مقالات آموزشی

داستان تبدیل ِوبتو به قوی ترین استارتاپ تولید محتوا

مفید بود؟

هیچ استارتاپ تولید محتوا در جهان از ابتدا بزرگ و کارآمد نبوده است. داستان شکل گیری و پیچ و خم هایی که یک گروه کوچک طی می کند تا به سنگین ترین وزنه در زمینه کاری خود تبدیل شود، با ناکامی ها، شادی ها کوچک و اتفاقات منحصر به فرد همراه است. این روال برای داستان شکل گیری و مسیری که استارتاپوبتو طی کرد نیز صادق است.وبتو از زمان شکل گیری تا امروز سرحال، موفق و پیشرو در مقابل تان نشسته است و از مزایای تولید محتوا (به شکل های مختلف) و تبلیغات اینترنتی سخن می گوید.

استارتاپ تولید محتوا

انتخابوبتو به عنوانِ استارتاپ تولید محتوا خیال شما را از بابت شیوه های مختلف تولید محتوا و انتشار به موقع آن راحت می کند. با پیش آمدن تغییری بزرگ در دنیای دیجیتال مارکتینگ، اینوبتو است که تلاش می کند برای رضایت تعداد بیشتری از مشتریان خود، با آن تغییرات همسو و همگام شود. زیرا همانطور که در شعاروبتو دیده می شود، تنها استارتاپ ها و کسب و کارهایی در دنیای امروز موفق هستند که خود را با تغییرات همراه کنند. در غیر این صورت محکوم به فنا خواهند بود.

با کارشناسان ما ارتباط بگیرید

اگر در پی یافتن بهترین استارتاپ تولید محتوا هستید، پیشنهاد می کنیم دست نگه دارید. با ادامه این مطلب همراه باشید. پس از مطالعه، در صورت وجود ابهام یا سوالات بیشتر می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند؛ آن هم به طور رایگان!

تولدوبتو

شرکتوبتو به عنوان استارتاپ تولید محتوا فعالیت خود را از سال 95 آغاز کرد. این شرکت در ابتدا به اندازه امروز، معروف و محبوب نبود. اما در همان ابتدا آزمون های مختلف در زمینه تولید محتوای متنی و گرافیکی را برگزار نمود و توانست تولید کنندگان محتوای متعددی را از سراسر کشور گرد هم آورد.

تولید کنندگان محتوای متعدد

مزیت روش استارتاپ تولید محتواوبتو این بود که به یک منطقه جغرافیایی خاص وابسته نبود و از کلیه ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده کرد. در حال حاضر بیشتر از هزاران نویسنده، گرافیست و موشن کار، محتوا گذار، نریتور خوش صدا و غیره در این استارتاپ فعالیت می کنند. البته کل خدماتی که توسطوبتو ارائه می شوند به همین موارد خلاصه نمی شود. در ادامه بیشتر با این خدمات آشنا خواهید شد.

آشنایی با خدماتوبتو به عنوان استارتاپ تولید محتوا

استارتاپ تولید محتوایوبتو روز به روز به تعداد خدمات و کیفیت محتواها و خدمات خود می افزاید. این مسئله موجب شده است تا طیف وسیعی از شرکت ها و کسب و کارها علاقه داشته باشند تا بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی خود را از طریقوبتو استارت بزنند.وبتو مشاور تعداد زیادی از برند ها و شرکت های بزرگ و کوچک در ایران، از ابتدای راه اندازی تا به این تاریخ بوده است. در ادامه به تک تک خدماتی که می توانید ازوبتو دریافت کنید، می پردازیم.

تولید محتوای متنی سئو شده

تولید محتوای متنی سئو شده یکی از جمله خدمات بی‌نظیروبتو به عنوان استارتاپ تولید محتوا به حساب می آید.وبتو این فرصت را در اختیار شما مشتری گرامی قرار می دهد تا به کمک تولید محتوا به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسوی و … ره صد ساله را یک شبه طی کنید.

بسیاری از کسب و کارها و برند های بزرگ با اعتماد بهوبتو توانسته اند فروش و ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهند؛ چه از طریق تولید محتوای متنی وبلاگ سایتِ خود و چه از طریق تولید محتوای متنی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام.

تولید محتوایوبتو

با کمک تولید محتوای سئو شده نظر موتور های جستجو و مخاطبانی که از وجود کسب و کار یا برندتان آگاه نیستند را به سمت خود جلب می کنید. محتوای متنی سئو شده که در آن از یونیک ترین اطلاعات، داده های تازه استفاده شده باشد و در پاسخ به نیاز های مخاطب ِهدف نوشته شده باشد، رمز رقابت آگاهانه‌ی شماست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه «خدمات تولید محتوایوبتو» مراجعه نمایید.

خدمات دیتا اینتری

خدمات دیتا اینتری دروبتو به عنوان استارتاپ تولید محتوا، توسط متخصصان و افراد با تجربه انجام می شود. تفاوتی ندارد که از cms اختصاصی خود استفاده می کنید یا وردپرس، جوملا، مگنتو و غیره. ما ورود اطلاعات و داده های سایت شما را برعهده می گیریم. رمز موفقیت کسب و کارهای امروزی، دیتا اینتری دقیق و سئو شده، منظم و طبق تقویم تولید محتوا است. در صفحه‌ی «خدمات دیتا اینتری تولید محتوا» در این رابطه بیشتر توضیح داده شده است.

خدمات تولید محتوای گرافیکی و صوتی

در کنار خدمات تولید محتوای متنی، خدمات تولید محتوای گرافیکی دروبتو نیز ارائه می شود. مدیر یک کسب و کار موفق و مدرن به خوبی می داند که تنها این متن ها نیستند که برای او پلی می سازند جهت رشد تعداد مخاطبان بیشتر. بلکه مخاطب امروزی 60 درصد بیشتر از متن به تصویر ها و ویدئو ها توجه می کند، از آنها یاد می گیرد یا ایده دریافت می کند. چرا با تولید محتوای گرافیکی  الهام بخش ِمخاطب خود نباشید و او را راضی نکنید؟ برای اینکه بیشتر با محتوای گرافیکی آشنا شوید می توانید به منبع زیر مراجعه کنید:

 

خدمات تولید پادکست

دروبتو، خدمات تولید محتوای گرافیکی شامل موشن گرافی، تولید ولاگ برای یوتیوب، آپارات یا اینستاگرام و تولید پادکست انجام می شود؛ آن هم با مقرون به صرفه ترین هزینه‌ی ممکن. در صفحاتِ «خدمات موشن گرافی»، «خدمات ولاگری»، «خدمات تولید پادکست» پاسخ سوالات رایج خود را مشاهده کنید، در مورد انواع شیوه های تولید محتوای گرافیکی دروبتو بیشتر بیاموزید و برای ثبت سفارش اقدام کنید.

خدمات تحقیقات بازاریابی دروبتو به عنوان استارتاپ تولید محتوا

شما به عنوان یک کسب و کار می توانید به کمک استارتاپ تولید محتوا یعنیوبتو آمار بازدید سایتتان را افزایش دهید. همچنین برای مقایسه کردن کانال های بازاریابی و اقدام برای بهینه سازی آنها از خدمات تحقیقات بازاریابی استفاده کنید. تحقیقات بازاریابی به کمکوبتو به شما بینش جدیدی از نحوه، زمان و محل انتشار اطلاعات مرتبط با محصول یا خدمات تان می دهد.

تحقیقات بازاریابی

بازاریابی داده محور، شیوه ای مدرن اما منسوخ نشدنی برای کسب و کارهای امروزی است. اگر اطلاعات محدودی در مورد قیف فروش، یا سفر مشتری، تبلیغات به کمک گوگل، طراحی و پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و … دارید،وبتو اینجاست تا به شما کمک کند. برای یافتن مشتری جدید و عملکرد هوشمندانه، حتما همکاری خود را با تیموبتو در زمینه‌ی «تحقیقات بازاریابی» آغاز کنید.

بهره مندی از خدمات رپورتاژ آگهی و بک لینک

درج رپورتاژ در سایت های خبری پربازدید و معرفی خدماتی که به مشتریان ارائه می دهید، موجب شناخته شدن شما می شود. به علاوه، در نگاه ِموتور های جستجو مانند گوگل، ارزشمند تلقی خواهید شد. بنابراین گوگل به محتوای سایت شما و معرفی آن به کاربران توجه بیشتری خواهد کرد. بک لینک نیز به همین میزان به دیده شدن شما و خدمات تان کمک خواهد کرد.

اما به طور کلی توصیهوبتو این است که سراغ بهترین راه بروید: یعنی بک لینک طبیعی و همیشگی با کمک رپورتاژ آگهی. رپورتاژ نویسان خبره ما در زمینه تولید رپورتاژ خبری به شما در این مسیر کمک می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی منابع خبری و ثبت سفارش به صفحه «خدمات رپورتاژ آگهی» یا «خدمات بک لینک» مراجعه کنید.

تبلیغات در گوگل و در اینستاگرام

بستر های مختلف انتشار تبلیغ به مثابه شیوه های تبلیغاتی تنوع دارند. اینستاگرام و گوگل دو مورد از این بستر ها هستند که به شما کمک می کنند دیجیتال مارکتینگ قوی تر و پر سرعتی داشته باشید. اما همیشه وجود یک مشاور و راهنما برای استفاده از خدمات این دو بستر، ضروری است؛ زیرا هر تبلیغی در نهایت به هدفی که از قبل برای آن طراحی کرده اید منجر نمی شود!

صفر تا صد تبلیغ در اینستاگرام

رایا مارکتینگ به عنوان استارتاپ تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات گوگل، به واسطه‌ی کلمات کلیدی شما را در صدر سایر نتایج گوگل می نشاند. همچنین از صفر تا صد تبلیغ در اینستاگرام مانند ساخت ایده های نو، اجرای کمپین های تبلیغاتی، سپردن مدیریت اکانت اینستاگرام به ادمین های زبده و … از جمله خدماتوبتو در زمینه تبلیغات اینستاگرام است.

آنالیز سئو دروبتو

فرض کنیم که محتوای تولید شده دروبتو را (که سئو شده است) در وبلاگ سایت تان قرار میدهید. آیا پس از آن نباید هیچ فعالیت خاصی انجام دهید؟ سئو، فقط به تولید محتوا مربوط نیست. بلکه شما باید سایت خود را از نظر تجربه کاربری، لینک های داخلی و خارجی، تگ های متا و غیره، سئو کنید. دروبتو این خدمت به صورت رایگان برای شما انجام می شود. صفحه‌ی «آنالیز رایگان سئو» را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه دریافت کنید و سایت خود را متحول نمایید.

طراحی سایت خود را بهوبتو بسپارید

اگر از ابتدا، طراحی سایت خود را بهوبتو به عنوان استارتاپ تولید محتوا بسپارید، می توانید برای ثبت سفارش تولید محتوا، سئو سایت و … اقدام نمایید. بنابراین از صفر تا صد بازاریابی دیجیتال تان را به ما – به عنوان شرکتی با تجربه و دارای تیمی جوان و متعهد – خواهید سپرد. سپردن طراحی سایت به هر شرکت یا فردی ریسک بسیار بالایی به همراه دارد. اما همکاری باوبتو به شما این فرصت را خواهد داد تا از مزایای زیر بهره مند شوید:

کدنویسی تمیز و اختصاصی

پشتیبانی 24 ساعته

دریافت مشاوره رایگان

طراحی و دیزاین براساس نظر و اولویت های مشتری

و غیره.

کارگاه های آموزشی وبتو

وبتو تنها استارتاپ تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال است که خدمات آموزشی به صرفه و نامحدود را به علاقه مندان ارائه می دهد. این خدمات شامل موارد زیر هستند:

کارگاه آموزش تولید محتوا در وب

دوره جامع طراحی سایت

کارگاه طراحی سایت

دوره جامع طراحی اپلیکیشن اندروید

کارگاه آموزش گوگل ادوردز

دوره های آموزشی

تک تک این کارگاه ها یا دوره های آموزشی پروژه محور بوده و افراد را برای ورود به بازار کار در زمینه های یاد شده آماده می کنند. اگر به دنبال یک مرجع آموزشی معتبر در ایران هستید، خدمات آموزشی وبتو را انتخاب کنید. شما می توانید در تمامی دوره های آموزشی ذکر شده یا تعداد خاصی از آنها – بنا به انتخاب خود – شرکت کنید. سپس سریعا وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید. پس از اتمام دوره آموزشی می توانید برای تولید محتوا، طراحی سایت و .. دروبتو استخدام شده و مشغول به کار شوید.

دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت

برای کسب و کارها و برند ها یا شرکت ها و سازمان ها همواره ابهاماتی وجود دارد که بی پاسخ می مانند. همین ابهامات موجب می شود تا آنها از ثبت سفارش، برون سپاری پروژه یا اعتماد به شرکت های استارتاپی سرباز بزنند. اماوبتو قبلا برای این موضوع فکری کرده است. اگر به دریافت مشاوره در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید و به درستی نمی دانید که باید از کجا شروع کنید، ما مانند دوستی امین و باتجربه کنار شما هستیم.

مشاوره طراحی سایت

به همین ترتیب، اگر نیازمند اخذ مشاوره برای طراحی سایت و شروع از مرحله صفر هستید ما کنار شما هستیم. اگر سایتی طراحی کرده اید و نیاز به به روز رسانی یا بهره مندی از خدمات سئو دارد، می توانید به ما اعتماد کنید تا آن را توسعه دهیم.  مشاوره طراحی سایت و مشاوره بازاریابی اینترنتی تان را به ما بسپارید. برای شروع به صفحات لینک شده مراجعه کنید. در صورت مطالعه کامل آنها حتما با شماره درج شده به طور مستقیم باوبتو ارتباط برقرار کنید.

ختم کلام

خدمات یاد شده از ابتدا و شروع فعالیتوبتو به عنوان یک استارتاپ تولید محتوا وجود نداشتند. به مرور با رشد و بالغ شدنوبتو، این خدمات در کنار هم جمع شدند و به شکل امروزی در آمدند. با توسعه و پیشرفت در دنیای بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی، نیاز به خدمات بیشتر و بهتر در بین کسب و کارها و برند ها احساس می شود.وبتو همواره یک گام جلوتر بوده و با پیش بینی نیاز مشتریان خود، ارائه خدمات جدید را در دستور کار قرار می دهد. هرگز ارتباط خود را با ما قطع نکنید. ما کنار شما هستیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.