مقالات آموزشی

نکاتی درباره معرفی ۵ تکنیک و ترفند برای افزایش تعداد کلیک های ارگانیک

مفید بود؟

یاد بگیرید چگونه رقبای موفق شما از طریق برنامه های هوشمند کاربردی و سئو بهره می برند. کشف کنید چگونه می توان با صرف کمی هزینه کلیک های ارگانیک خود را افزایش دهید. غول های صنعت به دلیل داشتن تیمی قدرتمند، بودجه کافی و شهرت نام برند در نتایج موتورهای جستجو جایگاه خوبی دارند.

ما در این مطلب راهکارهایی را برای افزایش تعداد کلیک های ارگانیک بیان خواهیم کرد:

1- نقاط ضعف رقبای خود را شناسایی کنید

اولین قدم برای رقابت با برندهای معروف ارزیابی نقاط ضعف آن ها است.

تجزیه و تحلیل محتوا

با تجزیه و تحلیل محتوا کار خود را شروع کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Ahrefs کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار خود را پیدا کنید.

 

توجه به قالب محتوایی رقبا

همواره به قالب های محتوایی که توسط رقبا استفاده نمی گردد، توجه داشته باشید. از نمودارها، ویدئوها و فایل های صوتی که باعث افزایش تعداد کلیک های ارگانیک می شوند استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی اقداماتی برای تبلیغ مؤثر محتوا را مطالعه نمایید.

بهبود نحوه نمایش محتوا

شما با بهبود نحوه نمایش در نتایج موتورهای جستجو به آسانی می توانید با رقبای خود رقابت کنید. بیشتر اوقات به دلیل قرار دادن حجم زیاد از محصولات در یک صفحه از سایت و عدم جستجوی آن ها توسط موتورهای جستجو به نتایج خوبی دست نخواهید یافت.

 از محتوای منحصر به فردی استفاده کنید

بهترین راه برای ارائه محتوای منحصر به فرد استفاده از نشانه گذاری ها است. این امر باعث می گردد تا موتورهای جستجو بهتر بتوانند اطلاعات شما را پیدا کنند و در نتایج موتورهای جستجو جذاب تر به نظر برسند.

2- سرعت عمل داشته باشید و زیرکانه عمل کنید

به موقع و سریع سازگار شدن با تغییرات بازار یا مخاطبان جدید می تواند سئو و تعداد کلیک های ارگانیک سایت شما را ارتقا دهد. همچنین اگر بتوانید با توسعه دهندگان خود صحبت کنید و در مورد اولویت ها بپرسید زیرا این امر می تواند باعث پیشرفت کسب وکار شما گردد.

3- عامل موفقیت خود را شناسایی کنید

شناسایی عوامل موفقیت به شما کمک می کند تا در زمان کمتری به نتایج موردنظر خود دست یابید. اگر دارای یک مکان فیزیکی برای خدمات دهی هستید بهتر می توانید نسبت به یک سایت کاملاً الکترونیکی در نتایج موتورهای جستجو فعالیت داشته باشید.

جسور و شجاع باشید

یکی از نقاط ضعف برندهای بزرگ این است که از دستورالعمل های تجاری محکم و ثابتی پیروی می کنند ولی شما به عنوان یک برند کوچک فرصت بیشتری دارید جسورانه عمل کنید.

4- استراتژی خود را تغییر دهید

کلید موفقیت و دریافت کلیک های ارگانیک در نتایج موتورهای جستجو داشتن یک استراتژی عالی است. برای رقابت با برندهای بزرگ توصیه می شود برنامه خود را توسعه دهید و از نقاط قوت رقبا استفاده کنید. پروفایل کاربران یک منبع عالی برای شروع استراتژی های بلند مدت است.

در موتورهای جستجو های دیگری به جز گوگل فعالیت داشته باشید زیرا ممکن است رقبای شما در آن ها فعالیتی نداشته باشند بنابراین شما در اولویت قرار می گیرید.

5- اگر نمی توانید رقبا را شکست دهید با آن ها همکاری داشته باشید

اگر رقیب شما برندی معروف مانند آمازون در بازار یا فروشنده است می توانید از این فرصت استفاده کنید و محصولات خود را از طریق آن ها عرضه کنید. همچنین برندهایی که تجارت الکترونیک ندارند توصیه می شود به جای رقابت با آن ها با یکدیگر همکاری داشته باشید.

نتیجه نهایی

دریافت ترافیک ارگانیک و افزایش تعداد کلیک های رقبا کاری غیر ممکن نیست. لازم است برنامه ریزی خوبی برای رقابت داشته باشید تا بتوانید ترافیک ورودی وب سایت خود را افزایش دهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.