبر فوری از طریق شرکت رایا مارکتینگ صورت بگیرد، متن رپورتاژ مورد نظر به دست نویسندگان رایا مارکتینگ و با رعایت تمامی اصول سئو به رشته تحریر درخواهد آمد که از نظر جستجو در موتورها به رتبه خوبی دست خواهند یافت و قطع به یقین از سوی مخاطبین بی شماری دیده خواهند شد. افزون اینکه، متن مورد نظر به صورت کاملاً رایگان به رشته تحریر درخواهد آمد، و کسب و کارهای متقاضی هیچگونه هزینه اضافی ای برای این متن متحمل نخواهند شد.
در پایان کار، متن رپورتاژ تهیه شده می بایست به تأیید کابران و شرکت های متقاضی برسد، و پس از آن است که متخصصان رایا مارکتینگ، آگهی رپورتاژ را در سایت مورد نظر بارگذاری خواهند کرد. البته این پایان کار رایا مارکتینگ نیست، این شرکت بر رپورتاژهای آگهی نظارت همیشگی خواهد داشت که همین مسئله موجب عدم امکان حذف آگهی ها از سایت های منتشر کننده رپورتاژ خواهد بود.