مفید بود؟

تفاوت های بسیاری بین نرم افزارهای پریمیر و افترافکت میباشد.نمیتوان گفت کدام نرم افزار بهتر از آن یکی است و کارایی بهتر دارد اما میتوان اشاره کرد که هرکدام چه ویژگی هایی دارند و با خواسته های شما تطابق دارند.

در قدم اول ، پریمیر یک مزیت خاصی نسبت به افترافکت دارد و آن هم تایم لاین جذابتر آن است که سکانس بندی ویدئو و کلیپ، اضافه کردن افکت و اضافه کردن صدا را برای شما جذابتر خواهد کرد.پریمیر واقعا یک انتخاب خوب برای کسانی هست که قصد دارند بصورت چند سال مداوم ویرایش ویدئو را انجام دهند. زمینه هایی مانند تلویزیون ، فیلم های سینمایی ، و وبسایت های فیلم.

هنگامی که شما ساعت ها فیلم برای ویرایش دارید و تنها اضافه کردن افکت ها برای شما مهم است پریمیر مناسب برای شماست اما هنگامی که نیاز دارید افکت هایتان را دقیق تر وارد کنید شما نیاز به نرم افزار خاصی همچون افترافکت دارید.

این دو نرم افزار میتوانند در کنار یک دیگر باهم میکس شوند و قدرتمندتر ظاهر شوند.

شما در ادامه راه تنها نیستید و لازم نیست تمامی عمل ها را خودتان به تنهایی انجام دهید. در این حال شرکت ویدئو کوپایلوت و دیگر شرکت ها به کمک شما می آیند.پلاگین های بسیاری توسط این شرکت ها هم برای افترافکت و هم برای پریمیر انتشار داده شده است و گاها برای کارکردن با برخی از این پلاگین های ویژه باید هزینه ای را نیز پرداخت کنید.

اگر شما زمانی ندارید تا پروژه تان را ارائه کنید ، توسعه دهندگان افترافکت و پریمیر بصورت کاملا حرفه ای قالب ها و پروژه های آماده ای را در سطح اینترنت انتشار داده اند که میتوانید با خرید آنها ، حق استفاده را داشته باشید.

در کل ،

پریمیر =>اهداف دراز مدت=>محیط کاری بهتر و جذابتر

 

افترافکت=>اهداف ریز تر=>افکت گذاری بهتر

در پایان ، افترافکت دو نرم افزاری هستند که نمیتوان هرکدام را رقیب دیگری دانست بلکه باید بعنوان تکمیل کننده همدیگر به آنها توجه کنید.و نکته خوب در یادگیری یکی از این دو نرم افزار این است که یکی را به صورت حرفه ای آموزش ببینید و بعد به آن یکی را به صورت تکمیلی استفاده کنید.پیشنهاد ما به شما اینست که ابتدا دوره آموزش افترافکت را بگذرانید سپس اقدام به یادگیری یکی از نرم افزار های سینما فوردی یا پریمیر کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.