مقالات آموزشی

نکاتی در مورد استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی و بررسی ویژگی های آن

مفید بود؟

امروزه بسیاری از افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند، می توانند برای استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی، اقدام کنند. بسیاری از کسب و کارهایی که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند و فعالیت اصلی شان در امور بین المللی است، به محتوای انگلیسی نیاز دارند. کاربران بیشتری در این صورت جذب کسب و کار مد نظر می شوند. این کار به افراد کمک بسیار زیادی می کند که بتوانند مشتریان خارجی شان را افزایش دهند.

یکی از مهمترین اقداماتی که این نمونه کسب و کارها باید به آن دقت داشته باشند، استخدام کردن یک کارشناس تولید محتوای انگلیسی می باشد. ویژگی هایی که کارشناس تولید محتوای انگلیسی دارد شبیه به کارشناس محتوای فارسی می باشد. تنها نیاز است که تمامی نوشتارهای کارشناس انگلیسی، به زبان انگلیسی باشد.

برای اینکه بتوانید جهت استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی اقدام کنید باید به خوبی با زبان انگلیسی و قواعد این زبان آشنایی داشته باشید. مسلط بودن کارشناس به زبان انگلیسی اهمیت بسیار زیادی دارد. در این صورت کارشناس می تواند تمامی محتوای تولید شده را به بهترین نحو ممکن آماده کرده و تحویل کاربر دهد. کارشناسی که استخدام می شود تا تولید محتوای انگلیسی زبان انجام دهد، باید برخی از نکات را رعایت نماید که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

 

ویژگی های کارشناس تولید محتوا برای استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی

برخی از ویژگی های بسیار مهمی که کارشناس تولید محتوا باید برای استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی داشته باشد عبارت است از :

  • 1. مسلط به قوانین سئو

مسلط بودن کارشناس به قوانین سئو(SEO) یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های کارشناس تولید محتوا می باشد. در واقع باید بدانید مهمترین دلیلی که کارشناس برای مطالب متنوع، تولید محتوا می کند سئو است. سئو برای هر یک از کسب و کارهای اینترنتی بسیار اهمیت دارد. باید به خوبی قوانین مربوط به سئو توسط کارشناس مورد بررسی قرار بگیرد و با آنها آشنا باشد.

اگر تولید کننده محتوای انگلیسی تنها به زبان انگلیسی مسلط باشد، ولی قادر نباید محتوا را به صورت سئو شده آماده کند، ارزشی ندارد. در واقع کاربرد تنها به کارشناسی اعتماد می کند که قادر است سئو را برای هر یک از مطالب رعایت نماید. کاربران مطالب قبلی کارشناس را مورد بررسی قرار می دهند تا مطمئن شوند که نویسنده روی امور مربوط به سئو آشنایی دارد.

2. مسلط بودن نویسنده روی بازاریابی محتوا

 یکی از دیگر ویژگی هایی که کارشناس تولید محتوای انگلیسی باید داشته باشد، این است که در مورد بازاریابی محتوا اطلاعاتش دقیق باشد. پیش از اینکه با درخواست استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی موافقت شود، در مورد تخصص او که می تواند بازاریابی محتوا انجام دهد اطلاعات بیشتری کسب می شود.

به طور معمول کارشناسان تولید محتوای انگلیسی برای افزایش فروش، افزایش مخاطب، بالا بردن ترافیک سایت، افزایش بازدید و …. محتواهای انگلیسی را با بهترین کیفیت تولید می کنند. اگر کارشناس نتواند تولید محتوای انگلیسی را برای اهداف کاربر انجام دهد، بدون شک در زمینه کاری خود حرفه ای نیست و تخصص ندارد. اگر حرفه ای ترین نویسنده استخدام شود بدون شک این مشکل به وجود نمی آید.

 

3. مسلط بودن نویسنده روی بیشتر محتواهای انگلیسی

کارشناسی که تولید محتوای انگلیسی را بر عهده دارد باید بسیاری از محتوای انگلیسی که مربوط به مطلب مورد نظر می‌ باشد را بشناسد. مهمترین محتوایی که کارشناس تولید محتوا به تولید آنها می پردازد محتوای متنی می باشد. محتوای متنی تولید شده توسط نویسنده باید بر اساس قوانین سئو و بهینه سازی سایت باشد.

راهنمای مطالعه و همچنین محصول نویسی هر یک از محتواهای متنی باید به وسیله نویسنده روی متن اجرا گردد. توجه داشته باشید که اگر نویسنده برای تولید محتوای انگلیسی به خوبی انواع محتواها را نشناسد نمی ‌تواند به صورت تخصصی محتواها را تولید کند.

4. شناخت ابزارهای متنوع تولید محتوا

یکی دیگر از ویژگی هایی که کارشناس تولید محتوا برای درخواست استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی باید داشته باشد این است که ابزارهای تولید محتوا را بشناسد. برای تولید محتوا ابزارهای متفاوتی مانند نرم افزارها و برنامه های متنوع مورد استفاده قرار می‌ گیرند. تولید کننده محتوا باید به طور کامل آنها را بشناسد و روی آنها تسلط کافی به دست بیاورد. امروزه ابزارهای زیادی هستند که برای تولید محتوا ها طراحی می‌ شوند.

 نرم ‌افزارهای متنوع مانند فتوشاپ، آفیس، ضبط کننده صدا، دوربین و غیره از جمله ابزارهای ضروری هستند که هر فردی باید برای تولید محتوا با آنها آشنایی داشته باشد. با توجه به این مسئله که رقابت در بازار محتوا روز به روز شدیدتر می گردد ابزارهای جدید و نرم ‌افزارهای کارآمدی وارد بازار می‌ شود. به روز نگه داشتن تمامی توانایی ها بر اساس این ابزارها ضروری خواهد بود.

5. رعایت کردن اصول نگارشی زبان انگلیسی

رعایت کردن اصول نگارشی بر اساس دستور زبان انگلیسی بسیار اهمیت دارد. نحوه نوشتار و گفتار نویسنده شخصیت کسب و کار او را نشان می ‌دهد. رعایت نکات مربوط به اصول نگارشی یکی از مهمترین مهارت های کارشناس تولید محتوای انگلیسی به شمار می‌ رود.

آشنایی کارشناس تولید محتوای انگلیسی با اصول نگارشی و قوانین، برای نوشتن محتوای کاربر پسند و جذاب اهمیت دارد. کاربری که یک کپشن و متن استاندارد را به خوبی می تواند بخواند به محتوای تولید شده نویسنده علاقه مند می گردد و برای آن محتوا اعتبار و ارزش قائل خواهد شد. بر همین اساس نویسنده باید در مورد رعایت کردن اصول نگارشی بر اساس دستور زبان انگلیسی اطلاعاتش را بیشتر کند.

6. به کار بردن مطالب جدید

یکی از دیگر ویژگی هایی که زمان استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی به آن دقت می شود، این است که کارشناس به خوبی بتواند مطالب جدید و تازه تولید کند. در صورتی که مطالب دیگر سایت ها را برای تولید محتوا به کار ببرد، رتبه سایت را پایین می آورد و این مسئله برای بهینه سازی سایت اصلا مناسب نمی باشد. با استفاده از چندین سایت معتبر، نویسنده باید مطلبی جداگانه و منحصر به فرد را تولید کند.

 

استخدام کارشناس تولید محتوای انگلیسی و جایگاهش برای رشد کسب و کار

ارزش تولید محتوای انگلیسی زمانی به خوبی مشخص می شود که به رشد و گسترش تخصص محتوا نویسی در کشورهای توسعه یافته، توجه کنیم. هر یک از افرادی که تولید محتواهای حرفه ای انجام می دهند، درآمدهای زیادی به دست می آورند که درآمد آنها به دلیل درآمد بالای شرکت ها و کاربران می باشد. صاحبان کسب و کارهای متنوع درخواست تولید محتوا برای محصولات و خدماتشان را دارند تا بتوانند ترافیک سایت خود را بالاتر ببرند.

امروزه بسیاری از کسب و کارها در امور بین المللی فعالیت می کنند. آنها باید محتوای انگلیسی در سایت خود قرار دهند. با قرار ندادن محتوای انگلیسی در سایت، بازدید کنندگانی که با زبان فارسی آشنایی ندارند، نمی توانند خرید محصولات را از سایت انجام دهند. امروزه بسیاری از کسب و کارها از آنجایی که اینترنتی شده اند، باید برای به دست آوردن مشتریان بیشتر به تولید محتوای حرفه ای دقت داشته باشند.

در صورتی که به خوبی نکات مربوط به تولید محتوای انگلیسی و فارسی در سایت های بین المللی رعایت نشود، بدون شک سایت رتبه بالایی به دست نمی آورد. گوگل به آن دسته از سایت هایی که محتوای انگلیسی سئو شده دارند، رتبه بالاتری می دهد. بنابراین شما می توانید برای بالا بردن بازدید سایت خود از محتوای انگلیسی سئو شده استفاده کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.