مقالات آموزشی

روند نوشتن توصیف نامه و ۴ نکته ساده برای افزایش مشتریان

مفید بود؟

حوه نوشتن توصیف نامه قدرتمند در گام اول موجب می شود تا در بحث بازاریابی بسیار پیشرفت نمایید و نظر مخاطبان و مشتریان بالقوه را به سمت خود جلب کنید.

تصور کنید به یک نمایشگاه در محل زندگی خود می روید. قطعا امیدوار هستید که نظر یک یا دو مشتری جدید را به نسبت به فعالیت خود جذب نمایید.

تولید محتوا سئو شده

حال، تصور کنید مشتری مورد علاقه خود را در نمایشگاه مشاهده نمودید. قطعا یک کتابچه به همراه دارید که به کمک آن توضیح خواهید داد. در پایان روز تنها کاری که انجام داده اید، این است که مجموعه ای از بازدیدکننده ها را ترغیب نمودید که شما را دنبال نمایند.

 

اما در نظر داشته باشید که فروش وقتی آسان می شود که دیگران خدمات شما را تضمین می کنند.

آشنایی با نحوه نوشتن توصیف نامه باعث افزایش اعتبار و افزایش قدرت اقناع شما می شود. با این روش، مشتریان شما خدمات شما را برایتان می فروشند، بنابراین مشتریان بالقوه مشتاق کار با شما خواهند شد.

هزینه تولید محتوا متنی

قطعا شما توصیفات بی اثر را خوانده اید. این موارد تاثیری در بازاریابی شما نخواهند داشت:

” هنکه معلمی فوق العاده است.

من خیلی چیزها را از هنکه یاد گرفته ام!

کارگاهی که هنکه برگزار کرد عالی بود.”

این نوع تولید محتوای توصیف نامه ها بیش از حد شیرین و باورنکردنی هستند. آنها به فروش یک سرویس به هیچ وجه کمک نمی کنند. آیا می خواهید بدانید که نحوه نوشتن توصیف نامه خوب و عالی چگونه است؟ در صورت تایید می توانید ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا

نکات مهم در نحوه نوشتن توصیف نامه کارآمد:

نکته شماره 1: سود خود را نشان دهید

خدمات شما چگونه زندگی مشتری شما را بهبود می بخشد؟

اولین مورد در نحوه نوشتن توصیف نامه  عالی این مورد است که نشان دهید خدمات شما چه تاثیری بر مشتری داشته است. این به مشتریان بالقوه نشان می دهد که چرا باید به خدمات شما اعتماد نمایند.

پیشنهاد میکنیم مقاله آشنایی با آداب تهیه توصیف نامه را مطالعه نمایید

در زیر مثالی از چگونگی تغییر شکل وب در بازاریابی Blazen ذکر شده است:

” کار آنها در وب سایت ما و بازاریابی اینترنتی تفاوت قابل توجهی ایجاد کرده است. ما شاهد افزایش 425 درصدی درخواست ها از وب سایت بوده ایم که بسیار چشمگیر است. اما من همیشه دوست دارم بیشتر پیشرفت کنم!”

این توصیه نامه اثر گذار برای مطالعه موردی دوستان نشان می دهد که چگونه آنها یک خدمات را به صورت عالی ارائه می دهند:

” نوشتن مطالعات موردی برای ما کار ترسناکی بود. ما نمی دانستیم  از کجا شروع کنیم یا چه سوالاتی را بپرسیم. به نظر می رسید که مشتریان هرگز وقتی ما از آنها سوال می کردیم به ما توجه نمی کردند.

بادی در مورد این موضوع همه کارها را انجام داد، تقریباً بدون صرف وقت و تلاش از جانب من! بهترین قسمت این بود که من می توانم کاملاً به تیم آنها اعتماد کنم تا شرکت ما را به طور حرفه ای و با مشتریان خود به جلو هدایت کند.”

برای دریافت یک گواهی قانع کننده و تولید محتوای توصیف نامه ، از مشتری خود بپرسید که چرا می خواست از خدمات شما استفاده کند. مشکلی که آنها با آن دست و پنجه نرم می کردند چه بود؟ سپس از آنها بپرسید که چگونه به آنها برای رفع مشکل کمک کرده اید. کار شما چه تاثیری روی آنها داشته است؟

ساده ترین راه در نحوه نوشتن توصیف نامه عنوان نمودن یک داستان تجاری است.

نکته شماره 2: بر ایرادات غلبه کنید

نشان دادن چگونگی کمک به مشتریان تنها بخشی از شغل فروش شما است. و در تولید محتوای توصیف نامه مورد استفاده قرار می گیرد.

در نحوه نوشتن توصیف نامه  نیز باید بر اعتراضات غلبه کنید. به عنوان مثال: ممکن است فکر کنید که  خدمات شما خیلی گران است یا مشتریان به شما اعتماد ندارند. چنین مخالفت هایی ممکن است مانع از تماس آنها با شما شود.

در زیر متن یک توصیف نامه ارزشمند برای غلبه بر اعتراضات ذکر شده است:

“وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال می رسد ، نظرات زیادی وجود دارند که از یک بازاریابی خوب صحبت می کنند ، اما سونجا و شارون به شما کمک می کنند تا این نظریات به واقعیت تبدیل شوند. آنها به من این امکان  را داده اند و هم اکنون مربی من هستند. من به کمک آنها اعتماد به نفس خود را یافته و توانستم داستان Wealth Horizon را به طور گسترده به اشتراک بگذارم. این مورد نتایج عالی برای کسب و کار جدید ما به ارمغان آورد.”

متن توصیه نامه زیر به کارشناسان ایمیل فروش SalesFolk نشان می دهد که چرا شما نیاز به کمک متخصص آنها دارید:

“ما به عنوان یک شرکت گیمینگ مشکوک بودیم که با یک مشاور کار کنیم تا ایمیل های فروش خود را بهینه کنیم یا نیازی به این مورد نیست. ما بسیاری از استارت آپ ها همانند Y-Combinator را می شناختیم. اما Salesfolk به ما کمک کرد تا یک کمپین ایمیل 6 هفته ای راه اندازی کنیم که بیش از آنچه که تصور می نمودیم، منجر به کسب درآمد شد.”

در زیر نمونه دیگری از نحوه نوشتن توصیف نامه برای غلبه بر اعتراضات را می توانید مشاهده نمایید:

” برچسب گذاری در وبلاگ نویسی تجاری بسیار سنگین است. آیا ارزش این پول را دارد؟  می توانم تایید کنم که قطعاً چنین بوده است. این دوره شامل بسیاری از اطلاعات مفیدی بود که به صورت مختصر ارائه شد و درک آن برای من آسان بود. همچنین این دوره دارای ساختار واضح ، منطقی و موثری بود. به طور واضح Henneke در طراحی آن بسیار تفکر کرده است. مزایای اصلی دوره فوق مربوط به انجام تکالیف ، دریافت بازخورد فردی و تعامل با Henneke و سایر شرکت کنندگان بود. این قالب به من اطمینان داد ، برخلاف تلاش های ناموفق گذشته ، بلافاصله تکنیک های جدید را در وبلاگ خود پیاده می کنم. من فقط یاد نگرفتم که “چگونه” بنویسم – “چه” و “چرا” نیز بسیار برایم شفاف شد”.

همه قبل از خرج کردن درنگ می کنند. متن توصیه نامه های قانع کننده نیز بر چنین تردیدهایی غلبه می کند زیرا آنها نشان می دهند چگونه دیگران بر تردید های خود برای استفاده از خدمات شما غلبه کردند.

نکته شماره 3: خاص باشید

ساده ترین راه برای موثر واقع شدن تولید محتوای توصیف نامه ، تمرکز روی جزئیات است.

توصیف نامه زیر برای Unbounce به وضوح ارزش آنها را برای یک تجارت نشان می دهد:

“ما توانستیم مسیر خود را از نرخ تبدیل 5٪ ، تا 20٪ بهبود دهیم. مشتری ما بدون رانندگی بیشتر، چهار برابر بیشتر از آنچه در گذشته سود بدست می آورد، بازخورد دریافت کرد.”

نمی توانید تأثیر کار خود را اندازه بگیرید؟ یا شاید مشتری شما نمی خواهد ارقام را به اشتراک بگذارد. نگران نباشید، نحوه نوشتن توصیف نامه شما هنوز هم می تواند خاص باشد. برای این مورد می توانید متن توصیف نامه زیر را مشاهده نمایید:

” من به امید بهبود وب سایت کسب و کارم در Enchanting Copywriting ثبت نام کردم …

اما به نتایج بیشتری دست پیدا کردم. من یاد گرفتم که چگونه به طور خاص برای موضوعات مد نظرم خود بنویسم. فرمول هایی را در نوشتن یاد گرفتم که می توانم برای هر چیزی از عنوان ساده یک ایمیل تا کتاب الکترونیکی از آنها استفاده کنم. من یاد گرفتم که چگونه از آمار بازدید کنندگان وب استفاده کنم و آنها را در لیست ایمیل های خود قرار دهم ، بنابراین فرصتی پیدا کردم تا خدمات Point of Sales خود را بفروشم”

برای جلوگیری از توصیف نامه های بی اثر و ناکارآمد ، حتماً نکات خاصی را در آنها ذکر کنید.  حتماً از مشتری خود بخواهید که مثال بزند و دقیقاً توضیح دهد که چرا دوست دارد با شما کار کند و از کدام ویژگی شما بسیار خرسند است.

نکته شماره 4: از قدرت فروش توصیف نامه ها استفاده کنید

وب سایت های زیادی متن توصیف نامه های خود را در یک صفحه اختصاصی درج می کنند که کمتر بازدید می شود. برای افزایش قدرت فروش از طریق توصیف نامه های خود، آنها را در صفحه فروش خود قرار دهید تا مشتریان از آنها بازدید نمایند:

بهترین صفحات برای شما موارد زیر می باشند:

– صفحه اصلی خود

– صفحه مربوط به معرفی شما

– صفحات خدمات و محصولات شما

– ایمیل های فروش

– و LinkedIn

درخواست تولید محتوای توصیف نامه سخت است اما از آن هراسی نداشته باشید. جالب است که بدانید که اکثر مشتریان خوشحال می شوند که به شما در ارائه یک توصیف نامه کمک می کنند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.