مقالات آموزشی

اهمیت یادگیری برنامه نویسی اندروید تهران

مفید بود؟

اگر شماهم در بحث برنامه نویسی اندروید صفر هستید

اگر نمیدانید باید از کجا شروع کنید و هنوز فکر میکنید برنامه نویسی درآمد خوبی ندارد

اگر پایه برنامه نویسی و مفاهیم برنامه نویسی برایتان مبهم است

اگر نمیدانید مزایای یادگیری برنامه نویسی اندروید چیست؟

پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

با اندروید فقط پول پارو کنید!

اندروید صنعتی است پرماجرا که بدون هیچ شکی موفقیت در آن و یادگیری برنامه نویسی اندروید اجباری است. صنعتی که لبریز شده از ایده ها و ترفند های جدید برای آسان تر و موثر تر کردن زندگی .بی شک شما هم از تکنولوژی هایی که توسط اندروید نوشته شده است شنیده اید،مانند ماشین های بی سرنشین ،میزهای هوشمند،پردازش تصاویر و …!چه کسانی باعث رشد موثر این صنعت شده اند و با ایده هایشان به کامل شدن این صنعت کمک کرده اند؟ در جواب ، این افراد کسانی نیستند جز “برنامه نویسان”.

اندرویدی پلتفرمی یک stack کامل نرم افزاریست.استک (پشته) نرم افزاری یعنی هم سیستم عامل است و هم چارچوب و قابی برای برنامه نویسی و این خبر خوشی است برای کسانی که دوست دارند برنامه نویسی را راحت بیاموزند.

طراحی اپلیکیشن اندروید و آینده روشنی که در انتظار برنامه نویسان اندروید است موجب شده تا چه بسا افرادی در این زمینه مشغول به فعالیت شوند و از این راه به موفقیت برسند .فقط با یک ایده کوچک و با یادگیری برنامه نویسی و پیاده سازی ایده خود.این افراد ابتدا یک برنامه نویس نبوده اند،شروع کردند و آموزش دیدند و متخصص شدند  .بدیهی است اگر نرم افزارهای اندروید جای پیشرفت نداشتند هیچ موقع شرکت های بزرگ مانند فیسبوک یا یوتیوب و …روی این عرصه سرمایه گذاری نمیکردند. چیزی که شما در واقع مشاهده میکنید این است که هر شرکت بزرگ در دنیا یک نرم افزار اختصاصی اندروید مختص خود دارد.این امر باعث شده که هیچ موقع برنامه نویسان اندروید بیکار نمانند و در هر لحظه بتوانند برای خود کسب درآمدی داشته باشند.

همانطور که” بیل گیتس” و “مارک زوکربرگ” سازنده های “مایکروسافت “و” فیسبوک “در مورد اهمیت برنامه نویسی تاکید کرده اند برنامه نویسی به شما فکر کردن را می آموزد .سعی کنید از همین الان برنامه نویسی را شروع کنید و زمانتان را به آن اختصاص دهید هرچقدر هم که کم باشد.

شاید تا چند وقت پیش تا از برنامه نویسی و کدنویسی و میزان درآمد برنامه نویسان در ایران صحبت می شد ، به جز درآمد کم و مشکلات برنامه نویسی نظر دیگری دریافت نمیکردید. حتی وقتی اشاره می شد که چطور افراد میلیاردر و ثروتمند جهان دنیا مثل بیل گیتس (مایکروسافت)، مارک زاکربرگ (فیسبوک)، لری الیسون (اوراکل)، استیو جابز (اپل)  همه و همه چگونه از برنامه نویسی کسب درآمد میکنند جوابی که در پاسخ حرفتان دریافت میکردید چیزی نبود به جز” اینجا ایران است و قانون کپی رایت ندارد”. بعضی افراد هم برنامه نویس را مانند کارگر و برده ای برای کارفرما میدانستند که در کنار حقوق و مزایای کم ، کار زیادی میکنند.

این درحالی است که برنامه نویسی در جهان جز معتبرترین و پرآمدترین شغل های دنیا است. بر اساس آمارهای سایت تخصصی مشاغل ایندید (indeed) میزان متوسط حقوق برنامه نویسان دنیا ۸۰ هزار دلار در سال (۲۴۰ میلیون تومان در سال/۲۰ میلیون تومان در ماه) است و این یعنی ۳۹ درصد بیشتر از حقوق متوسط سایر شغل ها.

ظهور اندروید در ایران و دگرگونی درآمد برنامه نویسان

با ظهور گوشی های هوشمند به ویژه گوشی های اندرویدی در ایران بازار جدیدی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان شکل گرفته است. آمارهای نشان میدهد که بیش از ۲۰ میلیون دستگاه اندرویدی در ایران وجود دارد که هر یک از آنها میتوانند به عنوان یک مشتری بالقوه برای برنامه نویسان اندرویدی محسوب شود. خیلی از برنامه نویسان که به خودشان آمدند این بازار را خوب شناختن و توانسته اند درآمد خوبی را از راه برنامه نویسی بدست آورند. و به معنای کامل این شعار دست یافتند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.