رپورتاژ تبلیغاتی
یکی از بهترین و موثرترین روشها برای ساخت برند و همچنین ثبت کردن تبلیغات گسترده در اینترنت است که میتوان گفت با دنیای طراحی سایت نیز ارتباط گستردهای دارد. امروزه بزرگ ترین و شناخته شده ترین برندها نیز برای شناساندن هر چه بیشتر خود و معرفی مزایای موجود در برندها از رپورتاژ آگهی خبری، استفاده میکنند و با این روش بدون اینکه مستقیم به تبلیغاتی بودن متن محتوا اشارهای شود خود را به دنیای بزرگ تبلیغات معرفی میکنند.
به همین دلیل است که بسیاری از افراد به صورت غیر مستقیم در زمان مشاهده محصول اعتماد بیشتری به برند و نوع کارایی آن دارند و اگر از همان ابتدا مطلب جذاب و گیرا نوشته شود تا انتها آن را مشتاقانه دنبال میکنند. در حقیقت رپورتاژ تبلیغاتی یکی از راه های جذابی است که مخاطبان را به دنبال کردن ایدههای نو و تازه تشویق میکند. با استفاده از رپورتاژ همواره میتوان نیمه پر لیوان را دید و به همین دلیل است که کمتر وجه مثبت یک محصول و یا برند مورد بررسی قرار میگیرد.
اما نکته حائز اهمیت این است که چگونه میتوان ثبت رپورتاژ خبری را در سایتهای معتبر انجام داد و در نهایت نتیجهای رضایت بخش را برای کاربر و مخاطبان رقم زد. در ابتدا بهتر است که نکات مورد نیاز در مورد این روش تبلیغاتی اشاره کنیم و سپس شرایط ثبت یک رپورتاژ تبلیغاتی را برای شما توضیح خواهیم داد. پس تا انتها با رایا مارکتینگ همراه باشید.
مهم ترین نکاتی که باید در رپورتاژ تبلیغاتی بدانید
برای اینکه رپورتاژ آگهی تبلیغاتی شما با استانداردها و به بهترین نحو در سایت قرار بگیرد باید این سه مورد را برای هدف قرار گرفتن در نظر بگیرید:
- نحوه چگونگی تهیه اخبار برای تولید رپورتاژ تبلیغاتی و کمک گرفتن از یک تیم بازاریاب و متخصص در زمینه مارکتینگ میتواند شانس داشتن یک شرایط مطلوب برای برندسازی را برای شما افزایش دهد. برای مثال رایا مارکتینگ یکی از بهترین انتخابها در این زمینه است.
- ثبت رپورتاژ خبری بهتر است که در سایتها و خبرگزاریهای مطمئن و مورد قبول بسیاری از کاربران هدف انجام شود.
- محتوایی که برای رپورتاژ تبلیغاتی در نظر میگیرید باید با سلیقه مخاطبان و سایتهایی که قصد منتشر کردن آن را دارید همخوانی داشته باشد تا در نتیجه بازخورد مناسبی از محتوای تولید شده بگیرید.
به همین دلیل است که میتوان گفت که استفاده کردن از رپورتاژهای خبری یکی از روشهای هوشمندانه تر از آگهی است و برای جذب مخاطب راه حل موثرتری است. به همین دلیل است که در این روش اغلب رسانه میکوشد تا محصول را به بهترین نحو به مشتریان معرفی کند و معمولا وجه منفی برند و محصول کمتر در این موضوع مشاهده می شود. در صورتی که این سه مورد را به بهترین نحو در نظر بگیرید، یک رپورتاژ تبلیغاتی مناسب خواهید داشت.
چگونه میتوانیم ثبت رپورتاژ تبلیغاتی را با استفاده از وبلاگ سازی پر بازدید کنیم؟
استفاده از لینک سازیهای معتبر و مطابق با استاندارد خود یکی از دلایل اصلی است که میتوانید با استفاده از آنها یک رپورتاژ تبلیغاتی مناسب داشته باشید. قیمت رپورتاژ آگهی در این زمان هم برای کاربر مناسب تر خواهد بود زیرا تمامی اقدامات به گونهای انجام شده است که دقیقا مطابق با سئو و استانداردهای گوگل باشد.
خوب است بخوانید: رپورتاژ ارزان را چگونه تهیه کنیم ؟
این یک امتیاز مثبت برای شما خواهد بود زیرا هر اندازه که سعی کنید استانداردهای موجود در یک صفحه را برای رپورتاژ تبلیغاتی بیشتر مطابق با گوگل انجام دهید در نتیجه در موتور جستجو در ردیف اول قرار خواهید گرفت و همچنین در صفحه اول جستجوها ظاهر خواهید شد.
ایجاد وبلاگ، وبلاگ نویسی و ارائه محتوا با استفاده از لینک میتواند برای دو طرف یعنی کارفرما و صاحب سایت نیز موثر و کارآمد باشد. در گام اول باید محتواهایی که از نظر شما برای مشتریان مفیدتر است را ارائه دهید و در گام بعدی باید لینک دهی را آغاز کنید و همانطور که گفته شد باید این لینک دهی باید به گونهای باشد که سایت و هویت آن معتبر و مرتبط با رپورتاژ آگهی شما باشد. در هر دو صورت بهتر است که ارتباط دو سویه برای کاربر و مشتری حفظ شود تا در نتیجه رپورتاژ تبلیغاتی و ثبت آن برای مخاطب و کارفرما از هر نظر مفید باشد. پس بهتر است که در نهایت استانداردها و اصول کار خود را به گونهای پایه گذاری کنید که مطابق با استانداردهای صد در صدی گوگل باشد.
برای انتشار و رپورتاژ تبلیغاتی اصولی میتوانید از سایتهای فعال در حیطه تولید محتوا استاندارد مانند رایا مارکتینگ هم کمک بگیرید.
چگونه میتوان ثبت رپورتاژ تبلیغاتی را برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل موثر دانست؟
همانطور هم که پیش تر به این موضوع اشاره شد بهتر است که برای بالا رفتن رتبه تان در گوگل و در نتیجه بالا بردن بازدید از سایت و محتوایی که تهیه کردید، استانداردها و همچنین لینکهایی که برای سایت در نظر گرفتهاید مهم است. پس با در نظر گرفتن این موارد خیلی سریع تاثیر آن را در رتبه گوگل مشاهده خواهید کرد. در این صورت است که کاربر میتواند تنها با یک سرچ کوتاه، محتوایی که شما برای تبلیغ رپورتاژ تهیه کردهاید را در اولین عنوان موتور جستجوگر گوگل مشاهده کند و خیلی راحت و تنها با یک کلیک آن را انتخاب کند.
البته در این صورت مجددا وجود لینک و همچنین لینک سازی نیز یکی از مهم ترین مواردی است که باید در رپورتاژ آگهی تبلیغاتی به آن توجه کنید. همچنین از مزایای لینک دهی امروزه میتوان به حساس شدن گوگل بر روی آنها اشاره کرد به صورتی که میتواند لینکهای اسپم را خیلی راحت تشخیص داده و آنها را از سایت و صفحات مشخص شده حذف کند. هزینه رپورتاژ آگهی در موارد زیادی به رعایت این اصول وابسته است.
سئوی موجود در گوگل میتواند خیلی راحت سایتها و لینکهای اسپم را شناسایی کند و بدون اینکه کاربر مطلع شود آنها را حذف کند. وجود این لینکها و سایتهای مخرب در بازدهی سایتهای استاندارد و اصولی تاثیر منفی خواهند داشت. رپورتاژ تبلیغاتی شما را برای داشتن یک کسب و کار پر بازده آماده میکند.