تاکتیک های محتوا نوید بخش تغییر نتایج بازی می باشد. اما بیشتر محتواها از این تاکتیک ها تبعیت نمی کنند. در اینجا چگونگی مرتبط سازی محتوا، بدون استفاده از این تاکتیک ها توضیح می دهیم.
در خصوص “تاکتیک” های محتوا دائما بحث می شود. آسمان خراش ها، نسخه های 2.0، فرم طولانی، اینفوگرافیک ها.
همه آنها نوید تغییر نتایج بازی را می دهند.
اما آیا این تاکتیک ها واقعا برای اکثر کسانی که آنها را اجرا می کنند، اثربخش می باشند؟
خیر.
اکثر تاکتیک های بازاریابی عمر کوتاهی از ایده گرفته تا محبوبیت انفجاری دارند، که با یک ضربه سریع از میدان خارج می شوند.
با اجرای این “تاکتیک” ها از سوی افراد بیشتری، آنها به راهنماهای معمول برای عملکرد پایه تبدیل می شوند و نه هک های یک رشد جادویی که شما را یک شبه از نقطه صفر به قله قهرمانی برسانند.
بنابراین، چگونه بدون استفاده از این تاکتیک ها، می توانید محتوای مرتبط تولید نمائید؟ در اینجا چگونگی آن را بیان می کنیم.
تاکتیک های محتوا به سرعت از بین می روند
ایده یک تاکتیک بازاریابی، تاریخ مصرف دارند و به سرعت از بین می روند.
تاکتیک ها طول عمرشان را فریاد نمی زنند. آنها نشان دهنده مدت زمان موفقیت کسانی هستند که اولین مزیت بازار را دارا می باشند.
به شما توصیه می کنیم مقاله
6روش بازاریابی ایمیلی که می تواند نتایج سئو شما را تقویت کند را مطاله نمایید
تاکتیک های محتوا اغلب به سختی حاصل می شوند و ماه ها بعد فراموش می شوند، زیرا هزاران نفر این تاکتیک ها را با قدرت تمام اجرا می کنند.
مورد و نکته…
با 700 جستجو دیگر این تکنیک، تکنیک جدیدی نیست.
این امر به معنای ارجاع به تکنیک آسمان خراش یا هر تاکتیک محتوایی دیگر نیست.
اتیک های آسمان خراش برای نویسندگان و خوانندگان اصلا جالب نیست:
• فرم بلند بالا
• تاکتیکی
• عمیق
• گام به گام
• همه جانبه، یک توقف- خرید برای دانش
• بهبود آنچه در حال حاضر موجود است، جهت فراهم سازی تجربه بهتر برای کاربر
و برایان دین یک بازاریاب فوق العاده است. اما این چیز جدیدی نیست. این فقط برند دار شده، برچسب گذاری شده است و آماده مصرف از سوی افراد زیادی به عنوان یک کالای بسته بندی شده است.
اگر حتی امروز به نوشتن یک پست بدون عوامل ذکر شده در بالا در مورد موضوعات رایج فکر می کنید، در واقع خودتان را دست انداخته اید. SERP ها تحت سلطه برند های بزرگ، محتواهای خوب و ارتباطات اجتماعی بزرگ هستند.
این “تاکتیک” ها دیگر مانند Hamilton “The Babe” Porter مورد توجه قرار نمی گیرند، زیرا همه در حال اجرای آنها هستند.
همانطور که اندرو چن می گوید، “با گذشت زمان، همه استراتژی های بازاریابی منجر به نرخ کلیک های ناخوشایند می شوند.”
و این یک مشکل است.
در ابتدا، تاکتیک ها محرک های جدیدی هستند که می توانند باعث رشد فوق العاده ای شوند. اما با گذشت زمان و تنظیم رفتار کاربر، تازگی آنها از بین می رود.
هنگامی که تازگی از بین می رود، پیامدهایی را به دنبال دارد :
برای ماندن در بالادست بدون بزرگترین تاکتیک ها چه کاری می توانید انجام دهید؟
زمان، پول و انرژی خود را صرف ایجاد برندی کنید که مردم آن را دنبال می کنند.
در اینجا نحوه عملکرد حال حاضر چند شرکت آمده است.
برندسازی تنها “تاکتیک” ماندگاری است که به آن نیاز دارید
همه افراد دائما در جستجوی پست/موضوع همیشه سبز هستند.
مگر اینکه شما آن را ده سال پیش هنگامی که 500 کلمه، فرم طولانی و کاربردی بوده است، نوشته باشید و سپس آن را در دهه گذشته به طور مداوم به روزرسانی کرده باشید، ضمن اینکه به تدریج قدرت دامنه و قدرت برند خود را افزایش دهید، خوش شانس نیستید.
اگر می خواهید یک وبلاگ جذاب باشید، من یک خبر برای شما دارم:
اگر می خواهید برجسته باشید، در دام این نوع محتوا نیفتید.
مطمئنا بسیار خوب است که محتوای منتشر شده را در وبلاگ خود قرار دهید و ده ها پست در آنجا داشته باشید.
به نظر عالی می رسد، اما یک مطلب وجود دارد.
“اما خوانندگان وفادار به احتمال زیاد آن را دوست خواهند داشت”، آنها قبلا این مطالب را در جاهای دیگر خوانده اند.
میزان دسترسی و لینک هایی که باید برای تبدیل این نوع محتوا به یک کابوس ROI بکار برید را باید تبلیغ کنید.
محتوای سطح پایین، غالبا پول و زمان تلف شده ای است که می تواند برای محتوای واقعی و تأثیرگذار که برند شما را می سازد، صرف شود.
افراد به ندرت به نکات XX لینک می زنند.
بلکه آنها اغلب به قطعات قابل تامل لینک می زنند.
اجازه دهید HubSpots جهان بر پست های اشباع شده TOFU که حداکثر ظرف مدت 15 ثانیه حذف شده است و نرخ پرش عظیمی را ایجاد کرده است، تسلط داشته باشد.
در عوض، پول خود را بر روی محتوای سازنده برند تجاری تان سرمایه گذاری کنید که روایتگر داستانی است که افراد نمی توانند آن را نخوانند.
مورد و نکته: سال دریفت بدون فرم ها.
اگر از قبل نمی دانید، دریفت (Drift ) یک ابزار بازاریابی محاوره ای است که بقای آن منوط به آینده گفتگو، چت بات ها و چت است.
منصفانه باید گفت که اگر به درستی اجرا شود، فرم ها همچنان غالب هستند.
بنابراین با از میان برداشتن “محتواهای دارای اشتراک پرداخت” (فرم ها)، آنها سهم کل کسب و کار خود را به عنوان اثبات مفهوم، در صف مقدم قرار می دهند.
حالا این قلابی است که برای رهایی از آن مشکل خواهید داشت.
توجه شما را جلب می کند. شما را کنجکاو می کند. شما نمی توانید بدون خواندن این که درنهایت چه اتفاقی برای کسب و کار آنها افتاده است، آنها را رها کنید.
آیا آنها محصول خود را از میان بر می دارند؟ چگونه بر روی فروش تأثیر گذار بودند؟ آیا آنها با این رویکرد غیر متعارف و جدید پیشرفت کردند؟
برای رسیدن به جواب سوال های بالا شما مجبور به خواندن آنها هستید.
بافر یکی دیگر از نمونه های درخشان محتوای ایجاد برند است. در سال 2017، آنها پستی در مورد دسترسی ارگانیک به فیس بوک منتشر کردند.
همانطور که می توانید بگویید، این پست دیگری برای” XX راه برای دستیابی بهتر به ارگانیک” نیست.
در عوض، داستان دیوید و جالوت داستان دیگری از بافر بود که برند خود را با انجام خلاف آنچه نرم افزار آنها تشویق می کردف به خطر انداختند.
در این پست، آنها استراتژی جدید خود را در زمینه اشتراک گذاری کمتر در شبکه های اجتماعی (علیرغم اینکه محصول شان در زمینه نشر اجتماعی قرار دارد)، اجتناب از جذب فالورهای انفجاری و فقط ارسال بهترین مطالب به صورت طبیعی تا آنجا که ممکن است، نشان دادند.
اگر بار دیگر برای نوشتن در مورد موضوعی پرطرفدار، مانند دسترسی ارگانیک، به نوشتن ده پست برتر SERP نمی پردازید. یک دیدگاه منحصر به فرد اضافه کنید که تاکنون لمس نشده است.
در غیر این صورت، غول های بزرگ SERP شما را با قدرت دامنه و توزیع محتوا به زمین می زنند، حتی اگر نسخه و توصیه آنها بدتر از شما باشد.
به قول آقای شگفت انگیز، محتوایی تولید کنید که اختصاصی است.
چیزهای پرتکرار، چیزهای پر زحمتی نیستند.
مثال؟ پستی که ما در Codeless در مورد خدمات محتوای سنتی و تولید انبوه نوشتیم:
این منحصر بفرد.
13000کلمه است.
برای تجزیه و تحلیل داده های پیچیده، تصاویر سفارشی و مارک دار وجود دارد.
یک سال برنامه ریزی آن طول کشید و اجرای آن ماه ها زمان برد.
هزاران دلار بودجه صرف آن شد.
ما هفته ها در خصوص کلمات کلیدی جستجو کردیم و به مصاحبه با نویسندگان برتر تولید محتوا در این فضا پرداختیم تا نظرات بی طرفانه ای ارائه دهیم.
نتیجه؟
محتوایی که یک برند را ایجاد می کند و سالها بعد نیز وجود خواهد داشت. آن چهار نکته ای که همه ما در صدها وبلاگ دیگر دیده ایم و هر نویسنده نیمی از آنها را می تواند در چند ساعت تولید کند، نیست.
بافر بعدی باشید، نه پست لیست فراموش شده بعدی.
ارتباطات واقعی، موجب فعال شدن دسترسی واقعی می شود
شما به تازگی محتوای دیگری درباره یک موضوع بازاریابی محبوب نوشته اید.
مرحله بعدی چیست؟ لینک را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنید، ، بازاریابی 101. #برنده!
مگر اینکه قبلا 100000 طرفدار پیدا کره باشید که منتظر مقاله بعدی شما باشند، این کار چندان برای دسترسی شما مفید نخواهد بود.
و متعاقبا، چندان به درد لینک ها، ارتباط، نام تجاری و غیره کار نخواهد خورد.
هیچ کس با توییت کردن مطالب خود و نامگذاری یک روزه آن، مرتبط نمی شود.
هیچ کس با استفاده از آخرین هشتگ (حتی کار نمی کند) مرتبط نمی شود.
و هیچ کس بدون ایجاد ارتباطات واقعی مرتبط نمیشود.
بله می دانم، تعاملات و دوستی های واقعی انسان ها، دیوانه کننده است. همکاری با ناشران یا بازاریابان سطح بالا یک رابطه همزیستی است که در آن هر دو طرف می توانند به یکدیگر کمک کنند تا رشد کنند.
در آن پست خدمات محتوا که قبلا به آن اشاره کردم، این دقیقا همان کاری است که ما انجام دادیم.
ما به دنبال حکمت سایر متخصصان همفکر مانند لیانا پچ بودیم و از آنها خواستیم تا نظر و دانش خود را ارائه دهند و از مقاله ما و قدرت برند آنها همزمان بهره مند شوند:
هنوز در حصار هستید؟ در اینجا آنچه اندی کرستودینا از Orbit Media در مورد این موضوع گفت بیان می کنیم:
” شما نمی توانید سئو را بدون بازاریابی تأثیرگذار انجام دهید … اینها شامل ویراستاران، روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان است. اگر آنها از محتوای شما اطلاع نداشته باشند، شما را در محتوای خود نخواهند گنجاند، نه منشنی، نه لینکی و نه مرجعی، نه اعتمادی و نه رتبه بندی. عدم رتبه بندی، به معنای عدم بازدیدکنندگان واجد شرایط و عدم فرصت برای هدایت لیدها نیست. ”
او در حال مرگ است اگر اتصالات یا DA در محدوده 70+ ندارید، به دست آوردن محتوای خود در حضور افراد مناسب تقریبا غیرممکن می شود.
این نیز یک تاکتیک نیست. مطمئنا به عنوان بازاریابی تأثیرگذار برچسب گذاری شده است، اما ما برای تبلیغ به Kim K پول نمی دهیم. این یک قرارداد یکبار مصرف نیست و مطمئنا به این زودی ها از دور خارج نمی شود. در عوض، تنها کاری است که می دانید باید بیشتر انجام دهید: ایجاد روابط واقعی در جایی که هر دو طرف ارزش خود را پیدا کنند.
این را همیشه با تولید کنندگان برتر محتوا در این حوزه مشاهده خواهید کرد:
برای تولید محتوای بهتر با یکدیگر همکاری کنید.
به نوبه خود ، آنها آن را از طریق شبکه خود توزیع می کنند و هم به لینک ها و هم اعتبارها کمک می کنند و همه آنها سعی می کنند برند شما را کم کم بهبود بخشند.
از کجا شروع می کنید؟ در کنفرانسی که به آن علاقه دارید شرکت کنید و با مردم ارتباط برقرار کنید.
روزانه با دیگران در ارتباطات اجتماعی یا ایمیل به شیوه ای معناداری تعامل داشته باشید البته تا جائیکه فریاد نزند “تمام لینک ها را به من بده” .
در صورت امکان، نقل قول های ارزشمند و مطالبی از نویسندگان و بازاریابان دیگر را در محتوای خود عنوان کنید.
در پایان، بدون ارتباطات واقعی، پیروزی تقریبا غیرممکن است.
نتیجه
همه ما تاکتیک های عمیق را دوست داریم.
آنها گیرا و جذاب هستند.
من مقصر هستم.
اما موفقیت واقعی محصول بکارگیری این تاکتیک ها نیست.
این مقاله بر اساس بیان داستان قدرتمند، منحصر به فرد، برندینگ و شکلی از “توسعه شخصیت” برند است که طراحی شده است که مردم را برای دراز مدت جذب کنند.
این بر پایه ارتباطات و مشارکت هایی است که محتوای شما را به سطح بعدی می رسانند و گسترش می یابد. خلاق باش. محتوای کهنه و تاکتیک مرسوم را کنار بگذارید. شروع به آزمایش ایده های خود کنید و چارچوبی را بسازید که می توانید بر اساس آن سازندگی داشته باشید و شاکر آن باشید.