مقالات آموزشی

تولید محتواى حرفه اى در وب سایت(بخش دوم)

مفید بود؟

محتواى خوب با مطالبى کوتاه، مرتبط و به روز مى تواند در جذب بازدیدکننده و تبدیل او به یک مشترى نقش بسزایى دارد.

محتواى حرفه اى براى وب سایت-بخش دوم

در بخش اول گفتیم که محتواى خوب با مطالبى کوتاه، مرتبط و به روز مى تواند در جذب بازدیدکننده و تبدیل او به یک مشترى نقش بسزایى دارد.

در ادامه سایر ویژگى ها را براى یک محتواى خوب در وب سایت بررسى مى کنیم:

-جریانى از نوشته ها ایجاد کنید

براى پر کردن صفحات وب سایتتان ننویسید.مطالب وب سایت شما مى بایست معنادار و خود جوش باشد.

در یک جریان مشخص بنویسید. اگر خوانندگان مطالب شما با دشوارى در فهم و خواندن آنها روبرو شوند، شما بازدیدکنندگان خود را از دست مى دهید.

-از زبانه ها (Tabs) استفاده کنید

تَب ها یا زبانه ها به راحتى قابل فهم هستند.وقتى که شما یک لیست درست و حسابى از محصولات و خدماتتان تهیه مى کنید، بازدیدکنندگان شما براى درک و فهم بهتر این لیست احساس بهترى مى کنند.

-زیاده روى نکنید

مختوا و مطالب خود را بیش از حد با کلمات کلیدى پر نکنید. اینکه در مطالب خود به اندازه کافى و درست از کلمات کلیدى و کلیدواژه ها استفاده کنید مهم و ضرورى است اما محتواو خود را با این کلمات پر نکنید.

قانون kiss را فراموش نکنید.

Keep It Short & Simple

کوتاه و ساده بنویسید.

-از سرفصل هاى فرعى بهره ببرید

در محتواى خود از سرفصل ها و عناوین فرعى استفاده کنید.این گونه عناوین براى مرور و فهم سریع خواننده بسیار خوب است.اینگونه اگر بازدیدکننده نتواند وقت زیادى صرف کند مى تواند خیلى زود به عناوین و سرفصل ها دسترسى پیدا کرده و آنها را مرور کند.

-از لینک ها استفاده کنید

به وب سایتتان لینک بدهید. لینک هایى که به ماربر اجازه مى دهد اطلاعات اضافى ِ مرتبط با مطالب منتشرشده دست پیدا کند.لینک ها نقش حیاتى در بهینه سازى موتورهاى جست و جو (سئو) ایفا مى کند و اگر وب سایت شما لینک هاى مرتبط دارد، کاربران و موتورهاى جست و جو به راحتى وب سایت شما را دنبال مى کنند و مطالب شما را مى خوانند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.