مفید بود؟

هر یک از مشاغل  دنیا نوعی حضور در اینترنت دارند – آنها می توانند بزرگ یا کوچک باشند ، محصولات و خدمات را بفروشند ، کاملاً خاص یا کلی باشند – همه آنها یک چیز را می خواهند: در حالی که کمترین میزان منابع را سرمایه گذاری می کنند به بیشترین تعداد افراد و دریافت بیشترین میزان مزایای ممکن برسند.

تبلیغات آنلاین یکی از موثرترین روش ها برای گسترش تجارت ، یافتن مشتری های جدید و تنوع بخشیدن به درآمد کسب و کارها در هر اندازه است.

در این مقاله با مفهوم تبلیغات آنلاین و انواع آن آشنا خواهیم شد و در مورد نحوه درست استفاده از تبلیغات آنلاین نکاتی را بیان می کنیم.

 

 مفهوم تبلیغات آنلاین چیست؟

تبلیغات آنلاین هنر استفاده از اینترنت به عنوان وسیله ای برای انتقال پیام های بازاریابی به مخاطبان مشخص و مورد نظر است. برای جذب ترافیک وب سایت و قرار گرفتن در معرض نام تجاری مفید است ، اما اول و مهمتر از همه ، تبلیغات آنلاین برای ترغیب مشتری هدف برای انجام یک عمل خاص ( مانند خرید) طراحی شده است.

 نحوه تبلیغات آنلاین

بازاریابان شبکه های اجتماعی بر ایجاد جوامع ، به اشتراک گذاری محتوا و جلب مخاطبان خود متمرکز شده اند. وبلاگ نویسان و بازاریابان محتوا تلاش خود را برای جستجوی   ارگانیک بهینه می کنند و بر معیارهایی مانند ترافیک و تبدیل متمرکز هستند.

در همین حال ، تبلیغات بر معیارهای عملکردی مانند هزینه هر خرید و بازده هزینه تبلیغات متمرکز هستند. با چنین اهداف متفاوتی ، جای تعجب نیست که بسیاری از بازاریابان محصولات ارگانیک و پرداختی را جدا از یکدیگر می دانند.

سه راه اصلی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی ارگانیک شما کمک کند.

با تبلیغات دیجیتال ، عملکرد ارگانیک می تواند از موارد زیر بهره مند شود:

– افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای شما برای افراد درون و خارج از شبکه های شما.

– با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل سیستم عامل های تبلیغات ، درک بهتری از مخاطبان خود دارید.

– ایجاد محتوای با عملکرد بالاتر از طریق درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند اهداف تجاری خود را محقق کنید و چه چیزی نه.

هدف از هر استراتژی تبلیغاتی باید بدست آوردن بازدهی مثبت از سرمایه شما باشد ، این مسئله به این نتیجه می رسد که آیا درآمد شما از تبلیغات ، بیشتر از هزینه ای است که هزینه می کنید.

 

انواع مختلف تبلیغات آنلاین

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد و دانستن اینکه از کجا شروع می شود دشوار است. برای کمک به شما ، مهمترین انواع تبلیغات آنلاین را برای شما در نظر گرفته ایم:

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات موتور جستجو(SEM) از جمله PPC
  • نمایش تبلیغات از جمله تبلیغات بنر و بازاریابی مجدد
  • تبلیغات موبایل

1. تبلیغات در شبکه های اجتماعی

هنگامی که یک استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی روشن ایجاد کردید ، می توانید شروع به بررسی تبلیغات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کنید. اکنون اکثر سایت های رسانه های اجتماعی به راحتی به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهند تا از دامنه خود استفاده کرده و محصولات خود را از داخل سیستم عامل تبلیغ کنند. آنها همچنین شامل ابزارهای تجزیه و تحلیل خوبی برای ارزیابی موفقیت سرمایه گذاری انجام شده هستند. این ممکن است شامل یک توییت یا پست تبلیغاتی ، تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر یا حتی یک کمپین کامل باشد که از طریق چندین کانال اجتماعی منتشر می شود. ، می توانید شروع به بررسی تبلیغات در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کنید. اکنون اکثر سایت های رسانه های اجتماعی به راحتی به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهند تا از دامنه خود استفاده کرده و محصولات خود را از داخل سیستم عامل تبلیغ کنند. آنها همچنین شامل ابزارهای تجزیه و تحلیل خوبی برای ارزیابی موفقیت سرمایه گذاری انجام شده هستند. این ممکن است شامل یک توییت یا پست تبلیغاتی ، تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر یا حتی یک کمپین کامل باشد که از طریق چندین کانال اجتماعی منتشر می شود.

2. بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی دیگر از روشهای عالی برای رساندن نام تجاری و پیام در مقابل افراد مناسب است. تمرکز اصلی آن این است که با بهبود SEO سایت ، ترافیک ارگانیک را به یک وب سایت جذب کنید ، اما هنگامی که استراتژی و محتوا را در نظر گرفتید ، می توانید با پرداخت هزینه برای نمایش محتوا در وب سایت های مربوطه ، میزان دسترسی و جذابیت آن را افزایش دهید. تبلیغات پولی می تواند به افزایش ROI (بازاریابی محتوا( کمک کند – یعنی بدون تبلیغ ، هزینه های تولید اغلب می تواند بازده بالقوه باشد.

تبلیغات بومی ، نوعی رسانه پولی ، روشی هوشمندانه برای ایجاد آگهی است که از موضوع سایتی که در آن قرار دارد پیروی می کند ، یعنی به صورت عمدی طراحی شده است تا مانند رسانه ای باشد که در آن ظاهر می شود و گاهی اوقات به عنوان تبلیغاتی نیز شناخته می شود.

3. بازاریابی از طریق ایمیل

ایمیل مارکتینگ باید بخشی جدایی ناپذیر از ارتباطات آنلاین شما باشد زیرا راهی مهم برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی است. بدین ترتیب ، مطمئناً توجه و سرمایه گذاری باید در اختیار شما قرار گیرد. شما آمازون را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، بدون شک یکی از رهبران هنگام ارسال کمپین های ایمیل هدفمند است و همه ما می توانیم در این زمینه چیزهای زیادی از آنها بیاموزیم.

4. بازاریابی موتور جستجو (SEM)

بازاریابی موتور جستجو به منظور افزایش قابلیت مشاهده وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجوSERP))با پرداخت هزینه برای حضور در موتورهای جستجو مانند Google طراحی شده است. این نباید با سئو (بهینه سازی موتور جستجو) ، که هنر ظاهر شدن حداکثر در موتورهای جستجوگر بدون نیاز به پرداخت هزینه برای آن است ، اشتباه گرفته شود. SEM اغلب PPC  (پرداخت به ازای هر کلیک) نامیده می شود و می تواند به عنوان مثال در Google Adwords یا Microsoft Bing Ads استفاده شود. اثربخشی سرمایه گذاری معمولاً با CPC  (هزینه هر کلیک) یا CPI  (هزینه هر برداشت) اندازه گیری می شود.

5. نمایش تبلیغات

تبلیغات نمایشی زمانی است که تبلیغات شما – که معمولاً از عکسها ، فیلمها ، گرافیکها یا محتوای رسانه های غنی تشکیل شده است – در وب سایتهای شخص ثالث قرار می گیرد که با کلیک بر روی آنها ، کاربر دوباره به وب سایت خود ارجاع می شود. در نظر گرفتن مسیری که کاربر با کلیک روی یک آگهی انتخاب می کند مهم است زیرا اتلاف وقت ، تلاش و پول برای جذب ترافیک وب است که به تجارت تبدیل نمی شود زیرا UX (تجربه کاربر)در صفحه مقصد به درستی کار نکرده است .

یکی از مطمئن ترین راه های تبلیغات آنلاین ، قرار دادن وب سایت هایی است که با دقت انتخاب شده و موقعیت تجاری شما را تکمیل می کنند. این بدان معناست که شما همیشه در سایتهایی ظاهر می شوید که در واقع می خواهید در آنها باشید ، نه در سایتهایی که توسط سیستم عامل شخص ثالث انتخاب شده است. این می تواند زمانبر باشد ، بنابراین گزینه های دیگر شامل “هدف قرار دادن متنی” است که فرآیند خودکار انتخاب وب سایت های مربوطه بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر و “هدف گذاری موضوع” است که انتخاب سایت بر اساس داشتن محتوای خاص مشابه است.

یکی از موثرترین اشکال تبلیغات نمایشگر ، هدف گذاری مجدد یا بازاریابی مجدد است که در غیر این صورت شناخته می شود. برخلاف سایر تبلیغات بنری ، تبلیغات مجدد هدف گذاری شده به کاربرانی ارائه می شود که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند یا یک مخاطب موجود در پایگاه داده شما هستند.

 

6. تبلیغات موبایل

با توجه به اینکه بسیاری از ما بخش بزرگی از روز خود را با استفاده از تلفن های هوشمند خود سپری می کنیم ، جای تعجب نیست که تبلیغ کنندگان از تبلیغات موبایل برای جلب نظر مشتریان خود استفاده می کنند. انواع مختلف بازاریابی خاص موبایل شامل تبلیغات از طریق برنامه های تلفن همراه ، اعلان های فشاری ، پیام کوتاه و MMS است.

نکاتی برای دستیابی به بهترین نتیجه با تبلیغات اینترنتی

– مشغول داشتن یک وب سایت خوب باشید

در واقع مهم نیست که چه نوع تبلیغاتی را منتشر می کنید: کاملاً همه آنها مأموریت دارند که مردم را وادار به کلیک بر روی آنها کرده و افراد گفته شده را به صفحه ای که شما انتخاب کرده اید هدایت کنند.

به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت خوبی داشته باشید ، به سرعت بارگیری می شود ، طراحی خوبی دارد و تجربه کاربری خوبی تضمین می شود.

وقت لازم را برای تعیین اطلاعاتی که کاربر هنگام ورود به صفحه مشاهده می کند اختصاص دهید و مطمئن شوید که مفید و جذاب است بنابراین باعث ایجاد تبدیل می شود.

شما می توانید بهترین تبلیغات را در کل جهان داشته باشید ، اما اگر مردم را گیج کنید ، به درد شما نمی خورد. بنابراین بازار خود را بررسی کنید ، هدف عمومی خود را مشخص کنید ، آنها را تقسیم بندی کنید و واقعاً روشن کنید که چه کسی را هدف قرار داده اید تا بتوانید تبلیغاتی را طراحی کنید که تأثیرگذار باشد.

– مشخص کنید که از چه نوع تبلیغاتی استفاده خواهید کرد

به این فکر کنید که مشتری های بالقوه شما می توانند کجا باشند و وقتی می دانید نوع تبلیغاتی را که مناسب آنها است انتخاب کنید. مخاطبان شما در فیس بوک هستند؟ سپس کمپین های تبلیغات فیس بوک را انتخاب کنید. آیا مشتریان شما بالقوه فیلم تماشا می کنند؟ تبلیغات خود را در YouTube به حداکثر برسانید.

– به هدف تبلیغات اینترنتی فکر کنید

برای اینکه بتوانید تبلیغات موثری ایجاد کنید ، تعریف آنچه می خواهید با تبلیغات آنلاین خود انجام دهید بسیار مهم است. بنابراین ، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، بازدهی بیشتری داشته باشید ، فروش بیشتری داشته باشید ، تصویر برند خود را بهبود ببخشید یا هر آنچه را می خواهید انجام دهید یا خیر و سپس تبلیغات خود را بر روی این اهداف متمرکز کنید.

زمان لازم را برای طراحی تبلیغات خود اختصاص دهید

به یاد داشته باشید که شما فضای بسیار کمی برای استفاده آنچه می خواهید منتقل کنید و نحوه انجام آن را دارید. بنابراین در مورد کلماتی که استفاده می کنید ، اینکه چه عناصر بصری را تأکید خواهید کرد و چه فراخوانهایی را برای انجام اقدامات به حداکثر می رسانید ، خیلی فکر کنید.

– واضح  و مختصر بیان کنید

برخلاف آنچه در بازاریابی محتوا اتفاق می افتد ، با تبلیغات اینترنتی شما فضای کافی برای تلاش برای متقاعد کردن مخاطبان خود ندارید که بهترین گزینه هستید. بنابراین ، وقتی فقط میتوانید سه کلمه بگویید ، از 10 کلمه استفاده نکنید.

تبلیغات آنلاین احساس فوریت ایجاد می کند و این شامل توانایی شما در مختصر بودن و فقط برجسته کردن موارد مهم است.

استفاده از بازاریابی  برنامه ای برای تبلیغات آنلاین

بازاریابی برنامه ای ، فرآیند خودکار خرید موجودی تبلیغات دیجیتال در زمان واقعی ، یک پدیده در حال رشد است. این از الگوریتم ها برای در معرض قرار دادن محصول یا خدمات یک تبلیغ دهنده در یک مشتری خاص ، در یک زمینه مرتبط استفاده می کند. به زبان ساده ، عرصه ای برای حراج فضای تبلیغاتی برای بالاترین پیشنهاد دهنده را فراهم می کند. همه با کلیک یک دکمه. تا زمانی که در زمینه اهداف و پیام رسانی بازاریابی دیجیتال خود وضوح داشته باشید ، بازاریابی برنامه ای می تواند کمک مفیدی برای خودکارسازی روند تبلیغات آنلاین باشد.

نتیجه

تبلیغات آنلاین احساس فوریت ایجاد می کند و این شامل توانایی شما در مختصر بودن و فقط برجسته کردن موارد مهم استبه این فکر کنید که چرا مخاطبان شما باید روی تبلیغات شما کلیک کنند و خیلی راحت تر می توانید به جلو بروید.

مهمتر از همه ، اندازه گیری عملکرد تبلیغات در زمان واقعی ، تجزیه و تحلیل دقیق مبارزات شما برای به حداکثر رساندن عملکردها و تغییر مواردی که موثر نیست ، می باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.