مقالات آموزشی

نکاتی درباره استیکرهای فراخوان یا Call to Action اینستاگرام

مفید بود؟

در این بخش به معرفی قابلیت جدیدی از اینستاگرام به نام استیکرهای فراخوان یا Call to Action می پردازیم تا برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. اینستاگرام ابزارهای تجاری جدیدی را معرفی کرده که می توان از آنها برای بهبود تحویل غذا و همچنین افزایش نرخ خرید کارت هدیه در استوری های خود استفاده کرد.

به دنبال پیدایش پاندمی ویروس COVID-19 کسب و کارهای و مردم سرتاسر دنیا با یک واقعیت جدیدی روبرو شده اند.

به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک در طی این دوران چالش برانگیز، روش های جدیدی را به مردم معرفی می کنیم تا با مشخص شدن و پیدا شدن راحت تر کارت های هدیه، آپشن های سفارش غذا و کسانی که در اینستاگرام به جمع آوری کمک مالی می پردازند، از طریق استیکرهای فراخوان از آنها حمایت کرده باشیم.

Call to Action اینستاگرام

استیکرهای فراخوان اینستاگرام که به تازگی اضافه شده اند را می توانید در بخش بسته ی استیکرها یا Sticker Tray پیدا کنید که برای وارد شدن به این قسمت می توان از آیکون لبخند مربع شکل واقع در گوشه ی بالا سمت راست استفاده کرده و بر روی آن کلیک کنید.

بعد از انتخاب استیکرهای فراخوان، یا از نوع کارت های هدیه یا استیکر سفارشات غذا، از شما خواسته می شود تا یکی از پارتنرهای منتخب اینستاگرام را انتخاب کنید.

خریدهای کارت هدیه و تراکنش های تحویل غذا همگی به کمک یک شخص ثالث یا Third Party تسهیل می شوند.

پارتنرهای ساپورت شده توسط استیکرهای فراخوان اینستاگرام عبارتند از:

• Square

• Kabbage

• Raise

• Yiftee

• Caviar

• ChowNow

• Delivery.com

• DoorDash

• GrubHub

• Postmates

• Seamless

• Uber Eats

بعد از اینکه یکی از پارتنرهای آورده شده را انتخاب کنید، قادر خواهید بود تا لینک مستقیمی برای آنها در صفحه سفارش اضافه کنید.

بعد از اینکه برای بار اول انتخاب خود را انجام دهید، برای دفعات بعدی از شما خواسته نخواهد شد تا دوباره این کار را انجام دهید. خیلی راحت می توانید استیکرهای فراخوان را انتخاب کنید و با انتخاب آنها اینستاگرام، اولویت های انتخابی شما را بخاطر خواهد آورد.

با این حال هر زمان که بخواهید می توانید لینک ها را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر تصمیم بگیرید که لینک Uber Eats خود را به Door Dash در استیکرهای فراخوان خود تغییر دهید، به راحتی این کار امکان پذیر است.

توجه داشته باشید که در هر استوری فقط یک استیکر سفارش غذا را به عنوان استیکرهای فراخوان می توان اضافه کرد. کسب و کارهای کوچک نمی تواند در یک استوری به چندین خدمات تحویل غذا لینک بدهند.

با این حال، این قابلیت برای کسب و کارها قرار داده شده تا چندین استوری پست کرده و در هر کدام به ارائه دهندگان خدمات تحویل غذای متفاوت لینک بدهند.

 

دکمه های پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام علاوه بر ارائه ی ویژگی  جدیدی به نام استیکرهای فراخوان، به کسب و کارها، آپشنی هم برای اضافه کردن دکمه هایی به صفحه پروفایل خودشان که در ارتباط با خریدهای کارت هدیه و سفارشات تحویل غذاست قرار داده است.

این قابلیت دقیقا عملکرد و هدفی مشابه با استیکرهای فراخوان اینستاگرام دارند با این تفاوت که برای مشتریان دسترس پذیری بهتر و بیشتری دارد.

دکمه های پروفایل را می توان طبق مراحل زیر تنظیم و تعریف کرد:

• وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید

• گزینه ی Edit Profile را انتخاب کنید

• زیر گزینه ی Public Business Information، گزینه ی Action Buttons را انتخاب کنید

• زیر گزینه ی Select a Button، گزینه ی Gift Cards را انتخاب کنید

• پارتنری که مایل هستید کارت های هدیه ی شما را به فروش برساند انتخاب کنید. اگر قبلا کارت های هدیه ی خود را با یک پارتنر تنظیم نکرده اید، طبق دستورالعمل های سایت پارتنر منتخب خود عمل کنید.

• لینک پارتنر را برای سرویس کارت هدیه ای که انتخاب کرده-اید، اضافه کنید

• بعد از اینکه وارد وب سایت شدید، بر روی گزینه ی Done کلیک کنید.

برای اینکه بتوانید از آپشن های استیکرهای فراخوان و دکمه ی پروفایل استفاده کنید، داشتن حساب کاربری اینستاگرام از نوع Business یا Creator الزامی است.

توصیه های بیشتر

استیکرهای فراخوان اینستاگرام را هر طور که دوست داشته باشید می توانید استفاده کنید با این حال این شرکت تعدادی توصیه برای استفاده ی خلاقانه ی آنها نیز دارد.

در این بخش چند نمونه از توصیه های اینستاگرام را در مورد استفاده از استیکرهای فراخوان مطالعه کنید:

• مواد جدید را هایلایت کنید: آیتم هایی که جدیدا به منو اضافه شده اند، موارد خاص و هر چیز دیگری که توجه مشتری را به خود جلب می کند را هایلایت کنید

• به اشتراک گذاری منو: در صورتی که آیتم های جدیدی برای به اشتراک گذاری وجود ندارد، به مشتریان در مورد موارد محبوبی که موجود هستند یادآوری کنید

• مراتب تقدیر و تشکر خود را نشان دهید: اجازه بدید مشتریان بفهمند که چقدر حمایت آنها برای کسب و کار و کارمندان شما ارزش دارد و حائز اهمیت است

• تشویق به اشتراک گذاری: از مشتریان خود بخواهید استیکرهای فراخوان شما یا عکس های سفارشات اخیر خود را به اشتراک بگذارند.

• نقد و بررسی ها و نقطه نظرات را به اشتراک بگذارید: استوری ها، حمایت ها و قدردانی های عمومی و نقطه نظرات مشتریان را در مورد کسب و کار به اشتراک بگذارید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.