مقالات آموزشی

نظر رسیدن لوکال سئو برای شهرها امروزه چگونه است؟ و رسیدگی کردن به نظرات بد و احساسات منفی آنلاین

مفید بود؟

راههای زیادی برای بهینه ‌سازی وب ‌سایت شما برای جستجوی محلی وجود دارد تا بتوانید شهرهای مختلف را پیدا کنید. فرآیند کامل لوکال سئو برای شهرها را در این مقاله فرا خواهید گرفت.

راههای زیادی برای بهینه ‌سازی وب ‌سایت شما برای جستجوی محلی وجود دارد تا بتوانید شهرهای مختلف را پیدا کنید. همانطور که راههای زیادی برای بهینه ‌سازی وجود دارد، در صورت پیروی از شیوه های نادرستی که به‌ شدت دستورالعملهای گوگل را نقض میکنند، مجازاتهای مختلفی هم در کمین شما خواهد بود.

با حفظ شرح کاملی از تلاشهای سئوی محلی خود، میتوانید از تکراری شدن جلوگیری کرده و از اجرای با کیفیت لوکال سئو برای شهرها و مشتریان خود اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، با یادگیری خم وچم لوکال سئو برای شهرها، میتوانید با ایجاد استراتژی برنده، به جای کپی برداری از رقبا و امیدوار بودن به اینکه با تاکتیکهای سئوی مبهم جریمه نشوید، به خودتان کمک کنید.

لوکال سئو برای شهرها امروزه چگونه به نظر می رسد؟

ناگفته نماند که در مقایسه با کسب ‌وکارهایی که مشروعیت کمتری دارند، کسب ‌وکارهای قانونی و مجاز شانس بیشتری برای رتبه ‌بندی در جستجوی محلی گوگل دارند. این به معنای کسب و کار با محصول یا خدمات برنده است. چیزی بسیار قانع‌کننده که به کاربر کمک میکند تا آنچه را که به دنبالش است، انجام دهد، که با هدف نهفته آنها در پرس و جو مطابقت دارد.

درگیر هیچ تاکتیکی که بازی پلید تلقی میشود، نشوید. چیزهایی مانند خرید لایک یا نظرات جعلی، همچنین کامنتهای جعلی. اینها نه تنها به کسب و کار شما کمکی نمیکند، بلکه میتواند منجر به مشکلات اساسی در عملکرد SERP شما شود. به احتمال زیاد، لوکال سئو برای شهرها بر سایتیشن ها به عنوان لینک، محتوای محلی با کیفیت عالی و دستیابی به جاذبه کافی در اخبار و رسانه های محلی، متمرکز خواهد بود.

اگر چه در نهایت میتوان فاکتورهای جدیدی از جمله سازگاری الگوریتم محلی مبتنی بر موجودیت و جستجوی صوتی را پیاده سازی کرد. جستجوهای Near me نیز اخیرا افزایش یافته است، بنابراین مهم است که استراتژی محلی خود را بر روی بهینه سازی جستجوهای ” Near me ” متمرکز کنید.

صحت اطلاعات در Business Listing ها نیز مهم است

اطمینان حاصل کنید که همه لیستهای کسب و کار (Business Listing) شما با سایتیشن های NAP در سایت شما مطابقت دارند، علائم نگارشی، نمایش دقیق و غیره. همه اینها در اطمینان از صحت لیست کسب و کار شما نقش دارند. اگر مشکلی در این لیستها وجود نداشته باشد، ممکن است در مکان یابی کسب و کار شما و در تفسیر الگوریتم برای لوکال سئو برای شهرها، مشکلاتی وجود داشته باشد.

به عبارت دیگر، ممکن است باعث سردرگمی در مورد محل واقعی کسب و کار شما شود. از موقعیتهای مکانی “دفتر مجازی” استفاده نکنید تکنیک رایج برای لوکال سئو در شهرها شامل استفاده از مکانهای دفتر مجازی است، جایی که کسب ‌وکار یک دفتر مجازی می‌خرد، آن را اجاره میکند و بعد آن را در لیستهای Google My Business سئو محلی خود پیاده‌ سازی میکند.

گوگل اخیرا دستورالعمل GMB را شفاف تر کرده است

گوگل اخیرا دستورالعمل GMB را در مورد قانونی بودن دفاتر مجازی از آنجایی که با مقررات گوگل مرتبط است، شفافتر کرده است، که خبر چندان خوبی برای سازندگان نیست.ما خود در گذشته  مشتریانی داشتیم که به دلیل نادیده گرفتن این دستورالعمل از Google Maps حذف شده‌اند، زیرا رقیب آنها احتمالا آنها را در یک گزارش اسپم بیرون انداخته بود.

این دستورالعمل کمتر شناخته شده برای GMB می گوید که شما نباید از مکانهای دفتر مجازی به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده کنید.تنها زمانی میتوانید از یک موقعیت مکانی خارج از سایت استفاده کنید که در ساعات اداری به طور کامل پرسنل داشته باشید.

این میتواند عواقب منفی و جدی برای سایت شما داشته باشد، از جمله تا حذف کامل لیست GMB شما پیش رود :

اگر این بخش مهمی از استراتژی بهینه ‌سازی  Google My Business شما است، باید پیش از رنج بردن از عواقب آن، هم اکنون از شر آن خلاص شوید (اگر قبلا از عواقب زیر پا گذاشتن این قانون رنج نمی بردید). مطمئن شوید که کسب و کار شما در پنل دانش (knowledge panel) نمایش داده میشود. دادههای ساخت یافته محلی برای دستیابی به یک knowledge panel  در مورد کسب و کار شما، در SERP  ها مهم هستند.

 مطمئن شوید :

  • این دادههای ساخت یافته به درستی اضافه میشوند.
  • اعتبار بخشی در ابزار تست داده های ساختاریافته گوگل.
  • این دادهها زمانیکه ایندکس میشوند مشکلی ندارد.

در اینجا چند دستورالعمل برای اجرای اسکیمای لوکال سئو برای شهرها آورده شده است : نحوه استفاده از اسکیما برای لوکال سئو. اگر لیست کسب ‌وکار شما با خطاهای گرامری در گوگل نشان داده شود، در صورتیکه راستی آزمایی در وهله اول به درستی انجام نشده باشد، بسیار ناخوشایند خواهد بود.

ارزیابی رقبا و بازار شما

انجام تحقیقات مناسب در مورد محتوا و لینکهای محلی رقبا به شما کمک میکند تا یک موقعیت خاص در بازار را نشانه بگیرید. ابتدا، بیایید جایگاهی را بررسی کنیم که اغلب نادیده گرفته میشود، وکلای personal injury . ما در حال تشکیل یک کمپین محلی هستیم که در نهایت شهرهای برتر ایالتها را هدف قرار میدهد.

ما باید بازار عمومی و بازارهای هدف را که متناسب با بودجه ما باشد، شناسایی کنیم. اگر ما یک میلیون دلار بودجه داریم، منطقی است که به دنبال بازارهای بزرگتر مانند لس آنجلس، سن دیگو و غیره  برویم. اما، اگر بودجه ما کمتر باشد، نمیتوانیم به دنبال برخی از بازارهای بزرگتر برویم.

ارزیابی بازار قبل از ارزیابی رقبای محلی مهم است:

شما در حال ارزیابی سهولت رتبه بندی و سایر فاکتورها از جمله ترافیک هستید. اکنون، در حالیکه نمیتوانیم تک تک سایتهای موجود را پوشش دهیم، می‌خواهیم فاکتورهایی را بررسی کنیم که شما باید در شروع کمپین لوکال سئو برای شهرها در نظر بگیرید.

بررسیهای خود را در سطح بودجه و نسبت به جمعیت انجام دهید هر شهری تعداد جمعیت، ویژگیهای جمعیتی و چرخه خرید خاص خود را خواهد داشت.

ارزیابی جمعیت و اندازه بازار به دو دلیل مهم است :

  • بودجه : شما نمی خواهید پول خود را با فروش موتورسیکلت به بازاری که عمدتا به ژاکت علاقه مند است، دور بریزید.
  • شناسایی الگوها : الگوها را شناسایی کنید تا بتوانید کمپین های خود را در این دوره های خرید افزایش داده و زمان بندی کنید.

رقبای خود را ارزیابی کنید

در هر بازار محلی، شرکتهای محلی که محصولات و خدمات مشابهی را ارائه میدهند، با یکدیگر رقابت میکنند. وقتی رقبای خود را ارزیابی میکنید، سهولت رتبه بندی را برای یک بازار خاص ارزیابی میکنید. هنگامیکه رقبای خود را بررسی میکنید، مهم است که به موارد زیر توجه کنید :

  • استراتژی لینک دهی
  • استراتژی محتوا
  • ساختار وب سایت

استراتژی لینک دهی

هنگامیکه صحبت از یک استراتژی لینک دهی لوکال سئو برای شهرها میشود، مهم است که استراتژی ای را انتخاب کنید که بسیار خاص و محلی برای شهر شما باشد. رتبه بندی در جستجوی محلی با رتبه بندی در جستجوی ارگانیک بسیار متفاوت است، فاکتورهای رتبه بندی به میزان قوی بودن سیگنالهای سایت شما، برای موقعیت مکانی کسب و کار شما بستگی دارد.

اینجاست که دایرکتوریهای محلی به کار می‌آیند، آنها میتوانند به شما کمک کنند لینکهایی را برای موقعیت مکانی خودتان، نسبتا سریع و بدون تلاش زیاد دریافت کنید. انواع دیگر لینکهای محلی عبارتند از لینکهایی در وب سایت روزنامه های محلی، لینکهایی از هر وب سایتی که ، نام شهر شما وجود دارد و لینکهایی از اتاق بازرگانی محلی شما.

برای ارزیابی کیفیت وب ‌سایت از مشکلات بعدی جلوگیری کنید:

برای ارزیابی کیفیت وب ‌سایتی که به شما لینک داده، قبل از اینکه آن را دنبال کنید، بسیار مهم است تا از مشکلات بعدی جلوگیری کنید. کمپین لینک دهی محلی شما بیهوده است مگر اینکه دستورالعملهای کیفیت گوگل را کنترل کنید تا مطمئن شوید لینکهای شما دستورالعملها را نقض نمی‌کنند.

 اگر می‌خواهید کمپین لوکال سئو برای شهرها، نتایج را نشان دهد، ضروری است که به دنبال لینکهایی با کیفیت بالا بروید. علاوه بر تمام موارد فوق، باید در نظر بگیرید که چگونه رقبای شما لینک هایی به وب سایت خود ایجاد می کنند. با استفاده از چندین ابزار، میتوانید ارزیابی کنید که رقبای شما تقریبا هر روز به دنبال چه لینکهایی هستند.

استراتژی محتوا

علاوه بر استراتژی لینک دهی، بهینه سازی روی صفحه  بسیار حیاتی است. هنگام ایجاد محتوای محلی، می‌خواهید مطمئن شوید که محتوای شما به صورت محلی متمرکز است و در مناطق محلی مورد نظر شما تا حد زیادی بهینه شده است.

 به عنوان مثال، اگر شما ” وکلای los angeles personal injury ” را هدف قرار دهید، باید اطمینان حاصل کنید که URL، تگهای عنوان، توضیحات متا، کلمات کلیدی متا، H1 ها، H2 ها، محتوا و لینکهای داخلی، پیرامون این عبارت کلیدی بهینه شده اند.

اگر می خواهید هایپر محلی دریافت کنید، استفاده از تگ موقعیت جغرافیایی نیز مهم است:

استراتژی محتوا در هنگام بهینه‌ سازی سیگنالهای محلی شما فوق العاده مهم است، فراموش نکنید که آدرس محل کسب‌ و کار خود را در صفحه به فرم متن درج کنید، به این معنی که، نه به صورت گرافیکی، نه در یک ویدیو، بلکه فقط به صورت متنی.

ما می‌دانیم که همه شما چشمانتان را روی موضوع “کلمات کلیدی متا” می‌چرخانید، اما صدای ما را بشنوید، دلیلی وجود دارد که به این موضوع اشاره می‌کنیم. بله، گوگل و یاهو هر دو اعلام کرده اند که از کلمات کلیدی متا برای رتبه بندی استفاده نمیکنند.

Duane Forrester، مدیر ارشد سابق Bing،  اظهار داشته :

” نظریه ما این است که کلمات کلیدی متا یک سیگنال هستند. یکی از تقریبا هزار موردی که ما تحلیل میکنیم، درست کردن آن یک امتیاز خوب برای ما است، اما دنیای شما را تکان نخواهد داد، سوء استفاده از کلمات کلیدی متا میتواند به شما آسیب برساند. “

به همین دلیل و این واقعیت که همه موتورهای جستجو کارها را کمی متفاوت انجام میدهند، خوب است که حداقل برخی از کلمات کلیدی را در تگ کلمات کلیدی متا قرار دهید، اما افراط نکنید تا جایی که کل استراتژی کلمات کلیدی خود را برای رقبای خود آشکار کنید.

یا حتی بدتر از این، در نهایت با استفاده نادرست از این تگ به عنوان اسپم شناخته شوید!

از آنجایی که موتورهای جستجو از کلمات کلیدی متا برای رتبه بندی استفاده نمیکنند، زمان زیادی را در اینجا تلف نکنید. در بهترین حالت، چند دقیقه را صرف قرار دادن برخی کلمات کلیدی کنید. تعدادی عبارات کلیدی را که به خوبی مورد بررسی قرار گرفته اند و هدفمند هستند، قرار دهید، اما زمان زیادی را صرف کلمات کلیدی متا نکنید. بر این اساس و با احتیاط زیاد ادامه دهید.

یک صفحه محلی بهینه شده چگونه به نظر می رسد؟

بیایید نگاهی به ساختار صفحه ای بیندازیم که به درستی برای سئوی داخلی صفحه بهینه شده است :

تگ عنوان درست بهینه شده

تگ عنوان باید به طول 50 تا 60 کاراکتر بهینه شود، یا می توانید رویکرد جدیدتری را برای بهینه سازی تگ عنوان خود با توجه به عرض پیکسل آن در پیش بگیرید. مانند توضیحات متا  در پایین، تگ عنوان باید شامل کلمات کلیدی موقعیت مکانی مورد نظر، عنوان صفحه یا محتوا و نام تجاری باشد.

در حالت ایده آل، یک ساختار تگ عنوان بهینه شده برای اکثر سایتها میتواند به شکل زیر باشد : کلمات کلیدی محلی در خط مقدم | عنوان محتوا | نام شرکت

توضیحات متای درست بهینه شده

توضیحات متا باید تا حدود 156 کاراکتر بهینه شود. نکته مهم این است که مطمئن شوید که کلمه کلیدی مکان مورد نظر خود را درتوضیحات متا درج کرده اید. در حالیکه این باعث بهبود رتبه بندی نمیشود، این یک پیشرفت غیرمستقیم از طریق داشتن یک نقطه مرتبط دیگر در محتوای شما است و استفاده از کلمه کلیدی هدفمند ترافیک سایت شما را افزایش میدهد.

علاوه بر این، شما میتوانید یک شماره تلفن محلی را به عنوان سیگنال محلی دیگر و همچنین یک نقطه تبدیل اضافه کنید. تعدادی از افراد هستند که مستقیما از نتایج جستجو و با صفحه شما فراخوانی میشوند، زیرا انجام این کار از طریق یک دستگاه تلفن همراه کاملا راحت است.

نشانه گذاری اسکیمای درست بهینه شده برای بهینه سازی محلی یا ریچ اسنیپت ها

نشانه گذاری  Schema.org برای سئوی محلی مهم است، اما یک فاکتور رتبه بندی نیست.به شما این امکان را میدهد که در نتایج ریچ اسنیپت جستجوی گوگل، برای موقعیت مکانی کسب و کار خود ظاهر شوید، که راه دیگری برای افزایش ترافیک سایت شما است.

اما، اشتباه  نکنید، این یک فاکتور رتبه بندی محلی نیست، فقط یک نقطه عطف برای اطمینان از اینکه سایت شما نزدیک به نتایج بالاتر در SERP ها ظاهر میشود.

H1 خوب با کلمه کلیدی محلی هدفمند

یک تگ هدر H1 با کیفیت بالا با کلمه کلیدی محلی مورد نظر شما برای بهینه سازی محلی در صفحه ضروری است. هیچ طول کاراکتر واقعی برای H1 وجود ندارد. فقط مطمئن شوید که کوتاه و گیرا است و آن کلمات کلیدی محلی مورد نظر را به گونه ای در نظر بگیرید که برای افراد، اسپم به نظر نرسد.

متن مقاله فعلی را برای کلمه کلیدی محلی خود به طور طبیعی بهینه کنید روزهای سال 2002 را در سئو به یاد دارید، زمانیکه پر کردن متن با کلمات کلیدی، جزء تکنیک داغ سئو محسوب میشد؟

محتواهای ناخوانا با عبارات کلیدی زیاد، وب را آزار می داد تا اینکه گوگل در سال 2003به روز رسانی فلوریدا را منتشر کرد. در حالیکه بهینه سازی عبارات کلیدی خاص در سئوی عمومی ارگانیک مهم است، در روی دیگر سکه، بهینه سازی عبارت کلیدی محلی در لوکال سئو برای شهرها نیز مهم است.

وقتی چندین صفحه دارید که به چندین مکان اختصاص داده شده است، باید تمرکز خود را بر روی آن صفحات تغییر دهید تا متناسب با آن مکانها باشد.

به عنوان مثال :

اگر در حال بهینه سازی برای یک مکان مانند” وکلای  Orange County personal injury ” هستید، باید مطمئن شوید که صفحه شما برای وکلای Orange County personal injury بهینه شده است. اگر در حال بهینه سازی برای وکلای Long Beach personal injury  به عنوان مکان دیگری هستید، آن صفحه باید برای وکلای Long Beach personal injury  بهینه شود.

محتوای محلی خود را تغییر دهید تا از صفحه ای به صفحه دیگر تا حد زیادی منحصر به فرد باشد ناگفته نماند که حتی اگر در حال بهینه سازی برای مکانهای مختلف هستید، نباید از محتوای یکسانی از صفحه ای به صفحه دیگر برای بهینه ‌سازی مناسب در هر مکان استفاده کنید. آپدیت پاندای گوگل همه اینها را متوقف کرده است.

برای موفقیت در هر صفحه ای که برای مکان متفاوتی بهینه سازی میشود، باید محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

ما دوست داریم از آن به عنوان “روش سئوی محلی سئوی تنبل” یاد کنیم. بعضی افراد نمی‌خواهند برای نوشتن محتوای باکیفیت تلاش کنند، بنابراین به سادگی از محتوای یکسانی از صفحه‌ای به صفحه دیگر استفاده میکنند و قسمتهای مربوط به موقعیت مکانی را تغییر میدهند و فکر میکنند که آنها فقط افراد را از آن مکانها در آن صفحه دریافت میکنند.

در حالیکه تا حدودی این موضوع صحت دارد، اما همیشه اینطور نیست. گذشته از همه اینها، کاملا منصفانه است که سایر بازدیدکنندگان سایت شما که ممکن است از صفحات دیگر بازدید کنند، در نظر بگیرید. شاید آنها در حال برنامه ریزی یک سفر هستند و می خواهند از مکانهای دیگر دیدن کنند؟

 اگر بازدیدکننده سایتی بودید که این رویکرد تنبل را در پیش گرفته و همان محتوا را پیدا کرده، فقط از صفحه ای به صفحه دیگر بر اساس محلی بودن و نه کیفیت محتوا تغییر کرد، چه؟

آیا از آن سایت خرید نمی کنید ؟ یا تبدیل نمیشوید؟

ممکن است با خود بگویید : ” چرا باید از سایتی خرید کنم که به کار خودش آنقدرها علاقه مند نیست که بخواهد محتوایش را برای موقعیت مکانی من تغییر دهد ؟” ناگفته نماند، استراتژی محتوای خود را برای جبران محتوای با کیفیت در هر صفحه بهینه سازی شده محلی تغییر دهید.

به این ترتیب، زمانیکه گوگل به صورت دستی سایت را مشاهده میکند و شما مجبور هستید همه آن محتوا را تغییر دهید، از مجازاتهای الگوریتمی یا بدتر از آن، مجازات های دستی در آینده جلوگیری میکنید.

با نوشتن محتوای طولانی تر، کیفیت محتوای محلی خود را افزایش دهید

علاوه بر این، باید طول محتوا را در لوکال سئو برای شهرها نیز در نظر بگیرید. محتوا‌های طولانی ‌تر معمولا عملکرد بهتری دارند اگرچه همیشه اینطور نیست، حتما  SERP‌های خود را با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل رقبا بررسی کنید تا بفهمید که گوگل واقعا برای چه چیزی به 10 نتیجه برتر پاداش میدهد.

محتوا‌های طولانی ‌تر و عمیقتر میتوانند به طور کلی به نرخ پرش کمتر، نرخ حفظ خواننده و در زمانیکه اطلاعات صحیحی نوشته شود و به خوانندگان منتقل شود، در مجموع شانس بیشتر برای وایرال شدن، دارند. به عنوان یک قاعده کلی، 400 کلمه، طول قابل قبولی برای اکثر صنایع رقابتی در نظر گرفته میشود.

باز هم، این امر توسط رقبای شما در نتایج جستجو تعیین میشود.و همیشه یک اما وجود دارد، شما همیشه باید به سایر عوامل سایت نگاه کنید تا اینکه مواردی مانند لینکهای با کیفیت که به جای فقط محتوا، از رتبه بندی ارگانیک سود میبرند را، رد کنید.

در حالیکه هرگز به طور قطع نمی‌دانید چه چیزی باعث این رتبه ‌بندی عالی شده است میتوانید به یک سایت خوب دست پیدا کنید با نگاه کردن به رقبا در SERP، تصور کنید که چه محدوده کلی را باید هدف قرار دهید.

اما مسئله این است :

یک محتوای 2000 کلمه ای میتواند موفقیت یک محتوای 4000 کلمه ای را هر روز بیشتر کند اگر ارزش و کیفیت بالاتری نسبت به محتوای 4000 کلمه ای داشته باشد.

شما میتوانید شانس موفقیت محتوا را افزایش دهید با اطمینان از اینکه :

  • محتوای شما برای خوانندگانی است که، به موضوعی که شما در مورد آن می نویسید اهمیت می دهند.
  • شما میتوانید محتوا را با کسانیکه میتوانند به شما در انتشار این خبر در مقاله کمک کنند به اشتراک بگذارید.
  •  و مهمترین بخش این است که افراد مورد نظر شما در محدوده موقعیت مکانی شما به محتوایی که برای آن بهینه سازی میکنید نیز اهمیت میدهند.

همه این مسائل و موارد دیگر که باید به عنوان بخشی از استراتژی محتوای لوکال سئو برای شهرها تست کنید.

بیایید بایدها و نبایدها را به طور خلاصه یادآوری کنیم :

  • محتوای بد را از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل نکنید و اطلاعات لوکال سئو برای شهرها را تغییر دهید.
  • محتوای خود را با کلمات کلیدی پر نکنید.
  • به دلیل تنبلی، در کیفیت محتوای خود کوتاهی نکنید.
  • مطمئن شوید که تگ عنوان، توضیحات متا و کلمات کلیدی متا شما به درستی بهینه شده اند.
  • مطمئن شوید که محتوای متنی را به درستی بهینه کرده اید.
  • مطمئن شوید که H2 های خوبی نوشته اید که عبارت کلیدی هدفمند را شامل نمی شود و آنها را به اندازه کافی جذاب، قوی و جالب میکند تا خوانندگان را به بخشهایی از محتوای شما جذب کند.
  •  اگر برنامه لوکال سئو برای شهرها، شامل بهینه ‌سازی برای ریچ اسنپت ها است، مطمئن شوید که نشانه‌گذاری اسکیما را نیز لحاظ کرده اید.

بهینه سازی برای سیگنالهای سئوی محلی خارج از سایت

اولا، مهم است که یک ممیزی برای سئو محلی از تمام سیگنالهای موجود، در خارج از سایت انجام دهید. هنگامیکه این نوع ممیزی را انجام میدهید، میتوانید ارزیابی کنید که آیا سئوی محلی فعلی شما به اندازه کافی خوب است که از آن به جلو حرکت کنید یا نیاز به یک بازسازی کامل دارد.

 اگر نیاز به بازسازی کامل دارد، باید زمانی را صرف تمیز کردن بسیاری از موارد کنید تا بتوانید لوکال سئو برای شهرها را به درستی انجام دهید و انتظارات را برآورده کنید.

رسیدگی کردن به نظرات بد و احساسات منفی آنلاین

در حالیکه گوگل معتقد است که E-A-T بخشی از الگوریتم آنها نیست،دستورالعمل های تصحیح کننده کیفیت گوگل، E-A-T  را به طور عمیق به عنوان چیزی که رتبه دهندگان وب سایت باید هنگام بررسی یک سایت ارزیابی کنند، مورد بحث قرار میدهد.

E-A-T مخفف Expertise، Authoritativeness وTrustworthiness است. بسیاری از سیگنالهای لینک سئو محلی، فاکتورهای سایتیشن و نظرات آنلاین در دسته  اعتماد قرار می گیرند. در حالیکه به دلیل ماهیت اثبات ‌نشده آن، پیشنهاد نمی‌کنیم همه موارد موجود در QRG Google را دنبال کنید، اما منطقی است که مطمئن شوید سیگنالهای محلی شما در حین اجرا تا حد امکان در سطح کیفی بالایی قرار دارند.

مطمئن شوید که همه لینکهای شما از دستورالعملهای وبمستر گوگل پیروی میکنند

 به عبارت دیگر، مطمئن شوید که همه لینکهای شما از دستورالعملهای وبمستر گوگل پیروی میکنند و اسپم ها واضح یا غیرطبیعی نیستند. این بدان معناست که سایتهای رسمی لوکال مهم هستند و دایرکتوریهای لوکال باید تمرکز کوچکی از استراتژی لینک شما باشد. دنبال لینکهای به درد نخور و غیره نروید.

در عوض،محتوای محلی عالی ایجاد کنید که به عنوان آهنرباب لینکهای مجاز عمل کند، که برای اعتبار، تخصص و اعتماد محلی، سودمند و حیاتی است.

این یک حوزه بسیار گسترده است، اما این مقاله باید به شما کمک کند که از جایی دست به کار شوید. ویژگیهای این مقاله را برای ایجاد محتوای متمرکز محلی خود، اعمال کنید.  نظرات بد و احساسات منفی آنلاین به شدت در این امر نقش دارند. پاک کردن هر گونه نظرات منفی با اطمینان از اینکه به مشتریان پاسخ میدهید و نگرانیهای آنها را حل می کنید اولین قدم عالی است.

اما، شما نمی‌خواهید مستقیما آنها را حذف کنید، مگر اینکه خود نظرات، مبنای واقعی نداشته باشند یا نادرست باشند!

در عوض، یک استراتژی بهتر برای استقرار، رسیدگی به نظرات منفی و اجرای بهتر فرآیندهای شرکت برای اطمینان از عدم تکرار مجدد آنها است. سپس، هنگامیکه مردم شروع به ارائه نظرات بهتر و با رتبه بالاتر به شرکت شما میکنند، این میتواند به نظرات مثبت آنلاین کمک کند.

گوگل می گوید که چیزهای خاصتری مانند داشتن یک پروفایل BBB کمکی نمیکند و چیزی نیست که در الگوریتمهای خود استفاده کنند. ممیزی: در لوکال سئو برای شهرها باید به دنبال چه چیزی باشید؟ و چه استراتژیی باید داشته باشید؟

وقتی کار ممیزی  لوکال سئو برای شهرها را شروع میکنید، چندین فرض دارید :

اینکه سیگنالهای خارج از سایت کامل نیستند و اینکه پس از ممیزی با برنامه ای برای اصلاح آنها پیش خواهید رفت. هنگامیکه برای اولین بار سیگنالهای خارج از سایت خود را تست میکنید، باید با اطلاعات تماس کسب و کار شروع کنید.

این معمولا مستلزم جلسه ای با شرکای مسئول است تا مشخص شود نام دقیق و صحیح کسب و کار و اطلاعات منطقه چیست.

ببینید، در یک دنیای کامل، همه ما می‌خواهیم  وب‌ سایتی داشته باشیم که منحصرا متعلق به خودمان باشد و هیچ‌ کس دیگری هم حریف ما نباشد. همه اطلاعات درست است و همه چیز خوب و گول زنک است. با این حال، زندگی تجاری به ندرت به این شکل پیش می رود.

افراد مختلفی در زمانهای مختلف، تخصصهای خاص خود را در وب سایت دارند:

شما ساختارهای سازمانی متفاوتی دارید، سازمانها مجدد بازسازی میشوند، افراد اخراج می‌شوند و افراد به دلایل گوناگون شرکت را ترک میکنند. در این جابجایی، ممکن است اتفاقاتی بیفتد که باعث شود سیگنالهای خارج از سایت کاملا به هم بریزند.

همیشه تقصیر شخص یا آژانس بازاریابی مسئول وب‌ سایتها نیست، اما وقتی نوبت به آژانس بازاریابی می ‌رسد که باید تمام مشکلاتی را که سئوی محلی این سایتها را آزار میدهد، پاک کند، باید یک ممیزی انجام شود. نمایش اطلاعات سئوی محلی خارج از سایت را در پروفایلهای پولی اصلی بررسی کنید

این پروفایلهای پولی عبارتند از Google Local، Bing Local  و Yahoo Local .پس از تکمیل این اولویت پولی، با بررسی پروفایلهای کوچکتر به جلو پیش روید.

بررسی کنید که آیا شما تمام پروفایلهای ضروری سئو محلی را درخواست کرده اید یا خیر

با استفاده از برنامه ای مانند Brightlocal یا  Whitespark، میتوانید تمام پروفایلهای لوکال سئو برای شهرها را بررسی کنید. ساخت داده ‌های جدول، که تک تک نمونه آدرسها را در هر پروفایل ترسیم میکند، مهم خواهد بود.

 چرا این مهم است؟

این مهم است زیرا تغییرات در دادهها میتواند باعث ایجاد مشکلات عمده در رتبه ‌بندی سایت شما در نتایج محلی تا بیشترین حالت ممکن شود. این میتواند به تفاوت بین  Suite، Ste.، و #، تفاوت بین .St و Street ، و تفاوت بین Ave. و Avenue منجر شود. بنابراین، آدرسی مانند :

  • Marketing Agency
  • 9000 West Something Street
  • Newport Beach, California

وقتی نوبت به سئوی محلی گوگل می رسد، وقتی اطلاعات به شکل زیر نوشته شود کاملا متفاوت است :

  • برخی Marketing Agency
  • 9000 W. Something St.
  • Newport Beach, CA
  • 92660

آیا میتوانید تفاوتها را تشخیص دهید؟

بسیار مهم است که مطمئن شوید آدرس وب ‌سایت شما با تمام نمونه ‌آدرسهای موجود در پروفایلهای محلی خارج از سایت شما مطابقت دارد.در غیر این صورت، سیگنالهای لوکال سئو برای شهرها بسیار به هم ریخته میشوند و این میتواند به طور عمده در رتبه‌ بندی محلی شما اختلال ایجاد کند.

استراتژی خود را اولویت بندی کنید تا به پروفایلهای پولی بزرگتر برسید و مابقی پروفایلهای محلی خود را درخواست کنید. پلتفرمی مانند Yext به دلایل کارایی میتواند تفاوت زیادی در اینجا ایجاد کند.

میتوانید Yext را تنظیم کنید تا تمام پروفایلهای شما را برای صحت اطلاعات محلی و همچنین ارسال سریع و دقیق سایت شما به بسیاری از پروفایلهای محلی مختلف، تنظیم کند. و بعد میتوانید به SERP های گوگل بروید وآن سایتهای بسیار کوچکتر را پیدا کنید تا لینکهای سئوی محلی را از آنها دریافت کنید.

BrightLocal همچنین یک سیستم فوق العاده مبتنی بر داشبورد، برای حفظ پروفایلهای محلی شما است:

 سهولت استفاده و رابط کاربری فوق‌العاده آن چیزی است که هنگام انجام این تجزیه و تحلیل و درخواست برای پروفایلهای بسیار مهم، قابل مشاهده است. محتوا و استراتژیهای لینک دهی خود را بر اساس ممیزی کلمه کلیدی خود تعریف کنید. در لوکال سئو برای شهرها استراتژیهای لینک دهی میتوانند بسیار متفاوت باشند.

همه وعده نتیجه را میدهند. مسئله این است که میتوانید محتوا و استراتژیهای لینک دهی را به میزان زیادی تغییر دهید و نتایج متفاوتی بگیرید. اما چگونه باید متوجه شویم چه چیزی برای بازار ما بهتر عمل می‌کند؟شما این کار را با تست روی سایتهایی انجام می دهید که با سایت پولی اصلی شما متفاوت هستند.

حال، بیایید مثالی بزنیم :

می‌خواهیم یک استراتژی محتوا و لینک دهی را برای وکلای Los Angeles personal injury به عنوان یک عبارت کلیدی تعریف کنیم. از طریق تحقیقات مختلف در 10 نتیجه جستجوی برتر گوگل، متوجه می‌شویم که تقریبا همه یک وبلاگ دارند، اما نتایج برتر انتشار محتوای 2500 کلمه‌ای به صورت روزانه است.

بررسی پروفایل لینک آنها در Majestic SEO ، لینکهای متنوعی را با لینکهای مختلف نشان میدهد، لینکهای ارزشمندی وارد بازی میشوند که به احتمال زیاد در رساندن سایت آنها به نقطه برتر کمک میکنند.

پس چگونه میتوانیم این سایت را شکست دهیم اگر بودجه کمتری داریم؟

ما میتوانیم این کار را با تولید محتوای ارزشمندتر انجام دهیم. به این ترتیب میتوانید یک محتوای ۱۵۰۰ کلمه‌ای را دریافت کنید تا از محتوای ۲۵۰۰ کلمه‌ای پیشی بگیرید، با ارزشمندتر کردن آن. شما با نوشتن محتوای با کیفیت بالاتر، محتوایی که مردم به آن اهمیت میدهند و محتوایی که در شبکه‌ های اجتماعی مختلف وایرال میشود، ارزش بیشتری پیدا میکنید.

گاهی اوقات، فقط نوشتن یک محتوای 1500 کلمه ای برای کیفیت، بهتر از محتوای 2500 کلمه ای باعث رتبه بهتر آن میشود.با این حال، به ندرت اتفاق می‌افتد مگر اینکه تعداد زیادی لینک با کیفیت خوب در پشت آن دامنه یا صفحه خاص وجود داشته باشد .

 همانطور که محتوا و استراتژی لینک دهی خود را تعریف میکنید، استراتژی رسانه های اجتماعی خود را نیز در نظر داشته باشید. کاربرانی را هدف قرار دهید که به موضوعاتی که در مورد آنها می نویسید، اهمیت می دهند و مطمئن شوید که اینفلوئنسرها را هدف قرار می دهید که محتوای شما را به اشتراک می گذارند تا فرصتی برای وایرال شدن داشته باشید.

 ساختن آن استراتژی رسانه های اجتماعی کمی فراتر از محدوده این مقاله است، اما شما در این مقاله این ایده را دریافت می کنید.

مطمئن شوید که کاربران محلی را هدف قرار دهید:

و مطمئن شوید که کاربران محلی را هدف قرار دهید که به محتوای محلی شما اهمیت می دهند و به اشتراک می گذارند و پیام شما را به مشتریان بالقوه برند شما می رسانند.

به یاد داشته باشید، ویژگیهای فیزیکی، به اشتراک گذاری و افزایش دسترسی اجتماعی محتوا، کمکی به رتبه بندی نمی کند، این کمک میکند تا به طور غیرمستقیم اعتماد به گوگل ایجاد شود و بنابراین رتبه شما در نهایت به شکل غیر مستقیم افزایش می یابد.

 با این حال، اشتراک گذاری اجتماعی به طور مستقیم رتبه شما را افزایش نمیدهد:

 انطباق همیشه علت نیست. شما باید 100٪ اطلاعات محلی صحیح در مورد تمام پروفایل های سئو محلی داشته باشید، نه فقط پروفایلهای پولی اصلی اگر تمام اصلاحات لوکال سئو برای شهرها را انجام داده اید و هنوز رتبه بندی محلی را کسب نکرده اید، به تمام سئوهای خارج از سایت خود، از جمله پروفایلهای سئوی محلی نگاه کنید.

 ممیزی هر دو لینک، اطلاعات موقعیت مکانی بهینه سازی در سایت و پروفایلهای لوکال سئو برای شهرها به شما کمک میکند تا در درازمدت از مشکلات بعدی خلاص شوید و از انجام مجدد ممیزی جلوگیری کنید. علاوه بر این، فراموش نکنید که اطلاعات محلی وب سایت خود را به صورت متن درج کنید.

همانطور که گفته شد، همیشه ایده خوبی است که ممیزی های لوکال سئو برای شهرها را حداقل هر شش ماه، اگر نه هر 90 روز، انجام دهید.به این ترتیب، میتوانید مطمئن شوید که کمپین سئوی محلی شما به کاه دان نمی زند و تا زمانیکه به رتبه اول در نتایج محلی دست یابید، همچنان در مسیر خود باقی می ‌مانید.

اشتباه نکنید : سئوی محلی مانند سایر وظایف سئو به استراتژی و تجزیه و تحلیل نیاز دارد

سئوی محلی میتواند یک تلاش فوق العاده پیچیده باشد. این امر به ویژه زمانی صادق است که چندین مکان درگیر باشند. با این حال، با پیروی از بهترین شیوه‌ ها، در نظر گرفتن به ‌روزرسانی های الگوریتم گوگل، (تحقیقات صحیح) و ارزیابی دقیق استراتژی خود، میتوانید رتبه‌های بالای سئوی محلی را بدون جریمه برای سایت خود به دست آورید.

پیروی از اقدامات مجاز، محتوا و استراتژی لینک دهی و همچنین خود دستورالعملهای وبمستر گوگل به شما کمک میکند تا به این هدف برسید. به‌ علاوه، انجام اعتبارآزمایی لازم به شما کمک میکند تا از رقابت در گروه برندها عبور کنید.پس از همه این داستانها، به همین دلیل است که همه ما سئوی محلی را درست انجام می دهیم؟ ما در لوکال سئو هستیم تا در طرف برندها باشیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.