مقالات آموزشی

نکاتی در مورد ساختن واژه نامه در وردپرس

مفید بود؟

اگر تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه چیزی باعث خوب بودن واژه نامه ها می شود و یا چرا سایت ها از واژه نامه استفاده می کنند، این پست برای شما مناسب خواهد بود. در ابتدا، ما در مورد اینکه چرا سایت ها از واژه نامه ها استفاده می کنند و چه ویژگی هایی از یک واژه نامه مهم هستند، صحبت می کنیم. واژه نامه های بسیاری در سراسر اینترنت وجود دارد، اما همه آنها برای خوانندگان مفید نیستند و یا راحتی لازم را برای چشم ندارند.

پس از ایجاد یک زمینه جامع در مورد واژه نامه ها، آنگاه به چگونگی ایجاد یک واژه نامه در وردپرس خواهیم پرداخت. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است و این امر آن را به بهترین مکان برای ایجاد واژه نامه جدید تبدیل می کند! ایجاد یک واژه نامه در وردپرس بسیار رایج است و افراد زیادی به این شیوه به ساختن واژه نامه برای سایتشان مشغول می باشند. با ما همراه باشید تا در ادامه به نکات بیشتری حول ساخت واژه نامه در وردپرس بپردازیم:

مخاطبان گرامی در نطر داشته باشید در زمینه محتوا شرکت رایامارکتینگ با  بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا  و همچنین تولید محتوا سئو شده  میتواند شما را در این امر یاری کند.

نحوه ساخت واژه نامه در وردپرس

 

• واژه نامه چیست؟

• چرا واژه نامه ایجاد می کنیم؟

• موارد استفاده از واژه نامه ها

• ویژگی های یک واژه نامه خوب

• ایجاد واژه نامه در وردپرس

• افزودن اصطلاح به واژه نامه CM

• طراحی واژه نامه در وردپرس

• نتیجه گیری

1. واژه نامه چیست؟

تعریف واژه نامه دو قسمت دارد:

-واژه نامه مجموعه ای از اصطلاحات و تعاریف است که مربوط به یک موضوع خاص می باشد.

اگر فردی به دنبال درک مشکلی با ماشین باشد ممکن است از واژه نامه قطعات خودرو استفاده کند. واژه نامه ای که به خوبی نوشته شده باشد، توصیف می کند که هر قسمت ماشین چه کاری انجام می دهد.

-اصطلاحات در واژه نامه به صورت ویژه درک یک موضوع خاص را افزایش می دهند.

در مثال قسمت های مربوط به اتومبیل، اصطلاحات واژه نامه مخصوص درک مکانیک های اتومبیل می باشد. واژه های نامرتبطی مانند قطعات موتورسیکلت یا دوچرخه در واژه نامه قطعات خودرو جای نمی گیرند.

اینجاست که واژه نامه با فرهنگ لغت متفاوت خواهد بود. در حالی که واژه نامه به موضوع خاصی مربوط می شود، فرهنگ لغت شامل اصطلاحات غیرمرتبط می باشد. اگرچه ممکن است برخی این دو اصطلاح را به جای یکدیگر استفاده کنند، اما توجه به این نکته مهم است که تنظیم اصطلاحات در ایجاد یک واژه نامه با تنظیم اصطلاحات درایجاد فرهنگ لغت معادل نیست.

 

 

نکته مهم در رابطه با یک واژه نامه، صرف نظر از نوع سایت مورد استفاده، بحث آموزش است.  این نکته باید در پس ذهن هر نویسنده ی واژه نامه، در هنگام انتخاب اصطلاحات و تعاریف وجود داشته باشد. این بدان معناست که اگر یک واژه نامه نتواند به طور موثر به بازدیدکنندگانش مطلبی را آموزش دهد، بی فایده خواهد بود.

2. چرا یک واژه نامه ایجاد می کنیم؟

اگر هدف واژه نامه ها آموزش است، چرا وب سایت ها می خواهند اصطلاحات خاصی را آموزش دهند؟ واژه نامه زمانی مفید است که موضوعی با استفاده از اصطلاحات مختلف توسط افراد مختلف در صنعت توضیح داده شود. به عنوان مثال موضوع اصلی این پست را در نظر بگیرید.

در حالی که برخی از افراد از کلمه ی “واژه نامه” استفاده می کنند ، برخی دیگر از “فرهنگ لغات” استفاده می کنند. این دو معنی یکسانی دارند. یک فرد عادی می تواند به سرعت دو اصطلاح را به جای یکدیگر به کار ببرد، در حالی که اگر شما تنها یک اصطلاح را برای توضیح یک موضوع شنیده باشید، اصطلاح جدید شما را از این کار دور می کند.

عدم درک یک اصطلاح می تواند خوانندگان را از درگیر شدن با محتوای شما باز دارد. این موضوع حتی ممکن است باعث شود برخی سایت شما را ترک کنند زیرا آنها این مطالب را همانگونه که در ذهن خود تصور می کنند می بینند. یک واژه نامه به شما این امکان را می دهد تا خوانندگانی را که در یک موضوع خاص متخصص نیستند نیز شامل کنید.

 

 

به جای اجتناب از به کار بردن برخی کلمات که ممکن است در پیام شما کامل باشند، برای توضیح آنها وقت بگذارید. خوانندگان چیزهای جدیدی یاد می گیرند و ارتباط بهتری با محتوا برقرار خواهند کرد. همچنین، این ریسک که خوانندگان از سایت شما برای جستجوی یک تعریف خارج شوند، را نخواهید داشت.

واژه نامه مکانی را برای یافتن اطلاعات خوانندگان در صورت نیاز فراهم می کند. و به عنوان یک منبع اضافی جهت تکمیل مطالب به حساب می آید.

3. موارد استفاده از واژه نامه آنلاین

در اینجا موارد مختلفی برای واژه نامه آنلاین آورده شده است.

آموزش الکترونیکی

اگر می خواهید یک موضوع خاص را تدریس کنید، داشتن یک مکان اصلی برای دانش آموزان جهت یادگیری اصطلاحات مفید است. این یک منبع یادگیری دیگر به یک وب سایت آموزش الکترونیکی اضافه می کند و به کاهش زمان یک مربی برای پاسخ دادن به سوالات رایج کمک می کند.

وب سایت های نیچه ای

وب سایت هایی  هستند که جایگاه خاصی را اشغال می کنند و می توانند از واژه نامه ها بهره مند شوند. وب سایت های تخصصی فضای خاصی را اشغال می کنند و این فضا ممکن است شامل یک واژه نامه خاص باشد. تعامل با محتوای تخصصی خود را افزایش دهید و اطمینان حاصل کنید که خوانندگانی که متخصص نیستند نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

تجارت الکترونیکی

واژه نامه همچنین برای سایت های مربوط به تجارت الکترونیکی مفید هستند و می تواند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. تجارت الکترونیک نه تنها می تواند برای توصیف کاربرد محصولات یا محصولات خاص خود استفاده گردد، بلکه همچنین این امکان را به شما می دهد که تعاریف واژه نامه را به طور مشخص برای اشاره به محصولات خود نیز طراحی کنید.

 

 

به عنوان مثال، اگر قطعات مربوط به دوربین را می فروشید، واژه نامه قطعات دوربین را برای خوانندگان خود درج کنید. محتوای تعریف واژه نامه را می توان به گونه ای طراحی کرد که به یک محصول خاص یا گروهی از محصولات اشاره کند.

اینها فقط سه نوع سایت هستند که می توانند از واژه نامه بهره مند شوند. واژه نامه کاربردهای خلاقانه بیشتری دارد.

4. ویژگی های یک واژه نامه خوب

داشتن یک واژه نامه خوب به معنای دادن اطلاعاتی است که خوانندگان به دنبال آن هستند تا بتوانند بهتر با محتوای سایت شما ارتباط برقرار کنند.

در اینجا برخی از ویژگی های عمومی در ارتباط با واژه نامه های خوب جهت ساخت واژه نامه وجود دارد:

پیمایش آسان 

بازدیدکنندگان واژه نامه شما باید بتوانند اصطلاح مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. این معمولاً به معنای قرار دادن اصطلاحات به ترتیب حروف الفبا است، اما اگر اصطلاحات زیادی دارید، بهتر است که به روش¬های جایگزین برای سازماندهی اصطلاحات فکر کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید اصطلاحات را براساس دسته بندی ها مرتب کنید به جای اینکه آنها را در یک لیست طولانی قرار دهید. همچنین می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید “بیشترین بازدید” یا “بیشترین موارد جستجو شده” را مشاهده کنند. افراد بسیاری وجود دارند که به دنبال اصطلاحات خاصی هستند.

در بسیاری از واژه نامه ها فقط می توان اصطلاحاتی را مشاهده کرد که با یک حرف خاص شروع می شوند. این مساله به بازدیدکنندگان سایت کمک می کند تا اصطلاح خاصی را سریعتر از اینکه کل حروف الفبا را پیمایش کنند، پیدا نمایند.

سهولت پیمایش همچنین می تواند به معنای افزودن یک تابع جستجو باشد تا بازدید کنندگان بتوانند فوراً اصطلاح مورد نظر خود را پیدا کنند. جستجو ساده ترین راه جهت یافتن محتوا برای بسیاری از افراد است.

 

درک آسان 

اگر تعریفی که ارائه می کنید مانند کلمه ای که می خواهید آن را تعریف کنید پیچیده باشد، واژه نامه ای که درست می کنید، مفید نخواهد بود. با این کار شما تنها خوانندگان خود را بیشتر نسبت به خود بیگانه خواهید کرد. از حرف های دست و پا شکسته در تعریفتان خودداری کنید. (jargon) (کلماتی که فقط یک گروه تخصصی آن را می فهمند) اطمینان حاصل کنید که به این سوال پاسخ می دهید: “این اصطلاح به چه معناست؟” به این فکر کنید که خواننده در صورت نیاز به یک تعریف به دنبال چه نوع اطلاعاتی است و تلاش کنید که آن اطلاعات را به آسان ترین روش قابل فهم ارائه دهید.

ممکن است ایده ی مفیدی باشد که فردی را داشته باشید که با اصطلاحات آشنا نیست و تعاریف را بخواند و نظر خود را ارائه دهد.

تصاویر و / یا فیلم

 

برای سوژه های خاص، تصاویر جهت درک یک اصطلاح، بسیار مفید هستند. مثال واژه نامه قطعات اتومبیل را که پیش تر مورد استفاده قرار دادیم را در نظر بگیرید. برای خواننده مفیدتر است که ببیند قطعات ماشین واقعاً چگونه هستند تا بتواند آن را در اتومبیل خود پیدا کند.

ویدئو نیز ممکن است برای توضیح اصطلاحات مفید باشد. به عنوان مثال، اصطلاحات رویه ای مانند یک تکنیک خاص ممکن است به راحتی با یک ویدیوی Youtube توضیح داده شوند. این کار پاسخی سریع و جذاب را ارائه می دهد که ممکن است پاسخ بهتری را نسبت به اینکه صرفا از کلمات استفاده کنید، ارائه دهد.

مترادف

همانطور که قبلاً ذکر شد، همه افراد از کلمات یکسان برای یک کاربرد استفاده نمی کنند. به همین دلیل است که واژه نامه شما باید دارای مترادف و یا کلمات دیگری که مردم ممکن است از معنی آن استفاده کنند، باشد.

افزودن مترادف می تواند تعداد افرادی که از واژه نامه شما بهره می برند را افزایش دهد، زیرا اگر فردی معنی یک اصطلاح را نداند، در صورت نشان دادن مترادفی از آن واژه، ممکن است بتواند معنای آن را به سرعت درک کند.

موضوع مورد نظر را بچسبید! 

اطمینان حاصل کنید که اصطلاحات و تعاریف شما مربوط به همان موضوع کلی است. اگر بخواهید چندین موضوع را در یک واژه نامه قرار دهید، ممکن است آشفته به نظر برسد و خوانندگان در یافتن اصطلاحی که می خواهند با دشواری بیشتری مواجه شوند.

اگر می خواهید یک واژه نامه با چندین موضوع ایجاد کنید، اطمینان حاصل کنید که موضوع مد نظر شما دارای یک تم اصلی است. همچنین، با دسته بندی اصطلاحات، تمرکز خوانندگان را بر روی یک موضوع دقیق تسهیل بخشید.

درخواست پیشنهاد کنید!

آمازون زیر هر بررسی محصول یک سوال دم دستی اضافه می کند: “آیا این بازدید برای شما مفید بوده؟” با این کار کاربران می توانند در مورد سودمندی بازدیدها  بازخورد دهند.

 

در بسیاری از بررسی های آنلاین سوال می شود که:  “آیا این مطلب مفید بوده است؟” همین سوال را می توان در مورد تعریف واژه نامه استفاده کرد. به خوانندگان اجازه دهید تا تعاریف واژه نامه را ارزیابی کنند یا پاسخ دهند. هنگام تلاش برای ایجاد بهترین واژه نامه ممکن، بازخورد می تواند راهکاری مفید باشد. این کار به شما این امکان را می دهد تا اطمینان حاصل کنید که خوانندگان، واژه نامه و تعاریف خاص را مفید می دانند. این امر همچنین امکان فیلتر کردن با اصطلاحات “مفیدترین” یا “سودمندترین” را فراهم می کند چرا که این احتمال وجود دارد که اگر بسیاری از افراد موردی را مفید بدانند، دیگران نیز آن را خواهند دید.

سادگی

تعاریف را تا حد ممکن کوتاه و ساده نگه دارید. اگر در موضوعی متخصص باشید، ممکن است خیلی راحت وارد جزئیات عمیق شوید. نه تنها خوانندگان کمتر تعاریف طولانی را می خوانند، بلکه تعریف طولانی خواننده را از محتوایی که می خواهید روی آن تمرکز کند دور می کند. به خاطر داشته باشید که، واژه نامه ابزاری است که به خوانندگان شما کمک می کند و محتوای موجود را افزایش می دهد نه اینکه جایگزین کند.

5. ایجاد واژه نامه در وردپرس

حال که فهمیدیم چرا داشتن یک واژه نامه مفید است و یک واژه نامه خوب چگونه به نظر می رسد، نحوه ایجاد واژه نامه در وردپرس را بررسی خواهیم کرد. ما از پلاگین CM Tooltip Glossary برای ساخت واژه نامه در وردپرس استفاده می کنیم. این پلاگین دارای گزینه های زیادی برای ایجاد یک واژه نامه زیبا و دلخواه است. داشتن همه ویژگی های یک واژه نامه خوب با این افزونه کار ساده ای است.

این افزونه نه تنها یک واژه نامه در وردپرس ایجاد می کند، بلکه با استفاده از یک سری نکات مهم بدون اینکه لازم باشد به صفحه دیگری بروید، به خوانندگان اطلاعات لازم را  می دهد. وقتی خواننده بر روی ابزار راهنمای شناور (نکاتی که با قرار گرفتن کرسر روی آن ظاهر می شود) قرار می گیرد، تعریفی برای وی ظاهر می شود. این تعریف می تواند کاملاً متشکل از کلمات و یا شامل تصاویر و فیلم برای درک بهتر باشد.

 

راهنمای شناور به خوانندگان این امکان را می دهد تا اصطلاح جدیدی یاد بگیرند و با در نظر گرفتن محتوای شما، زمان بیشتری را در صفحه تان صرف کنند.

افزونه راهنمای شناور واژه نامه در وردپرس

یک واژه نامه A-Z ایجاد می کند تا مفاهیم یا زمینه محتوای سایت شما را در درون راهنمای شناور روشن کند. برای افزایش سئو و UEX به صورت خودکار صفحات و بک لینک در سایت شما ایجاد می شود. با فرهنگ لغت و ویکی پدیا ادغام می شود.

قبل از اینکه به جزئیات نحوه کار واژه نامه CM Tooltip بپردازیم ، مهم است که اشاره کنیم ما یک راهنمای ویدیویی در مورد نحوه ایجاد واژه نامه در وردپرس بدون پلاگین داریم. اما توصیه می کنیم ضمن صرفه جویی در وقت از ابزاری اختصاصی مانند CM Tooltip Glossary استفاده کنید. بیایید بیشتر بدانیم!

6. افزودن اصطلاحات به واژه نامه CM Tooltip

پس از نصب افزونه، می توانید اصطلاحات و تعاریف را اضافه کنید. این افزونه این مرحله را تسهیل می بخشد، زیرا افزودن اصطلاحات و تعاریف بسیار شبیه اضافه کردن یک پست است. اگرچه فضای زیادی برای ارائه ی هر تعریف دارید، به یاد داشته باشید که تعریف  را ساده و مرتبط با موضوع قرار دهید.

 

هنگام افزودن اصطلاحات و تعاریف، چندین گزینه برای سفارشی کردن واژه نامه در وردپرس شما وجود دارد:

مترادف

هنگام افزودن اصطلاح جدید، می توانید برای آن مترادف را نیز اضافه نمایید. همانطور که پیشتر توضیح داده شد، استفاده از مترادف ها به افرادی که ممکن است از اصطلاحات مختلفی برای یک چیز استفاده کنند، کمک می کند.

 

به عنوان مثال، اگر “گربه” یکی از اصطلاحات واژه نامه شما باشد، یک مترادف مفید برای اضافه کردن، “گربه سان” است. این به این معنی است که اگر “گربه” یا “گربه سان” در محتوای شما ظاهر شود، تعریف ابزار راهنمای شناور ظاهر می شود.

اگر از اصطلاحات مترادف مطمئن نیستید، می توانید با تلفیق پیشنهادات مترادف API در تنظیمات افزونه، از ویژگی پیشنهاد مترادف استفاده کنید. این موارد ایده های مترادف هستند که می توانید به اصطلاح خود اضافه کنید.

 

تغییرات

علاوه بر ارائه مترادف برای یک اصطلاح، می توانید تغییرات مختلف یک اصطلاح را نیز اضافه کنید. این کار برای عملکرد ابزار راهنمای شناور مهم است. افزودن تغییرات یک اصطلاح تضمین می کند که راهنمای شناور در محتوای شما برای تغییرات همان اصطلاح نشان داده شده است. به عنوان مثال، اگر از کلمه “گربه” به عنوان یک عبارت در واژه نامه استفاده می کنید، “گربه ها” یک تغییرات قابل اضافه کردن به این واژه نامه است. این بدان معنی است که وقتی از “گربه” یا “گربه ها” در محتوا استفاده می شود، تعریف نکات اصلی ظاهر می گردد.

شما همچنین می توانید مخفف و اختصارات مربوط به اصطلاحات را نیز اضافه کنید!

اصطلاحات یا مقالات مرتبط

پلاگین Tooltip Glossary (ابزار راهنمای شناور) به شما این امکان را می دهد که اصطلاحات یا مقالات واژه نامه مربوطه را بهم متصل کنید. اینها شامل پست ها یا صفحاتی در سایت شما است که به اصطلاحات واژه نامه در وردپرس اشاره می کنند. اصطلاحات و مقالات مرتبط در پایین صفحه اصطلاح نشان داده می شوند. می توانید تعداد مقالات مرتبط را در تنظیمات افزونه سفارشی کنید.

 

اضافه کردن تصاویر، ویدئو یا صدا 

با CM Tooltip Glossary شما می توانید به راحتی انواع مختلف رسانه ها را به تعاریف واژه نامه در وردپرس اضافه کنید. این کار تعامل با تعاریف را برای کاربران آسان می کند.

 

اضافه کردن اطلاعاتی از ویکی پدیا، Merriam Webster ، WooCommerce یا آمازون 

به راحتی به منابع مختلف اطلاعاتی متصل شوید تا در راهنمای شناور قرار بگیرید. تعریفی مستقیم از فرهنگ لغت، ویکی پدیا و یا توصیه های محصول از آمازون را اضافه کنید. حتی می توانید محصولات WooCommerce را در سایت خود با یک راهنمای شناور با لینک خرید محصول برای افزایش استراتژی بازاریابی خود، در سایتتان اضافه کنید. این یکی از عملکردهایی است که CM Tooltip Glossary را برای سایت های تجارت الکترونیکی مناسب می کند!

 

سازماندهی اصطلاح بر اساس برچسب ها

همچنین می توانید برای ایجاد واژه نامه در وردپرس، برچسب ها را به اصطلاحات خود اضافه کنید تا آنها را در دسته های مختلف تفکیک نمایید. این برچسب ها قابل جستجو هستند و یافتن دسته ها را برای بازدید کنندگان سایت آسان تر می کنند.

ورود / خروج CSV

در ساخت واژه نامه در وردپرس، اصطلاحات را به عنوان یک فایل CSV به سایت خود وارد یا خارج کنید. اگر می خواهید اصطلاحات و تعاریف را در بین سایت ها منتقل کنید، چنین کاری مفید خواهد بود!

سئو پسند (SEO-Friendly)

اصطلاحات و تعاریف با افزونه های SEO WordPress یکپارچه می شوند. آنها همچنین با ایجاد پیوندهای داخلی، SEO سایت شما را افزایش می دهند.

جهت اطلاع از تعرفه و هزینه سئو کلیک کنید

7. طراحی واژه نامه در وردپرس

این افزونه واژه نامه در وردپرس به شما امکان می دهد واژه نامه ای متناسب با طرح موجود سایت خود ایجاد کنید. نحوه کار:

قلم های سفارشی:

فونت مربوط به اصطلاحات / تعاریف خود را متناسب با سایت خود با انتخاب از لیست قلم های موجود برای زیباتر شدن واژه نامه در وردپرس، سفارشی کنید.

Tooltip Skins:

افزونه ی CM Tooltip Glossary Skins در ساخت واژه نامه در وردپرس به شما امکان می دهد شکل، رنگ، تیرگی و موارد دیگر را به صورت دلخواه تنظیم کنید!

 

3 قالب واژه نامه در وردپرس

سه الگو مختلف وجود دارد که می تواند برای تنظیم صفحه واژه نامه در وردپرس مورد استفاده قرار گیرد: بیسیک، مدرن و Tiles.

 

اصطلاحات برجسته

هنگامی که یک واژه نامه در وردپرس ایجاد می کنید، می توانید اصطلاحات را در انواع مختلف پست ها برجسته (هایلایت) کنید. همچنین می توانید اصطلاحات برجسته شده را در تنظیمات افزونه سفارشی کنید.

کامنت های اصطلاح (Term Comments)

انتخاب کنید که آیا در صفحه های اصطلاح واژه نامه در وردپرس اجازه ی کامنت گذاری می دهید یا نه. اجازه دادن برای گذاشتن کامنت ها در مورد اصطلاحات و تعاریف می تواند بازخورد مهمی را برای اطمینان از یک واژه نامه در وردپرس ارائه دهد.

اشتراک اجتماعی

همچنین می توانید پس از ایجاد واژه نامه در وردپرس گزینه ای برای نمایش اشتراک گذاری اصطلاح در Twitter ، Google+ ، LinkedIn و Facebook قرار دهید.

موبایل پسند (Mobile-Friendly)

در واژه نامه در وردپرس، راهنماهای شناور پاسخگو می باشند. بنابراین دیگر نگران مشاهده در دستگاه های تلفن همراه نخواهید بود.

واژه نامه چندگانه

چندین واژه نامه در یک سایت ایجاد کنید و آنها را به صورت مجزا  نگه دارید.

 

پشتیبانی WPML برای ایجاد واژه نامه در وردپرس:

این افزونه شامل پشتیبانی از سایت های چند زبانه و پلاگین WPML می باشد.

8. نتیجه گیری

افزونه CM Tooltip Glossary  برای ایجاد واژه نامه در وردپرس، ابزاری مفید برای بسیاری از سایت  های مختلفی که به دنبال ایجاد یک واژه نامه مفید و زیبا هستند، می باشد. این افزونه دارای چندین ویژگی و چندین افزونه در دسترس است تا حتی عملکرد بیشتری را به آن اضافه کند.

افزونه دیگر برای ایجاد واژه نامه در وردپرس، CM Tooltip Glossary Log & Statistics است که آمار راهنمای ابزار را ردیابی می کند تا ببیند خوانندگان چگونه با واژه نامه شما ارتباط برقرار می کنند. سعی کنید که دریابید که کدام اصطلاحات رایج تر هستند و اینکه هر چند وقت یکبار خوانندگان به صفحه تان مراجعه می کنند و یا بر روی ابزار راهنمای شناور کلیک می نمایند.

یکی دیگر از موارد الحاقی، CM Glossary Community Terms است که به کاربران ناشناس و ثبت نام شده اجازه می دهد تا اصطلاحات نامه جدیدی را به واژه نامه در وردپرس پیشنهاد دهند. این یک روش دیگر برای افزایش تعامل با سایت شما می باشدزیرا قادر خواهید بود که بازخوردهایی را  دریافت کنید تا یک واژه نامه عالی بسازید.

 

زیبایی این پلاگین در ابزار راهنما شناور موجود در واژه نامه در وردپرس است که به خوانندگان اجازه می دهد تا یک کلمه را سریع تر درک کنند و با محتوای شما درگیر شوند. این کار زمان صرف شده در سایت شما را افزایش می دهد. تعاریف ابزار به راحتی می توانند بخشی از استراتژی بازاریابی سایت شما  بدون توجه به نوع سایت، باشند. برای دیدن واژه نامه CM Tooltip در عمل، به دموی (نسخه نمایشی) پلاگین مراجعه کنید!

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.