قصد دارید کسب و کار خود را در اینستاگرام گسترش دهید؟ به بررسی این اینفوگرافی ادامه دهید تا متوجه شوید چرا اینستاگرام یک کانال بازاریابی مناسب با امکانات بی پایان است. اینستاگرام با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است، به طوری که اخیراً از مرز 500 میلیون کاربر ماهانه عبور کرد؛ کاربرانی که روزانه مجموعاً بیش از 95 میلیون پست اعم از تصویر یا فیلم را در این فضا به اشتراک می گذارند.
تبلیغات از طریق اینستاگرام
این یک فرصت عظیم بازاریابی برای انواع گوناگونی از مشاغل و صنایع با اندازه های مختلف است، اما این درحالی است که هنوز بسیاری از آنها در شبکه های اجتماعی فعال نیستند. تبلیغات در اینستاگرام یک فرصت عالی برای انواع مشاغل به شمار می رود. نه تنها به صورت رایگان و با استفاده از خلاقیت خودتان، بلکه با استفاده از امکانات موجود در این پلتفرم self-serve، می توانید به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. چرا که اینستاگرام هم از همان گزینه های هدف گیری موجود در فیسبوک استفاده می کند.
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
تبلیغات را در اینستاگرام می توان در سه قالب ویدئو، عکس یا کروسل به اشتراک گذاشت. محتوای تصویری، چه به صورت عکس و چه ویدیو، مزیت بیشتری نسبت به تبلیغات مبتنی بر متن دارد، چرا که 40٪ از کاربران نسبت به محتوای تصویری و بصری پاسخ بهتری می دهند تا یک متن ساده.
اگر می خواهید تبلیغات در اینستاگرام را نیز به گزینه های خود برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی اضافه کنید، اینفوگرافی زیر از Buzzoid
را بررسی کنید تا ببینید چرا اینستاگرام می تواند یک نقطه شروع بالقوه برای شغل شما باشد.