مقالات آموزشی

پر استفاده ترین مشاغل در حوزه دیجیتال مارکتینگ

مفید بود؟

مهم است قبل از اینکه کارتان را آغاز کنید نگاهی به لیست مشاغل مورد نیاز در سال جدید بیندازید!
چه منفعتی بهتر از این که چشم انداز حرفه دیجیتال مارکتینگ برایتان ترسیم شده است؟ افزایش قابل توجهی از تقاضای متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ و حتی شغل های عمومی در دیجیتال مارکتینگ در راه است.

1. متخصصین سئو:

یا بازاریابان متد درونگرا تنها وظیفه شان این نیست که ترافیک سایت شما را بالا ببرند. بلکه لازم است روی تکنیک های کلاه سفید و همخوان با الگوریتمهای جستجوی گوگل کار کنند. این امر هم در تولید محتوا و هم در پست گذاری به عنوان میهمان در سایر سایتها اهمیت دارد و در شناساندن خود به گوگل مهم است.

2. اجرا کننده  PPC:

این تکنیک که بر اساس تعداد کلیک روی لینک می باشد، برای هدایت ترافیک مشخصی به وبسایت کاربرد و اهمیت دارد. برای موفق شدن در این حوزه باید درباره گوگل آنالیتیکس مطالعه فراوان داشته باشید. وبینارهای آموزشی حول این موضوع ببینید. توانایی تسلط خود بر آفیس و نرم افزارهای اداری را بالاتر ببرید. استراتژی شخصی خود را در این زمینه بسازید.

3. تولید کننده محتوا یا مدیر محتوا:

با هر آپدیت جدیدی که در گوگل منتشر می شود و هر الگوریتم جدیدی که برای شبکه های اجتماعی به وجود می آید، بیش از پیش به اهمیت تولید محتوا پی می بریم.  تقاضا برای بازاریابان محتوای واجد شرایط هر سال افزایش می یابد. چون مدیران دیجیتال مارکتینگ به ارزش تولید محتوای با کیفیت برای مشتریان پی می برند.
شرکتها به سختی می توانند نویسنده خوبی پیدا کنند که بر مفاهیم دیجیتال مارکتینگ مسلط باشد. اگر تمایل دارید به عنوان یک تولید کننده محتوا مشغول به کار شوید، باید وقت بگذارید و اصول پایه دیجیتال مارکتینگ را بیاموزید. حتی از این مهم تر اینست که شما توانایی خود را در تولید و پیاده سازی یک استراتژی محتوای موثر نشان بدهید. یک استراتژی که تولید مخاطبان مشتاق، درگیر شدن مشتریان با وب سایت و مشتریان وفادار را افزایش دهد.

4. طراحان و برنامه نویسان UX:

تقاضا برای توانایی های تکنیکی همواره زیاد بوده و هست. در حال حاضر تقاضا برای طراحان UX  (User Experience) بالاست. آنها طراحی ظاهر سایت و یا اپلیکیشن موبایل را برنامه ریزی و ایجاد می کنند. طوری که نیازها و تقاضاهای مخاطب برآورده شوند و برند را به اهداف خود برساند. طراح UX در قبال تقویت رضایت مشتریان در استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن مسئول است. او باید تلاش کند از طریق مصاحبه با مشتریان نیازهای آنها را بشناسد و بهبود کاربرد، سادگی و جذابیت نمایش را انجام بدهد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.