مقالات آموزشی

چطور از راه اندازی سایت خود اطمینان پیدا کنیم؟

مفید بود؟
خلاصهآیا از راه اندازی سایت خود مطمئن می باشید

چندی پیش سایت جدیدی را مشاهده کردم که به شدت با شکست رو به رو شد چرا که صاحب آن خیلی زود اقدام به راه اندازی سایت به صورت انلاین کرده بود. شما چه یک طراح سایت باشید و چه صاحب آن، باید درک درستی از مراحل و چک لیست صحیح داشته باشید. همچنین از لحاظ بازاریابی نیز باید زمان درست برای راه اندازی سایت خود را بشناسید. در صورتی که کلیه این موارد را در نظر بگیرید می توانید شروع موفقی داشته باشید.
در ابتدای کار، شما ممکن است یک هدف بسیار برزگ داشته باشید، هیچ مشکلی نیست. اما در کنار آن باید یک برنامه ریزی برای دست یابی به هدف خود داشته باشید. بنابراین داشتن یک برنامه ریزی به منظور موفقیت ضروری می باشد.
پس از آن باید با نام سایت خود آغاز کنید. سعی کنید از نامی ساده و به یاد ماندنی استفاده کنید.
در ادامه هنگامی که مشغول جمع آوری و آماده سازی محتوای سایت هستید، باید مخاطبین خود را نیز در نظر بگیرید و آن ها را دسته بندی کنید. تمرکز بر روی هدفگیری مخاطب امری مهم می باشد. همچنین باید در کنار مخاطبین، رقبای خود را نیز بشناسید. شما باید بهتر از آن ها باشید.
همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که بزرگ ترین اشتباه در راه اندازی یک سایت آن است که پیش از اتمام همه جنبه های سایت، آن را افتتاح نمایید. در حقیقت می توان از ضرب المثل معروف: “گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی” استفاده کرد!

پیش از افتتاح سایت اطمینان حاصل کنید که محتوای حداقل یک ماه سایت را جمع آوری کرده اید. در نهایت از کار گروهی نیز به خوبی بهره ببرید. به هر فرد وظیفه ای محول کرده و مطمئن شوید تا آن فرد به خوبی آن فعالیت را به انجام می رساند.

 

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.